חייגו

מלונות בקופיפי

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים חופשה על אי קטן וטרופי, עם חולות לבנים, מים צלולים וללא כלי תחבורה כלל, אז כנראה שנפשכם חשקה בקופיפי. האי שישאר לכם עמוק בזכרון עוד המון זמן לאחר שתעזבו אותו. מבחינת מלונות בקופיפי, האי מתחלק בעצם לשנים: מלונות במרכז האי (אזור המזח הראשי) ומלונות בצפון האי (הגעה בעזרת סירה בלבד). במרכז קופיפי תמצאו את מרבית המלונות, ברמות של 3 ו 4 כוכבים הפרוסים במרחק הליכה אחד מהשני. באזור הצפוני של קופיפי תמצאו כבר מלונות יותר יוקרתיים ברמות של 4 ו 5 כוכבים. לא משנה איזה מלונות בקופיפי תבחרו, תמיד תרגישו שאתם מרחק נגיעה מהחוף והים. 

מלונות-בתאילנד-קופיפי מלונות בקופיפי​

מלונות בקופיפי - איך לבחור מיקום

בחירת מיקום למלון בקופיפי, תאילנד, תלויה בהעדפותיך האישיות ובפעילויות בהן תרצה לעסוק. קופיפי מורכבת משני אזורים עיקריים: פי פי דון ופי פי לה. להלן מספר טיפים לבחירת מיקום: פי פי דון: אזור זה הוא המרכז הראשי של קו פי פי והוא ביתם של מלונות, מסעדות, בתי קפה וחנויות רבות. אם אתם מחפשים אווירה תוססת וגישה נוחה לאזורים אחרים בקופיפי, זה יכול להיות מקום טוב עבורכם. Phi Phi Leh: זהו אזור פחות מפותח ומבודד יותר, המפורסם בחופים היפים שלו ובמפרץ מאיה האייקוני. Phi Phi Leh הוא למעשה פארק ימי מוגן ואינו מציע מקומות לינה, אך ניתן לבקר בו בטיול יום מפי פי דון.

5 המלונות המומלצים ביותר בקופיפי

שם המלוןדירוגאזורמתאים ל…
1. Zeavola Resort & Spa5 פי פי דוןזוגות, וצעירים
 2. Phi Phi Island Village Beach Resort5 פי פי דוןזוגות, וצעירים
 3. Phi Phi Cliff Beach Resort4 פי פי דוןזוגות, וצעירים
 4. Phi Phi Harbour View Hotel4 פי פי דוןזוגות, וצעירים
 5. Phi Phi Coco4 פי פי דוןזוגות, וצעירים

אנחנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר למלונות בקופיפי,
להתאמת מלון ובדיקת מחירים למלונות בקופיפי מוזמנים ליצור איתנו קשר בקליק אחד בוואטסאפ.

מלונות מומלצים בקופיפי

מגיעים לקו פי פי? בחרו במלון המושלם עם חברת תאי טורס שתתאים אותו במיוחד עבורכם – אנו נעזור לכם למצוא את המלון הטוב ביותר במחיר הכי משתלם!

מלונות בקופיפי - מתי מומלץ להגיע

מחירי מלונות בקופיפי משתנים לפי זמינות ותקופה. חודשי דצמבר – אפריל נחשבים לשיא העונה בקופיפי, ומחירי המלונות עולים בהתאם, ההמלצה שלנו היא לסגור מלונות לתקופה זו לפחות 3 חודשים מראש. גם בתקופת יולי-אוגוסט (חופשת הקיץ בארץ ובעולם) מחירי המלונות בקופיפי מזנקים והתפוסה כמעט מלאה, גם בתקופה זו מומלץ מאוד להבטיח את החדרים שלכם הרבה זמן מראש ולהזמין את המלונות לפחות 3-4 חודשים מראש!

כל המלונות בקופיפי

מלונות בקופיפי - כל מה שרציתם לדעת

בתקופות עמוסות כמו ינואר-אפריל מומלץ לסגור כמה חודשים מראש.

ניתן לקחת מעבורת או סירת מנוע מפוקט. הדרך אורכת כ-1.5 עד שעתיים, תלוי בסוג הסירה ובתנאי מזג האוויר.

