תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

קראבי לנפוש עם ילדים

קראבי עם ילדים חופשה בלתי נשכחת…

01

קראבי הוא לא פחות ממגרש משחקים הרפתקני  עבור פריקי האדרנלין. הטופוגרפיה הטבעית שלו מעניקה לעצמה פעילויות הרפתקאות רבות, החל מהתנדנדות של מערות מפלצות ועד הנחת יד למערבולת המאתגרת במים סוערים ועד לטיול קיאקים שליו דרך המנגרובים ועד לגלישה מתחת לאוקיינוס ​​ומה לא.

קראבי בוודאי ייקח את הלב שלך בנסיעה ברכבת הרים ובהרבה פעילויות לא מסומנות כמו טיפוס לגבהים המתנשאים מוקף בנוף ציורי של רייליי ביץ. כשיוצאים למקום הזה כדי להתמכר לכמה מהדברים המבוקשים ביותר לעשות בקראבי עם ילדים, תוכלו לטפס במעלה הרים משוננים עם אוקיינוס ​​כרקע.

02

שחקו עם פילים בשמורת הפילים קראבי

אם אתם חובבי חיות בר אז שמורת הפילים קראבי היא מקום לבקר בו כדי להפיק את המרב מהדברים לעשות בקראבי עם ילדים. מקלט זה הוא מקלט למגוון גדול של פילים מכל הגילאים של פילים אסייתים. כמה מהם נשמרים רק לצורך התבוננות בעוד שאחרים מוצעים להתערבות בריאה שבה תוכלו לתקשר ולשחק עם הפילים האדירים הללו.

מדובר בתיירות אקולוגית של פילים שמטרתה לספק בית בריא לפילים שעבדו בתעשיית התיירות. הציפו, ואז עבדו יתר על המידה והתעללו במקום אהבה וטיפול. המשימה שלהם היא לחנך אנשים לגבי אחריות אתית ולחנך אותם לגבי הטיפול בפילים אסייתים ובית הגידול הבריא שלהם.

מיקום:
 83/13 Ao Luek Tai, Ao Luek District, Krabi 81110, תאילנד

 

03

צא לקארטינג ב-Krabi Kart Speedway

Krabi Kart Speedway היא אחת האטרקציות התיירותיות המבוקשות ביותר שבהן תיירים יכולים להתפנק בפעילויות מרגשות כמו קארטינג. הרוכבים ייהנו מאוד במירוץ עם קארט 4 פעימות. פעילות הרפתקנית זו בוודאי תעלה את רוח המירוץ שלכם.

פעילות קארטינג מתבצעת בבטחה במסלול ותיק. לילדים צעירים יש את תקן הבטיחות הגבוה ביותר עם קארט דו-מושבי 270 סמ"ק ושליטה כפולה, לביצוע רכיבה בטוחה ומרגשת ברחבי הרי קראבי עם ילדים. לחובבים יש זמן נהדר להתאמן בפינות שהן יותר ממאתגרות.

מיקום:
 4034 Road, Aonang, Krabi Thailand Muang Krabi, Thailand Krabi 81000, תאילנד

04

טיפוס צוקים בריליי

טיפוס צוקים בחוף רייליי בקראבי נחשב לאחד הדברים המבוקשים ביותר לעשות בקראבי עם ילדים. זה מציע מגוון של קורסי טיפוס המתחילים למתחילים, בינוניים ומתקדמים, וכולל גם אפשרות אימון מותאם אישית הנלמדת ומועברת על ידי מדריכים מקצועיים.

המקום הזה מקיים קורסי הגשה והסעדה לכל סוגי מטפסי הרים להתמחות בצורה בטוחה ומשפיעה כבר למעלה מ-14 שנים. זוהי הרפתקה ידידותית לסביבה עבור חובבי חוצות המחפשים חוויה מהנה ומרתקת עם נוף של ראש צוק ויופי של חוף רייליי.

