תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

קאו לאק עם ילדים

הכירו את קאו לאק עם ילדים, עיירת החוף המרהיבה הזו היא בהחלט תהיה היעד המפתיע שלכם בטיול לתאילנד. חופים טרופיים ארוכים, טבע עוצר נשימה ומלונות המתאימים כמו כפפה ליד למשפחות עם ילדים.

עיירת הנופש קאו לאק היא בדיוק תאילנד בטוב טעם, אנשים חביבים ותיירות שלא עוברת את גבול הטעם הטוב עושה אותה למושלמת לחופשה בתאילנד עם ילדים.

הריזורטים הטובים בקאו לאק הפרוסים לאורך החוף וכוללים פארקי מים, חדרי ילדים ומתקנים לילדים משדרגים והופכים את החופשה עם ילדים לקלה נוחה ומעניינת.

כדי לעשות לכם את החופשה בקאו לאק למהנה יותר, אספנו בשבילכם את האטרקציות והפעילויות המומלצות למשפחות עם ילדים בקאו לאק תאילנד.


אטרקציות בקאו לאק עם ילדים

טיול לאגם צ'או לאן –
אגם צ'או לאן הקסום הוא פלא טבע מיוחד במינו, אחד המקומות הכי מרשימים שתהיו בו בטיול שלכם בתאילנד, חווית השייט והנופים בשילוב עצירה על בית מלון צף הם חוויה מושלמת לכל המשפחה.
ניתן לצאת לטיול משפחתי פרטי באגם צ'או לאן דרך תאי טורס תאילנד.

אגם צאו לאן
אחד מפלאי תאילנד – אגם צ'או לאן


טיול לאיי סימילאן –

איי סימילאן המכונים "המלדיביים של תאילנד" הם אטרקציה אהובה בקאו לאק עם ילדים, עם רצועת של מספר איים קסומים עם חולות לבנים ומים בטבע טורקיז שקופים. למרות השייט היחסית ארוך (45 דקות לכיוון) הטיול זוכה למחמאות רבות מצד המשפחות שמרגישים בו התחברות מחדש לטבע. גם משפחות עם תינוקות יוצאות לטיול זה.
טיול לאיי סימילאן יוצא מחודש אוקטובר ועד לחודש מאי.

איי סימילאן קאו לאק
איי סימילאן – המלדיביים של תאילנד לכל המשפחה

מרכז שימור צבי ים –
מרכז שימור צבי הים בקאו לאק, אזור המערב של חופי תאילנד נחשב לשמורת טבע אחת גדולה, במתחם תוכלו לראות סוגי צבי ים רבים לפי שחרור לים, חוויה חינוכית מעולה לילדים.

אטרקציות בקאו לאק
אטרקציה חינוכית לכל המשפיה

שייט במבו בשמורת קאו לאק –
אזור קאו לאק מוקף בטבע עצום, אחד הטיולים המבוקשים הוא שייט על סירות במבו לאורך הנהר בשמורת קאו לאק, השייט מתאים למשפחות עם ילדים בגלל הקצב הלא מסוכן שלו.

קאו לאק עם ילדים
שייט רגוע בלב הטבע

טיול בשמורת קאו סוק
שמורת קאו סוק הסמוכה לקאו לאק נחשבת לשמורת הטבע היפה בתאילנד עם חיות בר ונופים מרהיבים, טיול בשמורה בשעות הבוקר המוקדמות לכל המשפחה הכוללים רכיבה על פילים בחיק הטבע הם חוויה לכל המשפחה בקאו לאק עם ילדים.

שמורת קאו סוק
שמורת קאו סוק המרהיבה של תאילנד

מלונות מומלצים בקאו לאק

חופשה בריזורט עם מגלשות לילדים – עיירת החוף קאו לאק ידועה בכמה ריזורטים היותר טובים שתמצאו בתאילנד למשפחות, כאלה עם פארקי מים והפעלות בלתי פוסקות לילדים שיגרמו להם אושר רב. לאורך חופי העיירה פרוסים ריזורטים משפחתיים רבים כמו: "סנדס קאו לאק", "מריוט קאו לאק", אבאני PLUS קאו לאק, דוואסום ועוד כמה טובים ומפנקים בדגש על ילדים.

מלון סנדס קאו לאק
פארק מים במלון "סנדס" בקאו לאק, אחד מבין רבים למשפחות

משפחות ישראליות עם ילדים גילו את קאו לאק כיעד חדש החל מ2017, הרבה בזכות המלצות והכוונה של חברת "תאי טורס תאילנד" שעמלה על מנת לפתוח יעדים חדשים לקהל הישראלי בתאילנד. המון משפחות ממליצות ואף בוחרות לשוב ליעד בחופשה הבאה שלהם בתאילנד.


מתכננים חופשה בקאו לאק עם ילדים? חייגו עכשיו או השאירו פרטים ואנו נדע להתאים לכם מלון ואטרקציות שישדרגו את החופשה שלכם בקאו לאק עם ילדים, כמובן שאנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר!

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