חייגו

מלונות בקוסמוי

תוכן עניינים

בואו לבחור מלונות בקוסמוי מהמבחר הרב שאנו מציעים, האי קוסמוי, האהוב כל כך על ידי התיירים הישראלים מציע שלל של אפשרויות לינה בכל רחבי האי, החל ממלונות 3 כוכבים ועד ריזורטים מפוארים בדרגת 5 כוכבים. בקוסמוי תמצאו מלונות מכל הרשתות המובילות בעולם, לכל מטרה ובכל מחיר. הקסם של האי הוא שרוב המלונות בקוסמוי ממוקמים ממש על החוף, וכך תוכלו לנפוש בריזורט "על הים" בתקציב שבו תבחרו. כמובן שהצוות שלנו מבקר באי על בסיס חודשי, ובודק מלונות מומלצים בקוסמוי, כדי שאתם תהנו מאיכות ותקבלו תמורה מלאה לכספכם.

מלונות בקוסמוי

מלונות בקוסמוי - איך לבחור מיקום

באי קוסמוי תמצאו מלונות מומלצים רבים, הכל שאלה של מיקום ותקציב. המלונות בקוסמוי פזורים לאורך כל האי, ריכוז גדול של מלונות בקוסמוי תמצאו באזור חוף צ'אוונג – מרכז חיי הלילה של האי. לאורך כל החוף פזורים מלונות רבים, בכל הרמות ולכל סוגי המטיילים – משפחות, זוגות או צעירים.

ריכוז נוסף של מלונות מומלצים בקוסמוי תמצאו לאורך חוף בופוט הפופולרי שם גם ממוקמת הטיילת של המפורסמת של כפר הדייגים. לאורך החוף פזורים ריזורטים מומלצים בעיקר למשפחות וזוגות כמו מלון הולידיי אין בופוט או מלון הנסר קוסמוי. אנחנוו ממליצים לכם להעיף עליהם מבט.
אם אתם בעניין של ריזורטים מיוחדים וחופים טרופים, תוכלו לבדוק מלונות בחוף צ'ונגמון האותנטי, ולהנות מריזורט מבודד אך יוקרתי ומפנק כדוגמת ריץ' קרלטון. כמובן שכל המלונות שאנחנו ממליצים עוברים בדיקה קפדנית של הצוות שלנו מדי חודש וכמובן מפידבקים שונים של לקוחות השוהים במלונות במהלך כל השנה.

11 המלונות המומלצים ביותר בקוסמוי

שם המלוןדירוגהחוףמתאים ל…
1. ריץ' קרלטון5צ'ונגמוןמשפחות וזוגות
2. קימפטון קוסמוי5צ'ונגמוןמשפחות וזוגות
3. הולידיי אין בופוט סמוי4בופוטמשפחות
4. סאלה צ'אוונג5צ'אוונגזוגות ומשפחות
5. סנטרה רזרב5צ'אוונגזוגות ומשפחות
6. הנסר קוסמוי5בופוטזוגות ומשפחות
7. הייאט רג'נסי5צ'ונגמוןזוגות ומשפחות
8. סיקס סנס סמוי5צ'ונגמוןזוגות ומשפחות
9. אינטרקונטיננטל סמוי5ליפה נויזוגות ומשפחות
10. אננטרה בופוט5בופוטזוגות ומשפחות
11. בניאן טרי קוסמוי5למאיזוגות

אנחנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר למלונות בקוסמוי,
להתאמת מלון ובדיקת מחירים למלונות בקוסמוי מוזמנים ליצור איתנו קשר בקליק אחד בוואטסאפ.

מלונות מומלצים בקוסמוי

האי קוסמוי מציע מגוון גדול ומפנק של מלונות בכל אחד מחופיו הרבים, כדי להתאים מלון צריך לדעת את אופי החופשה, הרכב, תקציב וזמינות. בהרכב משפחתי יש בקוסמוי מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים, מלונות כגון: הולידיי אין בופוט, צ'אוונג גרדן, הייאט רג'נסי קוסמוי, בנדרה קוסמוי, הנסר קוסמוי ועוד רבים וטובים.

לאלו ממכם שמחפשים חופשת ירח דבש שקטה ומפנקת עם חדרי וילות ובריכה פרטית: ריץ' קרלטון סמוי, סיקס סנס סמוי, מלונות מרשת "סאלה", מלון W קוסמוי, וואנה בל ועוד המון רבים וטובים בהחלט יתאימו לכם.

מלונות ליד בית חב"ד קוסמוי

בית חב"ד בקוסמוי ממוקם באזור הדרומי של חוף צ'אוונג, לפניכם רשימת 5 מלונות מומלצים הנמצאים במרחק הליכה מבית חב"ד בקוסמוי.

