חייגו

מלונות בקאו לאק

תוכן עניינים

קאו לאק תאילנד - הכירו את המלונות המומלצים בקאו לאק

עיירת הנופש קאו לאק הקסומה למשפחות הנמצאת צפונית לפוקט, 20 ק"מ של חופים בצד אחד והרים ירוקים מצד שני ובאמצע ממש ביניהם, ריזורטים משפחתיים מהטובים שתמצאו בתאילנד. זה הזמן לחופשה בקאו לאק, בואו לבחור מלונות מומלצים בקאו לאק למשפחות, ולהנות במלונות המתאימים לחופשה עם ילדים, כאלו שלא תצטרכו לצאת מהמלון אפילו לשניה (אלא אם אתם בדרך לאחת משמורות הטבע המדהימות של אזור קאו לאק).  
הקסם בקאו לאק, שכל המלונות, ללא יוצא מן הכלל בנויים ממש לאורך החוף, כל המלונות בקאו לאק מתפרסים על פני שטח גדול וכולם מתאימים לחופשה עם ילדים. מלונות בקאו לאק בנויים כריזורטים לכל דבר, הכוונה שבכל מלון תמצאו בריכות, מגלשות לילדים, חדרי משחקים, מדשאות, ארוחות בוקר מגוונת והכי חשוב חדרים משפחתיים. היתרון הנוסף הוא המחירים, מלונות בקאו לאק זולים בהרבה ביחס לאיים פופולרים אחרים בתאילנד, והם בהחלט נותנים תמורה מלאה לכספכם. 
אנחנו בתאי טורס תאילנד, על בסיס קבוע מבקרים בקאו לאק ומבצעים בדיקות יסודיות במלונות ודואגים שהם ישמרו על רמה גבוהה שיעמדו בסטנדרטים שלכם כמשפחה ויודעים להתאים כל מלון בקאו ולאק לפי תקציב וחוויה.

מלונות בקאו לאק - תאיטורס

מלונות מומלצים בקאו לאק

לאורך רצועת החוף של קאו לאק, ישנם שלושה מקומות מרכזיים: "קאו לאק סנטר", "באנג ניאנג" ו"באנגסאק", השמות לא אומרים לכם הרבה וזה בסדר, אלו 3 אזורים מרכזיים לאורך החוף שמלבד מלונות, תמצאו שם מיני מרכזיים לתיירים הכוללים מסעדות, מכוני מסאז'ים וחנויות נוחות שונות.
המלונות המומלצים בקאו לאק נמצאים באזורים אלו.
מתוך עשרות המלונות המומלצים למשפחות בקאו לאק, בחרנו לציין את המלונות הבאים:

מלון "דה סנדס" קאו לאק, ריזורט מושלם למשפחות עם פארק מים מכובד, מלון "מריוט" JW קאו לאק, ריזורט למשפחות מרשת מריוט העולמית ומלון אבאני בקאו לאק החדש שנפתח בשנת 2022 ונחשב לאחד הריזורטים היותר מפנקים למשפחות בקאו לאק.
מלבד המלונות הללו, נציין שרוב המלונות בקאו לאק מפנקים מאוד וכל אחד ימצע משהו שקולע בול לטעמו.
להלן רשימת מלונות מומלצים בקאו לאק, מוזמנים לבחור מספר מלונות ולהשאיר לנו פרטים.
לאחר מכן נציג מטעמנו יצור קשר וידאג כי המלונות שבחרתם באמת מתאימים לכם. כמובן שאנו מתחייבים למחירים הזולים ביותר למלונות בקאו לאק.
כמו שכבר הבנתם, עיירת הנופש מציעה שפע של מלונות מומלצים בקאו לאק.
הריזורטים הגדולים פרוסים כולם לאורך החוף והכי חשוב הם מציעים כמעט הכל כדי שלא תצטרכו לצאת מהם.

