חייגו

צ'אנג מאי

צ'אנג מאי תאילנד למטייל

ברוכים הבאים לצ'אנג מאי – פירוש השם מתאית הוא "העיר החדשה", צ'אנג מאי היא בירת הצפון והעיר השנייה בגודלה בתאילנד.

צ'אנג מאי גם מוכרת כבירת המקדשים של תאילנד, בכל פינה שתסתכלו בעיר כנראה שתראו מקדש.
העיר צ'אנג מאי תיקח אתכם למסע קסום אל העבר, תרבויות רבות עברו בעיר,
ההוכחה לכך הם חומות העיר העתיקה המקיפים את מרכז העיר אשר נבנו לפני כ 1,000 שנים.

צ'אנג מאי היא שילוב של תרבות תאילנדית אמיתית, המתמזגת עם טבע אינסופי ירוק המקיף את העיר.
זה בדיוק הסיבה שבדרך כלל את הטיול שלנו בתאילנד אנחנו מתחילים דווקא בה, משהו רגוע ושלב לפני "הקרנבל" באיים של תאילנד.

צאנג מאי תאילנד תאיטורס

בשנים האחרונות העיר הפכה להיות כאחד מיעדי המפתח עבור תיירים המגיעים לתאילנד,
הרבה תיירים מבינים שהגעה לצ'אנג מאי זה ממש חובה בייחוד כאלה האוהבים טבע,
לצד טבע עוצר נשימה תוכלו למצוא המון שווקים אותנטיים, צבעוניים, ומהנים במיוחד.

תושבי העיר נחמדים מאוד ויעטפו אותכם בהמון חום ואהבה כמו שתאילנדים יודעים.

נתון מעניין נוסף אודות העיר, צ'אנג מאי חיים יותר ממיליון איש אך לא תראו גורדי שחקים ובכלל לא תרגישו שחיים בעיר כל כך הרבה אנשים,
תושבי המקום שומרים על האותנטיות של צ'אנג מאי בקנאות.


תיירים המגיעים לצ'אנג מאי יוכלו לבחור בין בתי מלון יוקרתיים ומפוארים מאוד לבין בתי מלון סטייל תאילנדי בוטיקי ונחמד מאוד,
בתי המלון בצאנג מאי מפוזרים בכל העיר, התייר הישראלי נהג להגיע לאזור הנייט בזאר (שוק ערב),
בשנים האחרונות לשמחתנו הרבה התחלנו להכיר לתייר הישראלי אזורים איכותיים יותר באופן משמעותי.


צאנג מאי מזמן כבר לא רק עוד יעד בשביל טיול ג'יפים, מדובר ביעד מגוון מלא בתרבות התאילנדית מרתקת ומיוחדת ביותר,
למגיעים לצאנג מאי מובטחת הנאה כה חזקה שפשוט תשמח לכם את החופשה בעוצמות לא רגילות.


ממליצים בחום רב לטייל בין המקדשים הפזורים ברחבי העיירה,
חלק מהמקדשים ממוקמים בנקודות תצפית פסטורליות שממש תתקשו להבין איך נבנו המקדשים בגבהים כאלה.

טיסות לצ'אנג מאי

העיר צ'אנג מאי ממוקמת בצפון תאילנד. בצ'אנג מאי ישנו שדה תעופה (CNX), וניתן להגיע אליה בטיסה ישירה כמעט מכל יעד בתאילנד: פוקט, בנגקוק, קוסמוי, קראבי או פטאיה. שדה התעופה ממוקם במרכז העיר, ניתן לקחת מונית לנסיעה קצרה אל המלון שבחרתם.

העיר צ'אנג מאי מהווה מעין נקודת התחלה למטייל הישראלי בתאילנד, שמחפש נחיתה רכה במדינה הקסומה. טיולים רגועים בטבע ומקדשים פסטורליים (כגון המקדש הלבן), לפני הירידה דרומה לכיוון האיים.

