תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

קראבי חופי ים מומלצים

חופים בקראבי שחייבים לבקר…

במדינות מעטות בעולם יש יותר חופים מושלמים עם גלויה מאשר בתאילנד. ולמרות שאתה יכול למצוא גני עדן טרופיים עוצרי נשימה בכל רחבי המדינה – מפוקט לקו טאו ועד הואה הין – מחוז קראבי הוא ביתם של כמה מקווי החוף המרהיבים ביותר באסיה. כאן, צוקי אבן גיר תלולים מתנשאים מעל חופי הדקלים ושוניות האלמוגים, שמיכה שופעת של ירוק וטורקיז המכסה את היבשה והים כאחד.

נובמבר עד אפריל היא עונת השיא המלאה כאן, כאשר רוב התיירים מגיעים כדי לצלול עמוק לתוך ים אנדמן ולגלות יופי טבעי בתולי. בין אם אתם מחפשים הרפתקה עוצרת לב, מקום לקבור את רגליכם בחול לבן רך, או מים כחולים צלולים שנמשכים לנצח, מצאו את המקומות המובילים עם רשימת החופים הטובים ביותר שלנו בקראבי.

1. חוף פרה נאנג

חוף פרה נאנג
Phra Nang Beach | זכויות יוצרים לצילום: מייגן דרילינגר

חוף פרא נאנג נמצא במרחק של 10 דקות הליכה ציורית בלבד מחוף רייליי השכן דרך שביל החותך דרך צוקי אבן גיר נישאים . פרה נאנג עמוס במיוחד בעונת השיא, לא רק בגלל החול הלבן והרך והיפה שלה והמים המושלמים לתמונה, אלא גם בגלל האטרקציות והדברים הרבים שאפשר לעשות ברגע שתגיעו לכאן.

צוקים חדים ברקע מושכים מטפסי סלעים רבים, ומי מפרץ האזמרגד השקטים אומר שגם שנורקלינג וגם שחייה נהדרים בחוף הזה. אבל Phra Nang מציעה גם הזדמנויות נהדרות לטרקים לתוך יער הגשם השופע ועד ל-Tham Phra Nang Nok (מערת הנסיכה), המפורסמת במקדש הפוריות שלה, שאליו ניתן להגיע רק לאחר עלייה תלולה בהיאחזות בחבלים. הנוף מלמעלה עוצר נשימה ומשתרע כל הדרך על פני המים הצלולים והרחק אל הים. מכאן אפשר ללכת בשביל ללגונה נסתרת.

חוף פרה נאנג
חוף פרה נאנג

בזמן השפל, תוכלו ללכת מ-Phra Nang לשני איים זעירים (Koh Rang Nok ו- Nai) או לשוט בקיאק לעברם וסביבם בכל זמן אחר. אחרת, Phra Nang הוא מושלם רק לרבוץ באושר טרופי.

 

2. חוף רייליי

חוף רייליי יפהפה להפליא
חוף רייליי יפהפה להפליא

בין אם אתם כאן כדי לספוג את השמש או ליהנות מהנוף המדהים, רייליי לא יאכזב. מנותק מהיבשת על ידי צוקי אבן גיר ענקיים, ניתן לגשת אל רייליי רק באמצעות סירה. אחד מהחופים הפופולריים ביותר של קראבי למטיילרייליי הוא גן עדן לטיפוס צוקים , עם צוקים מוכי גשם המציעים למטפסים מנוסים את הריגוש של החיים.

רייליי מפותחת היטב, עם מסעדות, חנויות ומקומות לינה על חוף הים; טיילת עם בתי קפה באוויר הפתוח; שולחנות עיסוי ממש על החוף ; ואפילו מרחב אימונים מואי תאילנדי. מלונות חוף רייליי כוללים את Rayavadee המפוארת , הכוללת ארכיטקטורה עטורת פרסים המשתלבת היישר לתוך צוקי אבן הגיר והיער הטרופי השופע.

החצי המזרחי של רייליי הוא המקום שבו עוגנות כל סירות הסיור – כאן יותר צפוף, והמנגרובים העבים שמגיעים אל הים הופכים את המים לאידיאליים לשחייה. המחצית המערבית של החוף, לעומת זאת, עוסקת בחול לבן-סוכר, בים הטורקיז והאוויר הטרופי המלוח. זה המקום שבו תיירים בורחים כדי לקבל קצת יותר פרטיות ונדנוד שלווה של עצי דקל.

