חייגו

בנגקוק

בנגקוק למטייל

ברוכים הבאים לעיר בנגקוק בירת תאילנד. מקום מושבם של כ 15 מיליון אנשים, העיר הגדולה בתאילנד ואחת הערים הגדולות והצפופות באסיה. בנגקוק היא מטרופולין ענק והעיר הכי מתויירת בעולם. שואלים למה? מעולה בשביל זה אנחנו כאן, במאמר זה תמצאו את כל המידע הכי עדכני, מעניין ומלהיב על העיר הכה אהובה הזו בנגקוק, או בשמה השני "עיר המלאכים".

בעיר בנגקוק תהנו משילוב קסום של אותנטיות תאילנדית מוכרת ואהובה לצד מודרניזציה ללא גבולות. מצד אחד מקדשים עתיקים, המרמזים על ההיסטוריה המרתקת של העיר, ומצד שני, גורדי שחקים ומרכזי קניות מפוארים שהופכים אותה לאחת הערים המעניינות והמודרניות בעולם. 

בנגקוק היא המרכז הכלכלי של תאילנד ויש המכנים אותה "ניו יורק" של אסיה. ככל הנראה תהיה העיר בנגקוק היעד הראשון או האחרון שלכם בחופשה בתאילנד. שילוב של קניות, אוכל, שווקים, חיי לילה וטיולים יהפכו את השהות שלכם בעיר למרתקת בהחלט.

טיסה לבנגקוק

בנגקוק היא שער הכניסה הראשי של המטייל הישראלי לתאילנד. שדה התעופה "סוברנאבומי" (BKK) הוא השדה הבינלאומי וממוקם כ-28 ק"מ מזרחית למרכז העיר בנגקוק. מונית למרכז העיר בנגקוק ניתן לקחת באופן מוסדר בקומה 2 של השדה בעלות של כ 400 באט, המחיר כולל את אגרת שדה התעופה, כביש ומהיר ומונה. בנוסף ניתן להגיע למרכז העיר על ידי רכבת המחברת את השדה למרכז העיר, את רכבת "האיירפורט לינק" ניתן לקחת בקומת המרתף של השדה, קומה B.

שדה תעופה נוסף בעיר בנגקוק נקרא "דון מואנג" (DMK). שדה תעופה המיועד בעיקר לטיסות פנים ליעדים שונים ברחבי המדינה. השדה ממוקם כ-25 ק"מ צפונית לעיר בנגקוק. מומלץ לקחת מונית מהשדה בקומת הקרקע באופן מוסדר. נסיעה למרכז העיר עם מונה כולל אגרת כביש מהיר (50 באט) ואגרת שדה (50 באט) תעלה בסביבות 300-350 באט.

שדות התעופה "דון מואנג" וסובראנבומי" הם שדות תעופה בינלאומיים ולכן תוכלו לטוס גם ליעדים מחוץ לתאילנד, "סובראנבומי" הינו השדה העיקרי של העיר ובזכות זה תוכלו למצוא מספר גדול של יעדים בתאילנד ומחוצה לה, לרוב בשדה הקטן "דון מואנג" תמצאו את כל חברות הלואו קוסט לדוגמה: אייר אסיה, ליון אייר, נוק אייר, ועוד חברות קטנות אחרות.
שימו לב טיפ חשוב! במידה והזמנתם כרטיס טיסת פנים באופן עצמאי, יש לוודא מאיזה שדה בעיר ממריאה טיסת המשך ליעד הבא בתאילנד.

אז תזכרו תאילנד מהווה שער כניסה נוח לכל דרום מזרח אסיה לכן אם חשקה נפשכם ביעד נוסף לדוגמא סינגפור או פיליפינים אז בשדות התעופה תמצאו מבחר עצום של טיסות.

מזג האוויר בבנגקוק

בנגקוק כמו כל תאילנד ממוקמת באזור של אקלים טרופי, כל מי שביקר בבנגקוק יכול לספר לכם דבר אחד לגבי מזג האוויר, והוא יהיה נכון לכולם, בבנגקוק חם מאוד! בנוסף לטמפרטורות די גבוהות אחוזי הלחות הם גם כן גבוהים מאוד, בכל עונות השנה בבנגקוק מומלץ תמיד ללבוש קצר מכיוון שבכל עונות השנה חם מאוד.

