חייגו

תאילנד עם ילדים

תוכן עניינים

תאילנד הקסומה מושכת אליה בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות שרוצות בחופשה מעניינת ושונה עם הילדים. סוד הקסם של תאילנד עבור משפחות הוא השילוב בין האקזוטיות והיופי של דרום מזרח אסיה לבין הנוחות המערבית המתבטאת במלונות מפוארים מהשורה הראשונה, שירות חם ולבבי ומגוון רחב של מאכלים. כל העובדות הללו הפכו בשנים האחרונות את תאילנד כיעד מועדף לחופשה עם ילדים.

משנה לשנה הביקוש עבור טיולי משפחות בתאילנד עולה ויש לכך המון סיבות:
ריזורטים משפחתיים מפנקים אותם הזכרנו, תרבות מעניינת שתרתק כל משפחה, המון יעדים ואטרקציות מותאמים למשפחות, פינוקים שונים כמו מסאז'ים, שופינג זול והתניידות קלה ונוחה בין היעדים עושים את החופשה בתאילנד עם ילדים למושלמת.

תאילנד עם ילדים - תאיטורס

תאילנד עם ילדים - למה כדאי להזמין דרכינו

תאילנד עם ילדים | תאילנד מלונות עם מתקנים

המלצות על מלונות עם מתקנים לילדים​

תאילנד - מולנות משפחה - חדרים מקשרים

חדרים מקשרים במלונות מובחרים​

תאילנד עם ילדים | תאילנד מדיניות מלונות נוחה עם

מדיניות ילדים נוחה​

תאילנד עם ילדים | תאילנד יעדים נוחים עם ילדים

המלצות על יעדים נוחים לילדים​

תאילנד עם ילדים | טיול תאילנד למשפחות ליווי צמוד

ליווי צמוד על ידי סוכן במהלך החופשה​

תאילנד עם ילדים | תאילנד מחירים הכי טובים

התחייבות למחירים הטובים ביותר​

לפרטים והזמנות

תאילנד עם ילדים - מלונות מומלצים

שם המלון עיר כוכבים
מריוט מרלין פוקט 5 כוכבים
קטאטאני פוקט 5 כוכבים
אינטרקונטיננטל פוקט 5 כוכבים
אבאני PLUS קאו לאק 5 כוכבים
דה סנדס קאו לאק 5 כוכבים
מריוט JW קאו לאק 5 כוכבים
הולידיי אין בופוט קוסמוי 4 כוכבים
הייאט רג'נסי קוסמוי 5 כוכבים
צ'אטריום גרנד בנגקוק 5 כוכבים
פאטומוואן פרינסס בנגקוק 5 כוכבים
מריוט הואה הין הואה הין 5 כוכבים
הולידיי אין VANA NAVA הואה הין 4 כוכבים
גרנד סנטר פוינט ספייס פטאיה 5 כוכבים

תאילנד עם ילדים - שאלות ותשובות

פוקט, קאו לאק, קוסמוי ובנגקוק הם בין היעדים המועדפים לחופשה עם ילדים.

דצמבר – מאי הם החודשים המומלצים ביותר, גם חודשי יולי-אוגוסט ותקופת חגי תשרי מומלצים מאוד לחופשה בתאילנד.

חופשה בת שלושה שבועות בהחלט זמן מצויין ותיתן לכם חוויה מספקת מתאילנד.

כן היעד שינה את פניו מאוד, אבל חשוב לבחור מלון באזור מתאים.

אנחנו לא ממליצים על פאטונג כבחירה לחופשה משפחתית, באי פוקט יש אזורים הרבה יותר נעימים לחופשה עם ילדים.

טיול לתאילנד עם ילדים

תאילנד היא יעד תיירותי פופולרי, ולא בכדי. המדינה מתהדרת בתרבות עשירה, נוף טבעי מדהים, אוכל טעים ואירוח חם. זהו גם יעד נהדר למשפחות עם ילדים, שכן יש שפע של פעילויות ואטרקציות שההורים והילדים יכולים ליהנות מהם. במאמר זה, נחקור כמה טיפים ורעיונות לטיול לתאילנד עם ילדים.

