תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

בתי המלון שהכי שווה להתחתן בהם בתאילנד

תאילנד הקסומה היא אחד מיעדי החתונה האהובים בעולם, אנשים מקומיים ידידותיים ומסבירי פנים. ערים  מלהיבות ומיוחדות , חופים עם נוף רומנטי עוצר נשימה. שילוב מדהים בין תרבות המזרח הרחוק לזו המערבית ובין קידמה לשימור מסורת העבר, הופכים את תאילנד ליעד מושלם לחגוג בו את היום הגדול ביותר בחייכם. ריכזנו עבורכם את המקומות האהובים ביותר והשווים ביותר לדעתנו לאירוע של פעם בחיים. ציינו גם את רמת הכוכבים של בתי המלון(מימין לשם בית המלון).

4.5רוקי'ז בוטיק ריזורט, חוף לאמאי קוסומוי – Lamai Beach Ko Samui Rocky’s Boutique Resort

בתי המלון שהכי שווה להתחתן בהם בתאילנד | 865e1e78fecd45e7cda5dfa396b78010
Lamai Beach Ko Samui Rocky’s Boutique Resort

מומלץ למי שמעדיף חתונה אינטימית ואישית

כאשר אתם מחפשים מלונות בקוסמוי שניתן להתחתן בהם מלון זה מושלם עבור חתונה יוקרתית ואינטימית, הבוטיק של רוקי הוא נסתר יחסית הממוקם מעל שלושה חופים קטנים המשקיפים על מפרץ תאילנד. יתרונו של מלון הבוטיק(הנמצא בבעלות פרטית) הוא בפינוק וביחס האישי המיוחד, התחושה לאורך כל הדרך שהיחס לחתן וכלה הם כשל מלכים וקיימת חשיבה עד לפרט האחרון. החדרים מקסימים במיוחד, המלון יכול לקלוט עד 60 אורחים וחדריו מצויידים ברהיטי עץ ובדים תאילנדים מסורתיים. בחרו בטקס מערבי או בסגנון תאילנדי, מצעדי תופים או נושאי מטריות אסייתיים בשלל צבעים , אם אתם מחפשים משהו קצת שונה, אתם יכולים אפילו לשקול טקס שנערך על ידי נזירים בודהיסטים. 

5★ מפרץ טונגסאי קוסומוי Cottages &Hotel Ko Samui The Tongsai Bay 

בתי המלון שהכי שווה להתחתן בהם בתאילנד | 2657d64cf7ad3f4248dd695505354a38
Cottages &Hotel Ko Samui The Tongsai Bay 

מומלץ למי שמעדיף חתונה גדולה ומפנקת

קשה לדמיין מקום יותר רומנטי מאשר מפרץ טונגסאי, האווירה רגועה ורומנטית, המלון בנוי ככפר עם ווילות/קוטג'ים, מקום נהדר למסיבות חתונה גדולות ומפוארות, במקום בריכה גדולה המשקיפה על נוף האוקיאנוס המדהים, בערב תוכלו לסעוד על החוף מתחת לכוכבים באחת המסעדות הטובות ביותר באי. אתם יכולים לבחור לערוך את הטקס על החוף היפה מתחת לחופה מושלמת עמוסת פרחים צבעוניים ,או לבחור בבריכת השחייה בליווי טקס מסורתי תאילנדי. מובטחת לכם בכול אפשרות בחירה חוויה מושלמת. 

4★ ריזורט הנופש בנדרה קוסמוי Ko Samui Bandara Resort & Spa

בתי המלון שהכי שווה להתחתן בהם בתאילנד | wedding 01
Ko Samui Bandara Resort & Spa

מומלץ למי שמעדיף טקס נינוח על החוף עם ילדים.

זהו אתר נופש המציע אווירה נינוחה רגועה ומסבירת פנים במיוחד. במיקום פנטסטי על חוף בופוט של קוסמוי. זוגות אוהבים במיוחד את המלון בעיקר בשל עריכת טקס החתונה על החוף המקסים ביופיו. מדשאות מטופחות משתלבות עם נוף החוף בצורה מושלמת. תוכלו גם לשתול את "עץ האהבה " שהמלון מעניק לכם בגנים של הריזורט. המלון מציע חדרים משפחתיים מרווחים במיוחד, הריזורט ידוע בפינוק המיוחד של ארוחת פירות ים פרטית לאור נרות וליהנות בלילה בלתי נשכח של ריקודים והפתעות ואוכל משובח. המלון ממוקם כחמש דקות בלבד מכפר הדייגים המפורסם של קוסומוי כך שאפשר לשלב ביקור ביום שאחרי.

