חייגו

פוקט

10 מלונות היוקרה ואתרי הנופש הטובים ביותר בפוקט תאילנד.

פוקט הוא האי הגדול והפופולרי ביותר בתאילנד. ממוקם במרחק של שעת טיסה דרומית מבנגקוק, האי ים אנדמן והחופים האידיליים שלו, המפרצוצים והמפרצים מוכרים כאחד מאתרי התיירות הטובים ביותר של הממלכה. בעוד בפוקט יש שפע של מקומות לינה עבור הנוסע התקציבי, היא הפכה לאבן שואבת לתיירים שמחפשים יוקרה בשנים האחרונות בגלל נוכחותם של שורה של מלונות יוקרתיים וסופר אקסקלוסיביים במיוחד. הנה רשימת 10 הגדולים שלנו של אתרי הנופש היוקרתיים הטובים ביותר בפוקט (אם כי אתר הנופש האהוב עליי בכל הזמנים בתאילנד .


10. ה-RACHA

ה-Racha, אחד ממקומות המסתור המובילים באי הדלוקס בתאילנד, שוכן על חוף בתולי ולבן באי ראצ'ה, שנמצא במרחק של 20 ק"מ או 35 דקות בסירה מהירה ממפרץ צ'אלונג של פוקט. האי ידוע ביופיו הטבעי, באלמוגים מצוינים ובחיים ימיים מדהימים. כפר הנופש כולל 85 וילות מפוארות הנעות בגודל ובמחיר. המגדלור הוא אחד מחדרי המלון יוצאי הדופן בעולם, שכן זוהי וילה מעולה של חמש קומות עם בריכה פרטית, טרסה, מרפסת שמש וטרקלין תצפית המציעה נוף מרהיב של 360 מעלות על האי ראצ'ה וים אנדמן.

פוקט מלונות יוקרה
פוקט מלונות יוקרה

9. האי נאקה, אתר נופש וספא יוקרתי

שוכן בין חופים מקסימים, מטעי קוקוס שופעים, עם נופים בלתי נגמרים של מפרץ פאנג נגה ירוק האזמרגד ונופים אידיליים של קו החוף של פוקט, האי נאקה הוא אתר נופש בוטיק אקסקלוסיבי באי נאקה יאי, במרחק של 10 דקות שיט בסירת מנוע מהירה.גולת הכותרת הן 67 הווילות המעוצבות להפליא בצורת אורגנית המשלבות פרטי אי אותנטיים עם נופים מרהיבים. האורחים יכולים לאמץ חיי אי רגועים, להתחדש בספא נאקה, להתרווח על החוף הפרטי של אתר הנופש, להשתכשך בבריכה הגדולה מאוד על חוף הים, או להתמקם בשקיעה עם קוקטייל חדשני או מיץ בשילוב מותאם אישית מה-Z המרהיב של אתר הנופש.

פוקט מלונות יוקרה
פוקט מלונות יוקרה
מידע נוסף במדריך הבא: פוקט 30 אטרקציות עם ילדים

8. COMO POINT YAMU

COMO Point Yamu הוא אתר נופש יוקרתי מסוגנן הממוקם בקצה קייפ יאמו ומשקיף על ים אנדמן ועל אבני הגיר הדרמטיות של מפרץ פאנג נגה. חללי הפנים של המעצבת האיטלקית פאולה נבונה מציעים ביטוי ייחודי של יוקרה תאילנדית עכשווית, לצד מפלט בריאות COMO Shambhala ושתי מסעדות ברמה עולמית למטבח תאילנדי ואיטלקי. מיקומו מעל הכף, המשקיף על מפרץ פאנג נגה, מציע נופים מרהיבים של ים אנדמן של 360 מעלות, אך אין גישה ישירה לחוף. עם זאת, לאתר הנופש יש מועדון חוף COMO פרטי על אי קטן, במרחק של 40 דקות בהסעה חינם בסירה מהמלון.

