חייגו

פוקט

 

זו ההזדמנות שלכם לתכנן את חופשת החוף המשפחתית המושלמת של פוקט

כשזה מגיע לזכרונות מגן עדן של אי טרופי, שום דבר לא מסתדר עם החזרת זיכרונות יקרים עם חברים ואהובים. כדי לקבל את הזיכרונות האלה, ייתכן שיהיה צורך במעט מחקר. יש בזה הרבה יותר מסתם לבחור אתר נופש נחמד למשפחות באי פוקט ולקוות לטוב. הורים רבים אולי כבר יבינו זאת, במיוחד אם היו להם חופשה אחת או שתיים עם ילדים

פוקט תאילנד, עם עשרות החופים החוליים היפים והאווירה הנינוחה בדרך כלל, נראית כמו מקום נהדר לקחת בו חופשה מרגיעה. עם זאת, הבעיה  עם זה היא שבני נוער וילדים, במיוחד בין הגילאים 5 עד 13, לא רוצים במיוחד להירגע ולהירגע. הם מלאי התלהבות וסקרנות, וללא בידור, חיי החוף ישעממו מהר מאוד.

אחד הדברים הראשונים שיש לקחת בחשבון, כשזה מגיע לתכנון החופשה המשפחתית שלך , הוא לברר על כמה מהאטרקציות הסמוכות שתוכל לבקר ולחקור. בעוד שפוקט מפורסמת במקדש וואט צ'אלונג היפה ובודהה הגדול , אטרקציות אלו טובות יותר לילדים גדולים יותר ולמבוגרים שיכולים להעריך את הנפלאות הארכיטקטוניות ואת הרוחניות של החוויה.

לכן במאמר זה, אנו עוזרים לך לבדוק את האפשרויות האחרות באי שיעזרו לך להתקרב להשגת הזיכרונות הללו. להלן הדברים המשפחתיים הטובים ביותר שלנו לעשות בפוקט תאילנד, מאורגנים לפי קטגוריות:

  1. שווקי לילה של פוקט עם ילדים (מדרחוב יום ראשון, שוק צ'ילווה, שוק נאקה, שוק הלילה של קארון)
  2. גן חיות ליטוף בחוף חיות למשפחות וילדים קטנים בחוף קארון
  3. פארקי המים הטובים ביותר ברחבי פוקט, תאילנד למשפחות וחברים
  4. בקר במוזיאונים קלאסיים באי ובנקודות ציון היסטוריות
  5. סיור ומסעדות מורשת של העיר העתיקה 
  6. פארקי טבע פילים – טיולי פוקט בר קיימא ואחראי
  7.  מיטב פעילויות האקווריומים וחיי האוקיינוס ​​של פוקט 
  8. 10 סיורים בולטים ודברים משפחתיים מרגיעים לעשות בפוקט  עם ילדים – גני חיות, קולנוע וקניות
  9. 15 דברים פעילים למשפחות שורפי אנרגיה פעילים לעשות באי – דילוג על איים, צלילה, שנורקל, פארקים, מיני גולף
  10. מצא לעצמך חוף פרטי ייחודי בפוקט

שווקי לילה של פוקט (מדרחוב יום ראשון, שוק צ'ילווה, שוק נאקה, שוק הלילה של קארון)

מהי חופשה בתאילנד ללא שווקי לילה? כאן באי, אתה ומשפחתך יכולים לבקר במגוון שווקי לילה ממוקדי תרבות ואוכל. בשווקי הלילה האלה יהיו קינוחים וחטיפים מקומיים מעניינים וסחורה וצעצועים ביצירה מקומית למשפחה שלכם. למי שלא מכיר, שווקי לילה היו באופן מסורתי המקום שבו המקומיים יכולים להירגע אחרי העבודה לקניות, לאכול ולהירגע. שווקי לילה מורכבים לרוב ממאכלים מקומיים, מוזיקה, ביגוד זול או מוצרים יד שנייה ופעילויות לילדים.

פוקט שוק לילה1
פוקט שוק לילה1

אחד משווקי הלילה המפורסמים ביותר הוא רחוב ההליכה של יום ראשון בפוקט . רחוב ההליכה הזה, השוכן באזור המגורים הראשון של פוקט, הוא חוויית נסיגה פנטסטית עבור מבקרים המחפשים לראות כיצד האחוזות הקולוניאליות הסינו-פורטוגזיות הגרנדיוזיות נכבשו פעם על ידי ברוני עפרות פח לפני 100 שנה.

