תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

פוקט

מוקף בים אנדמן המופלא, פוקט הוא האי הגדול ביותר בתאילנד והרבה יותר מנקודת ציון בנסיעות שלכם לקו פי פי. האי פוקט מציג שילוב של ערים קטנות ותוססות עמוסות בתרבות ואוכל טעים, יחד עם פארקים לאומיים אקזוטיים עם מפלים והרפתקאות מהחוף.

מהעיר פוקט, תוכלו לבחור בין שווקים מקומיים למסעדות רחוב, וכן מקדשים ושכונות היסטוריות. משם תוכלו לקפוץ בין חוף פאטונג, איי פי פי והצפון הכפרי בקלות.

איך שתבחרו לחקור, שמרו את הרשימה הזו של הדברים הטובים ביותר לעשות באי פוקט לצידך.

לטייל בפוקט טאון

על החוף הדרום מזרחי של האי, פוקט טאון היא הצצה לעבר. העיר הקטנה מנוגדת לרחובות השקטים יחסית ברחבי האי, הודות לפרץ של פעילות מקומית ותיירותית. פוקט טאון היא נקודת מוצא נפוצה לאלו שיוצאים לקו פי פי, אבל כדאי מאוד לחקור אותה בזכות עצמה.

הארכיטקטורה התוססת, תוך שימוש במגוון צבעים בהירים, משקפת את ההשפעה המוקדמת של ההגירה הסינית והפורטוגזית. בתוך העיצובים הקלאסיים הללו יש שלל של בתי מלון, מכוני עיסוי ומסעדות בשפע. אבל הכוכב האמיתי של הטיול הוא העיר העתיקה של פוקט. בירת המחוז של פוקט, העיר העתיקה מספקת שפע של בתי חנויות שמורים, רובע החלונות האדומים הישן של העיר ומקדש אחר מקדש.

הרובע עצמו נותר קטן וקל להסתובב בו. אז שימו עיניים פקוחות והמצלמה מוכנה למראות היפים שבדרך.

פוקט טאון - טיול אל העבר
פוקט טאון – טיול אל העבר

לראות את הבודהה הגדול

בגובה של כמעט 150 מטרים, הבודהה הגדול הוא מראה מדהים ומרשים באי פוקט. פסל השיש הלבן בוהק תחת אור השמש התאילנדי הבוהק, על פסגת גבעת נאקרד. רחוק מלהיות אנדרטה עתיקה, הבנייה על הבודהה הגדול החלה בשנת 2002 לחלוטין בעזרת תרומות.

ההגעה לאנדרטה יכולה להתבצע על אופנוע, בעוד שתמצאו שפע של טוק-טוקים מוכנים לקחת אתכם. הדרך סוערת ותלולה אך מובילה לנופים מדהימים של האי וים אנדמן. למרות הפופולריות, האווירה בביג בודהה עולה לרמה אחרת במהלך החגים הבודהיסטים;

ביקור בבודהה הגדול הוא אחד הדברים החינמיים הטובים ביותר לעשות באי פוקט. אבל זכרו, זה גם מקום בעל משמעות דתית, אז הקפידו להתלבש כראוי. אתה יכול להשאיר תרומה ולכתוב את שמך על אריח לבן שיתווסף לפסל, ויאפשר לך להיות חלק מהבודהא הגדול לנצח. 

פוקט - פסל בודהה
פוקט – פסל בודהה

תעלה על החופים המקומיים

כשאתה מדמיין את האי פוקט, אין ספק שאתה מדמיין, חול לבן נוצץ ומים כחולים כמו השמים מעל. למרבה המזל, החופים של תאילנד לא היו מוגזמים ואתם יכולים לחוות את כל זה ממש כאן באי פוקט. ישנם עשרות חופים מרהיבים מצויירים  מה שהופך את זה כמעט בלתי אפשרי לבחור את הטוב ביותר. למרבה המזל, אתה לא יכול לטעות.

אחד החופים הפופולריים ביותר באי פוקט הוא חוף פאטונג, בקצה דרך באנגלה הידועה לשמצה. כדי לברוח מההמונים שנוהרים לכאן, עשו את הטיול המהיר של 15 דקות לחוף קארון עבור חול זהוב ומרחב לנשום ולהירגע. כדי באמת לרדת מהמפה, מצאו את דרככם לחוף אאו סאנה הסלעי, המרוחק והמדהים כלפי חוץ. 