מתי להגיע – בתאילנד יש אקלים טרופי, והטמפרטורות יכולות להיות די חמות ולחות, במיוחד בחודשי הקיץ מרץ עד מאי. עדיף לתכנן את הטיול במהלך החודשים הקרירים יותר של נובמבר עד פברואר, כאשר הטמפרטורות נוחות יותר ויש פחות גשמים. קחו בחשבון שזו גם שיא עונת התיירות, אז צפו להמונים ולמחירים גבוהים יותר. אם זאת תאילנד זו מדינה שמתויירת במהלך כל השנה, ומשפחות ישראליות פוקדות את תאילנד גם בחודשי יולי-אוגוסט וכמובן חגי תשרי ונהנים ממזג אוויר מעולה.

לאן ללכת – בתאילנד יש שפע של אטרקציות ויעדים, וחשוב לבחור כאלה שהם ידידותיים לילדים. הנה כמה רעיונות:

בנגקוק: עיר הבירה השוקקת היא ביקור חובה, עם חיי הרחוב התוססים, המקדשים והשווקים. ילדים יאהבו את המראות והצלילים האקזוטיים של מקומות כמו הארמון הגדול, וואט פו ושוק צ'אטוצ'אק. יש גם שפע של פעילויות ידידותיות לילדים, כמו פארק השעשועים המקורה KidZania ואקווריום SEA LIFE Bangkok Ocean World.

צ'אנג מאי: עיר צפונית זו ידועה במקדשים העתיקים שלה, באזור הכפרי היפהפה ובעבודות היד שלה. צאו לטיול משפחתי על אופניים באזור הכפרי, בקרו בפארק הטבע הפילים, או קחו שיעור בישול ביחד.

פוקט: גן העדן של האי הזה מפורסם בזכות החופים, ספורט המים וחיי הלילה שלו. ילדים יאהבו את ההזדמנות לשחות, לשנרקל ולשחק על החול. יש גם שפע של אטרקציות ידידותיות למשפחות, כמו פארק המים אנדמנדה ופארק השעשועים התרבותי Phuket FantaSea. כמובן באי פוקט תמצאו מלונות רבים המומלמצים לחופשה עם ילדים.

מה לעשות – תאילנד מציעה מגוון רחב של פעילויות וחוויות למשפחות עם ילדים. הנה כמה רעיונות:
בקרו במקדשים: תאילנד ידועה במקדשים היפים שלה, ורבים מהם חופשיים לבקר בהם. ילדים יאהבו את הארכיטקטורה הצבעונית והגילופים המורכבים, כמו גם את ההזדמנות ללמוד על בודהיזם ותרבות תאילנדית. הקפידו להתלבש בצניעות ולהסיר את הנעליים לפני הכניסה למקדש.

נסו את אוכל הרחוב: אוכל רחוב תאילנדי מפורסם ברחבי העולם, וזו דרך מצוינת לטעום מהמטבח המקומי. ילדים יאהבו את ההזדמנות לנסות טעמים ומרקמים חדשים, וזו דרך מצוינת לחסוך כסף בארוחות.

קח שיעור בישול: אוכל תאילנדי טעים ובריא, ולקחת שיעור בישול היא דרך מצוינת ללמוד על זה יותר. שיעורי בישול רבים הם ידידותיים למשפחה, וילדים יאהבו את ההזדמנות להתנסות וליצור מנות משלהם. בקרו בשמורת פילים: תאילנד היא ביתם של פילים רבים.

תאילנד עם ילדים - מה לארוז

כמו בכל טיול משפחתי בעולם, מומלץ להצטייד בציוד חיוני לילדיכם. ההבדל הוא, חופשה בתאילנד נמשכת שבועיים – שלושה, לכן כדאי להצטייד כהוגן לכל התקופה. אגב בתאילנד כיום ניתן לקנות הכל וכנראה שגם במחיר זול יותר. ובכל זאת רצוי להגיע מוכן מראש עם תרופות בסיסיות וחיוניות – אקמול, טיפות אוזניים, קל בטן, ספריי נגד יתושים (ניתן ואף מומלץ להשיג בתאילנד בכל סניף של 7 אילבן) וקרם הגנה. בנוסף לקראת הטיסה הארוכה, מומלץ להביא שמיכה, מספר חטיפים וחומר קריאה שיעסיק את ילדיכם במהלך הטיסה. אם שכחתם משהו, אל תדאגו, בתאילנד באמת ניתן להשיג הכל ובזול.