קיימים גם שווקים אחרים. שוק צ'ילווה (בין חמישי לשבת) הוא שוק לילה חדש בפתח שאליו נוהרים צעירים ובני נוער, בעוד ששוק נאקה (שבת וראשון) הוא אחד הגדולים שבהם, המתאים יותר לקניות. כל האמור לעיל

אם אתה גר בקרון, אתה יכול גם לשקול את שוק הלילה של קארון – אם כי קטן יותר מהשוק שהוזכר קודם לכן.

גן חיות ליטוף בחוף חיות למשפחות וילדים קטנים בחוף קארון

משפחות שמעוניינות להראות לילדיהן להתערבב עם חיות משק ידידותיות יכולות גם לשקול לבקר בגן החיות לליטוף חיות החוף של Karon Beach Hub . גן החיות של חיות החוף הזה הוא אזור שאליו מגיעים לעתים קרובות משפחות מקומיות עם ילדים קטנים ותיירים המעוניינים לבלות יום ליד חוף קארון. כאן, משפחות וילדים יכולים לפגוש ולברך את צבי ענק, ארנבות, כבשים, עיזים, תרנגולות משי ותוכים צבעוניים – ללא תשלום ! הזמנים שבהם החיות הללו יוצאות משתנות בהתאם לעונה.

האזור מכיל לא רק פינת ליטוף, אלא גם מסעדת פיצה וגריל הפונה לחוף, חנות קינוחים וגלידריות חמודה, בית קפה מלבנים אדומות שקיעה ובקתת פעילויות. צריף הפעילויות מחליף את פעילותו לפי עונה – בזמן כתיבת שורות אלה הפעילות היא בית קפה Paint Bar, בו הלקוחות יכולים ללמוד לצייר ציורים קלים תוך צריכת ארוחות, שתייה וקינוחים טעימים. 

להלן קישורים לאתרים הרשמיים של המסעדות ובתי הקפה, למי שמעוניין לברר:

פארקי המים הטובים ביותר ברחבי פוקט למשפחות וחברים

תמונה של Thavorn Palm Beach Resort, Karon Beach

אם לא הייתם בפארק מים, זה הזמן. פארקי מים בפוקט  עם ילדים הם ההזדמנות עבורכם לעולם לא לפספס להתיז ולשחות עם המשפחה והחברים שלכם כשהגלים מתנפצים. כאן על האי הזה, יש לנו פארקי מים גדולים עצמאיים, כמו גם אתרי נופש ייחודיים בפארק מים על חוף הים שתוכלו לשקול.

קרא גם את המאמר הבא בנושא: פוקט 28 דברים מדהימים שאתם חייבים לעשות

Thavorn Palm Beach Resort הוא אתר נופש קלאסי על חוף קארון המפורסם שיספק צרכים רבים של קנאי מים. זהו אחד מפארק המים ואתרי הנופש הבודדים בפוקט . המתקנים הייחודיים שלהם כוללים את הדברים הבאים:

  • גישה ישירה על חוף הים לחוף קארון
  • מגלשות מים ענקיות – גובה 4 קומות
  • פינת ליטוף על החוף – עם צבים ענקיים, כבשים, ארנבות ותרנגולות שעירות לפגוש ולברך
  • 3 בריכות שחייה ענקיות מול האוקיינוס
  • 3 מסעדות על חוף הים – מסעדת פיצה, חנות גלידה, בית קפה פרימיום
  • 12 דונם של יערות גשם וגנים בוטניים
  • מועדון ילדים

Blue Tree  – פארק מים בצ'רנגטלאי עם לגונה ענקית ומגרש משחקים. המתקנים שלו כוללים מגוון של פעילויות מים, זיפלינים, לוחות משוטים ומסעדות.

Andamanda Phuket – ממוקם בקאטו, קניות ענק זה מתוכנן להיפתח בקרוב עם מתקנים הכוללים 37 מגלשות. אנו נרגשים ללמוד עוד על המתקן הזה

Rawai Park – פארק מים עצמאי לילדים המתאים ביותר לילדים בגילאי שנה עד 6 שנים.

Splash Jungle Phuket – ממוקם קרוב לשדה התעופה ליד חוף מאי קאו, פארק זה הוא פארק המים הייעודי הראשון שנפתח לאורחים מבחוץ. ספלאש ג'ונגל כולל חמש אטרקציות עיקריות שיעסיקו אתכם ואת ילדיכם לאורך כל היום.