 

3. חוף טונסאי

צוק אבן גיר בחוף טונסאי
צוק אבן גיר בחוף טונסאי

חוף טונסאי, מוקף בדקלים המתנדנדים ברכות ברוח הים, כרוך בין שני צוקים. כדי להגיע אליו, אתה צריך לחכות לשפל וללכת לכאן מחוף רייליי, או שאתה צריך לשוט בקיאק בדרך אליו.

טונסאי אינו היעד הטוב ביותר לשחייה או לשנורקלינג, שכן הזרמים החזקים והשונית היושבת ממש על רקע החול הופכים אותו למסוכן מעט. עם זאת, החנויות השוכרות ציוד על חוף הים מאשרות, טונסאי הוא מקום נהדר לשיט קיאקים וצלילה בים, ויעד טיפוס אהוב עבור מטפסים מנוסים.

בגלל מיקומו הייחודי של מצמוץ ואתה מתגעגע אליו, טונסאי הרבה יותר שלווה מהחופים שמסביב. תמצאו כאן נופים דרמטיים ויופי כפרי, כמו גם שפע של פעילויות שיתנו לכם תנועה כשאתם לא עובדים על שיזוף.

 

4. קו מאי פאי

קו מאי פאי (אי הבמבוק)
קו מאי פאי (אי הבמבוק)

אם לבכם מרוכז בבדידות, Koh Mai Phai (אי הבמבוק) יכול לספק בדיוק את זה. ממוקם כ-45 דקות על סירת longtail מ-Phi Phi Don, האי הקטנטן הזה (אתה ממש יכול ללכת על כל האי תוך כ-30 דקות) רואה המונים הרבה יותר קטנים. לקו מאי פאי אין צוקי גיר מרשימים, כך שהוא לא מושך אליו מטפסים, ואין מלונות או מסעדות באי , מה שמרחיק את רוב התרמילאים והמבקרים שמחפשים אווירה עמוסה יותר.

מי שעושה את השייט הארוך לכאן בא בשביל החולות הוורדים-לבנים ומי הטורקיז הצלולים. אין כאן רצועות חוף עטורות דקלים, אבל הליכה פנימה תביא אתכם לאזור ירוק שופע בו תמצאו את עצי הבמבוק שמהם קיבל האי ובקתה קטנה שמוכרת משקאות קרים . אם יש לך ציוד שנורקלינג משלך, האלמוגים כאן הם מהטובים ביותר בקראבי למטייל.

אולי החלק הטוב ביותר בביקור באי במבוק הוא שתוכלו להישאר ללון ממש על החוף , באוהל שכור, ולחכות שהשמש תזרח למחרת מעל מי הטורקיז.

5. או נאנג

חוף או נאנג
חוף או נאנג | זכויות יוצרים לצילום: מייגן דרילינגר

או נאנג היא עיירת הנופש הפופולרית ביותר של קראבי וחוף היבשתי קל יותר לגישה אליו. זה תמיד רוחש מהתרגשות – פטפוטם של צוללנים ושנורקלים, ההתרסקות הרכה של הגלישה על קו החוף, כניסתן ויציאתן של סירות טיולים. העיירה או נאנג נגישה בקלות באמצעות מונית ומציעה המון אפשרויות לינה ממש על קו המים.

חוף או נאנג – רצועה של קילומטר אחד של חול אבקתי-רך – יש טיילת הליכה מלאה במסעדות וחנויות וזו נקודת יציאה פופולרית מאוד לסירות ארוכות זנב הפונות לאיים שמסביב. אז למרות שהחוף פנוי לעתים קרובות משתזפים, הוא עדיין עמוס רוב היום. בוא בערב, לעומת זאת, תמצא אנשים יושבים על שמיכה, צופים כשהשמש שוקעת בריקוד של אדומים וצהובים על פני המים הכחולים העמוקים.

חוף או נאנג עטור דקלים
חוף או נאנג עטור דקלים

ברגע שהשמש שוקעת, הטיילת באו נאנג מציעה שפע של בידור, המון מקומות לתפוס צלחת טובה של פאד תאי, וחנויות רבות נפתחות עד מאוחר בלילה.