פוקט מלונות יוקרה
פוקט מלונות יוקרה

7. ANANTARA LAYAN PHUKET RESORT

Anantara Phuket Layan Resort & Spa הוא מקלט טרופי מקסים בסביבה של מפרץ שליו על החוף המערבי המדהים של פוקט. אתר הנופש נפתח לרצועה פרטית של חוף Layan היפהפה, שבו חולות לבנים רכים מוקפים בעדינות על ידי מי הטורקיז של ים אנדמן. ישנם 30 חדרים וסוויטות, כמו גם 47 וילות בריכה בתשעה סגנונות מרשימים ייחודיים, כולם משלבים פינוק טהור עם האירוח הנודע של אננטרה. האורחים כאן מבלים ימים עצלים בבריכת החוף, צוללים להרפתקה חדשה עם ספורט מים מרתק ומרגיע, או להירגע במסעות מיוחדים בספא Anantara.

פוקט מלונות יוקרה
פוקט מלונות יוקרה

6. TRISARA

טריסרה, בסנסקריט "הגן בגן העדן השלישי" היא אחת מחוויות הנופש המיוחדות ביותר באי פוקט. עטופים ביער טרופי וגנים אקזוטיים, 48 וילות הבריכה המרווחות הפונות לאוקיינוס ​​ובתי המגורים הפרטיים עם 2-6 חדרי שינה חובקים כולם מפרץ מקסים על קו החוף הצפון-מערבי המתוחכם והטבעי של פוקט, במרחק של 15 דקות בלבד מנמל התעופה של פוקט. כל הווילות, הסוויטות ובתי המגורים לבריכה מעוצבים עם חללי פנים עשירים ונהנים מתחושת פרטיות נפלאה. תשומת לב לפרטים מגדירה את החוויה בכל רחבי הנכס, כולל בריכות אינסוף ייחודיות משיש אפור טבעי בכל הוילות והסוויטות הגולשות לכיוון ים אנדמן.

פוקט מלונות יוקרה
פוקט מלונות יוקרה

5. KEEMALA PHUKET

צורות מתעקלות וארכיטקטורה יוצאת דופן ביותר הם בתי המגורים היצירתיים של קימאלה, ארץ פלאות של וילות שכוללת בריכות ששוכנת הרחק מהמוני מלונות פוקט ומשקיפה על כפר קמאלה וים אנדמן. 38 הווילות של אתר הנופש, מוצלות בחופה קסומה של יער גשם ומחוברים יחדיו באמצעות רשת של שבילי הליכה בג'ונגל, מיועדות לאורחים המעוניינים לחוות מפלט כפרי אך מפואר. חלק מהווילות בנויות בחופה, כוללות שתי קומות עם בריכה פרטית, חדר שינה ראשי במפלס העליון, וטרקלין גדול ופינת אוכל במפלס התחתון.


4. BANYAN TREE PHUKET

עוטף את המים הנוצצים של לגונת מים מלוחים, Banyan Tree Phuket הוא אגדה טרופית שבה הדרכים משובצות בקזוארינות ודקלים, השדות בהירים עם פריחת אלמנדה ומפרץ באנג טאו תמיד נוצץ בזוהר ספיר. המלון הוא פריסה מפוארת של ארכיטקטורה תאילנדית אלגנטית משלימה עם כל אבזור מודרני שניתן להעלות על הדעת. המלון מעורסל בתוך הקהילה האקסקלוסיבית של לגונה פוקט, אתר כריית פח נטוש לשעבר בשטח של 400 דונם הכולל 3 ק"מ של חופים חוליים והוא ביתם של יותר מ-30 מסעדות וברים (עם שימוש חופשי בתחבורה בין אתר הנופש ברכב הסעות או בלגונה סִירָה).


3. AMANPURI

המפלט הנצחי הזה בחוף המערבי של פוקט נמצא בהרמוניה עם הסביבה האידילית שלו. הארכיטקטורה האיותאית העתיקה קובעת את העיצוב של הביתנים והווילות שלה, המשקיפות על צמחייה עבותה, חוף לבן ומשגע וים אנדמן הבתולי. המשולבים במטע קוקוס בוגר, אל הביתנים והווילות בסגנון תאילנדי מגיעים שבילים מוגבהים, ולכולם יש סלה חיצונית פרטית (חדר) לסעודה ולהרגעה, מוצלת בצמחייה טרופית. קווי גג משופעים ממסגרים חללי פנים מרגיעים ומרווחים, מרוהטים בטקסטיל תאילנדי, אמנות ועתיקות. אתר הנופש הוא מלון הדגל של אמן, אחד ממותגי המלונות האקסקלוסיביים בעולם .