עונות השנה בבנגקוק, אפשר לחלק את בנגקוק ל3 תקופות:

העונה החמה

פברואר ועד מאי, בתקופה הזו של השנה יורד גשם לעיתים רחוקות במונחים של תאילנד, מזג האוויר יהיה חם מאוד ולח מאוד.

העונה הגשומה

ממאי עד אוקטובר, בתקופה הזו של השנה הגשם יכול להפתיע בכל רגע ואפשר להגיד בוודאות שיהיו המון ימי גשם. אפילו שיורד המון גשם בגלל האקלים הטרופי החום עדיין נשמר, קח שעדיין מומלץ ללבוש קצר אך אולי עוד יותר מומלץ להסתובב עם מטריה, בנוסף למטריה בכל חנות "סבן אילבן" תמצאו עליונית דקה מאוד עשויה מניילון אותה התאילנדים נוהגים ללבוש מעל הבגדים כאשר הגשם מפתיע. חשוב שתכירו העליונית נמכרת במחירים זולים מאוד לכן מומלץ שתרכשו על כל מקרה.

העונה הקרה

נובמבר ועד ינואר, בעונה הזו תוכלו ליהנות מבריזה נעימה בערבים ובלילות אך כמובן שחורף לא תרגישו, עדיין יהיה חם מאוד ולח מאוד אך יותר נוח משאר העונות, בעונה הזו יורד גשם יחסית לעיתים רחוקות.

הטמפרטורה בבנגקוק במהלך השנה תנוע בין 25 מעלות בלילה ועד לכ 35 מעלות ביום, כמובן שיש ימים חריגים יותר שבהם הטמפרטורה בלילה תהיה קצת פחות מ 25 מעלות אך לא פחות מ 20 מעלות. ביום יהיו גם ימים עם למעלה מ 35 מעלות.

בנגקוק | בנקוק3

בנגקוק - איך להתנייד

בנגקוק, כפי שבטח כבר הבנתם מדובר בעיר ענקית, עמוסה ופקוקה. העיר המיוחדת הזו יודעת להכיל בכל זמן נתון למעלה מ 20 מיליון אנשים כולל תיירים ובנוסף לדאוג לכולם לתחבורה ציבורית מתקדמת. לצד תחבורה ציבורית יעילה מאוד תמצאו המון פתרונות תחבורה מגניבים ויצירתיים האופייניים לבנגקוק.

חשוב שתבינו ככל שתמצאו בפתרונות התחבורה הנוחים שהעיר מציעה כך תוכלו להנות מאוד מבנגקוק. בירת תאילנד מרושתת לאורכה ולרוחבה בכל סוגי הרכבות, רכבת תחתית, רכבת עילית, רכבת רגילה, ורכבת ייעודית לשדה התעופה שעוצרת במיקומים מרכזיים של העיר.

לצד כל זה כמובן תמצאו מוניות במחירים מצחיקים, טוקטוקים, ואפילו מוניות אופנוע לאמיצים שבינינו, כל האמצעים האלה הם זולים ומהירים. כמו כן ניתן להשתמש באפליקציות המזנת מוניות כמו: GRAB ו BOLT.

אחד מאמצעי התחבורה הפופולרים ביותר היא מערכת הרכבות BTS. מערכת רכבות עיליות שלא תלויות בתחבורה ברחוב, לאורך כל העיר תראו אותה שועטת מעל ראשכם, זה אמצעי התחבורה היעיל והמפורסם ביותר בבנגקוק בירת תאילנד. יתרון נוסף של הרכבת זה מיקום התחנות, תמיד התחנות יהיו באזורים מרכזיים ואפילו חלק מהתחנות ממש מחוברות למרכזי קניות מפורסמים. כמובן שמומלץ להזמין מלון בבנגקוק בקרבת רכבת העילית. כמובן שהרכבת ממוזגת ונוחה.