מומלץ להזמין מראש כרטיס טיסה לצ'אנג מאי מכיוון שבמקרה כזה תוכלו להנות ממחירים מאוד זולים, בנוסף ישנו מספר יחסית מצומצם של טיסות מיעדים שונים לצ'אנג מאי ומומלץ להבטיח את מקומכם בטיסה.

מזג האוויר בצ'אנג מאי

מומלץ להימנע מביקור בחודשי פברואר – אפריל, בגלל מה שמכונת עונת "השריפות" שבה החקלאים המקומיים שורפים את היבול שלהם ונוצר זיהום אוויר די גדול בסביבת העיר שמקשה על הנשימה.

מבחינת מזג אוויר בצ'אנג מאי הוא די יציב, בחודשי דצמבר-ינואר די קריר בערבים ומומלץ להגיע עם קפוצ'ון או מעיל קליל.

אזורים מומלצים בצ'אנג מאי

בשנים האחרונות אנחנו בתאי טורס תמיד מנסים להכיר ללקוחות אזורים טובים יותר בעיר' בהמשך המאמר תוכלו לקבל מידע אודות היעדים המרכזיים ללינה בצאנג מאי.

איזור הנייט באזאר

הנייט בזאר אינו מתאים לכל אחד ועלול לגרום לכם לא לאהוב את צאנג מאי ממש בלי סיבה, האיזור הומה ולא נקי במיוחד ולכן מי שלא חייב בית חב"ד מומלץ להימנע, הסיבה שלאורך השנים רוב הישראלים לנו באזור זה היא בעקבות כך שהמון עסקנים ישראלים פתחו שם מסעדות וכיוונו את התיירים למלונות הסמוכים למסעדות שלהם, ובעצם כך קיבלו הישראלים את הרושם צ'אנג מאי היא נטו תחנת מעבר. 

לינה באזור הנייט בזאר תתאים לאלה שמחפשים להיות קרובים למאכלים ישראלים וכמובן לבית חב"ד.

נימאן רואד (nimman road)

נחשב לאחד האזורים הטובים ביותר בצאנג מאי,
בשנים האחרונות אנחנו בתאי טורס תמיד מנסים להכיר ללקוחות אזורים טובים יותר בעיר, אחד האזורים הטובים ביותר נקרא "נימאן רואד" באזור זה תוכלו למצוא בתי מלון ברמה מצויינת, קניונים, שווקים וכמובן תוכלו להנות מאזור נקי איכותי ונעים במיוחד.

לינה באזור "נימאן" תתאים לכל אחד שמעוניין במיקום איכותי ונעים במיוחד. 

העיר העתיקה (old city)

אזור נוסף וקרוב יחסית ל "נייט בזאר" נקרא העיר העתיקה, אמנם לא תמצאו המון בתי מלון ברמה ממש גבוהה אך בהחלט תוכלו ללון במלונות 4 כוכבים סבירים פלוס שיענו על צרכים בסיסיים פלוס, אזור זה מומלץ למי שרוצה להיות קרוב ל "נייט בזאר" אך לא ללון בו.

השכרת רכב בצאנג מאי

בצ'אנג מאי תמצאו המון סוכנויות להשכרת רכבים, לרוב השכרת רכב היא אינה האופציה המועדפת בקרב תיירים ולכן רוב התיירים בוחרים להשכיר אופנועים שמקלים על התניידות בעיר.

אלה מאיתנו שרוצים לצאת ולטייל מחוץ לעיר באופן עצמאי מוזמנים להשכיר רכב בביטחון רב הרי שתוכלו למצוא המון חברות בינלאומיות גדולות להשכרת רכבים.

מומלץ לבחור באופציה המועדפת עליכם עוד לפני הנחיתה כך שתיהיו מסודרים מבחינת כלי הרכב ההולם את הרצונות שלכם.

ניתן להשכיר רכב בהמון חברות השכרה מקומיות שידאגו להביא לכם אותו עד למלון. אל תחשבו פעמיים, והשכירו רכב כמובן תדאגו לעשות ביטוח מקיף ותנהגו רק עם רישיון בינלאומי של ממסי.