10 המלונות הטובים ביותר בקאו לאק

שם המלון כוכבים חוף סוג
אבאני קאו לאק 5 כוכבים על החוף משפחות וזוגות
מריוט JW קאו לאק 5 כוכבים על החוף משפחות וזוגות
דוואסום 5 כוכבים על החוף זוגות
דה סנדס 5 כוכבים על החוף משפחות
קלימה קאו לאק 5 כוכבים הליכה מהחוף משפחות וזוגות
סרוג'ין 5 כוכבים על החוף זוגות
לה וולה 4 כוכבים על החוף משפחות וזוגות
דה הבן 5 כוכבים על החוף
זוגות בלבד
גרנד מרקיור 4 כוכבים על החוף משפחות וזוגות
לה מרידיאן קאו לאק 5 כוכבים על החוף משפחות וזוגות

מלונות בקאו לאק - מתי מומלץ להגיע?

התקופה המבוקשת בעיירת החוף קאו לאק היא בחודשי דצמבר-אפריל, זוהי גם התקופה בה המלונות בקאו לאק מתמלאים מראש, הביקוש עולה והתפוסה יורדת. מי שמתכנן חופשה בתאריכים אלו, אנו ממליצים לסגור מראש לפחות 4 חודשים לפני ההגעה כדי שתוכלו להנות במלונות איכותיים במחירים טובים. גם בתקופת יולי-אוגוסט, חופשת הקיץ בארץ ובעולם מלונות בקאו לאק נוטים להתמלא מראש והמחירים עולים. גם כאן אנו ממליצים לסגור מלונות מראש ולהנות ממחירי הזמנה מוקדמת אטרקטיביים.

בתקופות כמו מאי-יוני או סוף ספטמבר ואוקטובר, התפוסה במלונות מבוקשת אך לא מלאה, ניתן להזמין מלונות לתקופה זו בהתראה יחסית קצרה של כחודש-חודשיים מראש.

אנחנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר למלונות בקאו לאק. להתאמת מלון ובדיקת מחירים למלונות בקאו לאק מוזמנים ליצור איתנו קשר בקליק אחד בוואטסאפ.

מבחר מלונות מומלצים בקאו לאק

מלונות בקאו לאק - כל מה שרציתם לדעת

אבאני קאו לאק, דה סנדס ומריוט JW קאו לאק יתאימו למשפחות.

3-4 לילות בהחלט יתאימו ויאפשרו שילוב של אטרקציות וחופשה בריזורט על הים.

הריזורטים בקאו לאק יחודיים, כולם גדולים, מפנקים, עם המון תעסוקה ונותנים תמורה יחודית למחיר שלא תמצאו אותה באף מקום אחר בתאילנד.

בגלל המחירים היחסית אטרקטיביים לשאר היעדים בתאילנד, מומלץ מאוד לסגור ריזורט 5 כוכבים בקאו לאק.

דצמבר-אפריל ולכן לתקופה זו מומלץ לסגור לפחות 3-4 חודשים מראש כדי להזנות מחדרים טובים ומחירים אטרקטיביים.

מלונות אבאני קאו לאק ומריוט JW קאו לאק בהחלט מהטובים שיש לעיירת החוף להציע.

עוד על מלונות בקאו לאק...

קאו לאק הוא יעד תיירותי פופולרי בתאילנד, הידוע בחופים היפים, ביערות הגשם השופעים והקרבה לפארקים הלאומיים המדהימים. ישנם מספר רב של מלונות ואתרי נופש בקאו לאק הנותנים מענה לתקציבים והעדפות שונות. להלן סקירה כללית של סוגי המלונות שתוכלו למצוא בקאו לאק:

אתרי נופש יוקרתיים: קאו לאק הוא ביתם של מספר אתרי נופש מפוארים המציעים שירותים ושירותים ברמה עולמית. אתרי נופש אלו כוללים לרוב וילות פרטיות, בריכות עם שפת אינסוף, מתקני ספא, אפשרויות לסעודה גורמה וגישה ישירה לחוף. הם מושלמים למטיילים המחפשים חווית חופשה ברמה גבוהה.

מלונות בוטיק: בקאו לאק יש מגוון מלונות בוטיק המספקים חוויה אינטימית ואישית יותר. למלונות אלו יש לרוב עיצובים ייחודיים, חללי פנים מסוגננים ואווירה נעימה. הם עשויים להציע פחות חדרים מאשר אתרי נופש גדולים יותר, אך מתמקדים במתן שירות קשוב ותשומת לב לפרטים.

