חייגו

בנגקוק עם ילדים

בירת תאילנד – בנגקוק עם ילדים, העיר בה תבקרו במהלך הטיול שלכם בתאילנד, בתחילתו או בסופו. בנגקוק היא עיר ענקית, מעניינת ומגוונת. ישן מול חדש, יוקרתי מול פשוט, אותנטי מול מודרני הם מראות רגילים בעיר בנגקוק.

בנגקוק עם ילדים יכולה להיות מאוד מעניינת, למרות החום והפקקים, העיר בנגקוק מאוד ידידותית למשפחות עם ילדים, את הסיבות לזה נגלב בדיוק בכתבה הבאה.

בעיר בנגקוק, מומלץ להתמקם באזור המרכזי על קו סיאם-סוקומוויט, בקרבת הרכבת עילית, בשעות העומס והפקקים של העיר זהו כלי התחבורה המהיר ביותר.

בנגקוק היא עיר בטוחה מאוד, אין מה לחשוש מלטייל עם ילדים ברחובות, גם לא בשעות הערב. האנשים בעיר מאוד ידידותיים, המון דוכני אוכל, פירות, שייקים פרוסים לאורך כל העיר. אחד הדברים המעניינים ביותר למשפחות עם ילדים הוא פשוט לטייל ברגל באזורים המרכזיים ולחוות את התרבות המקומית.

למרות שברושם הראשוני, היא לא נראית הכי ידידותית והפקקים בה די מרתיעים, אך אל תוותרו על בנגקוק עם ילדים, זו יכולה להיות חוויה מאוד מעניינת שתשאיר לכם זיכרון מתוק לאחר הטיול.

אטרקציות בבנגקוק עם ילדים

אקווריום עולם המים "סי לייף" בנגקוק –
אקווריום עולם המים בבנגקוק הגדול של תאילנד, ממוקם בקומת הקרקע של מרכז הקניות "סיאם פרגון" בלב העיר. מתחם עולם המים עם אלפי יצורים ימיים, שם תוכלו אפילו לשחות עם כרישים ולצפות בסרט 4 מימד. אטרקציה שהיא בגדר חובה למשפחות עם ילדים בבנגקוק. כרטיסים לעולם המים ניתן לרכוש דרך תאי טורס תאילנד בעלות מוזלת.
שעות פעילות: 10:00 – 20:00

אקווריום בבנגקוק
אקווריום עולם המים בנגקוק

דרים וורלד בנגקוק –
פארק השעשועים הגדול של העיר בנגקוק, ממוקם כשעה נסיעה ממרכז העיר, רכבת ערים, עולם הקרח, מתקני מים ועוד המון מתקנים לכל המשפחה. בהחלט מומלץ להעביר יום כיף בעיר בנגקוק. כרטיסים לדרים וורלד ניתן לרכוש דרך תאי טורס תאילנד בעלות מוזלת.
שעות פעילות: 10:00 – 18:00

בנגקוק עם ילדים | דרים וורלד בנגקוק
פארק השעשועים דרים וורלד בבנגקוק

תצפית Mahanakhon Tower –
תצפית מאהאנקון טאוור בנגקוק מהקומה ה 78 של המגדל הגבוה בבנגקוק עם נוף פנורמי מרהיב על כל העיר וריצפת זכוכית מפחידה ביותר. מומלץ לילדים וגם לכם המבוגרים.
שעות פעילות: יש לבדוק זמינות לפני ההגעה.

בנגקוק עם ילדים | בנגקוק תאילנד עם ילדים
המגדל הגבוה בבנגקוק

קידזניה –
לעבוד כמו גדולים, מתחם "קידזניה" ממוקם בקומה ה 6 של קניון "סיאם פרגון", זהו מתחם המתאים בעיקר לילדים בגילאי 3-8, בו ילדיכם יוכלו להתנסות ולעבוד במקצועות של מבוגרים, החל מעובד במקדונלדס, עובד בבנגקוק ואפילו טייס של אייר אסיה. בהחלט חוויה לכל המשפחה.
שעות פעילות: 10:00 – 20:00

בנגקוק עם ילדים
הגשימו לילדיכם חלום ותנו להם להטיס מטוס בקידזניה

אטרקציות עם מופעים בבנגקוק


ספארי וורלד בנגקוק –

גן החיות המפורסם של בנגקוק, אחת האטרקציות האהובות על משפחות בבנגקוק, במתחם תהנו ממופע דולפינים מרהיב ותוכלו אפילו להצטלם עם קופים. המתחם ממקום כשעה נסיעה ממרכז העיר בנגקוק.
שעות פעילות: 10:00 – 18:00

בנגקוק עם ילדים | ספארי וורלד בנגקוק 2
מופע דולפינים מרהיב בספארי וורלד בנגקוק

מופע סיאם נירמיט –
מופע תרבות תאילנד מרהיב וצבעוני לכל המשפחה עם מעל 150 משתתפים. מתחם ענקי הכולל שטח פתוח עם מייצגים מתרבות תאילנד וכמובן אולם מופעים סגור ומושקע. אטרקציה מעולה לכל המשפחה. כרטיסים למופע סיאם נירמיט ניתן לרכוש דרך תאי טורס תאילנד בעלות מוזלת.
שעות פתיחה: תחילת מופע ב 20:00