4.5 קופפי איילנד ווילג' Phi Phi Island Village Beach Resort-

בתי המלון שהכי שווה להתחתן בהם בתאילנד | phi phi wedding resort 1
Phi Phi Island Village Beach Resort

מומלץ למי שמעדיף טקס שקט ונפלא על רקע נוף מקסים 

במלון שילוב מנצח בין סגנון תאילנדי מסורתי ועיצוב חדשני ועכשווי באתר הנופש השלו בקו פי פי. מי שחפץ בחתונה יוקרתית ושקטה זה המקום. ההגעה לאי היא בסטייל ,עם סירות. כשתגיעו לחוף תפגשו  חולות לבנים וקטיפתיים. הריזורט נחשב ליוקרתי ביותר בקופיפי. מקפידים כאן על כול פרט בהפקת החתונה, השירות מפנק ביותר, יחס אישי ואווירה קסומה. אתם יכולים לבחור בין חתונה בסגנון מערבי או תאילנדי, להחליף טבעות  בגנים המעוצבים המרשימים ,או להישבע על החולות הזהובים של מפרץ לה בה גאו. בריזורט מגוון חדרים לבחירה החל מווילה פרטית מול הים ועד לחדרי בונגלו, כולם מושקעים ומאובזרים. תתעוררו שם לבוקר חדש עם ארוחת בוקר מפנקת שהותאמה במיוחד עבורכם. תשומת לב תופסת הבריכה הרחבה והגדולה הנושקת לפני הים וממנה משתקף נוף עוצר נשימה.   

5  מלון ריאוואדי קארבי  Rayavadee Krabi–   

בתי המלון שהכי שווה להתחתן בהם בתאילנד | Jo0021
Rayavadee Krabi

מומלץ למי שלמי שמעדיף טקס יוקרתי רומנטי ומיוחד במינו -במערה עתיקה 

מלון ראיאוואדי ריזורט המפואר והיוקרתי הוא ברמה של 5 כוכבים .ממוקם בריילי ביץ' (Railay Beach),ריילי ביץ'  חוף שהוא חוויה מושלמת לחופשה רומנטית ומושקעת. הוא אחד מאתרי הנופש הטובים ביותר בתאילנד. יותר ויותר זוגות צעירים מגלים את רצועת החוף המקסימה והשקטה.  אליה מגיעים באמצעות שייט בסירות או במעבורת. ריילי ביץ' הוא למעשה רצועת חופים הממוקמת במחוז קראבי( Karabi)שבאיים הדרומיים בתאילנד. הרצועה נחלקת לחוף מערבי ומזרחי(במזרחי אסורה הרחצה). מלון ראיאוודי הוא ללא ספק המלון הטוב ביותר בריילי ביץ. המלון ממוקם בחוף עוצר נשימה , בתחומו, מערה ייחודית  מצוק גיר המרתקת ביופייה. המלון ידוע בארגון חתונות בצורה מושלמת ומרעיף פינוקים על החתן והכלה בפרט ועל האורחים בכלל. הריזורט הגדול, ארבע מסעדות אנינות טעם, בריכת שחיה, ספא נהדר חדרים מאובזרים(המלון מקצה עובד אישי לכל חדר) ליווי אישי ותשומת לב מיוחדת שעושים עבורך את האירוע לחלומי . הקירבה לאאו נאנג( (Ao Nang) לקראבי ומספר איים בקרבת מקום רק מעצימה את אפשרויות הבילוי ויתרונות המקום.  

5  אתר הנופש קטה רוקס פוקט  Kata Rocks Phuket-

בתי המלון שהכי שווה להתחתן בהם בתאילנד | Kata rocks wedding
Kata Rocks Phuket

מומלץ ביותר למעדיפים חתונה קטנה, מגניבה ומקסימה

אתר הנופש היוקרתי קטה רוקס, מקום מדהים לחתונה שלכם  ומזכיר מעט בסגנונו את האתרים באיביזה שבספרד.. 34 וילות פרטיות עם נוף מקסים לים ובריכת שחיה מדהימה בגודלה, את אווירת הרומנטיקה תחושו כבר בווילות הפונות לנוף עוצר הנשימה של האוקיינוס האינסופי.. מי שחפץ בחתונה אינטימית ומקסימה  על חוף שקט לבן וחולי זה המקום. הבונוס הגדול של החוף, השקיעה המרהיבה ויוצאת הדופן הנשקפת ממקום הטקס. מי שרוצה לבלות לפני הטקס או אחרי, ימצא במפרץ קטא אטרקציות מקומיות, חיי לילה ושווקים. המלון נמצא כ- 20 ק"מ בלבד מפוקט טאון.  

5★מלון הסרג'ין קאו לאק The Sarojin Khao Lak

בתי המלון שהכי שווה להתחתן בהם בתאילנד | JayneJustin darinimages 267
The Sarojin Khao Lak

מומלץ ביותר לרומנטיקנים הנישאים לאור נרות במפל מים

כשמדברים על רומנטיקה, אתר הנופש  בקאו לאק(Khao Lak) הוא אחד הטובים ביותר וניתן למצוא מבחר מלונות בקאו לאק שנותנים לכם חוויה רומנטית ומושלמת. זה המקום שרומנטיקה ויוקרה נפגשים. חופים מדהימים לאורך "ים האנדמן" (Andaman Sea) על רקע הרים עוצרי נשימה עטופים ביערות גשם פראיים. הפקת אירוע המותאמת באופן אישי, היא מסמני ההיכר של המלון. תוכלו לבחור באתר הנופש האינטימי הזה , בין חתונה רומנטית  תחת עץ פיקוס עתיק ומרשים, לחוף עם חול לבן ונוף מסתורי ועוצר נשימה. או לקיים את הטקס לאור נרות תחת מפל מים מדהים. רק תבחרו מה יותר רומנטי.. המלון מציע פאר והדר בסגנון מערבי תוך שילוב נהדר עם אספקטים תאילנדים. תוכלו לסעוד לאורך החוף ו/או לשוט בשקיעה בלתי נשכחת. מי שמעדיף להישאר במלון יכול לשחות בבריכה הפרטית הצמודה לאחת הסוויטות היוקרתיות.

4.5 אתר הנופש קאטאטני קאו לאק  The Sands Khao Lak by Kata Thani Resorts

בתי המלון שהכי שווה להתחתן בהם בתאילנד | post wedding photo session at khao lak phang nga thailand 026
The Sands Khao Lak by Kata Thani Resorts

מומלץ ביותר למי שרוצה להזמין משפחות   

עם אתם חפצים להתחתן באווירה רומנטית ומקסימה וגם להזמין את המשפחה המורחבת , זה המקום ללא ספק. במרחק של כשעה וחצי מפוקט,  נמצא המלון הגדול והנפלא הזה היודע לארח משפחות בצורה אופטימלית. במלון ,אגף משפחתי ואפילו סוויטות נוער עם שני חדרי שינה. במלון  תשע בריכות שחייה, שש מהבריכות עם גישה פרטית מהסוויטות . תוכלו ליהנות מחתונה רומנטית על חוף הים, החופים בקאו לאק(Khao Lak) נחשבים לבין היפים בתאילנד. הפקת האירוע (עד 60 אורחים) של המלון מקצועית והצוות יעזור לארגן הכול, מהקישוטים ועד הצילום. במידה ובקשתם  טקס מעט שונה ,ישנה ההזדמנות לקיים את טקס שבו יקשתו את המקום בחולות צבעוניים מרהיבים שיסמלו את איחוד הלבבות. המלון משקיף על נוף מרהיב של האוקיאנוס ומתגלה לעיינכם טבע בראשיתי במלוא מובן המילה.

5 ★4. קטהטאני-  Kata Thani 

בתי המלון שהכי שווה להתחתן בהם בתאילנד | Katathani Wedding Platinum
Kata Thani 

מומלץ ביותר למי שמעדיף את המקום הטוב ביותר לחתונה משפחתית גדולה

בחוף הדרום-מערבי של האי פוקט במרחק שעת נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי בפוקט, שוכן אתר נופש עתור פרסים ליד רצועה שקטה ויפה של חוף קאטה נוי. המיקום אידיאלי ומושלם עבור חתונה משפחתית. החוף המבודד מתאים לאילו שמעדיפים מקום לחתונה פרטית ואישית יותר. המלון מציע לאורחיו חדרים מרווחים בריהוט בסגנון תאילנדי, ספא מצוין , מגרשי טניס, 6 בריכות ופארק מים לילדים הקטנים. המלון מנוסה מאד בהפקת חתונות(במלון לא פחות מ- 6  מסעדות) ויענה לכל דרישותיכם .טקס החתונה מהחוף משקיף על נופי האוקיינוס הציוריים ומשרה אווירה רומנטית מושלמת. 

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