מלונות מול החוף: מלונות רבים בקאו לאק ממוקמים ממש על החוף, מה שמאפשר לאורחים ליהנות מנוף החוף הציורי ומגישה נוחה לחול ולים. מלונות אלו מספקים לעתים קרובות כיסאות חוף, שמשיות ומתקנים אחרים לחופשת חוף מרגיעה.

אתרי נופש ידידותיים למשפחות: קאו לאק הוא יעד מצוין למשפחות, ויש מלונות הפונים במיוחד למשפחות עם ילדים. אתרי נופש אלה מציעים מתקנים ידידותיים למשפחות כמו מועדוני ילדים, בריכות שחייה עם מגלשות מים, מתקני שעשועים ופעילויות מאורגנות כדי לבדר את הילדים.

אתרי נופש אקולוגיים: מכיוון שקאו לאק ממוקם קרוב לפארקים לאומיים ולשמורות טבע, אתה יכול למצוא אתרי נופש ידידותיים לסביבה המתמקדים בקיימות ושימור הסביבה. אתרי נופש אלה משתלבים לעתים קרובות בצורה חלקה עם הטבע שמסביב ומציעים פרקטיקות ידידותיות לסביבה כגון אנרגיה סולארית, גנים אורגניים ופעילויות מוכוונות טבע.

מלונות בתקציב נמוך: למטיילים בתקציב מצומצם יותר, בקאו לאק יש מבחר של מקומות לינה במחירים סבירים כגון בתי הארחה, מלונות זולים ואכסניות. אפשרויות אלה מציעות שירותים בסיסיים וחדרים נוחים במחירים נוחים יותר.

הינה כמה מלונות מומלצים בקאו לאק בטווחי מחירים שונים:

מלונות יוקרה:

The Sarojin: אתר נופש ברמת חמישה כוכבים על חוף הים המציע וילות מפוארות, בריכות פרטיות, ספא, מספר אפשרויות לסעודה ושירות קשוב. הוא ידוע בסביבתו היפה והאווירה השלווה.
JW Marriott Khao Lak Resort & Spa: ממוקם לאורך קו החוף, אתר נופש יוקרתי זה כולל חדרים אלגנטיים, חוף ים מדהים, בריכות שחייה מרובות, ספא ומגוון אפשרויות לסעודה.
מעבר לאתר הנופש Khaolak: ממוקם על חוף Pakweep, אתר נופש למבוגרים בלבד זה מציע חדרים מסוגננים, בריכת אינסוף מול החוף, ספא ומספר אפשרויות לסעודה. הוא ידוע באווירה השלווה והרומנטית שלו.
מלונות בטווח הביניים:

The Haven Khao Lak: אתר נופש מודרני עם חדרים נוחים, בריכת שחייה גדולה, מרכז כושר ומגוון אפשרויות לסעודה. הוא ממוקם קרוב לחוף ומציע אווירה מרגיעה.
Apsara Beachfront Resort & Villa: שוכן על חוף Pakarang, אתר נופש זה מציע חדרים מרווחים ווילות פרטיות, בריכה על חוף הים, ספא ומסעדה על חוף הים. הוא ידוע באווירה השלווה ובצוות הידידותי שלו.
אתר הנופש Khaolak Orchid Beach Resort: ממוקם בחוף נאנג טונג, אתר נופש זה כולל חדרים נעימים, בריכת שחייה, מסעדה על חוף הים, וגישה נוחה לחנויות ומסעדות מקומיות.

בעת בחירת מלון בקאו לאק, קחו בחשבון גורמים כמו מיקום, קרבה לאטרקציות, מתקנים זמינים, סוגי חדרים וביקורות כלליות. זה תמיד רעיון טוב לבדוק ביקורות אחרונות ולהשוות מחירים לפני ביצוע הזמנה כדי להבטיח שהמלון עונה על הציפיות שלך. כמובן שתמיד מומלץ לפנות אלינו לקבל ייעוץ מקצועי לגבי מלונות בקאו לאק.