חוף ים - פוקט
חוף ים – פוקט

קח שיעור בישול תאילנדי

המטבח התאילנדי עשה את דרכו לארבע פינות תבל. המטבח הטעים נגיש בקלות ועבור רבים מאיתנו הוא חלק מחיי היומיום שלנו. אבל כל מטייל שהיה בסביבה יודע שאי אפשר לנצח את הדבר האמיתי. כשאתה בפוקט, הירשם לשיעור בישול כדי לא רק ליצור מטבח תאילנדי אותנטי אלא לקבל תובנות נוספות על החיים והמנהגים המקומיים.

יש מגוון רחב של שיעורי בישול המוצעים בכל רחבי האי. אבל מטעמי נוחות וחוויה יוצאת דופן,  מאוחר יותר, בהדרכתו של השף שלך, צור מאכלים מעוררי תיאבון ולמד כיצד ליצור מחדש את פרץ הטעם הטרי של התאילנדי המוגן בפטנט בבית.

פוקט - בישול תאילנדי
פוקט – בישול תאילנדי
אולי תתעניין גם ב: פוקט 10 מלונות יוקרה לנופש יוקרתי

אי הופ

אתה יכול למלא את מסלול הטיול שלך פעמיים עם כל הדברים לעשות באי פוקט, אבל עם כל כך הרבה איים מדהימים ממש מחוץ לחוף, אתה לא מתכוון לחקור עוד קצת. בתוך ים אנדמן, בדרום תאילנד, נמצאים שפע של איים קטנים עם מיקומים מפורסמים כמו מאיה ביי (ללא ליאונרדו דיקפריו) וקו פי פי.

ניתן לחקור בקלות את המיני-ארכיפלג הנקרא איי פי פי בסיור. לשוטט בים הכחול  בחיפוש אחר אדמות מרוחקות עבור חווית חוף פרטית משלכם. בלו את אחר הצהריים בחקר העיירה בקופיפי ובחוף Loh Dalum הנפלא. או תנסו לסבול את ההמונים לחוויה מדהימה משלכם במפרץ מאיה. יציאה לסיור פרטי משלך יעזור לך לקבוע את מסלול הטיול, אבל אם זה נשמע כמו תכנון יותר מדי, ראה את כריש פוינט ואת חוף הקופים בתוספת שקיעה בלתי נשכחת.

פוקט - הופ
פוקט – הופ

חקור את כף פרומטפ

אם כבר מדברים על שקיעות מרשימות, אתה יכול ללכוד את כל צבעי הערב הבוערים מפסגת פרומטפ קייפ. בנקודה הדרומית ביותר של האי פוקט, הכף מציע נוף פנורמי של ים אנדמן, איים סמוכים ושקיעה חסרת עכבות.

ההגעה לכף היא פשוטה עם תחבורה משלכם, למרות שתמיד טוב להגיע לשם מוקדם כדי לתפוס את המקום הטוב ביותר. אם יש לך קצת זמן, אתה יכול להשלים את ההליכה הקצרה למגדלור פרומטפ קייפ. המגדלור כולל ארכיטקטורה תאילנדית יפהפייה המתאימה לנופים המדהימים.

פוקט
פוקט

למד לגלוש בחוף קאטה

חוף נוסף בעל דירוג גבוה באי פוקט המלצות הוא חוף קאטה. המפרץ המתעגל מגובה ביערות עבותים עם שנורקלינג ציורי בכל קצה של המפרץ החולי. יש כמה צריפים על החוף לעשות בהם שימוש, בין אם זה כדי ליהנות מארוחת צהריים או פשוט לקחת  בירה סינגה קרה. 

אבל הרוגע והשלווה בחוף קאטה הם ה-MVP האמיתיים כאן. הגלים אידיאליים לגולשים מתחילים ובינוניים המעוניינים לצאת להפסקות ולשפר את כישוריהם. צאו אל מי הטורקיז עם רקע צלע הגבעה יוצר נוף מושלם לתמונה בזמן שאתם מחכים לגל המושלם.

