חייגו

פוקט

פוקט מידע למטייל

ברוכים הבאים לפוקט – האי הגדול והפופולארי בתאילנד. האי כל כך גדול ומגוון שייקח לכם כמעט שעתיים כדי לחצות אותו מצפון לדרום. האי  ממוקם בדרום מערב תאילנד לצד ים אנדמן, צפון האי מחובר ליבשה בעזרת גשר של 600 מטרים המחבר אותו לאזור פאנג נגה ומשם ניתן להמשיך בנסיעה לקאו לאק, קראבי, קאו סוק ועוד המון יעדים סביב האי .

למרות גודלו של האי , ההתניידות בו די קלה ונוחה. התשתיות באי מאוד מפותחות והכבישים חדשים ובטוחים. באי יש מספר חופים מרכזיים ובכל חוף תמצאו מרכז מקומי תוסס שיספק את כל צרכי התייר הממוצע.

שדה התעופה של פוקט שמקבל טיסות פנים וטיסות בינלאומיות, הוא שער הכניסה לאי והדרך המומלצת ביותר להגיע לאי. טיסות מכל היעדים בתאילנד נוחתים בשדה מדי שעה, בנוסף השדה משמש גם שדה תעופה בינלאומי ומקבל טיסות בינלאומיות ישירות מתל אביב, דובאי ועוד המון יעדים ברחבי העולם.
באי יש הכל מהכל, והאי מתאים לכולם: משפחות, צעירים וזוגות. מיקומו הגיאוגרפי של האי, מקנה לו מבחר רב של אטרקציות יבשתיות וימיות, שאין כמותם בעולם. ניתן לשלב חופשה באי פוקט עם עוד יעדים ואיים מעניינים ומרתקים כמו: נאקה איילנד, קו יאו יאי, קו יאו נוי, קופיפי, קאו לאק, קאו סוק, קראבי, ריילי, קו לנטה ועוד.

פוקט תאילנד

כדי להנות מהאי  ולראות חלק נכבד ממה שהאי מציע, מומלץ לשהות באי לפחות שבוע ימים. ניתן גם לחלק את השהות ב2 חופים שונים כדי לחוות אזורים נוספים באי. חשוב לדעת באיזה חוף להתמקם ולאן ללכת, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לפני שאנחנו מרחיבים על האי הנפלא , חשוב לנו להדגיש דבר אחד, פוקט תאילנד הוא האי הגדול בתאילנד ויש לו המון חופים ומרכזים, תבואו בראש פתוח ותזכרו: "פוקט זה לא רק חוף פטונג", באי יש עוד המון חופים ואזורים מומלצים אחרים, כבר נסביר לכם הכל.

טיסות לפוקט מידע עדכני

שדה התעופה הבינלאומי של פוקט (HKT) ממוקם בצפון האי. טיסות פנים מכל היעדים בתאילנד נוחתות בשדה  וההגעה לאי מכל היעדים בתאילנד היא קלה, נוחה וגם זולה באופן יחסי. תוכלו להגיע לאי עם כל חברות התעופה המקומיות לרבות: תאי איירווייז, בנגקוק איירוויז, תאי סמייל, אייר אסיה, ליון אייר, נוק אייר ועוד.

טיסות אל על לפוקט תאילנד ועוד חברות תעופה בינלאומיות רבות אחרות נוחתות בשדה של פוקט, תוכלו לטוס מישראל ולנחות ישירות באי כדי להתחיל את החופשה שלכם ביעד טרופי, זה יחסוך לכם את המעבר מבנגקוק. תוכלו להגיע גם מתל אביב לאי דרך קונקשיין ביעד נוסף עם חברות התעופה: אמירייטס, אתיחאד ועוד.