מה לעשות בצ'יאנג מאי ?

השהות בצ'אנג מאי שונה מאוד מהבטן גב של האיים בדרום, ומהעומס שמשדרת לנו בנגקוק, "העיר ללא הפסקה". העיר צ'אנג מאי שוכנת בצילו של ההר המרשים "דוי סוטפ", שבו ניתן להבחין מכל מקום בעיר.

אם חשבתם על טיולים בצפון עם ילדים, תדעו שצ'אנג מאי מציעה אטרקציות רבות ומגוונות כולל פארק מים חדשני ולא כל כך מוכר, אומגות, ספארי לילה, טיפול בפילים ועוד ועוד. ישנו מגוון רחב של מלונות בצ'אנג מאי, לכל סוגי המבקרים, בכל הרמות, מרשתות המלונות הגדולים ועד מלונות בוטיק ייחודיים.

צ'אנג מאי, שעד תחילת המאה ה- 20 הייתה כפר קטן, צמחה והתפתחה, וב- 20 שנה האחרונות הפכה ליעד המרכזי בקרב המטיילים באזור הצפון, והתכבדה בתואר הלא רשמי של בירת הצפון. בצ'אנג מאי צמחו מרכזי קניות, מסעדות ומלונות רבים, וזאת כדי לשרת את התיירים הרבים שמגיעים אליה, כדי להנות מהשלווה והרוגע שהעיר מציעה.

יחד עם הפיתוח התיירותי, שמרה צ'אנג מאי על הקסם והשלווה שלה, שהופכים אותה לכל כך מיוחדת. מאות המקדשים הפזורים בעיר ובסביבתה, נשמרו ואף שופצו. במרכזה של העיר צ'אנג מאי שוכנת העיר העתיקה, מוקפת בחומה בצורת ריבוע. חלקים מהחומה המקורית בת מאות השנים עדיין קיימים, וחלקים אחרים שוחזרו.

צורת הריבוע הוא אחד מהמאפיינים הבולטים בעיר ועוזרת מאוד להתמצאות בעיר. מעל 100 מקדשים שונים פזורים ברחבי העיר וסביבתה, ותוכלו להבחין בהם כמעט בכל מקום ברחבי העיר.

בנוסף, יש האומרים כי האוכל התאילנדי המסורתי הטעים ביותר נמצא בצ'אנג מאי.

לאורך העיר פזורים עשרות מסעדות ובתי ספר לבישול אוכל תאילנדי, שיקרבו אתכם אל המסורת התאית, ויעזרו לכם להבין את הסיפור מאחורי טעמו של האוכל התאי. אחד מבתי ספר לבישול המפורסמים ביותר בצ'אנג מאי נקרא "מאי קיידי", שם ילמדו אתכם איך להקפיץ את האורז והנודלס בצורה הנכונה.

צ'אנג מאי למטייל

משמשת גם כנקודת פתיחה לטיולים בצפון הגדול של תאילנד, טיולים הכוללים אזורים כמו: פאי, צ'אנג ראי, מאה סאי וצ'אנג דאו. ביקורים בשבטים הרבים הפזורים לאורך הצפון כגון: שבט ארוכות הצוואר, וטיולים בנהרות ובמפלים הרבים הפזורים באזור צפון תאילנד. טיולים פרטיים לצפון או טיולי ג'יפים קבוצתיים (רד בריק או טאנה) יוצאים מדי יום אל האזור העשיר של צפון תאילנד, ומאוד פופולאריים בקרב משפחות ישראליות.

טיולים אלו עוברים בכל אזור הצפון ומגיעים אפילו עד לגבול הצפוני עם לאוס ומיאנמר ולנהר המקונג המפורסם. בשעות הערב בצ'אנג מאי יוצאים לביקור באחד ממרכזי הקניות שפזורים בעיר, ובמקומות נוספים כגון: שוק הלילה המפורסם של צ'אנג מאי או אזור רחוב "נימאן" המודרני והאהוב על המקומיים, שבו תמצאו עשרות מסעדות, בתי קפה וברים מעניינים.