פוקט -גלישה
פוקט -גלישה

לכו בכביש באנגלה הידוע לשמצה

לאי פוקט יש כמה חיי לילה נהדרים להתחרות בהם  בבנגקוק ובחלקים אחרים של תאילנד. מבחינת הילולה ורעש, הסצנה מגיעה לשיא ב-Bangla Road. הרחוב הידוע לשמצה גורם ל-Soi Cowboy ו-Khao San Road להרגיש כמו טיול באזור הכפרי השקט.

רחוב סואן במהלך היום, תנועת המכוניות והקטנועים מתחלפת במהירות בשטף של כפכפי אצבע כאשר באנגלה רוד הופך להולכי רגל בלבד. משני צידי הרחוב תמצאו שורות של ברים הנמשכים פי עשרה למרחקים. בין הברים יש מועדוני לילה, ביתם של מופעי פינג פונג וחוויות אחרות של רובע החלונות האדומים. 

האווירה משכרת, עם ידיים תועים מושכות אותך לכל כיוון. הבירה זולה וזורמת כמו מפל. אתה יכול למצוא בר שקט (יחסית) ולשחק משחק אחרי משחק של Connect 4, או לצלול עם הראש לתוך הטירוף. כך או כך, אולי זה לא מתאים לכולם ואולי לילה אחד יספיק, אבל הקפידו להשאיר את הילדים בבית.

פוקט מועדוני לילה
פוקט מועדוני לילה

צאו לשנורקלינג באיי סימילאן

מרשימים כמו איי פי פי, אבל קשים יותר לגישה, איי סימילאן המהפנטים שווים את הטרחה. כ-60 מייל (100 ק"מ) צפונית-מערבית לאי פוקט, רשת האיים מציגה מים צלולים על מגש כסף והיא אחת מנקודות הצלילה הטובות ביותר בתאילנד.

יש שפע של אפשרויות לבחירה, כולל טיולי יום וחוויות לייבבורד. צאו מוקדם כדי שתוכלו לראות את כל המקומות המובילים, כולל מפרץ דונלד דאק המפורסם. צפו בחופים מרוחקים של חול זהוב, חקרו את העולם התת-ימי האקזוטי של אלמוגים צבעוניים וחיים ימיים יפים עם שפע הזדמנויות לשחות לצד צבי ים. אכלו ארוחת צהריים במפרץ ירח הדבש וצלו בשביל קצר אל סלע המפרש הפנומנלי. 

פוקט שנורקלינג
פוקט שנורקלינג

טיול דרך הפארק הלאומי KHAO PHRA THAEO

באזור הצפוני של האי פוקט, גן עדן בתולי ממתין שתחקור אותו. הפארק הלאומי Khao Phra Thaeo הוא יער גשם בתולי שנשאר כפי שהיה תמיד. ידוע בשל מגוון רחב של ציפורים ובעלי חיים מקומיים, אין דרך טובה יותר לחוות את הנוף הפראי הזה על שני מטרים.

אלטרנטיבה מצוינת לעוד יום חוף, טרק דרך חופת הג'ונגל השופע על לולאת גבעות Thanyapura. לכו דרך יער הגשם הבתולי, תהנו מקולות הציפורים. השביל באורך 3.1 מייל (5 ק"מ) מדורג מתון אך כולל רק שיפוע קבוע לאורך הדרך. 

לאחר שסיימתם את טרק החימום, הגיע הזמן למנה העיקרית, מפל Bang Pae. לאחר טיול קצר בעלייה, הג'ונגל נפתח ומציג את המפל הגדול ביותר באי. המפלים מאחדים את הנוף יוצרים נופים מדהימים שהכי טוב ליהנות מהם מהנוחות של בור המים המרענן.

פוקט ג'ונגל
פוקט ג'ונגל

בקר בוואט צ'אלונג

לפוקט המלצות יש כמעט 30 מקדשים, שלכל אחד מהם עיצובים וסיפורים מנקרי עיניים משלו. אולי היפה ביותר ובוודאי הגדול ביותר, הוא וואט צ'אלונג. המקדש נבנה בתחילת

המאה ה-19 ויש לו היסטוריה שתתאים לעיצוביו המעוטרים. 

