תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

שווקי לילה בתאילנד

שווקי לילה בבנגקוק

שווקי לילה בתאילנד מציעים חווית חופשה בלתי נשכחת, הזדמנות פנטסטית לחווית קניות צבעונית במחירים זולים. השווקים מאופיינים במגוון  מדהים של מוצרים החל מפריטים ייחודים של עבודות יד, ממשיך בגדי מעצבים ומותגים(המקוריות שלהם מוטלת בספק) וכלה במופעי תרבות ודוכני אוכל אין סופיים.

הקניה בשווקים מהווה חוויה בפני עצמה, שם באמת אתה יכול לחוש את ההווי המקומי והאותנטי, את הריחות הטעמים ואת האווירה המיוחדת של המזרח הרחוק. לחובבי המסג'ים מובטחים מכוני מסג' בסמוך לכל שוק לילה ואף בשווקים עצמם. ריכזנו לכם את מיטב שווקי הלילה בתאילנד שלדעתנו מייצגים את כל הטוב שתאילנד יכולה להציע ולתת.

נתחיל ונדבר על אטרקציות בבנגקוק, בבירת בנגקוק ובשוק טלאט רוט פאי מרקט בבנגקוק (Talat Rot Fai), יש למעשה, שני שווקים עם שם זהה בבנגקוק. אבל הגדול והטוב ביותר נמצא ממש מאחורי הקניון Seacon Square Shopping Mall הנמצא בSrinakarin Soi 51. הוא מחולק לשלושה חלקים: אזור השוק, אזור הביגוד ואזור העתיקות של רוד. השוק למעשה מכיל את כל מה ששוק לילה מסורתי תאילנדי יכול להציע. ההבדל משאר השווקים הוא בגודלו. עם מעל 2,000 דוכנים המוכרים כל דבר, מאופנה דרך כלי בית ועד עתיקות .מכירות היד 2 מאד פופולריות ואפשר להשיג פריטים במחירים מצחיקים.
שעות פתיחה: 17:00 – 24:00
מיקום: רחוב סרינאקריןSrinakarin Road Soi 51.


שוק נוסף בבירה ומסקרן מאד הוא ג'ג'י השוק הירוק בנגקוק JJ Green) (Night Market, ג'יג'י גרין לילה שוק הוא למעשה שוק פשפשים ,הפעילות העיקרית בשוק מתרחשת בסופי השבוע (רבים מהברים והחנויות פתוחות גם במהלך השבוע). ערב רב של אנשים מבקרים בשוק ומעניקים לו אוירה ססגונית , חניות בגדים שמתמחות במחירים זולים במיוחד, פריטי רטרו מקוריים , יצירות אומנות , עתיקות ואפילו דגמי רכב ישנים. השוק ממוקם ממש במורד הכביש מרחק קצר משוק סוף השבוע המפורסם של צ'אטוצ'אק, אבל הוא מציע אווירה רגועה ובוהמית הרבה יותר.
שעות פתיחה: 17:00 – 02:00 
מיקום :קאמפנג1 פאט3, צ'אטוצ'אק, Kamphaeng 1Phet 3, Chatuchak, Bangkok

שווקי לילה בתאילנד | thailand hua hin top attractions cicada market
Hua Him Cicada Market

שווקי לילה בהואה הין

מי שמעדיף לנסוע דווקא לכיוון דרום מערב מבנגקוק  ומרחק של כשלוש שעות נסיעה. ימתין לו שוק ייחודי מאד. שוק ציקאדה בהואה הין( Hua Him Cicada Market), שוק הציקדה הוא למעשה הכי קרוב לשוק אומנים, יש האומרים שאומנים מכל רחבי תאילנד ובעיקר מבנגקוק מגיעים לשוק הלילה ומציגים את פרי אומנותם. את היצירות תוכלו לראות ברוב רחבי השוק, עבודות יד , ועוד יצירות בתחומים מגוונים. ישנה בשוק גם גלריה לאומנות עם פריטים יפים ומעניינים , האוויר הפתוח עם המוסיקה החיה והבירה נותנת לשוק אווירה מיוחדת במינה ומסקרנת . כמובן שתמצאו שם גם דוכני אוכל , מוצרי לבוש וכל מה שיש לשוק התאילנדי להציע. השוק פתוח רק בערבי סוף השבוע, הוא ממוקם על כביש פטקאסם, בערך באמצע הדרך בין הואה הין העיר Khao Takiab.
שעות פתיחה: 16:00-23:00 (יום ו', שבת), 16:00-22:00 (יום א')
מיקום: סרי סואן, Khao Takiab  על כביש פטקאסם. Suan Sri, Khao Takiab (on Phetkasem Road) 

