חייגו

הואה הין

חופשה בהואה הין

מכירים את המושג "חי כמו מלך" או "מרגיש כמו מלך"? אז בואו ותכירו את הדבר האמיתי – הואה הין. עיירת הנופש  המשמשת כבית הנופש הרשמי של בית המלוכה ונחשבת לאחד היעדים הפופולרים בקרב משפחות מקומיות תושבי העיר בנגקוק והסביבה.

העיירה שונה מיעדים אחרים בתאילנד, היא די שקטה, סולידית, מהוגנת ונקייה ביותר. אחד הסיפורים המיוחדים של העיירה הזאת הוא שבשנת 1929 בנה המלך ראמה ארמון נופש מול הים, ומאז המקום מוכר כבית הנופש של בית המלוכה.

זהו  יעד קלאסי לתחילת או סיום החופשה בתאילנד, הקרבה היחסית לבנגקוק ולשדה התעופה הבינלאומי הופכים את הואה הין ליעד פופולרי. מדי סופ"ש משפחות תאילנדיות המתגוררות בבנגקוק, נוהרות לעיירת הנופש לחופשה בטן גב רגועה באחת הריזורטים הרבים הפרוסים ברחבי העיירה.

הואה הין הוא לא יעד סוען, לא תמצאו בו המוני תיירים זרים וחיי לילה סוערים עד אור הבוקר, אלא יותר בכיוון של ריזורטים על הים, שמורות טבע מרהיבות, שווקי לילה ואווירה מרגיעה של תאילנד האמיתית.

הואה הין - איך להגיע

עיירת הנופש הואה הין חופים ממוקמת דרומית מערבית לעיר בנגקוק לאורך מפרץ תאילנד. הדרך המומלצת להגיע להואה הין היא בנסיעה של כשעתיים וחצי. עלות נסיעה כזו במיני ואן פרטי תעלה לכם כ2,500-3,500 באט.

מזג האוויר בהואה הין

מזג האוויר בהואה הין הוא טרופי כמו בכל תאילנד, אך ניתן גם להגיד שבאופן יחסי, מזג האוויר די יציב במהלך כל השנה, לכן גם ניתן לטייל בהואה הין במהלך כל השנה. אם בכל זאת אתם מחפשים את התקופה האידיאלית לחופשה בהואה הין, חודשי אוקטובר – יוני נחשבים למומלצים ביותר עם סיכוי נמוך מאוד לגשם. בחודשי יולי אוגוסט גם כן תהנו ממזג אוויר יציב. בשאר החודשים גשם יכול לצוץ מדי פעם אך בהחלט לא להרוס חופשה בת מספר ימים בהואה הין. זכרו כי תאילנד היא מדינה טרופית ומזג האוויר בתאילנד טרופי בהתאם.

מתי כדאי לטוס להואה הין?

הואה הין הוא יעד מתוייר במהלך כל השנה, מדי סופ"שים וחגים מקומיים, היעד מקבל תנופה תיירותית של מקומיים שמגיעים להואה הין למטייל לחופשת בטן גב איכותית באחד הריזורטים המפנקים.

השכרת רכב בהואה הין

השכרת רכב בהחלט יכולה לשדרג את השהות בעיירה הואה הין, אך היא לחובה. את ההגעה ליעד מומלץ לסגור מראש עם שירותי הסעות, והתניידות ביעד היא די קלה ונוחה, ניתן למצוא מוניות וטוקטוקים במחירים הוגנים. האטרקציות העיקריות כמו פארק המים ומרכזי הקניות נמצאים במרכז העיירה.

אטרקציות בהואה הין

בעיירת הנופש הואה הין תמצאו אינספור אטרקציות לכל המשפחה, שמורות הטבע והאזור המרהיב מסביב להואה הין הופכים אותה לכה אטרקטיבית ומעיינית.

פארק המים Vana Nava

הפארק מים הטוב בהואה הין, עשרות מתקנים ופעילויות לכל המשפחה. לשוהים בהואה הין עם ילדים זוהי אטרקציה חובה. ניתן להעביר בפארק יום שלם בנעימים!

רופטופ במלון הולידיי אין ואנה Vana Nava Sky

רופטופ יוקרתי ומרשים על גג מלון הולידיי אין, שם תוכלו להנות מבר מסעדה מצויינים עם אווירת צ'יל בשילוב מרפסת פתוחה הצופה אל כל אזור הואה הין עם נוף מרהיב.

הר הקופים ותצפית קאו טקיאב (Khao Takiab)

נקודת תצפית מהממת המשקיפה על כל רצועת החוף של הואה הין, בפסגת ההר תוכלו לבקר במקדש מקומי וגם לראות קופים שמתרוצצים מסביב.

אגם הלוטוסים בשמורת סאם רוי יוט (The Lotus Blooms Of Sam Roi Yo)

אחד הטיולים היפים ביותר באזור הואה הין. ביקור ושייט באגם עם פרחי לוטוס בלב שמורת הטבע עם נוף הררי. שמורת סאם רוי יוט נחשבת לאחת היפות באזור ובתאילנד בכלל.