רכבת נוספת היא ה MRT, מערכת רכבות תת קרקעיות "מטרו" הפרוס ברוב העיר, פתרון תחבורה נהדר ונוח מאוד, חלק מתחנות המטרו יהיו מחוברות לתחנת BTS כך שתוכלו לנסוע מרחקים ארוכים מאוד בזמן קצר מאוד.

כלי התחבורה הפופולרי בבנגקוק בעיקר בקרב תיירים, הוא הטוקטוק, כל תייר מרגיש צורך עז לנסוע לפחות פעם אחת בטוקטוק, אמצעי תחבורה זה מצטלם נהדר באינסטגרם ולכן בשנים האחרונות נהיה אפילו עוד יותר פופולרי. המון תיירים פשוט מחכים לאפשרות להעלות סטורי לאינסטגרם באמצע הנסיעה. התחושה בנסיעה על טוק טוק מזכירה את התחושה של נסיעה על אופנוע, מרגישים נינוחים יותר בזכות תנוחת הישיבה. עם זאת טוקטוקים הם לא אמצעי תחבורה יעיל כמו הרכבות וכמובן נסיעה בטוקטוק היא מעט מסוכנת, לכן ההמלצה היא כן לחוות אך לא להישען על אמצעי תחבורה זה בחופשה שלכם בבנגקוק בירת תאילנד.

מבחינת עלויות חשוב מאוד לסכם את מחיר הנסיעה לפני שעולים לטוקטוק אחרת מחיר הנסיעה יכול להיקבע לפי החשק של הנהג בסוף הנסיעה לכן תמיד לסגור מחיר מראש, בנוסף טוקטוק נחשב לאופציה הכי יקרה מבין כל האופציות.

מוניות בבנגקוק הם אמצעי התחבורה הפופולרי ביותר בעיר, מחירי נסיעה זולים ביותר וכמובן הנסיעה במיזוג אוויר היא יתרון גדול.

המוניות "הצבעוניות", אלו מוניות רגילות כמו אצלנו רק במחירים הרבה יותר זולים. טיפ חשוב על מנת לדעת איזה מונית היא פנויה, בצידי השמשה הקדמית יש אור אדום, המסמל על כך שהמונית פנויה, במידה ולא רואים אור אדום הסימן הוא שהמונית מלאה. בנוסף תמיד מומלץ לבקש מהנהג להפעיל מונה (meter) ולא לסגור על מחיר מראש. בנסיעות ארוכות ולעיתים בקצרות, הנהג יכול לבחור לנסוע בכבישי אגרה, במידה וכך בחר תהיה לכך תוספת קטנה לנסיעה, תבקשו את הקבלות כך תדעו כמה לשלם עבור הנסיעה בכביש האגרה (המחירים נעים בין 25-50 באט).

תמיד תהיו אדיבים ונחמדים עם הנהגים, רק תרוויחו, ואולי אפילו תרצו להכיר נהג שיהיה איתכם כל היום בזכות זה, במידה וכך תבחרו עלות של נהג צמוד לכל היום תהיה בסביבות 1,000 – 3,000 באט.

האופציה האחרונה היא נסיעה במוניות אופנוע, אותם נהגים שיושבים על אופנוע בצידי הכביש עם וסטים כתומים. נהגי מוניות אופנוע פזורים בכל העיר ויושבים ליד האופנועים דרוכים ומוכנים לשרת, נסיעה במונית אופנוע מומלצת למרחקים קצרים. עלות הנסיעה תנוע בין 10-200 באט, תלוי במרחק.

אזורים מומלצים בבנגקוק

בנגקוק היא עיר ענקית, אחרי הכל כן צריך לתת פתרון ל 15 מיליון תושבי קבע, פלוס 20 מיליון תיירים בשנה. למרות הפקקים ברחבי העיר בשעות העומס, העיר מתוכננת היטב על מנת להכיל את המספרים הגדולים שזה עתה ציינו. 