מיקום:
 Railay Beach, Ao Nang, Mueang Krabi District, Krabi 81180, תאילנד

05

הירגעו בחוף או נאנג

או נאנג ביץ' היא עיירת נופש עם חוף בתולי ואחד החופים הפופולריים בתאילנד שהוא אזור חם להירגע עם הנוף הטוב ביותר האפשרי של החוף ולהיות חלק ממיליוני דברים לעשות בקראבי עם ילדים. החוף הפופולרי והשקט למדי הזה מספק אווירה נינוחה והוא תפוס במקומות רבים מקובצים מסביב ומשתזפים.

חוף או נאנג כולל כל סוג של תיירים ומהווה אקסטרווגנטי לפעילויות תיירים רבים. מלבד חווית הטיול בתאילנד, החוף הזה מפתה תיירים עם החמימות והנופים הציוריים השלווים שלו. כשתגיעו למקום הזה, תוכלו ליהנות מהנופים הצלולים של חוף הים וליהנות מפינוק עצמי ומרגיע.

 

06

תיהנו בפארק ההרפתקאות Tree Top

פארק ההרפתקאות TreeTop הוא מקום הרפתקני מרגש הממוקם באמצע הג'ונגל הצפוף ומוקף בצוקי אבן גיר ענקיים. הפארק הזה מציג הרפתקאות חופה ב-Tambon Ao Luek Noi. זוהי האטרקציה התיירותית החדשה ביותר הממוקמת במרחק של כ-40 ק"מ מצפון העיר קראבי.

פארק זה מציע חבילות הרפתקאות כמו נדנוד גשרי חבלים, רכיבה על אופניים שמונה מטרים מעל פני הקרקע, דילוג מעץ לעץ על שועל מעופף ועוד הרבה במחירים נוחים הכוללים ארוחת צהריים, כיבוד, ציוד בטיחות, ביטוח ציבורי והרבה כיף. פעילויות. תוכלו לחוות משחקים ייחודיים רבים ב-Tree Top עם יקיריכם.

07

בקר באקווריום החיצוני של אאו נאם מאו

אקווריום חיצוני או נאם מאו הוא מקום לשוטט בעולם הים המלכותי עם המשפחה והילדים. אקווריום זה נמצא תחת יחידת ניהול משאבי החופים של ממשלת תאילנד. עולם הים הזה מגדל מינים רבים בסכנת הכחדה של דגים, כרישים וצבים לפני שהם מציגים אותם בבתי המחיה הטבעיים שלהם.

יש לזה מיכל של דגי ליצן תינוקות כלניות המפורסם בילדים שמעריצים את נמו. אקווריום חיצוני זה שם את ידו בעידוד ולתגמל ילדים ומבוגרים במיוחד על שימור ימי והמינים בסכנת הכחדה.

 

08

טבילה בבריכת אמרלד

בריכת אמרלד ממוקמת בשמורת הטבע Khao Phra Bang Khram עם בריכת מים בצבע כחול טבעי מעודן המפורסמת במיוחד בזכות הצבע הבהיר והצלול המושך שלה. הבריכה הזו מנצנצת בצורה מבריקה בשמש ומאפשרת לך לקחת חלק בכמה מהדברים המרתקים לעשות בקראבי עם ילדים.

אתה יכול לטבול מרגיע בבריכת מים קרירים טריים זו, מפלים וללכוד תמונות מדהימות בגוונים כחולים וירוקים רבים של מים צבעוניים. ילדים יכולים ליהנות מהיופי הטבעי המפתה בינות להרים ולשחות בבריכה העליונה יחד עם חקר הניקוז מאחורי הבריכה האמצעית.

מיקום:
 W7G9+27J, Khlong Thom Nuea, Khlong Thom District, Krabi 81120, תאילנד

 

09

לכו על 4 האיים

הסיור ב-4 האיים נמצא במרחק נסיעה קצר מהעיירה או נאנג בקראבי. הסיור בן 4 האיים הוא מסע ארוך בסירת זנב ארוך דרך ארבעה איים שונים מסביב לאו נאנג. אתה יכול לקבל צ'רטר פרטי לטייל עם החברה שלך בגמישות.