מזג האוויר בפוקט במהלך השנה

מזג האוויר באי הוא טרופי, האי הפופולרי זוכה לביקורי תיירים במהלך כל השנה. כמו שכבר צויין, ניתן ומומלץ לטייל באי במהלך כל השנה. "סטטיסטית" החודש הגשום ביותר באי הוא חודש ספטמבר, אך גם בו תהנו מהרבה ימי שמש. לדוגמה, בחודש ספטמבר 2021, באי היה יותר ימי שמש מאשר באי קוסמוי (מזרח תאילנד). היתרון הנוסף של חופשה באי בחודש ספטמבר הוא מחירי מלונות אטרקטיביים מאוד כנהוג לתקופת ה"לואו סיזן" בתאילנד.
בימים בהם הים גלי, תוכלו לבקר בחופים הרגועים כל השנה כגון: חוף "פרדייז", חוף "נאי יאנג", חוף "ראוואי", חוף "פאנווה" ועוד.
אם תרצו ללכת על "בטוח" אז החודשים שסטטיסטית כמות המשקעים בהם היא הכי נמוכה הם חודשי דצמבר-אפריל. חשוב לציין, אין ביטחון לכך שיהיה לכם ימים שמשיים בלבד, תאילנד היא מדינה טרופית ולא ניתן לחזות מזג אוויר בה אפילו לא ברמה של יומיים קדימה. ניתן ומומלץ לטייל באי כל השנה.

פוקט | חופים בפוקט

חופים מומלצים בפוקט

בזכות גודלו של האי , תמצאו בו המון חופים משני צידי האי. לצד חופים מתויירים ופופולרים, תוכלו למצוא גם חופים רגועים יותר המתאימים לחופשת בטן גב. כמעט בכל חוף תמצאו מרכז מקומי פעיל ותוסס עם מסעדות וברים מקומיים.

חוף פטונג (Patong beach)

נתחיל עם החוף והאזור הכי מתוייר באי – פאטונג. לא בהכרח החוף הכי יפה ואקזוטי באי אבל הכי מתוייר ותוסס. חוף פאטונג הוא ממש לא כל מה שהאי מייצג, אבל כל אחד יבקר באזור פאטונג לפחות פעם אחת. האזור נחשב למרכז חיי הלילה והבילויים של האי, מדרחוב המועדונים וחיי הלילה המפורסם "בנגלה רוד" ממוקם ממש בלב חוף פטונג. באזור החוף תמצאו המון מסעדות, ברים, מרכזי קניות, מסאז'ים ובתי מלון רבים. האזור התפתח כל כך, וכיום נראה יותר כמו עיר של ממש מאשר ליעד אותנטי המאפיין את האיים של תאילנד. 

לינה באזור פאטונג מתאימה יותר למי שמחפש חיי לילה ואקשן. משפחות עם ילדים או זוגות בירח דבש המחפשים אזור יותר אקזוטיים יבחרו לישון באזורים אחרים של האי .

חוף קארון (Karon beach)

רצועת חוף ארוכה הממוקמת דרומית לחוף פטונג. בחוף תוכלו ליהנות מהמון מסעדות ושווקים מקומיים. האזור הדרומי של החוף נחשב ליפה ביותר עם מים צלולים. החוף ממוקם במרחק נסיעה קצרה מהמון נקודות ציון מעניינות באי .

חוף קאטה (Kata beach)

נמשיך דרומה אל עבר רצועת החוף של קאטה שנחשבת לאחת היפות באי . טיילת מהממת עם נופים טרופיים אמיתיים. לאורך החוף תמצאו המון רוכלים מקומיים המציעים: פירות, אוכל מקומי, שייקים, קוקטיילים ועוד. חוף קאטה נחשב גם לחוף "הגולשים" של האי , ובו תמצאו המון מדריכי גלישה מקומיים שילמדו אתכם לגלוש ממש כמו מקצוענים.

חוף קאטה נוי (Kata Noi beach)

חוף קאטה הקטן, היא רצועת חוף קטנה הדרומית לחוף קאטה הגדול. לאורך החוף פרוס מלון בפוקט קטאטאני הגדול המשתרע על פני כל החוף. החוף המיוחד נחשב לאחד היפים באי והוא מומלץ ביותר לביקור יומי.