כמו בכל עיר גם לבנגקוק יש אזורי תיירות מרכזיים הממוקמים סביב סיאם ולאורך רחוב סוקומוויט. אזור סיאם הינו אחד האזורים הכי מתויירים בבנגקוק ולכן שם תמצאו המון בתי מלון בכל הרמות, מבתי מלון עם בריכות אינפיניטי שמשתלבות כאחד עם הנוף האורבני והעוצמתי של העיר, ועד למלונות בסיסיים ביותר. רוב בתי המלון מעל ל 3 כוכבים ועד המלונות היוקרתיים ביותר יהיו ממוקמים באזור סיאם ולאורך רחוב סוקומוויט. שם תוכלו בקלות רבה למצוא את המלון הנכון לכם מבחינת תקציב וכמובן תוכלו להנות מקרבה למרכזי קניות ושווקים בעיר.

באזור סיאם תמצאו את רוב האטרקציות בבנגקוק, "אקווריום עולם המים", ואטרקציית הילדים "קידזניה", שבה ילדיכם יוכלו להתחפש לבעלי מקצוע שונים ואף להתנסות בהם, ממש כמו במציאות. בנוסף תמצאו המון מרכזי קניות יוקרתיים ועממיים, מרכז הקניות סיאם' סנטרל וורלד ועוד.

גסטהאוסים ומקומות לינה בסיסיים לרוב תמצאו באזור המפורסם "קוואסן", הידוע כאזור התרמילאים של בנגקוק, אלפי תרמילאים צעירים וצעירות המגיעים רעבים לטרוף את העיר, מגיעים ל"התרעננות" קצרה במונחים של צעירים ומישם ימשיכו לאיים. אותם צעירים לא מגיעים בשביל באמת לנוח בבנגקוק כך שתצפו לראות אלכוהול נמזג בכמויות מטורפות מועדוני רחוב שבהם התיירים ממש ירקדו על הרחוב ויחגגו עד השעות הקטנות של הלילה. אזור הקוואסן בהחלט מומלץ לבילוי מטורף עד בשעות הערב, אך פחות מתאים לאזור לינה. 

אזור נוסף מתוייר מאוד הוא אזור הנהר והעיר העתיקה של בנגקוק. מלונות יוקרה הצופים לנהר לצד שווקים ומרכז הקניות החדיש "אייקון" סיאם הם רק חלק ממה שיש לאזור המרתק הזה להציע.

כמו שכבר הבנתם בבנגקוק תמצאו הכל: מלונות יוקרה, מסעדות פאר ומועדוני לילה על גגות גורדי השחקים, ומנגד דוכני אוכל ברחוב, גסטהאוסים ברמות הכי בסיסיות ושווקים אותנטיים הפזורים ברחבי העיר.

טיול לבנגקוק

בשנים האחרונות בנגוקוק אט אט מתגלה לתייר הישראלי וכבר לא מהווה רק תחנת מעבר, הרבה תיירים ישראלים מבינים שגם בבנגקוק צריך לטייל. בעיר בנגקוק היא עיר רב גונית, לצד תרבות אסייתית עתיקה ומקדשים תמצאו מודרניזציה חסרת גבולות, מתחמי יוקרה מפלצתיים ליד כל זה גם תוכלו לראות איך המקומיים הפשוטים חיים.

ארמון המלך, מתחם ענק המכיל בתוכו מספר מקדשים עוצרי נשימה, הגעה לארמון המלך היא בגדר חובה, בארמון תמצאו את המקדש הכי חשוב בכל הממלכה העונה לשם "וואט פרה קאו" שם תוכלו לראות את בודההת האזמרגד המהודרת.
במתחם הגדול תמצאו גם את הפסל הענק של הבודהה השוכב ועוד אטרקציות תיירותיות מפורסמות ביותר.
כאשר מטיילים באזור של ארמון המלך מומלץ גם להגיע לרחוב הקוואסן הסמוך, רחוב שוקק חיים ותוסס ביותר, במהלך היום תוכלו ליהנות מקניות בבסטות הפזורות לאורך הרחוב ובערב רוב הבסטות נסגרות והרחוב הופך למסיבה גדולה אחת, ההגעה מומלצת

שיט בתעלות, דרך נוספת לטייל ולחוות את בנגקוק היא לקחת טיול בין התעלות של בנגקוק, שייט בתעלות יחשוף לכם בנגקוק לגמרי, תוכלו לראות איך המקומיים חיים ומתפרנסים, חוויה עוצמתית ומומלצת 

כפי שכבר ציינו, לבנגקוק יש המון מה להציע לכם שווקים מעניינים תרבות עשירה ועתיקה מודרניזציה מבריקה ועוד ועוד, לכן אם תעשו טיול בבנגקוק תמצו את הטיול שלכם עוד יותר.