 

6. Tub Kaek Beach

Tub Kaek Beach
Tub Kaek Beach

רק שעה אבל מרחק עולם מאו נאנג, טו קאק הוא אחד החופים השקטים ביותר שתמצאו בקראבי. מעל האוקיינוס, איים מרוחקים מנוקדים יוצרים נופי שקיעה סוריאליסטיים. מים חמימים כחולים, ללא רעש מסירות או מגלשי מים, ואלפי סרטנים זעירים שמתרוצצים על החול הזהוב והרך מוסיפים לקסם.

המים הצלולים והרדודים של Tub Kaek אידיאליים לשחייה, ואזור השימור הסמוך מספק למבקרים שפע של צל ושבילים לחקר. זה לא חוף פעיל לספורט אתגרי אלא כזה שבו אתה יכול פשוט להשאיר את הדאגות שלך מאחור ובמקום זה לבלות קצת זמן ליהנות מתחושת החול בין אצבעות הרגליים. עם זאת, בגלל מיקומו במרחק הליכה קצר מאתרי נופש ומסעדות רבות, Tub Kaek לא מרגיש מבודד – ברגע שאתה מוכן להשאיר את הבדידות השקטה של ​​החול מאחור, אתה יכול ללכת למסעדה מקומית עם אוכל נהדר נוף לים.

7. Nopparat Thara Beach

Nopparat Thara Beach
Nopparat Thara Beach | זכויות יוצרים לצילום: מייגן דרילינגר

חוף Nopparat Thara מציע קצת מהכל לכולם – ה- brrr התוסס של מנועי סירות ונופשים בצד המזרחי, שבו יוצאות סירות לונג-tail כדי לקחת את המבקרים לסיורי דילוג על איים, ושלווה ירוקה ושופעת בצד המערבי, היכן שהחוף נמצא. חלק מאזור שימור.

סירות אסורות גם בצד המערבי של החוף, מה שהופך את האזור למושלם לשחייה ולצפייה בעצלתיים בשוטרים בקיאקים הפונים לאיים מהחוף. בזמן השפל, אתה יכול ללכת לכמה מהאיים הרחוקים האלה – בזמן הגאות, תצטרך למצוא סירה שתוביל אותך לשם ובחזרה.

Nopparat Thara Beach
Nopparat Thara Beach | זכויות יוצרים לצילום: מייגן דרילינגר

מוקף בעצי קוקוס ומכוסה בחול מרוצף צדפים, חוף Nopparat Thara הוא מקום מפלט מושלם להתנתק מהרעש של חופים מלאי אקשן אחרים באזור.

 

8. קלונג מואנג

חוף קלונג מואנג
חוף קלונג מואנג | זכויות יוצרים לצילום: מייגן דרילינגר

לחוף קלונג מואנג יש את כל הקסם של תאילנד האמיתית וכמעט אף אחד מקהל הנופשים הטיפוסי שמוצאים בחופים מתוירים יותר. עד לא מזמן, קלונג מואנג היה יותר חוף מקומי, מקום מפלט שליו למי שמחפש ליהנות מגן עדן בשקט – רק לאחרונה החוף החל לקבל תיירות זרה, למרות שהוא עדיין לא מפותח ומהווה מפלט מושלם מיעדים עמוסים יותר.

אישה מרגיעה בחוף קלונג מואנג
אישה מרגיעה בחוף קלונג מואנג

בעוד שקו החוף סלעי מכדי לשחות כאן, רצועת החול המוצלת דקלים באורך 1.5 קילומטרים מושלמת לטיולים נינוחים. בשעות המוקדמות של היום, רוב הסיכויים שיהיה לך את המקום כולו לעצמך. כשתהיה מוכן לחקור נוסף, שכור סירת לונגטייל לקפיצה באיים – האי הונג נמצא במרחק של 25 דקות נסיעה בלבד בסירה ומציע לגונות נסתרות, תצורות אבן גיר מלכותיות מכוסות ביער גשם שופע, ושונית אלמוגים יפהפייה מושלמת לשנורקלינג.

9. חוף קו פודה

סירה על החוף, Koh Poda
סירה על החוף, Koh Poda | זכויות יוצרים לצילום: מייגן דרילינגר

חלק מהפארק הלאומי Mu Koh Phi Phi, חוף Koh Poda הוא בתולי, לא מפונק ולא מפותח. למרות שהאי מועדף על שוטרים בקיאק ים ושנורקלינג , הוא שומם לעתים קרובות בשעות הבוקר המוקדמות, לפני שהסירות לטיול היום מתחילות להגיע. אם אתם רוצים לחוות איך זה להיות כל החוף לעצמכם, שכרו סירה ארוכת זנב משלכם והגיעו לאי לפני הצהריים.

