תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

חוברת האטרקציות שלנו בבנגקוק

בנגקוק, הבירה השוקקת של תאילנד, מזמינה אתכם לחוות אטרקציות מגניבות שמתאימות למשפחות וזוגות. עיר תוססת זו משלבת בצורה מגוונת, חוויה תרבותית לצד גורדי השחקים וחיי הרחוב התוססים שלה. בין אם אתם חוקרים מקדשים עתיקים, מתמכרים לאוכל רחוב מענג, או משייטים לאורך נהר צ'או פראיה, הנופים והאטרקציות של בנגקוק מצליחים לרתק תיירים מכל רחבי העולם. 

פארק השעשועים דרים וורלד בנגקוק

פארק השעשועים WORLD DREAM מציע יום בילוי מהנה למשפחות בבנגקוק. כפי שהשם מרמז, פנטזיות של ילדים הופכות למציאות - הם יכולים להרכיב מזחלות או לעשות מלאכי שלג בארץ השלג, לרכוב על רכבת הרים במעלה הר החלל ולפגוש את סינדרלה ופוקהונטס, הכל ביום אחד.

החל מ-מבוגר/ילד- 600

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

מאדם טוסו ועולם המים

אטרקציה של עולם המים, עולם תת ימי מפואר ומהנה לכל המשפחה, משולבת יחד עם מדאם טוסו המפורסם, מוזיאון השעווה הקלאסי בבנגקוק בו תפגשו פנים מול פנים כמה מהכוכבים המפורסמים בעולם.

החל מ- 890 באט לאדם.

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ למשפחות

סיאם פארק סיטי בנגקוק

סיאם פארק בנגקוק הוא אחד מפארקי השעשועים הגדולים בתאילנד. הפארק מציע שילוב מנצח בין פארק מים שכולל את בריכת הגלים הגדולה בעולם שנכנסה לספר השיאים של גינס, וגם פארק שעשועים עם מתקני אקסטרים. סיאם פארק הוא האטרקציה המושלמת ליום כיף משפחתי בבנגקוק.

החל מ- 790 באט

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

ספארי וורלד בנגקוק

עולם הספארי בבנגקוק מזמין אתכם לחוויה מדהימה לכל המשפחה, שבה תפגשו בעלי חיים רבים מקרוב. אתם מוזמנים לבקר ב"ארץ הספארי" וב"ארץ הים", טיול משולב המדמה מסע בג'ונגלים של אפריקה וביקור בפארק בעלי החיים הימיים. באתר הופעות רבות לאורך כל היום וביניהן מופע דולפינים, האכלת פילים, מופע אריות ים, מופע ציפורים ועוד
.
החל מ- 900 באט לאדם.

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

קורס בישול בבנגקוק


הצטרפו אלינו לחוויה לימודית טעימה במיוחד. בקורס הבישול תכירו מגוון רחב של מרכיבים מקומיים ותלמדו להכין מנות תאילנדיות אמיתיות. בעזרת מדריכים מקצועיים ומנוסים, באווירה כיפית ומהנה.

החל מ- 1,300 באט לאדם.

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ למשפחות

שייט לילי בנהר הצ'או פראיה בבנגקוק

הצטרפו לשייט יוקרתי על סיפונה של וונדרפול פרל במימיו של נהר הצ'או פראיה בבנגקוק. בשייט תוכלו לראות את העיר מזווית אחרת, להנות מארוחת בופה איכותית והופעה חיה של להקה מקומית. חוויה מומלצת לכל השוהים בבנגקוק. אורכו של השייט - כשעתיים.

החל מ- 1,700 באט למבוגר/ילד עד גיל 10: 1,300 באט.

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

טופ גולף בנגקוק

בואו לנסות את טופ גולף, האטרקציה החדשה והשווה בבנגקוק. בטופ גולף תוכלו להנות מאחד מחמשת המסעדות והברים, לחבוט להנאתכם באחד מ102 מפרצי החבטות הממוזגים ולהנות מחווית בילוי כיפית ומגבשת לכל המשפחה.

החל מ-950 באט

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

אטרקציות בבנגקוק- כל מה שרציתם לדעת

כן, למפעילי האטרקציות יש איסופים מכל המלונות/אזורים בבנגקוק, ישנם אזורים מרוחקים שהבם תהיה תוספת תשלום על האיסוף.

את האטרקציות מומלץ לסגור רק בהגעה ליעד יומיים לפני מועד הטיול, לוודא שמזג האוויר תקין ורק אז להזמין את הטיול.

רק לספק האטרקציה יש רשות לבטל את הטיול בגלל מזג אוויר סוער, שימו לב שיום גשום, הוא לא עילה לביטול האטרקציה.

מאמרים אחרונים של תאי טורס על בנגקוק

ארמון המלך בנגקוק

ארמון המלך בנגקוק

האתר המפורסם ארמון המלך בבנגקוק (Grand Palace) הוא אחת האטרקציות הפופולריות בבירת תאילנד. הארמון שוכן באזור העתיק של העיר בנגקוק, באזור "סנאם לואנג" בסמוך לנהר

קרא עוד »
בנגקוק עם ילדים

בנגקוק עם ילדים

בירת תאילנד – בנגקוק עם ילדים, העיר בה תבקרו במהלך הטיול שלכם בתאילנד, בתחילתו או בסופו. בנגקוק היא עיר ענקית, מעניינת ומגוונת. ישן מול חדש,

קרא עוד »
טיול יומיים קנצ'נבורי

טיול יומיים קנצ'נבורי

Home טיול יומיים קנצ'נבורי Previous Next ליווי אישי לאורך כל הדרך! הזמינו עכשיו היום הראשון 8:30: איסוף מהמלון בבנגקוק בשעה 08:30 לכיוון אמפאווה. 10:00-11:00: הגעה לשוק הצף Damnoen

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