בקר במוזיאונים קלאסיים של פוקט ובנקודות ציון היסטוריות

התמונה צולמה במלון Thavorn, אוסף פרטי, ו-Coffee Talk Old Phuket Town

האם תהיתם פעם איך פוקט הפכה לאחת הערים הצומחות והחשובות ביותר בתאילנד? או שאתה מעוניין להחכים את המשפחה שלך עם קצת תרבות והיסטוריה? אם כן, אנו ממליצים לבקר במוזיאונים ובנקודות ציון היסטוריות בעיר העתיקה של פוקט.

אמנם יש מוזיאונים רבים הפזורים ברחבי העיר העתיקה של פוקט, אבל המעניין ביותר הוא האוסף הפרטי של ת'בורן. הוא מכיל את האוסף הגדול ביותר של מזכרות באי פוקט , המארח למעלה מאלף פריטי עתיקות המתוארכים כל הדרך לתקופה שבה האי פוקט היה רק ​​יער. מוזיאון זה במימון פרטי עובר שיפוץ מתמשך בעודו ממשיך להיטמע ולהתאים למלון Thavorn, המלון הראשון בשירות מלא של האי פוקט.

לכן, אנו ממליצים להפוך את מלון Thavorn בעיר העתיקה של פוקט לתחנה הראשונה שלך לטיול תרבותי מכיוון שהוא נחשב באופן נרחב לציון דרך היסטורי קלאסי. ביקור במלון יסבול אותך ואת משפחתך לתוך ההיסטוריה של פוקט תאילנד ואיך נוצר המלון הראשון בשירות מלא בפוקט.

עובדה מעניינת:

  • #1 כל עתיקות נאספה על ידי אדם אחד, מר Charearn Thavornwongwongse.
  • #2 Coffee Talk Old Phuket Town הוא בית קפה הפועל בתוך מלון Thavorn. הוא שופץ לאחרונה עם עתיקות אמיתיות ששימשו בימי פוקט הישנים.

אזכורים בולטים אחרים הממוקמים בפוקט טאון כוללים:

  • און און מלון – אחד הפונדקים הראשונים בפוקט 
  • מוזיאון תאי הואה
  • מוזיאון בית צ'ינפרצ'ה
  • מוזיאון Peranakannitat

סיור ומסעדות מורשת של העיר העתיקה של פוקט

צילום מאת תאיגר ו-shutterstock

לאחר שקיבלתם את חלקכם ההוגן בפסגה התרבותית של המוזיאון והמלון, אנו ממליצים בחום לקחת את החברים והמשפחה שלכם כדי לנסות כמה מהמסעדות הבודדות שנותרו והמורשת של פוקט העיר העתיקה. אלה המועדפים שלנו.

  • מסעדת רעיה
      • מסעדה זו שוכנת בבתים הסינים-פורטוגזים הקלאסיים שנבנו בתחילת המאה ה-20. המסעדה שמורה להפליא, ממשיכה להגיש מאכלים מקומיים טעימים לראשי ממשלה, כוכבי קולנוע ובני מלוכה בדיוק כפי שהיתה בעבר.
      • עובדה מעניינת: מנת קארי סרטנים ובטן  תאילנדי חלוטה שלהם (מו הונג) ידועות כל כך שלקוחות מבנגקוק ביקשו שוב ושוב שהמנה תוטיס לעיר הבירה.
  • טו קב קאו
      • כחבר במדריך מישלן מאז 2020, Tu Kab Khao ממשיך להרשים את המקומיים והמבקרים כאחד עם מתכונים שעברו על ידי Khun Linchii המפורסם. ממוקמת בבניין בן 120 שנה, מסעדה זו מתמקדת במנות מדרום תאילנד.
  • מי טון פו
      • זוכה קבוע בדירוג "צלחת מישלן", מי טון פו מגישה אטריות Hokkien המותאמת לפוקט מאז 1946. המסעדה הצנועה הזו יושבת בקצה מעגל מגדל השעון בעיר פוקט.

פארקי טבע פילים – טיולי פוקט בר קיימא ואחראי

פילים אסייתים הם החיה הלאומית של תאילנד והיו חלק בלתי נפרד מההיסטוריה העשירה של תאילנד. עם העלייה בערים ובאוכלוסיית האדם, היו פחות בתי גידול טבעיים בתאילנד עבור היצורים המלכותיים הללו לחיות בשלום. כצפוי, פילים מצאו את עצמם בהדרגה בפארקים כשהם מופיעים במופעים ומציעים טרמפים. בעוד שמופעים אלה משמשים לבידור של תיירים ומקומיים, חשוב לדעת שמעשים כאלה היו תוצאה של עינוי פילים עד כדי כניעה להצגת הופעות ולשאת את משקל הנוסעים.       