חוף נאי הארן (Nai Harn beach)

לא הרבה מטיילים ישראלים מכירים את החוף הדרומי ביותר באי. שנחשב לאחד החופים היפים ביותר באי בהתחייבות. החוף והאזור מוכר יותר לזרים מקומיים החיים באי , מלבד החולות הלבנים ורצועת החוף הרחבה, תמצאו בחוף המון רוכלים מקומיים, מסעדות, בתי קפה וברים שישלימו את האווירה המושלמת בחוף. בחוף בהחלט ניתן להעביר יום שלם. המון משפחות מערביות שחיות באי מעבירות את סופי השבוע לאורך החוף שנחשב מאוד ידידותי גם לילדים. 

חוף פאנווה (Panwa beach)

האזור הכי טרופי של האי ממנו נצפים נופים אקזוטיים אמיתיים. החוף ואזור פאנווה ממוקמים באחת הנקודות הדרומיות באי. שם תמצאו כמה ממלונות היוקרה הכי מפורסמים באי. רצועת החוף המומלצת לביקור יומי היא חוף אאו יון, שם תוכלו להעביר יום שלם ולהרגיש כמו על אי בודד.

חוף פרדייז ביץ' (Paradise beach)

חוף קטן וקסום כשמו הוא – גן עדן. ממוקם כ 15 דקות נסיעה דרומית לפאטונג. חוף פרטי שבכניסה אליו תצטרכו לשלם 100 באט. בחוף תמצאו ביץ' קלאב קטן ומיוחד והוא מומלץ להעביר בו יום כייפי באי .

חוף מרלין (Merlin beach)

חוף מרלין הוא רצועת חוף קטנה הממוקמת בצמוד למלון מריוט מרלין ריזורט, ובעצם טכנית נחשב החוף לחוף פרטי של המלון. אם תרצו להנות ממלון עם חוף "פרטי" אז מריוט מרלין הוא הבחירה שלכם.

חוף פרידום (Freedom beach)

חוף קסום וסודי, כאשר הגישה אליו די מסובכת ומסורבלת. תצטרכו לרדת במדרגות מאולתרות עד לחוף אבל זה בהחלט יהיה שווה את זה. הגישה הקשה היא שהופכת את החוף לקסום, הרי שלא רבים מבקרים בו והוא מצליח לשמור על האותנטיות שלו

חוף באנג טאו (Bang Tao)

רצועת חוף ארוכה ופראית ממוקמת באזור הצפוני של האי בצמוד לאזור הלגונה התוסס. מלבד החוף הטרופי לאורך החוף תמצאו המון מרכזי מרכזי קניות, בתי קפה צמודי חוף ואווירה טרופית של אי אמיתי. חוף באנג טאו נחשב לאחד המרכזים התוססים באי.

חוף ראוואי (Rawai)

רצועת החוף הארוכה של ראוואי ממוקמת בדרום האי. אזור ראוואי נחשב למרכז של המקומיים והמערביים שחיים באי. האזור מציע שפע אדיר של מסעדות בריאות, בתי קפה אורגניים, סאונות, מרכזי ספורט ואיגרוף תאילנדי ובעצם כל מה שאתם צריכים כדי לחיות אורח חיים בריא ואיכותי.

חוף סורין (Surin)

אחד החופים האהובים על המקומיים. רצועת חוף ללא מלונות צמודים אליה. חוף מושלם לבילוי יומי.

חוף נאי יאנג (Nai Yang)

ממקום בצפון האי בקרבת שדה התעופה . אחד החופים טרופיים באי. מתאים למי שמחפש חופשת בטן גב איכותית ושקטה.

חוף מאי קאו (Mai Khao)

החוף הצפוני ביותר באי , חוף פראי בתולי עם מספר ריזורטים יוקרתיים הפרוסים הצמוד אליו. 

