תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

חוברת האטרקציות שלנו בקאו לאק

עיירת הנופש קאו לאק ממוקמת צפונית לפוקט וטומנת בתוכה את אטרקציות הטבע היפות ביותר בתאילנד – מיקום מושלם בין שמורת קאו סוק, שמורת קאו לאק ואיי סימילאן הופכות את היעד לכה קסום. המתכון לחופשה מושלמת בקאו לאק הוא שילוב בין ריזורט מפנק על הים ואטרקציות טבע ייחודיות. תוכלו למצוא אטרקציות בקאו לאק שתתאים כמעט לכל מטייל.

 

טיול פרטי לאגם צ'או לאן בשמורת קאו סוק

חוויה מדהימה באחד המקומות המיוחדים והיפים בתבל. אגם צ'או לאן הוא אגם מלאכותי הנמצא בשמורת הטבע קאו סוק, מוקף מכל עבר בסלעי גיר עצומים ויער גשם ענק המקנים למקום מראה פרהיסטורי. באגם מגוון חיות פרא, והוא נחשב לאחד האגמים היפים בעולם שהם מעשה ידי אדם.

החל מ- 11,300 לזוג

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

הרפתקה בשמורת קאו לאק

הרפתקה בלב שמורת קאו לאק – טיול בטבע המרהיב של השמורה, הכולל: טרקטורונים בג'ונגל, אומגה של 200 מטרים, ראפטינג של כ5 ק"מ בנהר של קאו לאק, טיול ג'יפים מאתגר למפלים וטראק קליל בשמורה.

החל מ- 3,300 באט לאדם.

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ למשפחות

איי סורין

בואו להנות מחוויה ייחודית ובלתי נשכחת אשר תיקח אתכם לאחד המקומות המיוחדים והיפים עלי אדמות - איי סורין. איי סורין הם ארכיפלג של 5 איים הממוקמים במרחק של כ60 ק"מ צפון - מערבית מחופי קאו לאק. איי סורין נחשבים לאחד מאתרי הצלילה הפופולרים בעולם, עם מגוון נרחב של בעלי חיים ימיים.

החל מ- 3,500 באט, ילד בין גיל 4-11, 2,500 באט

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם

טיול לאיי סימילאן

טיול שייט מהיפים בתאילנד לאיי סימילאן המכונים "המלדיביים של תאילנד". איי סימילאן הם קבוצה של 7 איים הממוקמים בים אנדמן כ45- קילומטר מערבית לקאו לאק.
החל מ 3300 מבוגר \ ילד 2300

לפרטים נוספים לחץ כאן

מומלץ לכולם
חוברת האטרקציות בקאו לאק | logo ver w slogen

אנחנו מציעים את האטרקציות המהנות בקאו לאק.
לפרטים על טיול בקאו לאק ובדיקת מחירים מוזמנים ליצור איתנו קשר בקליק אחד בוואטסאפ.

×

שיחת ווטסאפ