שמורת הטבע ומערת פראיה נאקון (Phraya Nakhon Cave)

כ40 דקות נסיעה דרומית להואה הין, תוכלו לבקר בשמורת הטבע פראיה נקון ובאחת המערות המיוחדות בתאילנד. הטיול כולל טרק רגלי ברמה בינונית ומתאים בעיקר למשפחות "פעילות". הפרס בסוף הטראק הוא ביקור במערה מיוחדת עם מקדש בודהיסטי קסום במרכזה.

חוות פילים שיקומית Hutsadin Elephant Foundation

חוות פילים מקומית אמיתית, המציעה הליכה ביער לצד הפילים, רחצה משותפת בנהר והאכלה בבננות ופירות שונים.

תצפית Hin Lek Fai

היא גבעה עם תצפית 360 מרהיבה לכל אזור הואה הין ושמורות הטבע מסביב.

מרכז הקניות בלופורט

מרכז קניות גדול ומודרני במרכז הואה הין, שם תמצאו את כל המותגים המובילים. בקומת הקרקע תוכלו להנות מאגף אוכל גדול עם אוכל מקומי טעים!

מרכז האאוטלט Cha am premium

מרכז אאוטלט גדול ממש בכניסה לעיירת הנופש הואה הין, שם תמצאו מציאות במחירים סופר אטרקטיביים של כל המותגים המובילים.

הואה הין עם ילדים

הואה הין עם ילדים? בהחלט כן. היעד האהוב על משפחות המקומיות הוא יעד מעניין לחופשה משפחתית, שילוב של ריזורט מותאם לילדים כמו: מריוט הואה הין או הולידיי אין, עם ביקור בשווקים מקומיים נקיים ותוססים, ביקור באחת משמורות הטבע מסביב לעיירה ואיך לא, ביקור בפארק המים ואנה נאווה הואה הין בהחלט ישדרגו את החופשה המשפחתית שלכם בתאילנד.

כ4-5 לילות בתחילת או בסוף הטיול ומשם חזרה לבנגקוק או לשדה התעופה הם הזמן הקלאסי אותו מומלץ להקצות להואה הין. כמובן שבחירת ריזורט מותאם למשפחות הוא חשוב ביותר. דרך אגב, האוכל התאי המקומי בהואה הין נחשב לאחד הטובים והמיוחדים בתאילנד כולה.

חיי לילה בהואה הין

לעשות בערב, מרבית חיי הלילה בעיר מתרכזים בסוי 94, שם תמצאו עשרות ברים, מסעדות, והופעות של להקות חיות בערב לבילוי לילי מהנה. בנוסף בסוי בינטאבט (Bintabaht) המקומי במרכז הואה הין תמצאו את ווקינג סטריט של העיר עם ברים הפזורים לאורכו. 

אבל אם אתם מחפשים הרפתקה אל תוך הלילה, יש מקום אחד פעיל וחזק בעיקר בסופי שבוע שבו תוכלו לחגוג עד השעות הקטנות במסיבה כייפית והוא מועדון שנקרא SamSam והוא ממוקם באזור הבינטאבט במרכז הואה הין.

שווקים בהואה הין

שוק הלילה של הואה הין (Hua Hin Night Market)

במרכז הואה הין בו תוכלו להעביר ערב מעניין ולטעום ממאכלים מקומיים בשילוב של שופינג המאפיין שווקי לילה בתאילנד!

שוק סיקאדה (Cicada Market)

שוק ערב מודרני וסופר מטופח, פתוח בכל סופ"ש (שישי-ראשון), הופעות חיות והמון אוכל מקומי הם רק חלק ממה שיש לשוק להציע. בצמוד לשוק תוכלו גם לבקר בשוק האוכל Tamarind Food Market, גם הוא פתוח מדי סופ"ש.

מלונות בהואה הין

מריוט הואה הין

לפרטים והזמנה

ואנה נאווה הואה הין

לפרטים והזמנה

הואה הין מה רציתם לדעת

ניתן להגיע להואה הין בנסיעה מבנגקוק בזמן של כשעתיים וחצי נסיעה.

בהואה הין יש שדה תעופה קטן, אך כמעט ואין אליו טיסות משאר היעדים בתאילנד בגלל קרבתו היחסית לבנגקוק ולשדה הבינלאומי בבנגקוק.

מומלץ לשהות בהואה הין כ3-5 לילות ולהנות באחד הריזורטים המפנקים.

 

כן, הואה הין יעד מעולה למשפחות עם ילדים, שם תמצאו המון אטרקציות וגם ריזורטים מעולים למשפחות עם ילדים.

 

מיני ואן פרטי יעלה כ2,500-3,500 באט לכיוון.

מפת הואה הין

קרא עוד על הואה הין

הואה הין עם ילדים

הואה הין עם ילדים

עיירת הנופש הפופולרית בקרב המקומיים – הואה הין. העיירה הואה הין נמצאת כשעתיים וחצי נסיעה דרומית מערבית לבנגקוק וממוקמת לאורך חופי מפרץ תאילנד. הואה הין

קרא עוד »

הואה הין לסיכום

עיירת הנופש היא יעד מצויין למשפחות עם ילדים, היא תאילנד קצת שונה ממה אתם מכירים, יותר נקייה, מסודרת וסולידית, עם שילוב של המון ריזורטים, שווקים ושמורות טבע מרהיבות. שילוב ש להואה הין בתחילת או בסוף הטיול יכול בהחלט להוסיף לחוויה. צרו איתנו קשר עוד היום למידע והמלצות על מלונות מומלצים בהואה הין.