אומגות בצ'אנג מאי

ללא ספק האטרקציה המדוברת ביותר בצאנג מאי, מי לא מכיר את האומגות של "פלייט אוף  דה גיבון או "פליינג סקווירלס" החברות הוותיקות האלה מפעילות אטרקציה שתגרום לכם תחושת אקסטזה מטורפת, תוכלו לרחף לכן בין הענפים בלב הג'ונגל הקסום של צ'אנג מאי ולרגע תוכלו להרגיש ממש כמו טרזן.
אטרקציה זו מיועדת לכולם כמובן אך יש מספר מגבלות של גובה משקל וגיל, פנו אלינו וודאו שאטרקציה זו מתאימה עבורכם.

רד בריק וטאנה

טיולי ג'יפים המפורסמים ביותר בצ'אנג מאי, כמעט ואין אחד שהגיע לעיירה ולא ניסה את אחת מהחברות, בכללי טיולים אלה הם על אותו רעיון לקבלת פרטים נוספים ולוז מלא אודות הטיולים בבקשה לחץ כאן.

חוות טיפול בפילים

צ'אנג מאי והסביבה ידועים בחיבתם לפילים. עשרות חוות לטיפול בפילים שעברו התעללות כזו או אחרת פזורים בסביבת העיר, שם הם מקבלים טיפול רפואי וכל עזרה שיצטרכו. אגב, גם אתם תוכלו להגיע לאחת מהחוות האלו, ולתת לפילים את אהבתכם בכך שתרחצו, תטפלו ותאכילו אותם.

אחת מחוות הפילים המפורסמות באזור צ'אנג מאי נקראת" "באנג צ'אנג" והיא בהחלט מומלצת לביקור.

חיי לילה בצ'אנג מאי

חיי הלילה בצ'אנג מאי הם לא מהטובים ביותר שיש לתאילנד להציע, בשנים האחרונות חל שיפור ונפתחו מועדונים נחמדים מאוד שבהם תוכלו לחגוג כמו שצריך.

מועדון הספייסי – אחד המועדונים הגדולים ביותר בצ'אנג מאי כמעט ואין תייר או מקומי הקוראים לעצמם בליינים שלא מכירים את המועדון, המועדון פתוח עד השעות הקטנות של הלילה, מומלץ לבקר למיש רוצה להנות ממוזיקה טובה.

רוטס רוק רגאיי – מועדון הראפ\רגאיי הטוב בעיירה למי שמחפש להנות ממוזיקה מהסגנון הזה בצ'אנג מאי מומלץ להגיע לכאן.

זואי אין ילוו – בר מצויין בו תמצאו בעיקר את המקומיים הצעירים מגיעים לבלות כמעט כל ערב, ניתן לשבת גם בחוץ וגם בפנים כך שתוכלו להנות מבילוי ממש נעים.

 

מלונות מומלצים בצ'אנג מאי

לפניכם רשימת מלונות מומלצים לחופשה משפחתית בצ'אנג מאי

אמורה צ'אנג מאי

מלון אמורה צ'אנג מאי מציע חדרים עם נוף של העיר העתיקה או של ההרים מסביב לצ'אנג מאי. המלון כולל בריכה חיצונית, ספא, סאונה מסעדה וגן. החדרים במלון אמורה טפאי צ'אנג מאי כוללים תפאורה מודרנית בסגנון תאילנדי-לאנה (צפון תאילנד). כל חדר הינו ממוזג וכולל טלוויזיה עם ערוצי כבלים, מיני בר ומגיע עם שירות חדרים. חדר כושר מאפשר לאורחים להתאמן במהלך שהותם.

מלון מלייה צ'אנג מאי

מלון ברמת 5 כוכבים מהרשת המצויינת והידועה "מליה" ממוקם במרכז אך בחלק הנעים יותר של המרכז, מה שמאפשר לכם ליהנות גם מאיזור איכותי וגם מקרבה יחסית למרכז, אחד המלונות היותר מומלצים בעיירה.