למרבה המזל, תיירות אחראית ובת קיימא זמינה והייתה במגמת עלייה. בפוקט, פארקים מעטים פועלים כמקלטים לבעלי חיים אלה. פילים הם חיות מלכותיות שבוודאי ירתקו את כל המבוגרים והילדים כאחד.  

לא נפרט מה כל אחד מהפארקים האלה עושה, אבל באופן כללי ההנחיות שלנו לתיירות כזו צריכות לכלול את הדברים הבאים:

  • בלי מופעים. כדי שפילים יבצעו פעולות או פעילויות ציור, המאמנים יצטרכו לענות אותם תחילה לכדי כניעה כדי שיבצעו כראוי.
  • בלי טרמפים. רכיבה היא נטל עצום על הפילים. בנוסף, לרוב ידוע שהאוכף קורע ומפחית את שיער הגב של הפיל, דבר שהוא חיוני ליכולת הפילים להחזיק בוץ מצנן על גבו.
  • בלי חיתוך של שיער זנב הפיל. שיער זנב פיל נתפס לעתים קרובות כחלק ממזכרות. שיער אלה כאשר גזוזם הופך חד. פילים משתמשים בזנב שלהם כדי לרדוף אחרי חרקים מזיקים, כך שזנב חד עלול לדקור ולפגוע בעור הפיל.
  • בלי צילום פלאש. עיני פיל אינן מיועדות לקליטת אור הבזק. פעילות זו עלולה לפגוע בעיניהם.
  • יש להסדיר את הרחצה של פילים שכן התזה אגרסיבית של מים, במיוחד אם יש במים חול או אדמה, לתוך עיני הפילים עלולה לגרום להרס מהיר או עיוורון. התזה עם היד עדיפה על פני שימוש בדליים ואקדחי ריסוס.
  • על הפארקים לנסות לחקות בתי גידול טבעיים של פילים עם שפע של ייעור, אזורי מרחץ חופשי ורחצה, למשל נהר ואדמת דשא.
  • מתקנים רפואיים לפילים הם יתרון.

עד כה, הנה כמה יעדים שתוכלו לבדוק לאינטראקציות בין פילים עם המשפחה והחברים שלכם. נכון לכתיבת מאמר זה, מצאנו שהפארקים הללו אחראים. עם זאת, אנא ערכו מחקר נוסף.

מיטב פעילויות האקווריומים וחיי האוקיינוס ​​של פוקט

אקווריומים הם פעילויות משפחתיות פופולריות במהלך יום שמשי. כדי לברוח מהחום, מקומיים רבים עשויים להביא את ילדיהם מדי פעם לאחד מהאקווריום הבולטים הבאים בפוקט. אקווריומים אלה ותערוכות חיי האוקיינוס ​​הפרוסים ברחבי האי, נגישים לכל התיירים.

  • Aquaria Phuket – במרכז פלורסטה
  • אקווריום פוקט – בפאנווה
  • Mai Khao Turtle Marine Foundation – בחוף Mai Khao
  • מפרץ הדולפינים – בצ'אלונג

10 סיורים בולטים ודברים משפחתיים מרגיעים לעשות בפוקט – גני חיות, קולנוע וקניות

יש גם הרבה פעילויות אחרות למשפחה ולילדים לעשות בפוקט. אמנם לא נפרט על אפשרויות אלו, אך כללנו אותן במאמר זה מכיוון שהיינו מודעים לפופולריות שלהן. אנא ערכו מחקר נוסף עבור האזכורים הבולטים האלה של מרגיע וסיור של דברים משפחתיים שאפשר לעשות בפוקט:

  • מופעים
    • Phuket FantaSea
    • סיאם נירמית פוקט
    • סיימון קארברט
    • מופע קברט אפרודיטה
  • גן החיות של פוקט
  • פרויקט שיקום גיבון
  • קניונים כדי לברוח מהחום.
    • קניון ג'ונגסיילון בחוף פאטונג. יש כאן קורס באולינג וקולנוע. 
    • פסטיבל סנטרל ופלורסטה פוקט. אתה יכול להשאיר את הילדים שלך באזור הילדים בקניון.
  • מיקומי בתי קולנוע
    • קולנוע SFX בפסטיבל סנטרל
    • קניון ג'ונגסיילון בחוף פאטונג
    •  

מצא לעצמך חוף פרטי ייחודי בפוקט

התמונה צולמה בחוף Nakalay

אז סוף סוף הגעתם לאי טרופי, עכשיו המשימה צריכה להיות איך ליהנות מהחופשה הזו בצורה הטובה ביותר. אם התוכנית שלך היא להירגע עם המשפחה והאהובים שלך, אז אין פתרון טוב יותר מאשר לשבת על חוף פרטי המשקיף על ים אנדמן המדהים. לא נותרו כל כך הרבה חופים פרטיים בתוליים בפוקט, אבל חוף נאקאליי הוא אחד שהיינו רוצים להמליץ ​​עליו.

