חייגו

קאו לאק

חופשה בקאו לאק

זהירות, קוקוסים נופלים! ברוכים הבאים לעיירת החוף הקסומה קאו לאק – גן עדן תאילנדי אמיתי. קחו לכם רגע להירגע, לשים את הרעש והחופים העמוסים בצד ולצלול לחופשה אותנטית אמיתית, בדיוק כמו שדמיינתם.

קאו לאק היא עיירת חוף (ולא אי) הנמצאת במחוז פאנג נגה, כשעה ורבע נסיעה צפונית מהאי פוקט המחובר בגשר עם מחוז פאנג נגה.

קאו לאק היא רצועת חוף של כ 30 קילומטרים לאורך חופי אנדמן מצד אחד, הרים ירוקים עוצרי נשימה מצד שני ובאמצע ריזורטים מהמושקעים והמפנקים שתמצאו בתאילנד – זהו גם גורם המשיכה מספר אחד של משפחות רבות עם ילדים לקאו לאק: הריזורטים המשפחתיים שעיירת קאו לאק מציעה, עליהם נרחיב בהמשך. בנוסף חשוב לציין, בקאו לאק, התיירות לא עוברת את גבול הטעם הטוב לכן המקומיים יצדיקו את השם שניתן לתאילנד כ"ארץ החיוכים".

המתכון המושלם לחופשה בלתי נשכחת בקאו לאק, הוא שילוב של ריזורט 5 כוכבים איכותי על החוף, אוכל מקומי ויציאה למספר טיולי הטבע היפים של תאילנד ואותם קאו לאק בהחלט מציע.

קאו לאק - איך להגיע?

עיירת החוף קאו לאק ממוקמת כ 70 ק"מ צפונית לאי פוקט. הדרך הנוחה ביותר להגיע לעיירת החוף היא בנסיעה מפוקט בזמן של שעה ורבע. מומלץ לשלב חופשה בין שני היעדים, המעבר ביניהם קליל ומהיר. נסיעה במיני ואן פרטי מפוקט לקאו לאק תעלה כ1,500 – 2,500 באט.

כמובן שאם תרצו להגיע ישירות לקאו לאק מבלי לעצור בפוקט, תוכלו לנחות בשדה התעופה של פוקט ולקחת נסיעה ישירות לקאו לאק.

מזג אוויר בקאו לאק

כיאה למדינה טרופית כמו תאילנד מזג האוויר בה הוא בלתי צפוי, אבל תמיד נשאלת השאלה: מתי מומלץ לטייל בקאו לאק? אין תשובה חד משמעית, אנו תמיד נשענים על תחזיות עבר למרות שאין לדעת בוודאות מה יהיה בעתיד.

קאו לאק זה יעד המתוייר כל השנה, ובמזג אוויר בו טרופי, לצד ימי שמש רבים, ישנם גם ימים גשומים. 

חודשי דצמבר – מאי הם הקלאסיים לחופשה בקאו לאק, מזג האוויר מעולה עם המון ימים שמשיים.

שאר התקופה מזג אוויר בלתי ניתן לצפייה, סטטיסטית החודש הגשום ביותר בקאו לאק הוא חודש ספטמבר, גשם טרופי ירד כמעט מדי יום, והים יכול להיות די סוער.

מתי כדאי לטוס לקאו לאק?

התקופה הטוב ביותר לביקור בקאו לאק היא בין החודשים נובמבר ועד מאי, בחודשים האלה תוכלו ליהנות ממזג אוויר מהטובים שיש לתאילנד להציע, בנוסף לכך שמורת הטבע איי סימילאן המרהיבה תהיה פתוחה.

בין החודשים מאי לחודש נובמבר התקופה נחשבת לתקופה רטובה ואפשר להגיד דיי בוודאות שגשם יהיה עם זאת בתי המלון בתקופה הזו מציעים מחירים משתלמים מאוד כך שתוכלו להנות ממחירים מאוד זולים עבור בתי מלון מאוד מאוד יוקרתיים, כבר שנים שתיירים מגיעים גם בתקופה הרטובה שמושלבת עם המון ימי שמש ולרוב הגשם הוא לא כזה שמנטרל לכן שווה לחשוב על קאו לאק בכל ימות השנה .

קאו לאק | חופים בפוקט

חופים בקאו לאק

קאו לאק ביץ'

החוף הראשון שתראו בקאו לאק כאשר תגיעו מכיוון פוקט, על החוף תמצאו מספר ריזורטים ומסעדות מקומיות.

באנג ניאנג ביץ'

אחד החופים הפופולריים בקאו לאק, עם שפע רב של מסעדות ברים ועניין. בקרבת החוף תמצאו מספר ריזורטים.

חוף החולות הלבנים

חוף יפיפה עם חול בצבע לבן ומים בצבע טורקיז, ממקופ באזור הצפוני של קאו לאק ובהחלט שווה הגעה אליו, נחשב לחוף היפה ברצועת החוף קאו לאק.