מלונות מומלצים בבנגקוק

ברחבי העיר בנגקוק פרוסים המון בתי מלון מעולים וניתן למצוא בקלות את בית המלון הנכון עבור ההרכב שלכם, לפניכם רשימה של כמה בתי מלון מומלצים

מלונות מומלצים למשפחות בבנגקוק

מלונות מומלצים לזוגות בירח דבש בנגקוק

מלון גרנד הייאט

מלון מרשת הייאט היוקרתית ביותר, מלון מעוצב ברמה הכי יוקרתית שיש שתקנה לכם תחושה של מלכים, בחדרים אפילו מחלקים סבונים של רשת היוקרה BALMAIM עד כדי כך יש ירידה לפרטים הקטנים, ארוחת הבוקר במלון היא מהטובות שיש בעיר. ממוקם בסמוך לרכבת עילית.
לפרטים והזמנה

מלון קמפינסקי סינדהורן

מלון מרשת קמפינסקי היוקרתית, מדובר באחד מבתי המלון היוקרתיים ביותר בעיר, המלון נותן תחושה של ריזורט אורבני מפואר עם בריכה הצופה לעיר.
לפרטים והזמנה

מה לעשות בבנגקוק

העיר בנגקוק היא כבר לא רק תחנת מעבר או שופינג והיא בהחלט יכולה למלא לכם את המסלול עם 2-3 לילות של חוויות מסוג שונה מאוד ממה שאנחנו חווים באיים. העיר בנגקוק עברה כמה שינויים מאז הקורונה, להלן מספר המלצות מעניינות המעודכנות לתקופה אחרי הקורונה!

אסיאטיק (Asiatique)

טיילת הערב לאורך נהר הצ'או פראיה והשוק המודרני שרדו את הקורונה ובגדול, השוק פעיל מדי יום החל מ 5 בערב והוא מקום בילוי נהדר לכל המשפחה, תוכלו לעלות גם על הגלגל הענק ולראות את העיר מזווית אחרת!

צ'יינה טאון (Chinatown)

רחוב צ'יינה טאון המפורסם של בנגקוק, או יאווארט כמו שמכנים אותו המקומיים. זהו רחוב בסגנון סיני עם המון אורות ססגוניים ואוכל מקומי נהדר, מקום בילוי נהדר בשעות הערב לאלו שרוצים לספוג תרבות אחרת ולא מפחדים לטעות אוכל מקומי!

שוק לילה JODD FAIRS

שוק ערב חדש ומגניב שנפתח בבנגקוק בינואר 2022, השוק ממוקם באזור סנטרל רמה 9, מומלץ להגיע החל מ8 בערב ולהנות מאוכל מקומי, ברים וקניות מעניינות. השוק פועל בסגנון של מקום בילוי!.

שוק סופ"ש צ'אטוצ'אק

השוק הכי גדול וססגוני בתאילנד, פתוח מדי סופש – שבת-ראשון.

תצפית מהאנקון על העיר בנגקוק

בואו לראות את העיר בנגקוק מקומה 76 עם נוף עוצר נשימה.

שייט לילי בנהר הצ'או פראיה

בואו לראות את העיר בנגקוק מזווית אחרת, אזור הנהר של העיר בנגקוק בעל אווירה קסומה.

קוואסן

רחוב התרמילאים המפורסם בעיר עם עשרות ברים לבילוי לילי כמו בסרטים.

ארמון המלך בנגקוק (Grand palace)

האתר המפורסם ארמון המלך בבנגקוק (Grand Palace) הוא אחת האטרקציות הפופולריות בבירת תאילנד. הארמון שוכן באזור העתיק של העיר בנגקוק, באזור "סנאם לואנג" בסמוך לנהר הצ'או פראיה.