פוקט ידע על השכרת רכב

אם תרצו לשדרג את השהות שלכם באי , השכרת רכב באי יהיה רעיון מצויין. האי גדול ויש הרבה מה לראות. התניידות ברכב בהחלט תשדרג את השהות שלכם ותעזור לכם להגיע להמון מקומות שבלי רכב צמוד כנראה לא הייתם מגיעים.

הכבישים באי בטוחים ומפותחים והנסיעה די קלה. מתרגלים לנסיעה בצד ימין של ההגה תוך מספר שעות.

ניתן להשכיר רכב בהמון חברות השכרה מקומיות שידאגו להביא לכם אותו עד למלון. אל תחשבו פעמיים, והשכירו רכב כמובן תדאגו לעשות ביטוח מקיף ותנהגו רק עם רישיון בינלאומי של ממסי.

מה לעשות בפוקט ?

האי הגדול בתאילנד מציע אינספור מקומות דברים לעשות. האמת שגם חופשה של חודש ימים לא תספיק לכם כדי להנות מכל מה שהאי המופלא הזה מציע. למרות זאת ננסה לסמן לכם כמה דברים שלא כדאי לפספס בחופשה שלכם באי .

ביג בודהה

אולי הסמל המזוהה ביותר באי, הביג בודהה יושב על ראש גבעה גבוהה, ממנו ניבט נוף 360 יפיפה על האזור. פתוח כל השנה והכניסה היא ללא עלות. מומלץ להגיע בבוקר או אחה"צ כי בדר"כ חם מאוד באמצע היום.

פוקט אולד טאון (Phuket Old Town)

אזור "אולד טאון", שוכן בצד הדרום מזרחי של האי. פוקט הישנה הוא רובע ששוכן בתוך העיר  ומציג בנייה בסגנון "סינו-פורטוגזי" בשילוב מגוון של מסעדות, ברים ובתי קפה מקומיים ומיוחדים. מומלץ לבקר בשעות אחה"צ המאוחרות או בערב, כי אז תוכלו להנות מאחד הברים המיוחדים ולהתחבר עם תאילנדים תושבי האי שבאים לבלות. פוקט טאון הוא חובה לביקור באי פוקט והוא ייקח אתכם למסע מרתק בהיסטוריה של האי.

צ'ילבה מרקט (Chillva Market)

ממוקם באזור הטאון, הוא השוק המרכזי של האי עם אווירה מיוחדת כמו שרק בתאילנד ניתן למצוא, בין דוכני האוכל והבגדים, תמצאו גם חנויות מסאז' ומופעי בידור השוק פתוח כל יום בשעות הערב מלבד יום ראשון

סנטרל פוקט (Central Phuket)

לכל חובבי הקניות והמזגן, ניתן למצוא באי  מספר קניונים ברמה גבוהה מאוד. בעיר עצמה תמצאו את הסנטרל פוקט הענקי והיוקרתי, שם תמצאו מותגים בינלאומיים רגילים, לצד חנויות יוקרה של גוצ'י ולואי ויטון בסנטרל פלוריסטה המחובר אליו בגשר. כמו כן, רשתות מזון, חלקן מסעדות בינלאומיות וחלקן מסעדות מקומיות ומפורסמות בתאילנד. חווית שופינג מומלצת.

נקודת התצפית של קארון (Karon View Point)

עוד אחת מנקודות התצפית המרשימות באי, מאפשרת לכם להבחין במבנה המפרצים המיוחד של האי. האי בנוי במעין שרשרת של מפרצים וכך נוצרת ההפרדה בין החופים השונים. חוף קארון הוא אחד החופים היפים באי . זה מקום נהדר לעצור ולנוח למשך כמה דקות, לנשום, ולהנות מהאווירה.