אתה יכול לבחור כל אחד מהאיים לשהייה ככל שתרצה. התחנה הראשונה של מסלול הטיול שלך היא האי טופ שיש בו ים כחול וצלול עם אנרגיה חיננית מסביב. התחנה השנייה תעשו באי צ'יקן שקיבל את שמו מתצורת סלע ראש העוף שלו באי. התחנה השלישית תהיה באי פודה שהוא מרחב חול מרהיב. והתחנה האחרונה היא חוף מערת Phra Nang.

10

חקור את פארק יער ת'ונג תאו

פארק יער Thung Teao הוא אחד הפארקים הטבעיים הטובים ביותר לבקר בקראבי. גן העדן הטבעי המעוטר היטב הזה מכיל פלאי נוף עצומים שבהם אתה יכול לקפוץ מצוק אבן גיר אחד למשנהו עם אמצעי בטיחות. הפארק המדהים הזה ממוקם בין ג'ונגלים ירוקים ושופעים ומבולבלים ומסודר על ידי צוקי אבן גיר.

הפארק הטבעי הזה כולל בריכת אזמרגד, מעיינות חמים שבהם תוכלו ליהנות לטבול בשמש ולשחות עם היופי הנופי של הג'ונגל לפניכם. אתה חשוף לחזות ביופי בלתי נראה רב של פראי וציפורים.

מיקום: 
 אזור קאו פרא-באנג חראם, תאילנד

11

גלה את המערות במחוז או לוק

חובבי טבע ומגלי ארצות אוהבים את מחוז אאו לוק בשל המנגרובים והמערות שבו. במטה הפארק הלאומי Bok Khorani, מסלול דרך יער הגשם זמין, עם מפלים, מערות, תצורות סלע ומקדשים שניתן לראות לאורך הדרך. קיאקים נדרשים לבקר ב-Tham Muerd ובמערת לגונה ובוודאי שווה לבקר במערות אלו עם יקיריכם במהלך חייכם.

במהלך סיורי החקירה שלכם, תתקלו במספר ציורים פרהיסטוריים שהתגלו ב-Tham Hua Kalok (מערת הגולגולת). מאובנים של קרנף ג'אווה וצבועים בני 700,000 שנה התגלו במערה ליד או לואק נואה בשם מערת יאי רואק. המקומיים משתמשים במקום הקריר בסופי שבוע כאשר הוא עלול להיות עמוס, לשחייה או לפיקניק, ולכן מומלץ לבקר במקום במהלך ימי חול.
מקום:
מערת ת'אם פראה, תאילנד

12

תהנה בפארק המים Heaven-7

רוב הילדים אוהבים לשחות בבריכה ובגן עדן 7 פארקי מים מציעים לכם המון פעילויות להתפנק בהן במהלך הביקור שלכם. כשתעברו לפארק המים הזה, תיתקלו במספר נקודות חמות באינסטגרם שבהן תוכלו ללחוץ על כמה תמונות מהממות כדי לגרום לאהובים שלכם לקנא. מגלשות, מתנפחים, סירות פדלו מהנות, בריכות כדורים, טרמפולינות, ואפילו כמה טיולי קרנבל הם בין האטרקציות המובילות שתוכלו לקחת חלק בפארק המים.

מיקום: 473, Sai Thai, Mueang Krabi District, Krabi 81000, תאילנד

13

בקר באי פי פי

מכיוון שיש לו כל כך הרבה מה להציע, האי פי פי היה מכרה זהב של מפגשים חלומיים. התיירות באי פי פי התפוצצה בעשורים האחרונים, וכיום זהו אחד המקומות הפופולריים ביותר בתאילנד. למעשה, לאורך השנים, האי פי פי היה במספר שובר קופות הוליווד.

חוף הים היפהפה מפנה את מקומו ליער גשם מרתק, והאי מוקף בצוקים תלולים. סיור בסירת מנוע מהירה באי פי פי הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר באי פי פי. שחייה, גלישה, הליכה, טיולים ומשחקי חוף הם כולם פעילויות יומיומיות פופולריות באי, אבל חיי הלילה נשלטים על ידי הפאבים והברים המדהימים שלו.