מרכז הזיופים MBK

מרכז קניות/שוק הזיופים מקורה ענקי בעל 6 קומות. איבד מהפופולריות והאיכות שלו בשנים האחרונים, אם יש לכם זמן פנוי ניתן לקפוץ לסיבוב של שעה ולהבין על מה מדובר.

אטרקציות מומלצות בבנגקוק

דרים וורלד DREAM WORLD

פארק שעשועים מהנה לכל המשפחה בבנגקוק, ממוקם כשעה נסיעה ממרכז העיר.

סיאם פארק בנגקוק

פארק שעשועים משולב מיני פארק מים לכל המשפחה בבנגקוק, ממוקם כ50 דקות נסיעה ממרכז העיר.

אקווריום עולם המים בנגקוק Sealife

אקווריום עולם המים תת ימי מפואר ומהנה לכל המשפחה. המתחם הענק והמומלץ ממוקם בקומה מינוס 1 של מרכז הקניות סיאם פרגון.

שייט בנהר בבנגקוק

שייט וארוחת ערב בופה עם להקה לייב בנהר הצ'או פראיה המרהיב של בנגקוק על ספינת Wonderful Pearl היוקרתית. חוויה שמומלצת לשוהים בעיר בנגקוק. ניתן לראות את העיר מזווית אחרת ולהנות מהאורות הצופים אל הנהר המרהיב.

תצפית מאהאנקון על העיר בנגקוק

תצפית מרהיבה על העיר בנגקוק מקומה 76 של מגדל MAHANAKON TOWER המרשים בעיר בנגקוק. זווית נוספת לתצפת על המטרופולין הענקי שנקרא בנגקוק.

מרכזי קניות בבנגקוק

נכון אי אפשר לדבר על בנגקוק מבלי להזכיר את מרכזי הקניות שלה, בטח במזג אוויר חם ולח כמו בנגקוק תמיד מחפשים לברוח למזגן, הנה רשימת מרכזי הקניות המומלצים שלנו:

סיאם פרגון (Siam paragon)

מרכז קניות היוקרתי של העיר בנגקוק ממוקם במרכז סיאם, שם תמצאו את כל המותגים היוקרתיים.

אם קורטייר (EmQuartier)

מרכז קניות חדש עם כל המותגים המובילים.

טרמינל 21 (Terminal 21)

מרכז קניות נהדר בעיר בנגקוק, כל קומה מייצגת עיר אחרת בעולם.

סנטרל וורלד (Central world)

הקניון הכי גדול בבנגקוק וה 6 בגודלו בעולם! מרכז הקניות הכי טוב בבנגקוק שם תוכלו למצוא פשוט הכל, אחלה בילוי יומי!

אייקון סיאם (Icon Siam)

מרכז הקניות הכי חדיש של בנגקוק ואחד היוקרתיים, ממוקם בלוקיישן מגניב לאורך הנהר ניתן לצפות במופע מזרקות בשעות הערב.

רופטופים עם נוף לעיר בנגקוק

תמיד כיף לעלות לאחד הברים הגבוהים של העיר בנגקוק ולצפות מלמעלה על העיר בנגקוק עם איזה דרינק ומוזיקה ברקע, בעיר בנגקוק תוכלו למצוא כמה וכמה כאלה, הנה המומלצים שלנו:

בר Char Bangkok

רופטופ עם נוף מהמם לעיר בנגקוק, ממוקם במלון אינדיגו.

שירוקו sirocco sky bar

איך אפשר בלי הרופטופ המפורסם ביותר בבנגקוק שהתפרסם במיוחד אחרי הסרט בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק, אחת הסצנות הכי מפורסמות צולמו על גג המלון לב בואה.

בר ABOVE ELEVEN

ממוקם בסוי 11, אחלה מקום לדרינק בשילוב נוף העיר בנגקוק.

פלמנקו (Flamenco - Bangkok)

אחלה של רופטופ, ממוקם בקומה האחרונה של מרכז הקניות EmQuartier

אסקייפ (Escape Bangkok)

בר מגניב, גם הוא ממוקם בקומת הגג של EmQuartier

טיצ'וקה (Tichuca Rooftop Bar)

אחד הפופולרים בעיר, מקום בילוי נהדר.