בתוך תסביך רוחני רחב ידיים, וואט צ'אלונג הוכתר כבעל כוחות מרפא. אחרי הכל, היא נוסדה על ידי קבוצת נזירים שכללה את לאונג פו צ'ואנג ולואאנג פו צ'אם. שניהם היו ידועים במעללי הריפוי שלהם.

ביקור במקדש עשוי לרפא את מה שעולה עליך ואולי לא, אבל זו תהיה חוויה נעימה. החלל מוקף בנוף הררי יפהפה ולעתים רחוקות מרגיש צפוף. מלבד וואט צ'אלונג עוצר הנשימה, תתקלו בפגודה באורך 200 רגל (60 מטר), שבה נמצא חלק מעצם בודהה. 

פוקט מנזר
פוקט מנזר

שתו משקה בגג של BABA NEST

יש כמה נופים מדהימים שיש סביב האי פוקט. אבל יהיה קשה לעלות על החוויה מהגג ב-Baba Nest. לחוויה מושלמת של לילה בדייט, הזמינו הזמנה במקום המדהים לפני שמתמקמים על אחת מהכריות הגדולות והנוחות.

Baba Nest כולל נופים יוצאי דופן של 180 מעלות, עם מרפסת הגג מוקפת בבריכה עם שפת אינסוף ללא גדר יש על מה לדבר. זה מעורר את התחושה של להיות בפסגת העולם, ומאפשר לך לקחת שעת זהב בלתי נשכחת. צפו בשמש נופלת לאטה מאחורי האיים מחוץ לחוף, כשהאוקיינוס ​​הכחול הבוהק עטוף באדומים ובכתומים. בריכת האינסוף הופכת ורודה ולאט לאט הכוכבים משתלטים על ההצגה ומתחיל הלילה הרגוע.

תתרווחו עם קוקטייל מרענן לצד האחר המשמעותי שלכם ותיהנו מאחת החוויות האקסקלוסיביות ביותר שיש באי פוקט.

פוקט BABA NEST
פוקט BABA NEST

קיאק במפרץ פאנג נגה

ממפרץ פאנג נגה עולים עמודי אבן גיר עצומים, הניצבים כמו פסלים טבעיים על המים הירוקים. המפרץ הוא ביתם של 40 קרסטים כאלה יחד עם סדרה של לגונות, מערות ואדמות ביצות מנגרובים. הנוף אינו דומה לשום דבר אחר באזור שכן המים משתנים מכחול עז לירוק צפוף וחופי החול הלבנים נסחרים במערות מוצפות.

ישנן דרכים רבות לחוות את ביתו של האי ג'יימס בונד. אתה יכול לצאת לסיור בסירת מנוע מהירה, או להצטרף לטיול שקיעה על סיפון ספינת זבל. אבל הדרך הטובה ביותר לחקור את המפרץ ואת ה"הונגים" הרבים (מערות) היא בסיור קיאקים  . לצד מדריך מנוסה, ראה את כל המקומות הטובים ביותר, הכנס עמוק לתוך המערות הנסתרות ולמד הכל על התצורות הגיאולוגיות הייחודיות.

פוקט קייק
פוקט קייק

צאו לדוג ים עמוק באנדמן

עבור הדייגים בקהל, האי פוקט מציע כמה חוויות מדהימות על המים רק בשבילכם. מהאי, תוכלו להרחיק אל ים אנדמן לדייג בים עמוק מוקף בנופים קסומים ובכמה מהדיג האפי ביותר בתאילנד. בכל מקרה אם תבחר להתמודד עם המשימה המדהימה הזו, המדריך הבקיא שלך ייקח אותך למקומות הנכונים, יסדר אותך עם הציוד הנכון וידריך אותך בהנחת המלכוד . 

בסיור הדיג הזה באי ראצ'ה , תיהנו מיום שלם על המים עם חברים ובני משפחה. נסה את כוחך להנחית ברקודה ענקית, שלג, מרלין כחול, כריש או וואהו עם נוף של האלמוגים הנוצצים מתחת למים. תיהנו מארוחת צהריים על הסיפון לפני צלילה למים היפים ולחקור מתחת לפני השטח.