כספומטים: כן, יש כספומטים באי, בעיקר בכפר טונסאי בפי פי דון. שימו לב שעשויות לחול עמלות על משיכות.

מתקנים רפואיים: יש מרכז רפואי קטן בפי פי דון, אבל במצבים חמורים יותר, חולים מועברים בדרך כלל לבתי חולים בפוקט.

חופים פופולריים: כמה חופים פופולריים כוללים מפרץ טונסאי, מפרץ לו דאלום, לונג ביץ', חוף לאם טונג ומפרץ לו בא גאו.

 בספטמבר 2021, מאיה ביי נסגר לצורך שיקום אקולוגי. אנא בדוק את העדכונים האחרונים לפני תכנון הביקור שלך.

יש הרבה אתרי שנורקלינג וצלילה מצוינים בסביבת קו פי פי, כולל אזור פי פי לה, Shark Point, Hin Daeng והין מואנג.

החל מבתי הארחה בתקציב נמוך ועד לאתרי נופש יוקרתיים. קחו בחשבון גורמים כמו מיקום, תקציב ושירותים רצויים בעת בחירת מלון. בתאי טורס נשמח להתאים את מקום הלינה במיוחד בשבילכם.

טיולי יום פופולריים כוללים ביקור באיים סמוכים כמו אי הבמבוק, האי היתושים וקו לנטה, כמו גם שנורקלינג, צלילה או טיולי תיירות אחרים מסביב, דברו עם סוכן של תאי טורס בכדי לקבל מידע מפורט בחינם.

עוד על מלונות בקופיפי...

קופיפי הוא אי מדהים הממוקם בים אנדמן, הידוע במים הצלולים שלו, בצוקי אבן גיר ובחיים ימיים תוססים. זהו יעד פופולרי למטיילים המחפשים חווית גן עדן טרופי. בעוד קופיפי קטן יחסית, ישנם מספר מלונות ואתרי נופש זמינים לאירוח מבקרים. להלן סקירה כללית של סוגי המלונות שתוכלו למצוא בקו פי פי:

אתרי נופש ברמה טובה: קופיפי מתגאה בכמה אתרי נופש טובים המספקים חוויה ברמה גבוהה. אתרי נופש אלו כוללים לרוב וילות פרטיות, בריכות עם שפת אינסוף, מתקני ספא, אפשרויות לסעודה גורמה וגישה ישירה לחוף. הם מציעים מתקנים ושירותים יוקרתיים בסביבה ציורית של אי.

מלונות מול החוף: מלונות רבים בקו פי פי ממוקמים לאורך החופים היפים של האי כמו מלון פיפי קוקו לדוגמה, ומאפשרים לאורחים ליהנות מנופי החוף המדהימים ומגישה נוחה לחול ולים. מלונות אלה מספקים לעתים קרובות כיסאות חוף, שמשיות ופעילויות ספורט מים.

מלונות בוטיק: בקופיפי יש מבחר מלונות בוטיק המציעים חוויה ייחודית ואינטימית. למלונות אלו יש לרוב עיצובים מסוגננים, שירות אישי ואווירה נעימה. הם פונים למטיילים המחפשים שהות אינדיבידואלית יותר על האי.

מלונות בתקציב נמוך: יש מקומות לינה בתקציב נמוך זמינים בקו פי פי, כולל בתי הארחה, אכסניות ומלונות זולים. אפשרויות אלו מציעות שירותים בסיסיים וחדרים נוחים במחירים נוחים יותר, מה שהופך אותם למתאימים לתרמילאים ולנוסעים עם תקציב, שימו לב כי לא הכי מומלץ ללון במלונות הללו.

חשוב לציין שקופיפי הוא יעד תיירותי פופולרי, ומקומות הלינה יכולים להתמלא במהירות, במיוחד בעונות השיא. לכן, מומלץ לבצע הזמנות מראש כדי להבטיח את המלון המועדף עליכם. בנוסף, מומלץ לקרוא ביקורות אחרונות ולהשוות מחירים כדי למצוא את אפשרות המלון הטובה ביותר שמתאימה לצרכים ולהעדפות שלך. כמובן שתמיד מומלץ לפנות אלינו לקבל ייעוץ מקצועי לגבי מלונות בקופיפי.