רד סקיי (Red Sky)

ממוקם על גג מרכז קניות סנטרל וורלד, בעל נופים ואווירה מעולה.

בר מוג'ו Mojjo Rooftop Lounge & Bar

רוף טופ מגניב עם אווירה ונוף רעננים.

מסעדות מומלצות בבנגקוק

היבט נוסף וחשוב מאוד הוא האוכל, איך אפשר בלי זה. בבנגקוק תמצאו את כל המטבח התאילנדי המגוון, בלי סוף מסעדות, דוכני רחוב, מסעדות שף ועוד. בכל שעה של היממה תוכלו למצוא אוכל משובח ולכל מקום יש את הקסם שלו, בבנגקוק אפילו תמצאו דוכני רחוב מומלצי "מישלן", כן כן "מישלן" לא מה שחשבתם נכון? כיף לגלות שלא רק מסעדות סופר יוקרתיות זוכות להערכה ממדריך המסעדות הנחשב בעולם, אפילו הם לא יכלו להתעלם ממה שיש לעיר להציע.

Samrub samrub thai
Saneh jaan
Jay fai
Sorn
Suhring
l’oliva
Toby’s
Sushi masato
the commons

בית חב"ד בנגקוק

בית חב"ד החדש בנגקוק ממוקם באזור הקוואסן. מציע מסעדה כשרה בית כנסת ופינת אירוח למטיילים. בית חב"ד פעיל כבר המון שנים ואירח מאות אלפי ישראלים במהלך השנים. בנוסף בית חבד מפעיל מסעדה חלבית כשרה במרכז העיר בנגקוק בשם J קפה, הממוקמת ברחוב סוקומוויט 20 בסמוך למלון מריוט מרקיז.

חיי לילה בבנגקוק

רוט 66 (Route 66) – נחשב לאחד הטובים בעיר, מוסד בילוי ותיק ואיכותי.

סינג סינג (Sing Sing) – מועדון באווירה מיוחדת בליינים מערביים ומקומיים נהנים יחדיו.

שוגר (Sugar) – מועדון ראפ בסוי 11, פתוח עד השעות הקטנות.

קוואסן רוד (Khaosan Road) – מדרחוב הברים של העיר בנגקוק, צאו להרפתקה לילית באחד הברים הטובים ברחוב.

ברים מומלצים בעיר בנגקוק

bkk social club

bar marco

tapioka

rabbit hole

בנגקוק - מה רציתם לדעת?

תמיד ניתן לטייל בעיר בנגקוק, זו עיר מתויירת כל השנה, מבחינת מזג אוויר התקופה הטובה ביותר היא בין נובמבר למאי.

מומלץ לישון באזורים מרכזיים כמו: סיאם, סוקומוויט ואזור הנהר

תלוי בכמות הלילות של כלל הטיול שלכם, 2-3 לילות יהיו אופציה טובה.

מפת בנגקוק

קרא עוד על בנגקוק

ארמון המלך בנגקוק

ארמון המלך בנגקוק

האתר המפורסם ארמון המלך בבנגקוק (Grand Palace) הוא אחת האטרקציות הפופולריות בבירת תאילנד. הארמון שוכן באזור העתיק של העיר בנגקוק, באזור "סנאם לואנג" בסמוך לנהר

קרא עוד »
בנגקוק עם ילדים

בנגקוק עם ילדים

בירת תאילנד – בנגקוק עם ילדים, העיר בה תבקרו במהלך הטיול שלכם בתאילנד, בתחילתו או בסופו. בנגקוק היא עיר ענקית, מעניינת ומגוונת. ישן מול חדש,

קרא עוד »

בנגקוק לסיכום

למרות העומס והפקקים בעיר, יש בה בהחלט משהו קסום שירתק כל תייר, ככל הנראה תבקרו בעיר בתחילת או בסוף הטיול שלכם, לא משנה מתי זה יקרה תבואו בראש פתוח, תנו לה צ'אנס, זה באמת אחת הערים המרתקות בעולם. קחו טיפ קטן, העיר בנגקוק היא לא רק הMBK.