קפה Mai Doo Bua Cafe

בית קפה באווירה הכי כפרית, פסטורלית ומיוחדת באי . מלבד האוכל והקפה המצויינים תוכלו "לטייל" בתוך האגם על פרחי הלוטוס.

שוק הדייגים של ראוואי (Rawai Seafood Market)

אחת הנקודות הדרומיות ביותר באי ובעלת נופים טרופים בלתי נשכחים. שם תמצאו את אחד השווקים היותר אותנטים באי. לאורך השוק פרוסים מסעדות דגים ומאכלי ים מעולים עם סחורה טרייה שרק הרגע הגיע מהים. בנוסף בצמוד לשוק תמצאו מזח של כ 500 מטרים שייקח אתכם אל לב הים, שם תפגשו דייגים מקומיים ותוכלו להנות מנופים מרהיבים.

ביץ' קלאב קפה דל מאר

את הכי טוב שמרנו לסוף, ביץ' קלאב Cafe Del Mar המפורסם, שנחשב לביץ' קלאב הטוב בתאילנד, הוא חווית בילוי מהמומלצות. שוכן לצד חוף קמלה המרשים, שם תמצאו מוזיקה טובה, בריכה עם וייב כייפי, קוקטיילים משובחים, אנשים יפים ושקיעות בלתי נשכחות. כל אחד ימצא את עצמו שם – משפחות עם ילדים, זוגות וצעירים. זהו מקום בילוי נהדר שניתן להעביר בו מספר ימים בכיף. הביץ' קלאב ממוקם בצמוד למלון אינטרקונטיננטל שגם הוא נחשב לאחד הטובים בתאילנד.

בר ומסדעה AKOYA|Star Lounge

בר לאונג' עם נוף מדהים, ממוקם בחוף Panwa במלון V Villas, מומלץ להגיע בשעות השקיעה ולנות מנופים כמו בסרטים, כדאי להזמין מקום מראש.

פוקט אטרקציות מומלצות

פארק המים החדש "אנדמנדה" פוקט

פארק המים החדיש, הגדול והכיפי שבאי, "אנדמנדה" נפתח במאי 2022, ועושה רושם שהולך להיות הפארק מים הטוב בתאילנד! כ30 מתקנים שונים לכל הגילאים – אטרקציה חובה למטיילים בתאילנד!

קורס בישול בפוקט​

קורס הבישול הטוב באי, האטרקציה זוכה לשבחים רבים, בקורס תלמדו להכין מנות תאילנדיות אותנטיות אמיתיות. בנוסף בימי שני וחמישי אחר הצהריים תעברו סיור מודרך בשוק מקומי ובו תלמדו איך לרכוש את המצרכים והתבלינים הטובים ביותר למנות שתכינו. בכל אחד מימות השבוע יהיה תפריט שונה אותו אתם תלמדו לבשל.

חשוב לשמור מקום לקינוח!

חוות טיפול פילים בפוקט​

חוות פילים אמיתית בדגש על טיפול ופינוק הפילים, החווה ממוקמת באי בלב טבע מדהים. פעילות עם פילים היא חוויה חינוכית מעולה שמלכדת את כל המשפחה ביחד. במתחם תוכלו לרחוץ את הפילים, להאכיל אותם, לשחק איתם ואפילו לצאת איתם לטיול קצר בטבע של האי.

טיול אופנועי ים סביב פוקט

צאו להרפתקאה ימית על אופנועי ים דרך הנהרות והאיים סביב הצד המזרחי של האי . טיול אקסטרים בלתי נשכח ומלא אדרנלין של כ 5 שעות עם מדריכים מקצועיים ובניהול ישראלי.

טיול 4 האיים ג'יימס בונד

טיול 4 איים הידוע והמפורסם של האי לאזור פאנג נגה וג'יימס בונד איילנד. הטיול כולל ביקור במפרץ פאנג נגה, ביקור באי פאנק וכניסה למערת נטיפים, ביקור בג'יימס בונד איילנד, האי הצף PANAYEE, שייט קיאקים באי הונג וביקור באי נאקה.