תאילנד עם ילדים - מה לארוז

תאילנד עם ילדים - איך לתכנן

כשמתחילם לתכנן חופשה משפחתית בתאילנד, הולכים קצת לאיבוד. ישנם המון יעדים ומלונות. אנו בתאי טורס תאילנד מומחים בהרכבת חופשה למשפחות עם ילדים בתאילנד. חשוב לבחור ביעדים הנכונים שיוכלו לשלב בין חופשה אותנטית לכם המבוגרים ובמקביל שירתקו ויעסיקו את ילדיכם.

יש המון יעדים מדהימים ביופיים בתאילנד, אך מלבד הנופים ובטן גב אין להם הרבה מה להציע לילדים. ביעדים כאלו הילדים יכולים להשתעמם במהירות ואתם ההורים תצטרכו לחפש להם תעסוקה, חשוב למצוא את האיזון הנכון בין היעדים כדי שהחופשה המשפחתית שלכם בתאילנד תהיה בלתי נשכחת.

כדי שדבר כזה יקרה, חשוב לבחור מלון מתאים מתאים לחופשה בתאילנד עם ילדים. מלונות כאלו נבנו לאחרונה בהמון יעדים בתאילנד, הרי שמשרד התיירות התאילנדי מעודד תיירות משפחות בתאילנד. בהמון מלונות בתאילנד תמצאו מועדוני ילדים, שירותי בייביסיטר ומגלשות לילדים ועוד – כאלו מלונות הסוכנים שלנו ידאגו לתאם בחופשה שלכם בתאילנד.

אנו בתאי טורס תאילנד בעלי ניסיון רב בתפירת טיולים למשפחות בתאילנד. דרכינו תינתן לכם הבחירה בין חדרי משפחה ו/או חדרים מקשרים שיוכלו להבטיח שתשארו קרובים אחד לשני במהלך כל החופשה. בנוסף הנציגים שלנו יהיו בקשר ישיר איתכם במהלך כל החופשה בואטספ או בזמינות מלאה ממשרדינו בבנגקוק, כדי שנהיה באותו אזור זמן וניתן לכם מענה מיידי.

כמובן שלאחר תכנון המסלול וסגירת המלונות, שירותי הקרקע שלנו הפרוסים בכל היעדים המובילים בתאילנד ידאגו להעביר אתכם מיעד ליעד על ידי שירותי מוניות וטיסות פנים.

תאילנד עם ילדים - קצת מספרים

זה לא סוד שתאילנד הפכה בשנים האחרונות יעד פופולרי של משפחות בפרט ותיירים ישראלים בכלל.
לשכת התיירות התאילנדית פירסמה שבשנת 2019 ביקרו בממלכת תאילנד 197,000 ישראלים מתוך כ 40 מיליון תיירים שנכנסו למדינה'
אגב זוהי עלייה של כ 6% ביחס לשנה שעברה.
התייר הישראלי "מבזבז" בממוצע 92,000 באט בטיול, ונמצא גבוה ברשימת התיירים הכי "בזבזנים" בתאילנד.

תאילנד עם ילדים - קרא עוד

פוקט עם ילדים

פוקט עם ילדים

האי פוקט, נחשב לאחד האיים האהובים והפופולריים ביותר בתאילנד. קיימות שפע של אטרקציות בפוקט, טיולים, שווקים, נופים, חופים ומלונות בכל תקציב ומכל סוג פרוסים לפניכם

קוסמוי עם ילדים

קוסמוי עם ילדים

קוסמוי עם ילדים קוסמוי עם ילדים, אחד היעדים הכי אהובים על התייר הישראלי בתאילנד, מציע שפע של פעילות למשפחות עם ילדים. מלבד המלונות המפנקים על

בנגקוק עם ילדים

בנגקוק עם ילדים

בירת תאילנד – בנגקוק עם ילדים, העיר בה תבקרו במהלך הטיול שלכם בתאילנד, בתחילתו או בסופו. בנגקוק היא עיר ענקית, מעניינת ומגוונת. ישן מול חדש,