קו פודה
קו פודה | זכויות יוצרים לצילום: מייגן דרילינגר

הרי אבן גיר ועצי דקל חובקים את החוף, ומציעים הזדמנות להתחבא מהשמש. אין כאן הרבה מה לעשות – אין חנויות, אין מסעדות, אין סיכוי לשכור ציוד. אז אתה צריך לבוא מוכן עם הציוד שלך אם אתה רוצה לשנרקל, או שאתה יכול פשוט ליהנות ממי התרשיש לכמה שעות של הרפיה אולטימטיבית.

קו פודה
קו פודה | זכויות יוצרים לצילום: מייגן דרילינגר

מכיוון ש-Koh Poda הוא חלק מפארק לאומי, הגישה לאי כרוכה בתשלום, לא משנה אם אתה מגיע בעצמך או כחלק מסיור.

10. או תאלן

קיאקים על החוף ב-Ao Thalane
קיאקים על החוף ב-Ao Thalane

למרות שאתה יכול לזהות כאן שוחר שמש מדי פעם, או תאלן הוא סוג אחר לגמרי של חוף. יותר מבקרים מגיעים לכאן לא בשביל להשתזף, אלא בשביל סיורי קיאקים שקטים דרך יער המנגרובים וערוצים שחותכים את פסגות אבן הגיר העצומות. Ao Thalane ידוע בחיבה כ"גן עדן קיאקים", וחברות רבות של טיולי יום מביאות לכאן קבוצות כדי לראות את צוקי הגיר התאילנדים האייקוניים ישירות מהמים.

עם זאת, אם אתה מחפש חול זהוב רך, אתה עדיין יכול למצוא הרבה מזה באו תאלן. אתה לא יכול לשחות בזמן השפל כאן, שכן החוף הופך לכרית בוץ ענקית, אבל ברגע שהגאות חוזרת, המים כחולים צלולים ומזמינים. בעצם כפר דייגים בו תוכלו לחוות אופי תאילנדי אמיתי, או תאלן מציע סביבה ים בתולית ורקע של צוקים ירוקים מתגלגלים שנראים נעלמים ישר לתוך האוקיינוס.

יש כאן רק כמה בתי מלון ומסעדות, רובם יושבים ממש על החול. עם זאת, בסך הכל, אאו תאלן נותר אזור לא מפותח ברובו המוקף בנופים טרופיים שופעים.

11. חוף קלונג דאו

סירת דיג בחוף קלונג דאו
סירת דיג בחוף קלונג דאו

חוף קלונג דאו הוא החוף הפופולרי ביותר בקו לנטה. קו לנטה, אי ציורי מוקף דקלים, ולצדו סלעי גרניט חלקים, מציע צלילה נהדרת. Koh Lanta מורכב למעשה משני איים-Ko Lanta Yai ו-Ko Lanta Yai Noi-ממש ליד חופי קראבי. חלק מהאיים נופל בתוך הפארק הלאומי מו קו לנטה, ביתם של רשת מערות ענקית ושבט נוודים למחצה המכונה צ'או לאו ("צועני ים" בתאילנדית).

חוף קלונג דאו הוא נקודת ההגעה העיקרית למבקרים בקו לנטה וכתוצאה מכך, קו החוף המפותח ביותר באיים. אתרי נופש ומסעדות פזורים לאורך חוף הים, המשקיפים על השקיעה ועל החוף הרחב והרך. החוקים המקומיים מונעים ממפתחים לבנות משהו מעל גובה העץ, מה שאומר שהחוף העמוס והתוסס הזה עדיין שומר על היופי הטבעי והתחושה השלווה שלו.

12. מאיה ביי

מאיה ביי
מאיה ביי

מפורסמת ברמה עולמית כתוצאה מהסרט "החוף" של ליאונרדו דיקפריו , מאיה ביי הוא למעשה ביתם של מספר חופים, כולל זה המפורסם בהוליווד – רצועת חול לבן ורך באורך 200 מטרים. חלק מהחופים הקטנים יותר, אליהם ניתן להגיע ישירות באמצעות סירה, נעלמים בזמן הגאות. מפרץ הטורקיז עצמו, מוקף בצוקי אבן גיר משלושה צדדים, הוא חלק מהאי האידילי Koh Phi Phi Leh.