פוקט - דיג
פוקט – דיג

צפו ב-MUAY THAI באצטדיון האגרוף של פאטונג

עם הפופולריות שלה כעת מתפשטת ברחבי העולם, Muay Thai הפך את תאילנד ליעד לאמנויות לחימה. בדומה לאלה שנוסעים לטיולים ביוגה, מדי שנה אלפי הרפתקנים  מרחבי הארץ באים כדי ללמוד את האמנות העתיקה, בין אם כדי להתחרות בעצמם או פשוט כדי להתאמן תחת השמש התאילנדית הקופחת. 

 אנחנו יכולים פשוט ליהנות מהמופע. בטיול ברחבי פוקט, תמצאו מספר קרבות "מחוץ לברודווי", אירועים פשוטים שעורכים מקצוענים למחצה בפאבים ובברים. אבל בשביל העסקה האמיתית, תצטרך ללכת לאצטדיון האגרוף של פאטונג כדי לחזות בספורט הלאומי של תאילנד. מתקיים בקביעות לאורך כל השנה, קבל את המושבים הטובים ביותר בצד האחורי או הצטרף להמונים הסוערים ביציע והמר על המועדפים שלך.

פוקט קרב אגרוף תאילנדי
פוקט קרב אגרוף תאילנדי

בקרו בשווקי הלילה

פוקט היא ביתם של כמה שווקי לילה נפלאים שבהם הגבול בין שוק לבזאר מיטשטש בצורה קיצונית. לכל שוק יש לוחות זמנים שונים, כאשר חלקם נפתחים במהלך השבוע ואחרים רק בסוף השבוע. אחד משווקי הלילה הפופולריים הוא שוק נאקה הנערך בסוף השבוע. 

כאן תוכלו להעמיס פירות טריים ותוצרת מקומית לטעימה במהלך הטיולים שלכם. עיניכם ייסחפו במהרה לשורות החפצים המרתקים, עבודות יד ובגדים זולים כדי לסגור את הארון. ירחפו באוויר הניחוחות הקבועים של אוכל רחוב, במיוחד הנוכחות המתוקה של קלח תירס. ממוקם ממש מחוץ לפוקט טאון, שוק נאקה הוא דרך מצוינת לחוות את התרבות המקומית כאשר מטיילים ותושבים מתערבבים במספרים שווים.

פוקט שוק לילה
פוקט שוק לילה

וואט פרה טונג

מקדש דרמטי באי פוקט, Wat Phra Thong, אפוף מסתורין ואגדה. במקדש נמצא חצי פסל מסקרן של בודהה שמספר רק חלק מההיסטוריה המדהימה של וואט פרה תונג. 

זה מתחיל כשילד צעיר קשר תאו מים לפיסת מתכת שעולה מהאדמה. בעודו משגיח על החיה, הילד מת לפתע. מאוחר יותר הוא מופיע בחלומו של אביו, ונותן לו השראה לחפור מתחת למתכת. מאמציו הובילו לגילוי פסל הבודהה הזהב העצום. לאחר שלא ניתן היה לחפור את הפסל הענק והכבד, נבנה המקדש סביב האתר במאה ה -18 .

ניסיון חפירה שני התרחש לאחר שהבורמזים כבשו את האזור, מה שגרם לשבירת הפסל לשניים. כשחצי אחד איננו, אתה יכול לראות את השני, יחד עם העיצובים המורכבים של המקדש היפהפה המוקף בשטחים שופעים.

רפסודת מים לבנים במורד נהר SONG PREAK

ביער פאנג נגה משתולל נהר סונג פריאק הגואה, ביתו של אחת החוויות מסמרות השיער ביותר שהיו באי פוקט. למי שמחפש אדרנלין אחרי ימים של קוקטיילים על החוף ושכשוך בים רגוע, יכול לקפוץ ברפסודה ולנווט במים הלבנים האינטנסיביים.

נהדר למתחילים ולילדים, המדריך המומחה שלך יעשה את כל המשימות , ויאפשר לך לחוות את המסע הפועם בלב דרך המפלים המטורפים. התחל את הטיול שלך עם הדגמת בטיחות יסודית והדגמה על כישורי חתירה. אבל אם אתה רוצה, אתה יכול פשוט להחזיק מעמד לחיים היקרים ולראות הכל מתפתח לפניך.