החוף הפרטי הזה, שנמצא כיום על ידי אתר הנופש והספא Thavorn Beach Village, מגיע בשתי צורות ייחודיות – גאות ושפל. בזמן הגאות, אתה ומשפחתך יכולים לשחות או לשכור שנורקלינג, גלשן משוטים, ציוד צף פלמינגו וקיאקים ולשוטט בים. עם זאת, בזמן השפל, החוף הופך למראה קרקעית הים הסלעית ההיסטורית שלו עם עולם חדש לגמרי של חיים, או מה שמכנים המקומיים, פלאי השפל של מפרץ נאקאליי.

למדו את ילדיכם על התופעה המדעית הזו שנקראת אזור הגאות והשפל , ביתם של מספר עצום של מינים ימיים כמו כוכבי ים, סרטנים קטנים, אלמוגים, שרימפס, דיונונים וקיפוד ים. אולי אפילו תיתקלו בדגי החול שהסתגלו לחיות גם מתחת למים וגם על הקרקע.

אם אתם מעדיפים חוף פחות מבודד, אנו ממליצים על חוף קארון כאלטרנטיבה הטובה הבאה . חוף קארון היה היסטורי חביב על החוף המשפחתי בשל השקיעות היפות שלו, הרצועה הארוכה של החוף הטהור, מדרכות הכביש הטובות, סצנת חיי הלילה התוססת אך לא פרועה מדי ופעילויות החוף.

 
אולי תתעניין גם ב: פוקט 10 מלונות יוקרה לנופש יוקרתי

מלונות מומלצים לחופשת ירח דבש באי פוקט

מפת פוקט

קרא עוד על פוקט

פוקט תאילנד

פוקט – 6 החופים היפים באי

מה אתם מדמיינים כשאתם חושבים על חופשה בתאילנד? אולי חופים לבנים ארוכים עם חול רך ונעים מוקפים בהרים ירוקים? מסאז' על החוף לצלילי רחש הגלים?

קרא עוד »
אטרקציות בפוקט סנדבוקס

אטרקציות בפוקט – עדכני ל- 2024

האי פוקט ידוע כאי האטרקציות של תאילנד. ניתן למצוא באי עשרות טיולים ואטרקציות לכל סוגי המטיילים. בחרנו לכם אטרקציות בפוקט עם הספקים הכי איכותיים ובמחירים

קרא עוד »
פוקט עם ילדים

פוקט עם ילדים

האי פוקט, נחשב לאחד האיים האהובים והפופולריים ביותר בתאילנד. קיימות שפע של אטרקציות בפוקט, טיולים, שווקים, נופים, חופים ומלונות בכל תקציב ומכל סוג פרוסים לפניכם

קרא עוד »
פוקט

האיים הכי יפים ליד פוקט

דרום תאילנד התברך במספר מדהים של איים מול חופיה. מסלעים זעירים ועד לשטחי אדמה גדולים יותר הניתנים למגורים המגיחים מפני השטח של ים אנדמן, איים –

קרא עוד »
פוקט תאילנד 4 האיים

פוקט למטייל

פוקט – כל המידע למטייל על פוקט תאילנד פוקט הוא האי הכי גדול והכי פופולרי בתאילנד. האי ממוקם בדרום מערב תאילנד לאורך ים אנדמן. האי

קרא עוד »

פוקט לסיכום

פוקט הוא האי הגדול והפופולרי בתאילנד, בזכות הפתיחה המחודשת של תאילנד ותוכנית סנדבוקס, למד התייר הישראלי לטייל באי ולצאת מגבולות הפטונג. כיום נחשב לאי לפופולרי ביותר גם בקרב המטייל הישראלי שממשיך לגלות את יופיו ויתרונותיו של האי פוקט. אנחנו בחוף רב ממליצים על שיהיה בפוקט, זהו יעד חובה לחופשה בתאילנד. אטרקציות רבות מכל הסוגים, מלונות מפוארים, טיסות זולות וקרבה ליעדים סמוכים רבים שבקלות ניתן לשלב הם חלק קטן ממה שיש לאי פוקט להציע. נדגיש זאת שוב, האי פוקט הוא לא רק פטונג. לאי יש המון חופים ואזורים ואנחנו כאן כדי להתאים לכם את החוף הנכון.