מאיה ביי נסגר זמנית על ידי המחלקה לגנים לאומיים, חיות בר ושימור צמחים החל מיוני 2018 כדי לאפשר למערכת האקולוגית ולשוניות האלמוגים להתאושש. הוא נפתח מחדש בתחילת 2022, אם כי הפתיחה המחודשת מגיעה עם כמה כללים ותקנות חדשים. מבקרים מתקבלים בברכה בין השעות 10:00-16:00, עם מקסימום של 375 אנשים לסיור של שעה. יש להזמין את הסיורים מראש. המבקרים מגיעים ל-Same Bay והולכים חמש דקות אל המפרץ.

נכון לעכשיו אסור לשחות במפרץ, אך המבקרים יכולים לצלם אותו על החול.

13. מפרץ פאק נאם

מפרץ פאק נאם
מפרץ פאק נאם | זכויות יוצרים לצילום: מייגן דרילינגר

בעוד איי פי פי הם בין האיים הפופולריים ביותר בקראבי , תרגישו כאילו אתם על אי פרטי משלכם כשתבקרו במפרץ פאק נאם. החוף כאן נקרא לעתים קרובות "חוף מנוחה", הודות למלון קטן ידידותי לסביבה ששוכן בו.

אתר הנופש הוא הפיתוח היחיד על החוף, והוא נגיש רק בסירה ממזח טונסאי בקו פי פי דון. ברגע שמגיעים לחוף בגוון הזהוב, האנרגיה התזזיתית של טונסאי נמסה רחוק, רחוק.

אתר הנופש Phi Phi Relax Beach הוא אוסף של בונגלוס ידידותיים לסביבה השוכנים על חוף הים ומטפסים אל הגבעות. ישירות על החוף נמצאת מסעדת חוף קטנה שפתוחה הן לאורחי המלון והן למבקרי היום. החוף עצמו רחב ושקט, עם נופים מדהימים אל מי הטורקיז ואיים עם כיפות ירוקים וחלומיים במרחק.

14. מפרץ במבוק

מפרץ במבוק
מפרץ במבוק | זכויות יוצרים לצילום: מייגן דרילינגר

מפרץ במבוק הוא, במילה אחת, מבודד. רצועה זו בצורת חצי סהר של חול בצבע שמנת יושבת בבסיסה של דרך הררית מתפתלת בקו לנטה. מלמעלה, זה נראה כמו רצועת חוף נטושה וחלומית מושלמת שמגובה בג'ונגל עבות ומוריק. הג'ונגל הזה, למעשה, שייך לפארק הלאומי Mu Koh Lanta היושב ממש בקצה האי.

מפרץ במבוק נמצא בערך הכי רחוק שאפשר ללכת על האי שאורכו 16 מייל. לא מתרחש כאן הרבה פיתוח, מכיוון שהאדמה שמסביב מוגנת על ידי הפארק הלאומי. כמה מסעדות יושבות בראש הגבעה ויש להן תצפית ממעוף הציפור של החוף למטה.

ללא ספק החוף השליו ביותר בקו לנטה, זה המקום אליו מגיעים מטיילים שרוצים לחוות את תאילנד לפני עשרות שנים. רק היו מוכנים להביא את השירותים שלכם, כי לחוף הזה אין, מלבד השמש, החול והים.

15. לונג ביץ'

חוף ארוך
לונג ביץ' | זכויות יוצרים לצילום: מייגן דרילינגר

ביקור של טיימר ראשון בקו לנטה אינו שלם ללא עצירה בלונג ביץ'. אל תדאג – אתה לא תפספס את זה. לונג ביץ' הוא הגדול והפופולרי מבין החופים בקו לנטה. החול הרך והחיוור משתרע על פני יותר משלושה מייל ומגובה ברצועה ארוכה של מלונות, בונגלוס ומסעדות על חוף הים.

החוף הרחב מפנה את מקומו לקטע יפהפה של מים רגועים בצבע טורקיז. הירידה תלולה, אבל הגלים עדינים, מה שהופך את זה למקום מצוין לשחות מרענן להפליא. למעשה, זה לא נדיר לראות מטיילים קמים משולחנות החוף הפשוטים שלהם וקופצים למים לפני שהם נכנסים למנה הבאה שלהם.