בטיול  חווה את שיא הריגוש לפני ביקור במפלים מקומיים לטבילה מרגיעה. סיימו את היום עם הרפתקה בטיול רגלי בג'ונגל על ​​טרקטורון!

ראפטינג פוקט
ראפטינג פוקט

חקור את הפארק הלאומי סירינת

בחוף הצפון מערבי של פוקט, תוכלו לגלות עולם תת-ימי מוגן שופע חיים ימיים. פעם ידוע בתור הפארק הלאומי נאי יאנג, הפארק הלאומי סירינת משתרע על יותר מ-22,000 דונם של אוקיינוס ​​ברובו ובצדו חופי חול לבן נידחים. הרחק מההמונים, אתה יכול בקלות למצוא מקלט שקט ליהנות מהנוף הרחק מעשרות הקטנועים והברים העמוסים.

שניים מתוך ארבעת החופים בפארק הלאומי, האט נאי יאנג והאט מאי קאו, הם שטחי קינון של צבי עור. בין נובמבר לפברואר, הם מגיעים במספרים משמעותיים והם ימצאו הגנה מספקת מתושבי פוקט. קחו ציוד שנורקל ושחו מחוץ לחוף כדי לראות צבים, שוניות תוססות ודגים צבעוניים. 

פוקט טיול צבים
פוקט טיול צבים

סיור במזקקת CHALONG BAY RUM

כל זמן בילוי בפוקט מגיע עם ליטוש חלקכם ההוגן של הבירות המקומיות מצ'אנג ועד ליאו. אבל מה שמבקרים רבים לא יודעים הוא שהאי הדרומי הוא ביתם של אחת ממזקקות הרום הטובות בתאילנד. מזקקת Chalong Bay Rum מייצרת רום לבן ברמה גבוהה שמתחיל לעשות את שמו ברחבי העולם. 

אתה יכול להירשם לסיור במזקקה כדי ללמוד על התהליך מתחילתו ועד סופו, ולקבל גישה נהדרת מאחורי הקלעים למזקקה מתפתחת. סיימו את הסיור בסדנת הקוקטיילים הבלתי נשכחת, בה תוכלו ללמוד מגוון מתכוני קוקטיילים שימושיים לקחת איתכם הביתה. וכן, יש טעימות:)).

פוקט מזקקת רום
פוקט מזקקת רום

ללכוד את הנופים מנקודת מבט קארון

יש כמה נופים פנטסטיים שיש בכל רחבי האי פוקט. בין אם זה מכסא נוח, מרפסת המלון או מראש הגבעה. נקודת תצפית קארון היא מקום כזה שבו הטיול מתוגמל בסופו של דבר עם נופים פנורמיים מרהיבים. החלק הכי טוב? אתה יכול לנסוע לשם בעצמך.

הדרך מתחילה מדרום לחוף קאטה נוי. לכו לכיוון הקצה הדרומי של האי פוקט. באמצע הדרך בין נקודת ההתחלה שלך בחוף Nai Harn, תגיע לנקודת התצפית המדהימה עם נופים אפיים של ים אנדמן ושלושה חופים מתחתיך. זו הסיבה שנקודת מבט קארון נקראת לעתים קרובות גבעת החוף שלוש.

כצפוי, אתה ועוד רבים אחרים שהיו להם את אותו רעיון. אז בואו מוקדם ביום והשתמשו בנוף כדי לבחור מאיזה משלושת החופים המדהימים תיהנו באותו אחר הצהריים.

פוקט מנוחה
פוקט מנוחה

בקרו ב-SOI DOG FOUNDATION

אחד הדברים הפופולריים יותר לעשות בפוקט למשפחות הוא לבקר ב-Soi Dog Foundation מחממת הלב, הקודרת והמרוממת לא פחות. בית לעד 400 כלבים וחתולים, הקרן דואגת לאוכלוסיית חיות המחמד המשוטטות הגואה באי, ומגינה עליהן מפני התעללות.