2. ששת חושים YAO NOI

Six Senses Yao Noi מציבה את הרף הגבוה ביותר לנופש באי החיים באסיה. תשומת הלב לפרטים וההתמקדות ביעד הייחודי מחזקות את המחויבות של המותג Six Senses לקיימות. 56 יחידות האירוח של וילות הבריכה מספקות מרחב אישי נדיב ומציגות אורח חיים ללא פשרות. חלק מהווילות משקיפות על אנדרטאות אבן הגיר המדהימות העולות מתוך ים אנדמן, ומספקות רקע אידילי לימים של פינוק רגוע. חומרים טבעיים המשמשים בארכיטקטורה המודרנית, יחד עם תפאורה יפה של אי ושירות אישי מעולה, תומכים בפילוסופיית ששת החושים של יצירת חוויות יוצאות דופן.


1. רוזווד פוקט

במיקום מעולה לאורך חוף ים באורך 600 מ' (2000 רגל) באמרלד ביי, רוזווד פוקט הוא מקום מסתור בחוף טרופי הדומה לכפר אידיאלי באוקיינוס. עיצוב חדשני עם השפעות תאילנדיות עדינות משתלב בצורה אורגנית בנוף טבעי שופע, בעוד שחופי שמש ומים מבריקים וקריסטליים עוזרים לחגוג את חיי האי היוקרתי. כולל 71 ביתנים ווילות, אתר הנופש מציע בריחה מהאי מבודד וחגיגת הפילוסופיה של המותג 'תחושה של מקום', תוך קבלת השראה מהנוף הטבעי, התרבויות המגוונות והרגישויות הייחודיות של האי הדרומי הייחודי הזה.

קרא גם את המאמר הבא בנושא: פוקט 28 דברים מדהימים שאתם חייבים לעשות

מלונות מומלצים לחופשת ירח דבש באי פוקט

מפת פוקט

קרא עוד על פוקט

פוקט תאילנד

פוקט – 6 החופים היפים באי

מה אתם מדמיינים כשאתם חושבים על חופשה בתאילנד? אולי חופים לבנים ארוכים עם חול רך ונעים מוקפים בהרים ירוקים? מסאז' על החוף לצלילי רחש הגלים?

קרא עוד »
אטרקציות בפוקט סנדבוקס

אטרקציות בפוקט – עדכני ל- 2024

האי פוקט ידוע כאי האטרקציות של תאילנד. ניתן למצוא באי עשרות טיולים ואטרקציות לכל סוגי המטיילים. בחרנו לכם אטרקציות בפוקט עם הספקים הכי איכותיים ובמחירים

קרא עוד »
פוקט עם ילדים

פוקט עם ילדים

האי פוקט, נחשב לאחד האיים האהובים והפופולריים ביותר בתאילנד. קיימות שפע של אטרקציות בפוקט, טיולים, שווקים, נופים, חופים ומלונות בכל תקציב ומכל סוג פרוסים לפניכם

קרא עוד »
פוקט

האיים הכי יפים ליד פוקט

דרום תאילנד התברך במספר מדהים של איים מול חופיה. מסלעים זעירים ועד לשטחי אדמה גדולים יותר הניתנים למגורים המגיחים מפני השטח של ים אנדמן, איים –

קרא עוד »
פוקט תאילנד 4 האיים

פוקט למטייל

פוקט – כל המידע למטייל על פוקט תאילנד פוקט הוא האי הכי גדול והכי פופולרי בתאילנד. האי ממוקם בדרום מערב תאילנד לאורך ים אנדמן. האי

קרא עוד »

פוקט לסיכום

פוקט הוא האי הגדול והפופולרי בתאילנד, בזכות הפתיחה המחודשת של תאילנד ותוכנית סנדבוקס, למד התייר הישראלי לטייל באי ולצאת מגבולות הפטונג. כיום נחשב לאי לפופולרי ביותר גם בקרב המטייל הישראלי שממשיך לגלות את יופיו ויתרונותיו של האי פוקט. אנחנו בחוף רב ממליצים על שיהיה בפוקט, זהו יעד חובה לחופשה בתאילנד. אטרקציות רבות מכל הסוגים, מלונות מפוארים, טיסות זולות וקרבה ליעדים סמוכים רבים שבקלות ניתן לשלב הם חלק קטן ממה שיש לאי פוקט להציע. נדגיש זאת שוב, האי פוקט הוא לא רק פטונג. לאי יש המון חופים ואזורים ואנחנו כאן כדי להתאים לכם את החוף הנכון.