חייגו

מלונות בקראבי

תוכן עניינים

הכירו את המלונות המומלצים בקראבי וברצועת החוף השכנה ריילי ביץ'. עיירת החוף קראבי שוכנת באזור הדרום מערבי של תאילנד ובה תמצאו מלונות מפנקים בכל הרמות שיתאימו לכל סוגי המטיילים. בקראבי תוכלו למצוא מלונות במרכז העיירה באזור התיירותי שנקרא אאו נאנג, כמו כן תוכלו להתפנק בריזורטים סופר מפנקים באווירה של תאילנד האמיתית השוכנים לאורך רצועת החוף של קראבי באזור קלונג מואנג ואזורים נוספים. כל המלונות המומלצים דרכינו עברו ביקורת של הסוכנים שלנו וכמובן המון לקוחות ישראלים שהיו בהם דרכינו.

מלונות בקראבי

מלונות מומלצים בקראבי

את החופשה בעיירת החוף קראבי מומלץ לשלב עם מספר יעדים הסובבים אותה – פוקט, קאו לאק, קו יאו יאי ועוד. כדי להפיק את המירב בחופשתכם בעיירת החוף, בחרנו לכם את המלונות המומלצים בעיירת החוף של קראבי.

משפחות עם ילדים יוכלו להתפנק בריזורט של רשת "דויט*, דוסיט טאני קראבי ולקבל חוויה של ריזורט עם חוף צמוד. לאלו שמחפשים להתפנק אז הבחירה בריזורט החדש, בניאן טרי קראבי בהחלט תשדרג את החוויה. פרשנו בפניכם את המלונות המומלצים בקראבי לחוויה אולטימטיבית, כמובן שאנחנו מתחייבים למחיר הטוב ביותר למלונות בקראבי ובעיירת החוף הצמוד – ריילי ביץ'.

5 המלונות הטובים בקראבי

שם המלוןכוכביםסוג
בניאן טרי קראבי5 כוכביםזוגות ומשפחות
ריץ קרלטון פולאי ביי קראבי5 כוכביםזוגות ומשפחות
ראיאוואדי (Rayavadee) קראבי5 כוכביםזוגות ומשפחות
דוסיט טאני קראבי5 כוכביםמשפחות
פנאן (Panan) קראבי4 כוכביםזוגות ומשפחות

מלונות בקראבי - מתי מומלץ להגיע

העונה התיירותית, בדגש על מזג האוויר הנוח ביותר, כדי להנות בקראבי הוא בחודשי נובמבר עד מאי. זוהי כמובן העונה החמה באזור, כמובן שיעד כמו קראבי מתוייר כל השנה, והמלונות בזמינות מלאה יחסית במהלך כל השנה. חודש ספטמבר נחשב לגשום ביותר באזור קראבי ולכן בחודש זה מומלץ לוותר על היעד. כמובן שבתקופה זו המחירים של המלונות בקראבי מאוד אטרקטיביים. שימו לב כי בעונה החמה מומלץ להזמין מלונות מראש כמה חודשים!

אנחנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר למלונות בקראבי, להתאמת מלון ובדיקת מחירים למלונות בקראבי מוזמנים ליצור איתנו קשר בקליק אחד בוואטסאפ.

מבחר מלונות מומלצים בקראבי ריילי ביץ'

מלונות בקראבי - כל מה שרציתם לדעת?

מלון דוסיט טאני נחשב לטוב ביותר למשפחות עם ילדים, ומציע מתקנים לילדים, חדרי משפחה וחוץ צמוד.

חודשי נובמבר-מאי נחשבים לנוחים ביותר מבחינת מזג האוויר.

מלון בניאן טרי קראבי ומלון Ravadee השוכן בריילי ביץ' נחשבים לטובים ביותר באזור.

ריילי ביץ' היא רצועת חוף קטנה שהגישה אליה עם סירת מנוע בלבד והיא נמצאת כ 15 דקות שייט מאזור או נאנג קראבי. הריזורט המומלץ בריילי הוא ראייואדי.

עוד על מלונות בקראבי ...

קראבי היא יעד תיירותי פופולרי בתאילנד הידוע בחופים המדהימים, המים הצלולים והנופים הטבעיים היפים שלה. ישנם מספר רב של מלונות ומקומות לינה לבחירה בקראבי, המספקים מגוון רחב של תקציבים והעדפות. להלן סקירה כללית של סוגי המלונות שתוכלו למצוא בקראבי:

אתרי נופש יוקרתיים: קראבי מתגאה במספר אתרי נופש מפוארים על חוף הים המציעים שירותים מהשורה הראשונה כגון בריכות פרטיות, מתקני ספא, ארוחות גורמה ונוף מדהים לאוקיינוס. כמה מאתרי נופש יוקרתיים ידועים כוללים את Rayavadee, Phulay Bay, שמורת ריץ-קרלטון ואת Tubkaak Krabi Boutique Resort.

מלונות בוטיק: בקראבי יש מגוון מלונות בוטיק המציעים חוויה אינטימית ואישית יותר. נכסים אלה כוללים לרוב עיצובים ייחודיים, עיצוב מסוגנן ושירות אישי. בדוק מקומות כמו Amari Vogue Krabi, The Elements Krabi Resort, ואת Anyavee Tubkaek Beach Resort.

מלונות בטווח הביניים: למטיילים המחפשים מקומות לינה נוחים מבלי להתקלקל, קראבי מציעה שפע של מלונות בטווח בינוני ונכסים על חוף הים. מלונות אלו מספקים בדרך כלל חדרים מצוידים היטב, בריכות שחייה וגישה נוחה לחוף הים. האפשרויות כוללות את Krabi Resort, Aonang Princeville Resort, ו-Deevana Plaza Krabi Aonang.

תקציב ובתי הארחה: קראבי נותנת מענה גם למטיילים בעלי תקציב מוגבל עם מגוון של בתי הארחה, אכסניות ומלונות זולים. אפשרויות אלו מספקות מקומות לינה סבירים ונקיים, מה שהופך אותם מתאימים לתרמילאים ולנוסעים בתקציב מצומצם. דוגמאות כוללות Blanco Hideout Railay, Slumber Party Hostel ו-Pak-Up Hostel.

השכרות נופש: תיירים רבים מעדיפים לשכור וילות, דירות או בתי נופש לחוויה עצמאית יותר. אתרים כמו Airbnb ו-Booking.com מציעים מבחר רחב של דירות נופש בקראבי, מדירות נעימות באו נאנג ועד וילות מבודדות בריילי ביץ'.

לינה ידידותית לסביבה ובת קיימא: קראבי היא גם ביתם של מספר מקומות לינה ידידותיים לסביבה וברי קיימא, המעניקים עדיפות לשימור הסביבה. נכסים אלה משלבים לעתים קרובות פרקטיקות ירוקות ואלמנטים עיצוביים ברי קיימא. שקול ללון במקומות כמו Anana Ecological Resort Krabi, The Frog and Catfish Country Inn, או The Bananas Resort and Restaurant לשהייה ידידותית לסביבה.

חשוב לציין שהפופולריות של קראבי כיעד תיירותי פירושה שמקומות הלינה יכולים להתמלא במהירות, במיוחד בעונות השיא. מומלץ להזמין את המלון זמן רב מראש כדי להבטיח את הבחירה המועדפת עליך. בנוסף, המלון הטוב ביותר עבורכם יהיה תלוי בתקציב שלכם, במיקום המועדף עליכם ובסוג החוויה שאתם מחפשים, בין אם מדובר בהרפיה, הרפתקאות או שילוב של שניהם.

 

מלונות בקראבי - קרא עוד