בסיור מודרך בקרן, כל המשפחה יכולה לראות מה נעשה כדי להגן על בעלי החיים הפגיעים יחד עם סיעודם בחזרה לבריאות או מציאת בית חם. ילדים יכולים לסיים את החוויה עם קצת זמן עם החתולים והכלבים שובבים, בעוד שתהיה לך הזדמנות להתנדב להמשיך ולשמור על החיות היפות האלה.

הפארק הלאומי בוק חוראני

הפארק הלאומי Than Bok Khorani מוקף בסדרה של הרי אבן גיר מדהימים, יערות גשם אדירים ואדמות ביצות של מנגרובים, הוא דוגמה מדהימה לנופיה המגוונים של תאילנד. 

לאורך סדרה של שבילים מתוחזקים, תוכל לתפוס את כל הצדדים של הפארק הלאומי הציורי. התפתל בין חורשות ועבותות ביצות בדרכך למפלים ולחורי שחייה. גולת הכותרת העיקרית היא מפל Than Bok Khorani עם מים כחולים חשמליים מוקפים במטעי במבוק ועלי קש תלויים. המים מקבלים את צבעם הכחול העכור ממרבצי קלציט סמוכים ויוצרים נוף של עולם אחר. 

פוקט לגונה
פוקט לגונה

לטייל במעלה גבעת הקופים

לגבעה הגבוהה ביותר בתוך פוקט טאון יש הרבה נקודות תצפית, אבל לא זו הסיבה שמטיילים בוחרים לבקר. לאורך הטיול במעלה גבעת הקופים ששמה המתאים, תצטלב שבילים עם עשרות יצורים חצופים שהם חמודים בדיוק כמו שהם מתחכמים. ההערכה היא שיש 400 קופי מקוק על הגבעה כולם מצטופפים בקבוצות קטנות לאורך הדרך.

כמו יער הקופים בבאלי, אינדונזיה , הקופים אינם ידועים בתור תוקפניים בעליל, אבל מטיילים צריכים להיות מודעים היטב לחפציהם, במיוחד לחפצים משתלשלים. קח את הזמן שלך ליהנות מהנופים ולהעריך את החיות ההומוריסטיות והמקסימות הללו לאורך הדרך. לאחר החזרה לבסיס, תמצאו מקדש שמכבד את רוחות הקודש של Toh Sae Dang, Toh Sae Kaow ו-Toh Sae Dam. 

הפוך לוויראלי בחוף מאי קאו

למרות שהפארק הלאומי סירינת הוא המקום לרדוף אחרי השקט והשלווה, אחד החופים שלו הוא ביתם של תופעה ויראלית, Plane Spotting. מהחולות הזהובים הרכים של האט מאי קאו תוכלו לצלם תמונות ראויות לאינסטה שלכם מתחת למטוסי נוסעים מסיביים שעפים מעל, מטרים ספורים מעל ראשכם, בדרכם לנמל התעופה הבינלאומי של פוקט הסמוך.

אם הגעתם במהלך עונת השיא, בין נובמבר למאי, המטוסים יתקרבו למסלול מצד זה של האי כשהרוח נושבת ממזרח למערב. שימו עין כדי להגיע בזמן ולצלם כמה תמונות שידברו עליהן עוד הרבה זמן. 

חווה את מופע הקברט של סיימון

בתוך תיאטרון חדיש, מופע הקברט סיימון ממשיך להדהים את האורחים שנה אחר שנה. הרחק מה"מופעים" הטיפוסיים שלך בפאטונג ביץ', אתה יכול לחוות את שיא הקברט עם הופעה בסגנון וגאס. כאן התלבושות תוססות ורק היבט אחד של מה שגורם למופע לתקתק.

במשך למעלה משלושים שנה, מופע הקברט של סיימון מופיע במספר שפות עם מופעים למקומיים, יחד עם כאלה המתמקדים בקהל בינלאומי. לבילוי לילי עם טוויסט, אי אפשר לנצח את חווית התיאטרון הזו. 

עשה סיבוב גולף

מסביב לפוקט יש מסלולי גולף בתוליים שבטוח ירגשו כל אדם עם גירוד לקצת כיף על המסלול. תמצאו ריכוז חזק של מסלולים בקצה הצפוני של פוקט, יחד עם עוד יותר למעלה במחוז פאנג נגה. הבחירה באחד היא החלק הקשה ביותר, מכיוון שיהיו לכם מגוון מסלולים מאתגרים אך מרהיבים לאורך החוף ובפנים הארץ.