14

טיול למקדש טייגר

שלח שאילתה

Wat Tham Suea, הידוע בכינויו מקדש מערת הנמר, הוא מקדש בודהיסטי בעיר קראבי, תאילנד. זהו אחד המקדשים הנערצים ביותר במחוז קראבי, על פי אמונה שנמרים שוטטו בעבר באזור וישנו במערות.

כדי להגיע למקדש, תצטרכו לטפס 1237 מדרגות מתפתלות במעלה ומסביב להר אבן גיר, שזה ממש אימון. החלק העליון מספק נוף ציורי מרהיב של הפסגות שמסביב. המקדש עצמו מדהים, עם הדגשות זהב, גילופים מורכבים וכמה פסלי בודהה.

מיקום:
 Lump Sum, מחוז סאי יוק, קנצ'נבורי 71150, תאילנד

15

לשוטט בעיר קראבי

בשנים האחרונות, קראבי טאון חוותה התרחבות אדירה. למרות זאת, הקסם הכפרי הנינוח של העיר נשאר. ביקור בעיר קראבי עשוי להיות אופציה נפלאה אם ​​תרצו ללמוד עוד על התרבות התאילנדית ולפגוש את האנשים.

לאורך נהר קראבי ניתן לראות גם את פסלי סרטני הבוץ שהם סמל ליחסים הסימביוטיים של תאילנד עם החיים הימיים השופעים במדינה. ניתן לראות מכאן גם את הרי הקאו קאנאב נאם המפוארים. ניתן למצוא את רחוב המדרחוב של העיר קראבי, מערת הנמר ומראות נוספים בעיר קראבי

 

16

בקר באי ג'יימס בונד

קאו פינג קאן הידוע גם בשם האי ג'יימס בונד הוא אחד המקומות המסקרנים ביותר במפרץ פאנג נגה שאנשים רוצים לכלול ברשימה שלהם בזמן שהם מבקרים בפוקט. מטיולים מרגשים ועד לחקור את החוף, יש מספר דברים לעשות באי ג'יימס בונד.

אתה יכול להיעזר בשיט בסירה באי ג'יימס בונד שיוביל אותך דרך האי ואליו. תוכלו להירגע, לחקור את האי ולשחות על פני המים הצלולים לצד מאות דגים קטנים. אתה יכול לנסות ספורט מים מדהים בין הדברים לעשות בקראבי עם ילדים ולבדוק את שוניות האלמוגים ואת סלעי הגיר. החוץ מדהימים, קח לגימה מהנופים עוצרי הנשימה האלה.

סיור באי ג'יימס בונד בסירת לונגטייל מפוקט

17

יום בחוץ בפארק הלאומי קאו סוק

נוף של יופי נופי בלעדי, הפארק הלאומי קאו סוק כולל אגם כחול טורקיז וסביבה נפלאה של פסגות גיר נרחבות המכוסות בעלווה ירוקה שופעת. אתה יכול לארוז קצת אוכל דגים ולבקר באגם צ'או לאן המפורסם ביותר בשייט בסירה בו אתה יכול לראות את צוקי הגיר והגבעות המדהימים האלה המוקפים ברחבי האגם והכל מאוד ציורי.

אתה יכול גם לבקר בשמורת הפילים קאו סוק ולבלות קצת זמן עם ענקי המגדר מקרוב ואישי בזמן שאתה נלקח דרך המקלט.

מיקום:
62 Khlong Sok, Phanom District, Surat Thani 84250, תאילנד

 

18

בדוק את מקדש Wat Kaew

המקדש הבודהיסטי החיוני והנערץ ביותר בתאילנד הוא מקדש Wat Phra Kaew. המקדש ממוקם בתוך מתחם הארמון הגדול. הבניין הראשי הוא ה-ubosot המרכזי (אולם הסמיכה), בו שוכן בודהה האזמרגד.