מלון רימפינג ווילג

חוויה אירוח מושלמת לכל המשפחה המלון מציע בריכה חיצונית, ומרפסת בחדרים. החדרים הממוזגים כוללים חדרי רחצה פרטיים, טלוויזיה, כספת ומיני בר . מלון רימפינג בצ'אנג מאי עבר שידרוג מלא ונפתח מחדש החל מיולי 2018. כמו כן המלון מציע חדרים משפחתיים ל4 ו5 נפשות והינו אופציה טובה למשפחות. המלון בנוי בסגנון תאילנדי אותנטי מה שנותן לאורחי המלון תחושה של רוגע וסוג של נחיתה קלה בתאילנד. המלון קיבל המון המלצות מקהל לקוחותינו, בעיקר בזכות הנקיון, האווירה הטובה, השירותיות של הצוות והקירבה לנהר ולמרכז של צ'יאנג מאי. מסעדת המלון מגישה מאכלים מקומיים בריאים, המוכנים תוך שימוש במרכיבים טריים ובשמן ללא כולסטרול. האורחים יכולים ליהנות מסעודה באוויר הפתוח לצד הבריכה, מתחת לעץ יאנג גדול. מלון הרינפינג וילג' הינו אחת האופציות המועדפות בכל צ'יאנג מאי, בעיקר בזכות העיצוב, השירות והמיקום.

צאנג מאי  הוא אחד היעדים הפופולרים בקרב משפחות בתאילנד. העיירה גדולה ומגוונת ומציעה מספר גדול של אופציות לינה ואטרקציות לכל גיל, מקדשים, תרבות ומסורת תאילנדית,  מסעדות טובות ואטרקציות למשפחות.

כדאי שתהנו בחופשה עם ילדים אנו ממליצים לקחת מלון במיקום נוח בעיירה ובעצם שווה להתלבט בין איזור ה"נימאן" לבין ה"נייט בזאר" אזורים אלה נחשבים למרכזיים ביותר ובהם תמצאו המון מה לעשות.

על פי רוב אזור הנימאן נחשב לאזור הכי איכותי בעיירה ולכן אנחנו היינו ממליצים בחום להגיע לאזור זה, חשוב לדעת לא משנה היכן תבחרו המוניות מאוד זולות בעיירה ומאוד נוחות, בעיירה כמעט ואין פקקים מה שיקל עליכם להתנייד היכן שלא תהיו כמו כן האיסופים לאטרקציות יגיעו לכל מלון בעיירה. . 

צ'אנג מאי נחשב לאחד מהיעדים הטובים ביותר בתאילנד מבחינת המסורת התאילנדית ו הטבע עוצר נשימה שבעיירה ובקרבתה, הגעה לצ'אנג מאי עם ילדים היא בגדר חובה למשפחות האוהבות טבע, נהוג להתחיל את הטיול בצאנג מאי כך שלפני השקט והבטן גב היחסי שתחוו באיים תטיילו המון בצ'אנג מאי ואז תנוחו באיים. 

שווקים בצ'אנג מאי

שוק יום ראשון של צ'אנג מאי (Sunday Night Market and saturday night market )

השוק המפורסם ביותר בצ'אנג  מאי השוק מתחיל כל יום ראשון בשעה 16:00 עד לבערך חצות.

בשוק תמצאו מגוון עצום של דוכנים באורך של יותר מקילומטר המציעים פשוט הכל, החל מזיופים ועד למגוון גדול של עבודות יד ואומנות הייחודיים לעיירה, לכן אם ראיתם משהו בשוק יש סיכוי שלא תראו אותו אף מקום אחדר מלבד בצ'אנג מאי לכן ההמלצה היא לקנות אם אהבתם משהו ולא לחכות לאיים.

בנוסף רצינו לספר לכם לאורך השוק תמצאו המון מכוני מסאז מוכנים לשרת אתכם ולטפל בשרירים הכואבים שלכם אחרי ההליכה הארוכה בשוק.