אטרקציות בקאו לאק

האטרקציות של קאו לאק מרשימות, כולן ללא יוצא מן הכלל הקשורות בטבע של קאו לאק, האזור הגאוגרפי של קאו לאק פשוט מנצח, וניתן למצוא שם כמה משמורות הטבע היפות בעולם.

חופשה מנצחת בקאו לאק היא שילוב של טיולי טבע וריזורט איכותי. שמורות הטבע של קאו סוק ואיי סימילאן הם חובה לביקור לשוהים בקאו לאק.

טיול לאגם צ'או לאן בשמורת קאו סוק

טיול לאגם צ'או לאן שנחשב ליפה בתאילנד, משלב בתוכו טבע מדהים ביופיו בשילוב אגם מלאכותי שנוצר באזור והופך למחזה מרהיב שקשה לתאר אותו במילים וחייבים להיות שם כדי להבין בדיוק על מה מדובר!

שמורת קאו לאק

טיול בטבע המרהיב של השמורה, הכולל: טרקטורונים בג'ונגל, אומגה של 200 מטרים, ראפטינג של כ5 ק"מ בנהר של קאו לאק, טיול ג'יפים מאתגר למפלים וטראק קליל בשמורה.

טיפול בפילים בשמורת הטבע קאו סוק

תנו לנו לקחת אתכם ליופי הטבעי של תאילנד עמוק בתוך יערות הגשם, למקומות אקזוטיים וחוויית פילים בלתי נשכחת. בואו לגלות את הפארק הלאומי קאו סוק מקרוב ולעשות אמבטיה עם היונק הגדול ביותר בעולם.

כחלק מהטיול תהנו מנסיעה לשמורת הטבע קאו סוק, שייט בקאנו במורד הנהר לצידי היער יחד עם מדריך מקומי כשעה, ארוחת צהריים מקומית, נסיעה לחוות טיפול בפילים לחוויה מדהימה ומרגשת.

גלישה בקאו לאק

החוויה המדהימה והבלעדית שלנו בקאו לאק, אטרקציה לכל המשפחה ובמיוחד לילדים, בואו לגלוש בחוף היפה של קאו לאק בבית הספר לגלישה עם מדריך צמוד שילווה אתכם וילמד אתכם איך לתפוס גלים.

טיול לאיי סימילאן

טיול שייט הכי יפה בתאילנד לאיי סימילאן המכונים המלדיביים של תאילנד, טיול באיי סימילאן הם רצועה של 7 איים הממוקמים בים אנדמן כ 45 קילומטר מערבית לקאו לאק.

הטיול פעיל בין 15 לאוקטובר ועד ל15 במאי.

מרכז שימור צבי ים

מרכז שימור צבי הים בקאו לאק, אזור המערב של חופי תאילנד נחשב לשמורת טבע אחת גדולה, במתחם תוכלו לראות סוגי צבי ים רבים לפי שחרור לים, חוויה חינוכית מעולה לילדים.

מפלי טון צ'ונג פה – מפלים הממוקמים כמה קילומטרים ממרכז קאו לאק, הגישה אליהם מאוד נוחה, כמובן שכדי להגיע לפסגת המפלים תצטרכו לעשות טארק קליל.

חיי לילה בקאו לאק

חיי הלילה בקאו לאק רחוקים מלהיות סוערים, אלה שמחפשים מועדונים רועשים לא ימצאו זאת בקאו לאק, מה כן תמצאו, בקאו לאק תמצאו ברים קלילים ורגועים עם הופעות חיות שישמיעו שירים קלאסיים שכולנו אוהבים, האווירה תהיה רגועה ומשמחת, בנוסף לזה הרבה תיירים בוחרים לבלות בבתי המלון בערבים, בתי המלון בקאו לאק הם ברמה כה גבוהה ויש בהם אפשרויות בילוי רגועות בשעות הערב.

מרכז העיירה נמצא ברחוב "באנג ניאנג" הרחוב הוא רחוב דיי ארוך ולאורכו למצוא המון מסעדות טובות, קניות של מזכרות, ולא מעט מכוני מסאז, בחלק מימות השבוע יש גם שוק לילה הנקרא "באנג ניאנג מרקט" השוק פתוח בימי שני רביעי ושבת בערב, הגעה מומלצת.

מסעדות מומלצות בקאו לאק

Mali restaurant
Pam's restaurant & cooking class
Devasom beach grill bar
Takola thai restaurant
Olive restaurant at jw marriott khao lak
Sakura japanese restaurant

מלונות בקאו לאק

עיירת הנופש קאו לאק מושכת בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות ישראליות לחופשה. יש לכך כמה סיבות, הסיבה העיקרית היא הריזורטים של קאו לאק.

באי קאו לאק יש שפע של ריזורטים המותאמים למשפחות, המלונות כה מותאמים שבחלקחם אפילו תמצאו מיני פארק מים, כמובן שבכל ריזורט יהיו המון הפעלות כמו סנוקר, טניס שולחן, קורסים שונים ועוד ועוד.