למרות שהוא קטן בגודלו, הוא עדיין נחשב לאייקון החשוב ביותר עבור תאילנדים. מדריך תורן בדרך כלל בין השעות 10:00-14:00 וזמין מדריך אודיו אישי בשפות שונות שיעזור לך מאוד בזמן שאתה לוקח חלק מהדברים לעשות בקראבי עם ילדים.

מיקום: פאק נאם, מחוז מואנג קראבי, קראבי 81000, תאילנד

19

קניות בשווקי לילה

אסיה מרופדת בהם. בשווקי לילה תוכלו ליהנות מקניות, ללמוד הרבה על תרבויות זרות ולמצוא מאכלים אקזוטיים. כשאתם עייפים ומותשים מהליכה, תוכלו לנוח ולאכול שם משהו מענג. אתה יכול לקנות חפצים מסורתיים וזרים.

שוק הלילה הוא שוק ססגוני ומרהיב בו ניתן להשיג אפילו כל מיני כלי בית שימושיים. השווקים האלה מאגדים כל מיני דברים כמו בגדים מתרבויות שונות, דיסקים של סרטים וקישוטים מרהיבים שונים. להלן רשומים כמה שווקי לילה שבהחלט שווים ביקור כמו שוק רוד פאי בבנגקוק, שוק ליל שבת בגואה, שוק הלילה של רחוב טמפל בהונג קונג וכן הלאה.

מיקום: 
 7 Khongkha Rd, Pak Nam, Mueang Krabi District, Krabi 81000, תאילנד

 

20

צפו במופע של אילומנורה

שלח שאילתה

אם אתה רוצה לחוות הופעה נהדרת כשאתה בעיר קראבי, אז אתה צריך לתת שעון למופע Illumanorah המפורסם בפארק פאקה. האילומנורה היא בעצם מופע תרבותי שעושה שימוש במוזיקה ובריקוד עם עידן חדש של מופעי אור LED כדי לדקלם כמה מסיפורי העם הישנים.

תוכלו ליהנות ממזנון פירות ים ענק לפני שתטבלו בפולקלור ובאגדות של דרום תאילנד. התאורה האופנתית והאפקטים הקוליים המפעימים את הלב יוצרים מחזה ויזואלי מעורר כבוד. במהלך הסיור שלך, אל תשכח לצלם מיליוני תמונות עם כמה מהמבצעים הפופולריים לאחר סיום ההופעה. 

אולי תתעניין גם ב: קראבי – 25 אטרקציות שחייבים לעשות

מלונות בקראבי

בטיילת המרכזית "או נאנג" תמצאו את מרבית בתי המלון בעיירה, רוב בתי המלון ב "או נאנג" יהיו ברמת 4 כוכבים.

בחופים הצפוניים ביותר תוכלו להנות מריזורטים יוקרתיים צמודי חוף לחופשה מפנקת והלנות מנוף עוצר נשימה של צוקי גיר ענקיים וכל שמורת פאנג נגה.

להלן כמה מבתי המלון המומלצים בקראבי

מפת קראבי

קראבי לסיכום

קראביי הוא יעד וקסום, הקסם שלו הוא הנופים, החופים והוויב שבו. כל מי שמגיע לקראבי מיד ידע להגיד שזה אחד המקומות היפים ביותר בו ביקר מימיו, כבר מרגע הנחיתה בעיירה תוכלו להתרשם מהצוקים הנישאים לגובה רב, צוקים אלה מרמזים על הנוף שמתגלה אליכם בעת טיול בשמורות הטבע הימיות והקרקעיות. הגעה לקראבי היא בגדר חובה למי שאוהב טבע ונופים, חלק מהמראות שתראו בקראבי ייחודיים ליעד זה בלבד, כך שמי שמתלבט חשוב שיכיר את זה.
אנחנו בתאי טורס ממליצים בחום רב להגיע לקראבי, ונשמח מאוד שתכירו את תאילנד ותתחברו לממלכה המופלאה הזו דרך יעדים כמו קראבי.

×

שיחת ווטסאפ