  1. סנטרה רזרב / 5 כוכבים / זוגות ומשפחות
  2. בננה פאן סי / 4 כוכבים / זוגות ומשפחות
  3. דה ליבררי / 5 כוכבים / זוגות
  4. צ'אוונג גרדן / 3 כוכבים / זוגות ומשפחות
  5. אוזו סמוי / 4 כוכבים / זוגות ומשפחות

מלונות בקוסמוי - מתי מומלץ להגיע

מחירי מלונות בקוסמוי משתנים לפי זמינות ותקופה. חודשי דצמבר – אפריל נחשבים לשיא העונה בקוסמוי, ומחירי המלונות עולים בהתאם, ההמלצה שלנו היא לסגור מלונות לתקופה זו לפחות 3 חודשים מראש. גם בתקופת יולי-אוגוסט (חופשת הקיץ בארץ ובעולם) מחירי המלונות בקוסמוי מזנקים והתפוסה כמעט מלאה, גם בתקופה זו מומלץ מאוד להבטיח את החדרים שלכם הרבה זמן מראש ולהזמין את המלונות לפחות 3-4 חודשים מראש!

כל המלונות בקוסמוי

מלונות בקוסמוי - כל מה שרציתם לדעת

בתקופות עמוסות כמו ינואר-אפריל מומלץ לסגור כמה חודשים מראש.

הולידיי אין בופוט סמוי, קימפטון קוסמוי, סנטרה רזרב קוסמוי יהיו אופציות מעולות למשפחות בקוסמוי.

ריץ קרלטון, בניאן טרי, סיקס סנס נחשבים ליוקרתיים בקוסמוי.

סנטרה רזרב, בננה פאן סי, אוזו סמוי נמצאים במרחק הליכה קצר מבית חב"ד.

כן, ישנם מרכזים וחופים רבים באזור קוסמוי, מלונות באזור בופוט, למאי וצ'ונגמון בהחלט לא יורידו מחווית החופשה שלכם ואף ישדרגו אותה בחלק מהמקרים.

עוד על מלונות בקוסמוי...

קוסמוי הוא אי יפהפה הממוקם במפרץ תאילנד וידוע בחופים המדהימים, במים הצלולים ובנופים הטרופיים השופעים שלו. הוא מציע מגוון רחב של מקומות לינה, החל מאתרי נופש מפוארים ועד מלונות בתקציב נמוך. להלן סקירה כללית של סוגי המלונות שתוכלו למצוא בקוסמוי:

אתרי נופש יוקרתיים: בקו סמוי נמצאים מספר רב של אתרי נופש יוקרתיים המציעים שירותים מהשורה הראשונה ונופים עוצרי נשימה. אתרי נופש אלה כוללים לעתים קרובות וילות פרטיות עם בריכות פרטיות, מתקני ספא, בריכות שחייה מרובות, מסעדות משובחות וגישה ישירה לחוף. כמה מאתרי הנופש היוקרתיים הידועים בקוסמוי כוללים את Four Seasons Resort Koh Samui, Banyan Tree Samui ו-Six Senses Samui.

מלונות בוטיק: בקוסמוי יש סצנת מלונות בוטיק משגשגת, המציעה חדרי אירוח ייחודיים ומסוגננים. למלונות אלו יש לרוב עיצוב ייחודי, שירות אישי ואווירה נעימה. ניתן למצוא אותם באזורים פופולריים כמו Chaweng, Lamai ו-Bophut Fisherman's Village. כמה מלונות בוטיק בולטים בקוסמוי כוללים את הספרייה, את אתר הנופש SALA Samui Choengmon Beach ואת הנופש הנסאר סמוי.

אתרי נופש על חוף הים: בהתחשב בחופים המדהימים של קו סאמוי, ישנם אתרי נופש רבים על חוף הים המציעים גישה נוחה לחול ולים. אתרי נופש אלה מספקים בדרך כלל מגוון סוגי חדרים, מחדרים סטנדרטיים ועד וילות בריכה פרטיות, יחד עם שירותים כמו בריכות שחייה, אוכל על חוף הים ומתקני ספורט מים. דוגמאות כוללות את אתר הנופש Anantara Bophut Koh Samui, Melati Beach Resort & Spa.

לינה בתקציב נמוך: Koh Samui מציעה גם מגוון של מקומות לינה בתקציב נמוך כמו בתי הארחה, אכסניות ומלונות במחירים סבירים. אפשרויות אלו ממוקמות בדרך כלל באזורים כמו Chaweng, Lamai ו-Maenam. למרות שהם אולי לא מציעים את אותה רמת יוקרה כמו אתרי נופש יוקרתיים, הם מספקים שהות נוחה ובמחיר סביר למטיילים עם תקציב. דוגמאות לאירוח בתקציב נמוך בקוסמוי כוללות את Samui Backpacker Hotel, The Bondi Hotel ו-Replay Residence & Pool Villa.

כשאתם בוחרים מלון בקוסמוי, קחו בחשבון גורמים כמו מיקום, שירותים, קרבה לחוף והתקציב שלכם. מומלץ לקרוא ביקורות ולבדוק פלטפורמות הזמנות מקוונות כדי למצוא את אפשרות הלינה הטובה ביותר המתאימה להעדפותיך. כמובן שתמיד מומלץ לפנות אלינו לקבל ייעוץ מקצועי לגבי מלונות בקוסמוי.