הקסם הוא שלמרות שמגיעים לריזורט בסגנון קלאב, עדיין נשמר השקט והרוגע הקסום של קאו לאק, ומכל פינה בריזורט נשקפים הנופים המדהימים של הרי קאו לאק. אגב הסיבה לכך היא, שבקאו לאק יש חוק שבתי המלון לא יעברו את גובה עצי הקוקוס, כדי שאנחנו נהנה מנופים עוצרי נשימה.

מעבר למלונות המשפחתיים של קאו לאק, האיזור המרכזי של קאו לאק, שנקרא "קאו לאק סנטר", מאוד ידידותי למשפחות, מדרכות רחבות, ניקיון, אנשים חביבים אותם הזכרנו קודם, המון מסעדות, דוכני פירות, ומסאז'ים פרוסים בשני צידי הרחוב תורמים לאווירה של משפחות עם ילדים לקאו לאק.

אגב אם כבר מדברים על מלונות משפחתיים בקאו לאק, נרצה לציין כמה מהם, כדי לשדרג את החופשה שלכם בקאו לאק.

מלון דה סנדס קאו לאק

לפרטים והזמנה

מלון מריוט קאו לאק

לפרטים והזמנה

מלון אבאני קאו לאק

קאו לאק עם ילדים

הכירו את קאו לאק עם ילדים, עיירת החוף המרהיבה הזו היא בהחלט תהיה היעד המפתיע שלכם בטיול לתאילנד. חופים טרופיים ארוכים, טבע עוצר נשימה ומלונות המתאימים כמו כפפה ליד למשפחות עם ילדים.

עיירת הנופש קאו לאק תאילנד היא בדיוק תאילנד בטוב טעם, אנשים חביבים ותיירות שלא עוברת את גבול הטעם הטוב עושה אותה למושלמת לחופשה בתאילנד עם ילדים.

הריזורטים הטובים בקאו לאק הפרוסים לאורך החוף וכוללים פארקי מים, חדרי ילדים ומתקנים לילדים משדרגים והופכים את החופשה עם ילדים לקלה נוחה ומעניינת.

כדי לעשות לכם את החופשה  למהנה יותר, אספנו בשבילכם את האטרקציות בקאו לאק והפעילויות המומלצות למשפחות עם ילדים בקאו לאק תאילנד.

קאו לאק מה רציתם לדעת

קאו לאק זה יעד מתוייר כל השנה, אם תרצו להגיע בתקופה הכי מומלצת מבחינת מזג אוויר, חודשי נובמבר-מאי נחשבים לנוחים יותר.

בין שלוש לחמש לילות ולא פחות מ 3 לילות במינימום 3 לילות תצליחו לפחות לעשות אטרקציה חשובה אחת במידה ותיהיו יותר אז תצליחו לעשות עוד אחת.

מרכז העיירה יהיה באזור של מלון דה סנדס, עם זאת רוב בתי המלון יהיו במרחק של כ10 דקות מהמרכז שסמוך לדה סנדס, מרכז נוסף נקרא רחוב באנג ניאנג בו תמצאו לא מעט מסעדות ופעילויות

חד משמעית כן, שילוב של אטרקציות מהנות ומעשירות ומותאמות למשפחה ומלונות מותאמים למשפחות הופכים את קאו לאק ליעד מומלץ למשפחות.

לא לפספס הגעה לשמורת הטבע קאו סוק וביקור באגם צ'או לאן, במידה ומגיעים בים החודשים אמצע אוקטובר ועד אמצע מאי אז מומלץ לא לפספס את איי סימילאן.

מפת קאו לאק

קרא עוד על קאו לאק

קאו לאק

קאו לאק 17 אטרקציות מדהימות

קאו לאקזהירות, קוקוסים נופלים, ברוכים הבאים לקאו לאק גן עדן תאילנדי אמיתי, הקודם הבא מיקום: דרום מערב תאילנד, צפונית לפוקט על ים אנדמן. יעדים שכנים:

קרא עוד »
קאו לאק

7 החופים היפים והמומלצים בקאו לאק

קאו לאק   החופים המדהימים בקאו לאק הם בהחלט אחד משיאי תאילנד. מוקף בים אנדמן היפה, תמצאו חופים חוליים קטיפתיים אינסופיים , דקלי קוקוס גבוהים , ים בצבע טורקיז, נוף טבעי יפהפה ותחושת

קרא עוד »

קאו לאק לסיכום

קאו לאק הופכת להיות פופולרית יותר ויותר בקרב הקהל הישראלי ויעד שהוא חובה ברשימת היעדים של משפחות המבקרות בתאילנד. שילוב של אטרקציות וריזורטים איכותיים הם המפתח לחופשה בקאו לאק. היעד הזה מן ההתחלה משדר אנרגיה אחרת כזו שמרגיעה אתכם וגורמת לכם להתחבר לטבע.