טיול יום לקופיפי 7 איים

טיול מרהיב אל אזור קופיפי והלגונה הכחולה עם מים צלולים וירידה לשנורקלינג מדהים. ביקור בלגונה הכחולה, קאיי איילנד, מאיה ביי, אי הקופים.

אקווריום Aquaria Phuket

מתחם אקווריום מושקע ומרהיב עם אלפי יצורים ימיים. עולם המים באי ייקח אתכם להרפתקה ימית בלתי נשכחת. האקווריום ממוקם במרכז הקניות היוקרתי "סנטרל" .

אומגות בפוקט

חווית אקסטרים מטריפה בלב הג'ונגלים של האי, ניתן לבחור במסלולי אומגות של 32, 18 או 10 תחנות. חווית אקסטרים לכולם. המסלול המומלץ הוא 18 תחנות!

פוקט חיי לילה

חיי הלילה באי הם מהטובים והמגוונים בתאילנד ללא ספק, מלבד חיי לילה הארדקור ברחוב הבילויים המרכזי של פאטונג – בנגלה רוד תמצאו באי עוד המון לוקיישנים לבילוי לילי בלתי נשכח. 

מועדון האילוז'יין

ממוקם במרכז הבנלה רואד ונחשב לאחד מ 100 המועדונים הטובים בעולם. סאונד ברמה אחרת והופעות של דיג'יי מפורסמים מדי לילה. 

מועדון השוגר (Sugar)

עוד מועדון מצויין במרכז הבנגלה עם חווית קלאבינג בלתי נשכחת.

קפה דל מאר

ביץ' קלאב המפורסם באי, מלבד מסיבות בריכה יומיות תוכלו להנות מהפקות כמעט בכל ערב ולרקוד עד שפת החוף. אחד המקומות היותר כיפיים לבילוי לילי איכותי באי .

מסיבות חוף בcatch beach club

ביץ' קלאב איכותי הממוקם בחוף באנג טאו בשכונת הלגונה. תוכלו להנות מדרינקים ווייב חיובי במהלך היום, לקראת הערב המקום הופך למסיבת חוף עד השעות הקטנות של הלילה.

 

פוקט מלונות מומלצים

לאורך האי פרוסים המון ריזורטים ומלונות. ניתן למצוא באי מלונות בכל תקציב ואופי חופשה.

לפניכם רשימת מלונות מומלצים לחופשה משפחתית באי

מלונות מומלצים לחופשת ירח דבש באי פוקט

פוקט עם ילדים

פוקט הוא אחד היעדים הפופולרים בקרב משפחות בתאילנד. האי כל כך גדול ומציע אינספור מלונות, חופים ואטרקציות למשפחות. כדאי שתהנו בחופשה עם ילדים אנו ממליצים לקחת את האחד הריזורטים הענקיים בחוף באנג טאו הפופולרי למשפחות, או להדרים ולהנות מריזורט בחוף קאטה. אמנם מרכז הבילויים של האי ממוקם בחוף פטונג, אך הוא פחות סימפטי ומתאים למשפחות עם ילדים

למרות שבחוף פטונג יש הכל הוא לא מתאים לכל משפחה שמגיע לאי, בטח כזאת שמדמיינת את תאילנד עם חולות לבנים ונופים אקזוטים. אם בכל זאת תרצו לשהות בחוף פטונג, אנו ממליצים להתרחק מעט ולקחת מלון באזור חוף מרלין, מלון מריוט מרלין יהיה בחירה מצויינת למשפחות . 

גם שבוע ימים לא יספיק לכם כדאי לקחת חלק בכל האטרקציות והפעילויות שהאי מציע. עשרות איים וטיולי טבע מרהיבים, פארקי מים מהטובים בתאילנד, ומופעים לכל המשפחה הם רק חלק קטן ממה שיש לפוקט להציע. לא סתם נבחר האי כיעד הטוב ביותר באסיה בשנת 2019. 