בנגקוק עם ילדים | סיאם נירמיט בנגקוק
מופע תרבות תאילנד מושקע עם 150 משתתפים

מה לעשות בעיר בנגקוק

צ'יינה טאון –
חגיגה קולינרית בשילוב צבעים ומראות מרהיבים, מומלץ להגיע החל מ 7 בערב, מתחם צ'יינה טאון בבנגקוק הוא בעצם מספר רחובות עם המון אוכל רחוב ואווירה של קרנבל לכל המשפחה. אזור צ'יינה טאון ממוקם כ 20 דקות נסיעה ממרכז העיר בנגקוק. ילדיכם ירגישו כאילו הם ממש נמצאים בסרט הוליוודי בסצינת המצולמת בצ'יינה טאון. אחד המקומות היותר מומלצים בבנגקוק למטייל.
שעות הגעה מומלצת: 18:00-22:00

בנגקוק עם ילדים | בנגקוק ציינה טאון
אורות הלדים ברחוב הצ'יינה טאון בבנגקוק

אסיאטיק –
שוק הלילה המודרני ממוקם בצמוד לנהר צ'או פראיה. מתחם ערב בילוי לכל המשפחה כולל דוכנים שמוכרים הכל מהכל, מסעדות, גלידריות ואפילו גלגל ענק. מתחם תמצאו גם מיני פארק שעשועים עם מתקנים לילדים, בהחלט חוויה לכל המשפחה.
שעות פעילות: 18:00 – 23:00

בנגקוק עם ילדים
גלגל ענק המתחם אסיאטיק בבנגקוק

בית קפה עם כלבים TRUE LOVE AT NEVERLAND –
בית קפה מודרני בעיר בנגקוק באזור תחנת רכבת העילית ARI, מה שמיוחד במקום הוא עשרות כלבי האסקי חמודים מתרוצצים, ניתן לשחק וללטף אותם. המקום ידוע כאהוב במיוחד על ילדים. על הדרך תצאו קצת מגבולות הידועות לתייר ותבקרו בעוד מקומות בעיר בנגקוק. בית הקפה ממוקם כ 20 דקות נסיעה ממרכז בנגקוק.
שעות פעילות עם כלבים: 13:00-14:00 & 16:00-17:00 יש להיות חצי שעה לפחות לפני כל סשן בבית הקפה כדי להירשם.

*הכניסה למתחם ליטוף הכלבים הוא לילדים מעל גיל 12 בלבד.

בנגקוק עם ילדים
כלבי האסקי בבנגקוק

שייט בתעלות המים של העיר –
הכירו את העיר בנגקוק מזווית שונה, צאו לשייט בין תעלות העיר ותראו איך המקומיים היו חיים בעבר וחיים עד היום, חוויה לכל המשפחה.
שעות פעילות: שעות היום עד השקיעה.

בנגקוק עם ילדים | שייט בבנגקוק
שייט על סירות "לונג טייל" באזור הישן של בנגקוק

פארק לומפיני –
לומפיני פארק, הפארק הגדול והירוק במרכז העיר בנגקוק, "סנטרל פארק" הניו יורקי של בנגקוק. המון שטחים ירוקים, אגם ופינות מוצלות באמצע העיר האורבנית.
שעות פתיחה: 6:00-21:00

בנגקוק עם ילדים | לומפיני פארק בנגקוק
לומפיני פארק – שטח ירוק בלב העיר

העיר בנגקוק עם ילדים היא קסם אמיתי, אל תוותרו עליה ואל תשפטו אותה במבט ראשון, תנו לה כמה שעות ותבינו שמדובר על אחת הערים המרתקות בעולם

צוות תאי טורס תאילנד

קניות בבנגקוק לכל המשפחה

אם בי קיי MBK –
שוק הזיופים המכורה, אין ישראלי שלא שמע עליו, ממוקם במרכז העיר בנגקוק בצמוד למלון פרינסס בעיר. דווקא לילדים זה יכולה להיות חוויה מעניינת עם מגוון גדול של צעצועים אלקטרוניים נמכרים בקומות הקניון. כמו כן זיופים רבים שאולי יעניינו את ילדיכם. בקומה ה 6 של המתחם תמצאו משחקייה ענקית.
שעות פעילות: 10:00-20:00

בנגקוק עם ילדים | בנגקוק MBK
קניון MBK מבט מבחוץ

שוק הרכבת ראצ'דה –
שוק הלילה הכי יפה ומעניין בבנגקוק, עם מיקום מנצח במרכז העיר באזור ראצ'דה, שם תמצאו המון דוכני אוכל. בהחלט שווה בדיקה לכל המשפחה.
שעות פעילות: 18:00-24:00

בנגקוק עם ילדים
מבט מלמעלה, שוק הלילה בנגקוק רצ'אדה

מתכננים חופשה בבנגקוק עם ילדים? חייגו עכשיו או השאירו פרטים ואנו נדע להתאים לכם מלון ואטרקציות שישדרגו את החופשה שלכם בבנגקוק עם ילדים, כמובן שאנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר!

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב