תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

יעדי החתונה האטרקטיבים ביותר בתאילנד

תאילנד ידועה באוצרות הטבע הקסומים שלה ובנופים עוצרי הנשימה שלה. חופים זהובים , עצי קוקוס ,מים צלולים סלעי צוק מרהיבים, יוצרים אווירה רומנטית שמעטים בעולם יכולים להציע. יותר ויותר תיירים מגיעים במיוחד לתאילנד כדי לערוך את בה חתונתם בטקס שלא ישכח לעולם. מלבד הנופים הטרופים והאקזוטיים,  תאילנד מציעה קבלת פנים חמה, ידידותית ובמחירים נוחים. תנאי הפתיחה הללו הופכים את תאילנד למקום המושלם לרומנטיקה והאידאלי ביותר להינשא בו. ריכזנו עבורכם את היעדים הטובים והמרגשים ביותר לחגוג את היום המאושר בחייכם.  

פוקט (Phuket):

יעדי החתונה האטרקטיבים ביותר בתאילנד | honeymoon photoshoot at phi phi island
פוקט

האי הגדול בתאילנד על שלל חופיו המרהיבים נשאר יעד בחירה פופולארי לעריכת חתונות בתאילנד. יש מבחר מלונות בפוקט שמתמחים בהפקת חתונות , ישנם גם מפיקי אירועי חתונות פרטיים .לאורחים ולכם נשאר רק לחגוג ולהנות מהחופים הלבנים והציוריים, הים הכחול עם המים הצלולים והנוף הטרופי המשגע. פוקט נהנית גם ממגוון אפשרויות בילוי מגוונות,  הנותנות מענה לכל הצרכים והעדפות של האורחים כמו חיי לילה משגעים, מקדשים מרשימים ומרכזי קניות גדולים. אפשרויות הפקת האירוע רבות, החל מטקס מושקע ויוקרתי במיוחד ועד להפקה אינטימית מרגשת ופחות נוצצת. בכול סיטואציה שתבחרו, עדיין אין תחליף לאחיזת ידיים רומנטית של זוג צעיר, הצועד על החופים הלבנים והרכים על רקע הנופים המדהימים של פוקט.  

קוסמוי ( Koh Samui) :

יעדי החתונה האטרקטיבים ביותר בתאילנד | honeymoons in koh samui
קוסמוי

קוסמוי, האי המושלם לערוך בו את חתונתכם , האי ששומר על הקסם המרתק שלו כאילו תיירים עדיין לא גילו אותו. מפרצים ציוריים, חול לבן, ים כחול ועצים טרופים יוצרים נוף מדהים ואידיאלי לרגעים שכולם קסם אחד גדול. לקו סומוי יתרונות רבים להציע לזוג צעיר, אבל לא רק, גם לאורחיו. מלבד אוצרות הטבע הקסומים, נמל תעופה בינלאומי, מגוון רחב של מלונות בקוסמוי שנחשבים יוקרתיים במיוחד, מקומות בילוי , חיי לילה תוססים , מסעדות רבות ומשובחות, מרכזי קניות מערביים וכמובן החופים המדהימים והבלתי נשכחים.   

מלון ראיאוואדי ריזורט (Rayavadee):

יעדי החתונה האטרקטיבים ביותר בתאילנד | 15010220
Rayavadee

מלון ראיאוואדי ריזורט המפואר והיוקרתי הוא ברמה של 5 כוכבים ,ממוקם בריילי ביץ' (Railay Beach),ריילי ביץ' חוף שהוא חוויה מושלמת לחופשה רומנטית ומושקעת ,הוא אחד מאתרי הנופש הטובים ביותר בתאילנד. יותר ויותר זוגות צעירים, מגלים את רצועת החוף המקסימה והשקטה אליה מגיעים באמצעות שייט בסירות או במעבורת. ריילי ביץ' הוא למעשה רצועת חופים הממוקמת במחוז קראבי( Karabi) שבאיים הדרומיים בתאילנד. הרצועה נחלקת לחוף מערבי ומזרחי(במזרחי אסורה הרחצה). מלון ראיאוודי הוא ללא ספק המלון הטוב ביותר בריילי ביץ. המלון ממוקם בחוף עוצר נשימה ובתחומו, מערה ייחודית מצוק גיר המרתקת ביופייה. המלון ידוע בארגון חתונות בצורה מושלמת ומרעיף פינוקים על החתן והכלה בפרט ועל האורחים בכלל. הריזורט הגדול, ארבע מסעדות אנינות טעם, בריכת שחיה, ספא נהדר ,חדרים מאובזרים(המלון מקצה עובד אישי לכל חדר) ליווי אישי ותשומת לב מיוחדת שעושים עבורך את האירוע לחלומי . הקירבה לאאו נאנג( (Ao Nang, לקראבי ומספר איים בקרבת מקום, רק מעצימה את אפשרויות הבילוי ויתרונות המקום.  

אי נאקה יאי (Naka Island):

יעדי החתונה האטרקטיבים ביותר בתאילנד | honeymoon photoshoot at phi phi island
Naka Island

כמה אנשים מאיתנו חולמים להתחתן על אי פרטי ובאמת חושבים  שזה אפשרי? נארה יאי האי הקטן של פוקט יכול להפוך את החלום למציאות. האי מרוחק רק 30 דקות מנמל התעופה הבינלאומי של פוקט, האי על חופיו הזהובים, אקלים טרופי, ים כחול וצלול עם שלל אלמוגים ושוניות .יוצר הרגשה מדהימה, האורחים יכולים להנות מחופים נקיים וריקים יחסית המוקפים ביערות גשם . למלון הנמצא באי יחוד ארכיטקטורי  מיוחד, הוא מאופיין בחללים ירוקים ובריכות שחייה עם נופים שאולי תפגוש רק בגלויות…הבונוס הוא, הנוף המשתקף של מפרץ פאנג נגה ( Phang Nga Bay) "האי של ג'יימס בונד" עם סלע המונוליט המתנשא לגובה 20 מטר המפורסם. דמיינו לעצמכם איזה נוף נשקף סבבכם במהלך טקס הנישואין, לא פחות מגן עדן…הגעה באמצעות שייט מפוקט. 

קופיפי (Koh phi Phi): 

יעדי החתונה האטרקטיבים ביותר בתאילנד | honeymoon photoshoot at phi phi island
קופיפי

האי ידוע ברחבי העולם כאחד האיים התאילנדיים היפים ביותר ואחד הפופולאריים שבהם ,נמצא כ -40 ק"מ דרומית לקראבי וכ -50 ק"מ דרומית מזרחית לפוקט. קופיפי הוא שילוב נדיר של חופים לבנים, ים כחול , צוקים מרשימים  עשויים אבני גיר, עצים הגדלים בתוך המים ואלמוגים רבים. אין זה פלא שבאחד החופים באי צולם הסרט "החוף" בכיכובו של ליאונרדו די קאפריו. אז מדוע להתפשר עבור יום החלומות שלכם ? תוכלו ליהנות מטקס חתונה בסגנון מערבי באווירה תאילנדית אמיתית. תצוגות צבעוניות מדהימות, זרי פרחים, סידור פרחים מיוחד על החוף וכמובן מפרץ בלתי נשכח ונוף מהמם. ברגע שהטקס מסתיים ,הזוג בר המזל והאורחים, יכולים ליהנות מכול השפע והאפשרויות שקופיפי יכולה להציע על שלל מקומות הבילוי, חיי הלילה ,המסעדות והחופים המדהימים הרבים שלה. חוויה של פעם בחיים..

צ'אנג מאי(Chiang Mai):

יעדי החתונה האטרקטיבים ביותר בתאילנד | N13805 FR
צ'אנג מאי

לתאילנד יש הרבה מה להציע מעבר לחופים מרהיבים וצ'אנג  מאי היא ההוכחה. צ'אנג מאי היא העיר הגדולה והמרכזית בצפון תאילנד, ממוקמת על גדות נהר פינג ומוקפת הרים ירוקים ונהרות צלולים. הנוף המרהיב   יכול לספק תפאורה הררית לחתונה מרשימה לא פחות מאילו הנערכות בחופים. דמינו לעצמכם טקס חתונה בין הגבעות השלוות לבין שדות האורז הפרוסים למרגלות הרים ציוריים, לצ'אנג מאי אופי מיוחד הבא לידי ביטוי בסגנונות ארכיטקטורה מיוחדים, בפסטיבלים במוזיקה וגם במאכלים. בעיר עשרות מקדשים, שווקי לילה ,מרכזי קניות , מסעדות ומקומות בילוי. בעיר מלונות רבים שאחד מהם מלון ארבע העונות( The Four Seasons Hotel ) מתמחה בהפקת אירועי חתונות. באזור שפע של אפשרויות טיולים מרתקים לכל הגילאים ובכל רמת קושי. מומלץ מאד למי שמעדיף את החוויה האסייתית האותנטית והאמיתית.   

 בנגקוק (Bangkok)

יעדי החתונה האטרקטיבים ביותר בתאילנד | asian blogger couple travel bangkok thailand 7861 1305
בנגקוק

הרשימה לא תהייה מלאה מבלי להזכיר את בירת תאילנד בנגקוק, עיר המטרופולין הענקית. בבנגקוק פוגשים את קסם המזרח הרחוק המאמץ בחיבה את תרבות המערב. הקידמה הרבה עם גורדי השחקים לצד רחובות אסייתיים קצת פחות מתקדמים.. העתיד פוגש את העבר במיקס אחד גדול. אחת הערים המתויירות בעולם מציעה שפע אדיר של מלונות יוקרה ומלונות חמישה כוכבים. המשלבים בין סגנון תאילנדי למערב אירופאי. בתי המלון מציעים הפקת חתונה מושקעת יוקרתית וססגונית לכל תקציב, את הטקס אפשר לערוך בפסגת גורד שחקים, בברים רבים שעל הגגות עם נופים אורבניים מדהימים וארמונות מפורסמים, אפשרויות הבילוי רבות וכוללות חיי לילה תוססים, מרכזי קניות ענקיים ויוקרתיים, שווקים מדהימים, מוזיאונים, מקדשים וכל דבר שכמעט תעלו בדעתכם. בנגקוק היא בחירה מצוינת לחגוג את היום המאושר בחייכם וכל מה שנותר זה לחפש מלונות בבנקוק ולהתחיל לבלות בעיר.

מלון סונאבה קירי, קו קוד(Soneva Kiri, Koh Kood):

יעדי החתונה האטרקטיבים ביותר בתאילנד | top 4 beach wedding destinations in thailand
Soneva Kiri, Koh Kood

מלון סונאבה קירי נחשב לאחד המלונות המפוארים בתאילנד. המלון היוקרתי ממוקם על חופיו המבודדים של האי קו-קוד(האי הרביעי בגודלו בתאילנד ) . ההגעה למלון היא בטיסה פרטית של כשעה ועשרים דקות  מבנגקוק ונחיתה על אי סמוך. משם ע"ג סירת מנוע שתיקח אתכם למלון. או מרציף Laem Sok שליד העיר Trat ,המלון נבנה בתוך יערות גשם טבעיים, ככפר קטן של ווילות ענקיות ויפות בצורה מדהימה. הווילות נבנו כך שישתלבו בנוף הג'ונגל הטבעי והחוויה אדירה. השירות במלון אינו דומה לשום דבר שפגשתם בעבר. צוות המלון למעשה "מלווה" אתכם אישית . בכל וילה בריכת שחייה עם מסך קולנוע משלו.  מלבד הנופים עוצרי הנשימה, הווילות , האוכל יוצא הדופן והשירות האישי. קיימות בכפר פעילויות רבות ומגוונות לכל המשפחה, לילדים ומבוגרים. המלון יפיק לכם אירוע חתונה יוצא דופן באיכותו וביופיו, טקס החתונה יכול להתקיים בלב יער הגשם, על החוף המקסים וגם אפילו מתחת למים. רק תבחרו.. מה שבטוח שהאירוע לא ישכח במהרה גם לאורחים ולכם זמן רב, חוויה אדירה ויוקרתית.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