שוק יום שבת ( saturday night market )

האח הקטן של שוק יום ראשון נקרא שוק יום שבת, המיקום של השוק שונה מהמיקום של שוק יום ראשון, השוק מתחיל ממש סמוך לחומות העיר העתיקה של העיירה.

בשוק זה תוכלו למצוא גם כן המון מוצרים מתוצרת מקומית ופריטי אומנות תאילנדית שיהיו מזכרות מדהימות מבילוי מרתק בשוק היפיפה הזה.

שוק זה נחשב לפחות עמוס משוק יום ראשון ובנוסף גם הרבה יותר נעים ומרווח, מומלץ מאוד לנסות מאכלים מקומיים שאותם לא תתקשו לפספס, חלק מהמאכלים ייחודיים רק לצ'אנג מאי. 

בית חבד צ'אנג מאי

ממוקם במרכז העיר צ'אנג מאי במרחק הליכה קצר משוק הלילה של העיר. במקום תמצאו מסעדה כשרה ובית כנסת.

טלפון: 053-279015 , 081-9894438

כתובת: 189/15 Chang-Klan Rd. Muang, Chaing Mai, Thailand 50100. 

מסעדות מומלצות בצ'אנג מאי

להלן רשימה של מספר מסעדות מומלצות ברחבי העיירה צ'אנג מאי :
Aroy Dee – ממוקמת ממש בקצה של העיר העתיקה, כאן תוכלו לאכול מנות תאילנדיות זולות שמתחילות ממחיר של 50 באט, מסעדה תאילנדית מעולה.
Grazie Thai Local Food  ממוקמת בעיר העתיקה של צ'אנג  מאי, מסעדה תאילנדית מעולה   .
Baan Landai Fine Dining Cuisine   – מסעדה מצויינת המציעה מגוון גדול של מנות צמחוניות, מסעדה זו היא אופציה מעולה לצמחונים, מסעדה איכותית מעון בעיצוב מודרני נעים וכיפי.
Khao Soy Maesai איך אפשר בלי קאו סוי, המנה הכי מפורסמת בצ'אנג מאי ואולי בממלכה כולה, אתם חייבים לנסות, ומסעדה זו הינה כתובת מעולה.
Pulcinella da Stefano מסעדה איטלקית מעולה, לכל מי שרוצה לאכול אוכל מערבי ברמה גבוהה מאוד, אצל סטפנו תמצאו בדיוק את מה שאתם מחפשים.

Akha Ama אחד מבתי הקפה הטובים ביותר בעיירה, לאוהבי הקפה מומלץ לא לפספס .

צ'אנג מאי - מה רציתם לדעת?

בטיסה מכל יעד בתאילנד בזמן של כשעתיים.

כן טיול הג'יפים של רד בריק יוצא וחוזר לעיר צ'אנג מאי. למידע נוסף בקרו בדף האטרקציות בצ'אנג מאי שלנו

מומלץ להימנע מביקור בחודשי פברואר – אפריל, בגלל מה שמכונת עונת "השריפות" שבה החקלאים המקומיים שורפים את היבול שלהם ונוצר זיהום אוויר די גדול בסביבת העיר שמקשה על הנשימה. מבחינת מזג אוויר בצ'אנג מאי הוא די יציב במהלך כל השנה, בחודשי דצמבר-ינואר די קריר בערבים ומומלץ להגיע עם קפוצ'ון או מעיל קליל.

מומלץ לשהות מינימום 3-5 לילות בעיר על מנת באמת לראות ולהנות מכל מה שיש לעיירה להציעה .

העיר צ'אנג לא גדולה ויש בה מספר מרכזים שמומלץ להתמקם בהם: אזור השוק לילה, אזור העיר העתיקה ואזור נימאן. כל האזורים שהוזכרו ממוקמים במרחק נסיעה קצר אחד מהשני.

כן, העיר מלאה באטרקציות לכל הגילאים וטבע מדהים אלמנטים אלה הופכים את צ'אנג מאי ליעד מומלץ מאוד למשפחות.