שווקים בפוקט

שוק יום ראשון של פוקט טאון (Phuket Town Sunday Market)

לאורך המדרחוב הראשי מדי ימי ראשון נפרש השוק הגדול והמרכזי של האי. עם שלל הופעות, באסטות ואוירה של פסטיבל. האווירה במקום בשילוב הבניה מסביב יוצרת אווירה קסומה.

צ'ילבה מרקט (Chillva Market)

ממוקם באזור  הטאון, הוא השוק המרכזי של האי עם אווירה מיוחדת כמו שרק בתאילנד ניתן למצוא, בין דוכני האוכל והבגדים, תמצאו גם חנויות מסאז' ומופעי בידור השוק פתוח כל יום בשעות הערב מלבד יום ראשון.

שוק נאקה (Naka Market)

שוק ערב תאי קלאסי מרתק, מציע מגוון גדול של קניות ואוכל, השוק פתוח בימי שבת-ראשון בלבד.

שוק הלילה של באנג טאו (Bang Tao Night Market)

שוק לילה ססגוני וגדול הנפרש מדי יום שישי ברחבה של מרכז Boat Avenue באזור הלגונה, בהחלט מומלץ לביקור.

בית חבד פוקט

בית חבד החדש באי ממוקם במרכז אזור פאטונג. בית חב"ד באי מציע מסעדה כשרה, בית כנסת וכמובן ארוחות שבת וערבי חג. 

מסעדות מומלצות בפוקט

להלן רשימה של מספר מסעדות מומלצות ברחבי האי 

Fresca Kitchens & Deli

מסעדה מעולה עם אוכל מערבי מומלץ לבילוי ערב. בר יינות מושקע, ממוקמת באזור ראוואי במלון Stay

Green heart garden kata

תאילנדית אורגנית עם אוכל תאי הכי טעים שיצא לכם לטעום בשילוב נוף מדהים של אזור קאטה.

La Gritta

איטלקיה מעולה, ממוקמת במלון אמארי עם נוף לכל אזור פאטונג.

Blue Elephant Restaurant Phuket

אחת המסעדות היוקרתיות באי, שילוב של יוקרה ואוכל תאי מלכותי.

Project Artisan

אחד המסעדות המיוחדות באי, אוכל תאילנדי יוקרתי, ממוקמת בצפון האי.

WAGYU STEAKHOUSE

לאוהבי הבשר, מקום שנותן דגש על איכות הצלייה של הבשר.

Little Paris

אחת המסעדות המוכרות באי אוכל מערבי, דרינקים ואווירה של מסיבה.

The Vegan Table

צמחונית מעולה, ממוקמת באולד טאון.

SUAY Porto De Phuket

אוכל מערבי מעולה, מתאים לבילוי מעולה בשעות הערב.

CUT Grill & Lounge

איטלקיה מומלצת בלב אזור הלגונה.

מסעדות מומלצות עם נופים מרהיבים

להלן רשימה של מספר מסעדות מומלצות ברחבי האי 

AKOYA|Star Lounge

בר יוקרתי עם נוף עוצר נשימה של אזור Panwa מומלץ להזמין מקום לפני ההגעה. אחד המקומות המומלצים באי.

Baba Nest

נוף 360 מרהיב לאזור פאנווה, הבר מציע משקאות ואוכל מינימלי ופתוח שעתיים ביום בלבד בשעות השקיעה.

The Sundeck

בר עם נוף מרהיב לאזור קאטה, מומלץ להגיע בשעות השקיעה.

SEA Sea Salt Lounge & Grill

ממקום באזור קאלים במרחק נסיעה קצרה מפאטונג, נופים בשילוב אוכל מקומיו מערבי.