הקפידו לתפוס שולחן או מיטת חוף לשקיעה – יש לכם את הנוף הטוב ביותר בבית מחופי לונג ביץ', והשקיעות מול קו לנטה פשוט עוצרות נשימה.

16. חוף קו גאי

חוף קו גאי
Koh Gai Beach | זכויות יוצרים לצילום: מייגן דרילינגר

Koh Gai מתרגם ל-"Chicken Island", וזה יהיה די ברור למה. תצורת הסלע הבולטת ביותר שלו נראית כמו ראש תרנגולת העולה מהים. אבל האי הזה הוא גם ביתו של אחד החופים הטובים ביותר בתאילנד .

מהמים השקופים מבצבצת רצועת החול הלבן האבקתי המסנוורת. ממש מול חופי היבשת, החוף מרגיש כאילו הוא נמצא במרחק של עולם ומלואו בגלל האסתטיקה של האי הנטוש שלו.

Koh Gai Beach מחובר גם לשני איים אחרים וחופים בשפל. זהו מקום צילום פופולרי למטיילים לבקר בהם כאשר מפלס המים נמוך. ההליכה על פני שרטון רך באמצע ים חולמני בצבע טורקיז מעורר רעש גדול.

17. Tub Island Beach

Tub Island Beach
Tub Island Beach

הליכה על פני רצועת החול הלבן מקו גאי בשפל תציב אתכם על חופי האי טאב. האי הטרופי הקטן והירוק הזה הוא השני בשרשרת שלושת האיים שנמצאת ממש ליד חופי היבשת קראבי.

החוף כאן הוא עוד חוף אידילי מושלם לתמונה, עם מים שקטים, חול רך ונופים אינסופיים של כל גוון כחול. האי טאב הוא תחנה פופולרית ברבים מטיולי היום מקראבי, כך שרוב הסיכויים שתהיה לכם הזדמנות לבקר בו אם תזמינו סיור לטיול איים.

18. מפרץ מויה

מפרץ מויה
מפרץ מויה | זכויות יוצרים לצילום: מייגן דרילינגר

רצועת החול הקטנה והאבקתית הזו, מוקפת בצוקי אבן גיר נישאים, היא אחד החופים הטובים ביותר לשנורקלינג בתאילנד . אתה יכול לשכור סירת זנב ארוך שתיקח אותך לשחייה ולשנרקל, או שאתה יכול להזמין סיור ארוך יותר ולעצור שם לאורך הדרך.

החוף הקטן הזה הוא באמת למי שיודע. המקומיים יודעים את שם החוף, אבל לא תמצאו עליו הרבה כשתחפשו בו באינטרנט. אל תבלבלו את זה עם מאיה ביי הפופולרי (והעסוק) הרבה יותר. החוף הקטן והסודי הזה הוא פנינה נסתרת באיים של דרום תאילנד.

אולי תתעניין גם ב: קראבי – 25 אטרקציות שחייבים לעשות

מלונות בקראבי

בטיילת המרכזית "או נאנג" תמצאו את מרבית בתי המלון בעיירה, רוב בתי המלון ב "או נאנג" יהיו ברמת 4 כוכבים.

בחופים הצפוניים ביותר תוכלו להנות מריזורטים יוקרתיים צמודי חוף לחופשה מפנקת והלנות מנוף עוצר נשימה של צוקי גיר ענקיים וכל שמורת פאנג נגה.

להלן כמה מבתי המלון המומלצים בקראבי

מפת קראבי

קראבי לסיכום

קראביי הוא יעד וקסום, הקסם שלו הוא הנופים, החופים והוויב שבו. כל מי שמגיע לקראבי מיד ידע להגיד שזה אחד המקומות היפים ביותר בו ביקר מימיו, כבר מרגע הנחיתה בעיירה תוכלו להתרשם מהצוקים הנישאים לגובה רב, צוקים אלה מרמזים על הנוף שמתגלה אליכם בעת טיול בשמורות הטבע הימיות והקרקעיות. הגעה לקראבי היא בגדר חובה למי שאוהב טבע ונופים, חלק מהמראות שתראו בקראבי ייחודיים ליעד זה בלבד, כך שמי שמתלבט חשוב שיכיר את זה.
אנחנו בתאי טורס ממליצים בחום רב להגיע לקראבי, ונשמח מאוד שתכירו את תאילנד ותתחברו לממלכה המופלאה הזו דרך יעדים כמו קראבי.

×

שיחת ווטסאפ