קרא עוד על צ'אנג מאי ​

צ'אנג מאי | chiangmai2

צ'אנג מאי – 10 פעילויות לזוגות

צ'אנג מאיפירוש השם מתאית הוא "העיר החדשה", בירת הצפון והעיר השניה בגודלה בתאילנד. מיקום: צפון תאילנד. יעדים שכנים: פאי, צ'אנג ראי. צ'אנג מאי רומנטית לזוגות

צ'אנג מאי | chiangmai2

צ'אנג מאי – 10 אטרציות לחופשה עם ילדים

צ'אנג מאיפירוש השם מתאית הוא "העיר החדשה", בירת הצפון והעיר השניה בגודלה בתאילנד. מיקום: צפון תאילנד. יעדים שכנים: פאי, צ'אנג ראי. צ'אנג מאי עם ילדים

צ'אנג מאי | chiangmai2

צ'אנג מאי – 9 דברים שחייבים לעשות

צ'אנג מאיפירוש השם מתאית הוא "העיר החדשה", בירת הצפון והעיר השניה בגודלה בתאילנד. מיקום: צפון תאילנד. יעדים שכנים: פאי, צ'אנג ראי. צ'אנג מאי במיטבה 2022

טיול ג'יפים אקו עם חברת טאנה

טיול ג'יפים אקו עם חברת טאנה

Home טיול ג'יפים אקו עם חברת טאנה Previous Next ליווי אישי לאורך כל הדרך! הזמינו עכשיו מסלול הטיול יום 1 איסוף מהמלון שלכם בצ'יאנג מאי

צ'אנג מאי | Doi inthanon view 1

טיול חצי יום למקדש דוי סוטפ

הקודם הבא אקווריום מהמם בהחלט חוויה מומלצת למשפחה משפחת לוי ואו הילדים פשוט נהנו עולם המים מומלץ בטח אם אתם נמצאים בסיאם פרגון משפחת חזן

צ'אנג מאי | chiang mai night safari 01

ספארי לילה בצ'יאנג מאי

אקווריום מהמם בהחלט חוויה מומלצת למשפחה משפחת לוי ואו הילדים פשוט נהנו עולם המים מומלץ בטח אם אתם נמצאים בסיאם פרגון משפחת חזן שיט וארוחת

טיול אומגות בצ'יאנג מאי​

טיול אומגות בצ'יאנג מאי​​

Home טיול אומגות בצ'יאנג מאי Previous Next ליווי אישי לאורך כל הדרך! הזמינו עכשיו חבילת אקסטרים (כולל מזחלות בג'ונגל) עלות האטרקציה: מבוגר/ילד- 2,250 באט מסלול

חוות הפילים הטיפולית

חוות הפילים הטיפולית

Home חוות הפילים הטיפולית בצ'יאנג מאי Previous Next ליווי אישי לאורך כל הדרך! הזמינו עכשיו תכנית לחצי יום בוקר: איסוף מהמלון בין 6:30 ל7:00 בבוקר.

מפת צ'אנג מאי

צ'אנג מאי לסיכום

צ'אנג מאי הינו יעד חובה לכולם!!! הרבה יגידו לכם שאם לא הגעתם לצאנג מאי זה כאילו לא הייתם בתאילנד, התרבות האנשים האוכל וכמובן הטבע הופכים את היעד לכזה שמומלץ לבקר בו.

צ'אנג מאי היא יעד מעניין מאוד, היא לא בדיוק תאילנד שאנו מדמיינים, כאשר אנחנו חושבים על ארץ החופים הלבנים והמים הצלולים. צ'אנג מאי היא עיר שונה ויוצאת דופן. רגועה, מהממת ורוחנית, ובהחלט מתאימה כיעד לנחיתה רכה לפני המעבר לאיים בדרום. צ'אנג מאי וסביבתה כיעד, מתאימה ונוחה מאוד לטיולי משפחות, וגם לצעירים הרוצים לחוות משהו שונה, לנסות להכיר את התרבות התאית יותר מקרוב.

 

רוצים לחזור למשהו ספציפי בעמוד?