Kata Rocks

ממוקם במלון קאטה רוקס, נוף מרהיב לאוקיינוס

Baan Rim Pa

נוף מרהיב בשילוב אוכל תאילנדי אמיתי.

Café Del Mar Phuket

השקיעות הכי יפות באי תמצאו בחוף קמלה, תפסו לכם מקום בשורה ראשונה על הים ותקבלו נוף מושלם.

פוקט - מה רציתם לדעת?

פוקט זה יעד מתוייר כל השנה, אם תרצו להגיע בתקופה הכי מומלצת מבחינת מזג אוויר, חודשי דצמבר-אפריל נחשבים לנוחים ביותר.

האמת שגם חודש ימים לא יספיק לכם כדי לטייל באי , בכל זאת הזמן האידיאלי לחופשה באי הוא שבוע ימים.

באי יש מספר מרכזים, אם אתם מחפשים חיי לילה, אזור פאטונג הוא המומלץ יותר. אם תרצו להנות מאזור יותר מותאמים למשפחות, אזור קמלה או באנג טאו יתאים לכם.

כן האי נחשב ליעד המשפחות הטוב בתאילנד, שילוב של אטרקציות רבות כמו פארק המים החדש ומלונות מותאמים למשפחות הופכים את פוקט ליעד מומלץ למשפחות.

מפת פוקט

קרא עוד על פוקט

פוקט תאילנד

פוקט – 6 החופים היפים באי

מה אתם מדמיינים כשאתם חושבים על חופשה בתאילנד? אולי חופים לבנים ארוכים עם חול רך ונעים מוקפים בהרים ירוקים? מסאז' על החוף לצלילי רחש הגלים?

קרא עוד »
אטרקציות בפוקט סנדבוקס

אטרקציות בפוקט – עדכני ל- 2024

האי פוקט ידוע כאי האטרקציות של תאילנד. ניתן למצוא באי עשרות טיולים ואטרקציות לכל סוגי המטיילים. בחרנו לכם אטרקציות בפוקט עם הספקים הכי איכותיים ובמחירים

קרא עוד »
פוקט עם ילדים

פוקט עם ילדים

האי פוקט, נחשב לאחד האיים האהובים והפופולריים ביותר בתאילנד. קיימות שפע של אטרקציות בפוקט, טיולים, שווקים, נופים, חופים ומלונות בכל תקציב ומכל סוג פרוסים לפניכם

קרא עוד »
פוקט

האיים הכי יפים ליד פוקט

דרום תאילנד התברך במספר מדהים של איים מול חופיה. מסלעים זעירים ועד לשטחי אדמה גדולים יותר הניתנים למגורים המגיחים מפני השטח של ים אנדמן, איים –

קרא עוד »
פוקט תאילנד 4 האיים

פוקט למטייל

פוקט – כל המידע למטייל על פוקט תאילנד פוקט הוא האי הכי גדול והכי פופולרי בתאילנד. האי ממוקם בדרום מערב תאילנד לאורך ים אנדמן. האי

קרא עוד »

פוקט לסיכום

פוקט הוא האי הגדול והפופולרי בתאילנד, בזכות הפתיחה המחודשת של תאילנד ותוכנית סנדבוקס, למד התייר הישראלי לטייל באי ולצאת מגבולות הפטונג. כיום נחשב לאי לפופולרי ביותר גם בקרב המטייל הישראלי שממשיך לגלות את יופיו ויתרונותיו של האי פוקט. אנחנו בחוף רב ממליצים על שיהיה בפוקט, זהו יעד חובה לחופשה בתאילנד. אטרקציות רבות מכל הסוגים, מלונות מפוארים, טיסות זולות וקרבה ליעדים סמוכים רבים שבקלות ניתן לשלב הם חלק קטן ממה שיש לאי פוקט להציע. נדגיש זאת שוב, האי פוקט הוא לא רק פטונג. לאי יש המון חופים ואזורים ואנחנו כאן כדי להתאים לכם את החוף הנכון.