אחד ממסלולי הגולף הטובים ביותר באי הוא הר רד. עם נוף מדהים ופריסה ייחודית של המסלול, יהיה לך קשה לבחור בין להכניס את התמונות שלך או פשוט להתפעל מהנוף.

פוקט גולף
פוקט גולף

רכיבה על אופניים דרך הג'ונגל

דרך מהנה לחקור את החלקים הנידחים של האי פוקט היא על גבי אופניים. השאר מאחור את החופים, החולות הלבנים וציוד השנורקל, וחבוש את הקסדה שלך לחוויה הררית מחוספסת. 

סיור אופני הג'ונגל בפוקט מתחיל ומסתיים במלון שלכם, מה שהופך את החוויה כולה לפשוטה. התחל את המסע שלך באחד החלקים הכפריים ביותר של האי, פלא קוק. סעו באופניים בין מטעי עצי אננס וגומי ותלמדו על מנהגים ותרבות מקומיים. סעו ליד יערות עבותים לפני שתבקרו בפרויקט שיקום גיבון ובמפל באנג פאה המהמם.

מידע נוסף במדריך הבא: פוקט 30 אטרקציות עם ילדים

מלונות מומלצים לחופשת ירח דבש באי פוקט

מפת פוקט

קרא עוד על פוקט

פוקט תאילנד

פוקט – 6 החופים היפים באי

מה אתם מדמיינים כשאתם חושבים על חופשה בתאילנד? אולי חופים לבנים ארוכים עם חול רך ונעים מוקפים בהרים ירוקים? מסאז' על החוף לצלילי רחש הגלים?

קרא עוד »
אטרקציות בפוקט סנדבוקס

אטרקציות בפוקט – עדכני ל- 2024

האי פוקט ידוע כאי האטרקציות של תאילנד. ניתן למצוא באי עשרות טיולים ואטרקציות לכל סוגי המטיילים. בחרנו לכם אטרקציות בפוקט עם הספקים הכי איכותיים ובמחירים

קרא עוד »
פוקט עם ילדים

פוקט עם ילדים

האי פוקט, נחשב לאחד האיים האהובים והפופולריים ביותר בתאילנד. קיימות שפע של אטרקציות בפוקט, טיולים, שווקים, נופים, חופים ומלונות בכל תקציב ומכל סוג פרוסים לפניכם

קרא עוד »
פוקט

האיים הכי יפים ליד פוקט

דרום תאילנד התברך במספר מדהים של איים מול חופיה. מסלעים זעירים ועד לשטחי אדמה גדולים יותר הניתנים למגורים המגיחים מפני השטח של ים אנדמן, איים –

קרא עוד »
פוקט תאילנד 4 האיים

פוקט למטייל

פוקט – כל המידע למטייל על פוקט תאילנד פוקט הוא האי הכי גדול והכי פופולרי בתאילנד. האי ממוקם בדרום מערב תאילנד לאורך ים אנדמן. האי

קרא עוד »

פוקט לסיכום

פוקט הוא האי הגדול והפופולרי בתאילנד, בזכות הפתיחה המחודשת של תאילנד ותוכנית סנדבוקס, למד התייר הישראלי לטייל באי ולצאת מגבולות הפטונג. כיום נחשב לאי לפופולרי ביותר גם בקרב המטייל הישראלי שממשיך לגלות את יופיו ויתרונותיו של האי פוקט. אנחנו בחוף רב ממליצים על שיהיה בפוקט, זהו יעד חובה לחופשה בתאילנד. אטרקציות רבות מכל הסוגים, מלונות מפוארים, טיסות זולות וקרבה ליעדים סמוכים רבים שבקלות ניתן לשלב הם חלק קטן ממה שיש לאי פוקט להציע. נדגיש זאת שוב, האי פוקט הוא לא רק פטונג. לאי יש המון חופים ואזורים ואנחנו כאן כדי להתאים לכם את החוף הנכון.

×

שיחת ווטסאפ