שווקי לילה בתאילנד | night market shopping trip 1
Phuket Weekend Market

נמשיך לגלוש לאזור הדרום , באזור האיים הדרומיים מצפה לנו חווית שווקים לילית ללא הפסקה.. נתחיל בשוק הלילה סוף השבוע של פוקט ( Phuket Weekend Market) פוקט הוא הגדול ביותר באיי תאילנד , לרבים מאיתנו הישראלים ולתיירים רבים בעולם הוא נחשב לאי הפופולרי ביותר בתאילנד. המוניטין שלו הגיע עד לקצות העולם, חופים מרהיבים, אטרקציות חלומיות, מלונות בפוקט אשר נחשבים מפנקים במיוחד, מופעי קברט, מועדונים, פאבים ושווקים מדהימים ממתינים לכם באי. אחת האטרקציות המרכזיות  היא שוק סוף השבוע בפוקט, השוק למעשה נחשב לגדול ביותר באי. הוא ידוע בדוכני האוכל הרבים והמשובחים שלו, תוכלו לטעום ממגוון הטעמים הרב והרחב. מכיל מבחר גדול של סחורות, מוצרים מקומיים, פרטי לבוש, מותגים , מזכרות ועוד. השוק מקורה ברובו כך שגם בימי גשם אפשר לבלות בו.
שעות פתיחה: שבת-ראשון 16:00 – 21:00
מיקום: וויראט הונג יוק רואד, פוקט טאון.  Wirat Hong Yok Road, Phuket Town .


מי שמעדיף את שווקי הלילה פחות סוענים ימצא את שוק רחוב הלילה בפוקט  Phuket) Walking Street )  אחד השווקים הקטנים והשקטים ביותר בפוקט ואולי בתאילנד בכלל זו אחת הסיבות שאסור להחמיץ אותו. רבים סבורים שהוא אחד מהשווקים  הטובים ביותר בעיקר בשל הסביבה היפה והמרתקת שלו, ממש בלב העיר העתיקה של פוקט. הבניינים הססגוניים והמיוחדים מעניקים מראה מיוחד מאד . מוסיקה מסורתית ברקע לצד מופעי מחול ופעלולים עכשוויים יוצרים אווירה קסומה. תוסיפו  לזה את הדוכנים הצבעוניים, קניית המזכרות ופרטי הלבוש במחירים זולים ותקבלו בילוי מושלם.
שעות פתיחה: ראשון 16:00 – 22:00 
מיקום: כביש Thalang, פוקט Thalang Road, Phuket Town

נשאר במערב האיים ונעשה את דרכינו לשוק רחוב הלילה בקארבי (Krabi Town Walking Street).שוק רחוב הלילה של קראבי טאון (תאנון קון דרן בתאילנדית) משתרע לאורך Soi מהריאג ' 8 ומעבר לפלאסה ממש מאחורי חנות הכלבו ווג במרכז העיר קראבי. שטח גדול של כ 2000 מ"ר מבטיח שוק גדול ותוסס האופייני לאווירה המיוחדת של דרום תאילנד. האומנות האזורית והמקומית דומיננטית בשוק, דוכני מזון ודוכנים רבים אחרים המציעים  מגוון רחב של של מוצרי הלבשה, תיקים, תכשיטים  , מזכרות והרבה פולקלור וצבע מקומי כפי שתושבי המקום יודעים להציע ובמחירים זולים.
שעות פתיחה: ו' – א' 17:00 – 22:00
מיקום: סואי מהריאג ' 8, העיר קראבי. Soi Maharaj 8, Krabi Town

שווקי לילה בקוסמוי

שוק הלילה הבא נמצא באי קוסמוי. רחוב כפר הדיגים קוסמוי(Fisherman’s Village Walking Street) שוק הלילה המכונה הכפר הדייגים הוא קרוב לוודאי השוק השבועי הפופולרי ביותר בקו וסמוי. מבקרים בו מספר גדול של תיירים והתחושה היא שאתה נמצא בשוק בינלאומי אחד גדול. כל זאת בלי לוותר על הקסם התאילנדי המיוחד. החלק הישן והמקסים של Bophut מהווה תפאורה מקסימה לשוק תוסס, עם דוכני מזון, רקדנים, אמנים, פירטי מעצבים, מותגים , מזכרות, מגוון מרשים של דוכנים וסחורות למכירה במחירים מצוינים. השוק מאופיין באווירה צבעונית  ושמחה שאסור לפספס.
שעות פתיחה: שישי 17:00 – 23:00
מיקום: דרך החוף בופאוט Beach Road, Bophut, קוסמוי.

שווקי לילה בתאילנד | thailand
Chiang Mai Walking Street

שווקי לילה בצ'אנג מאי

מקו סומוי אפשר לעלות לטיסה לכיוון צפון (לבנגקוק ואז לצ'אנג מאי) ולהגיע לשוק הלילה בצ'אנג מאי Chiang Mai Walking Streetשוק הלילה נמצא בקרבת העיר העתיקה המקסימה. אורך הרחוב הוא כקילומטר ותוכלו לשוטט ולהנות מהמראות היחודיים והאווירה הנינוחה ששוררת במקום. צ'אנג מאי ידועה בכמות התיירים המגיעה לצפון תאילנד, שוק הלילה פופולארי במיוחד. בשוק תהנו ממופעים, מדוכני מזון, מזכרות, פירטי לבוש, מותגים, מבחר גדול של תכשיטים ועבודות יד .הכול כמובן במחירים זולים ובשירות נעים במיוחד. ברים סמוכים וחגיגה אינסופית.
שעות פתיחה: ראשון החל משעה 17:00
מיקום: דרך ראחדגין, צ'יאנג מאי . Ratchadamneon Road, Chiang Mai.


משם נמשיך לצפון מזרח ונגיע לשוק קסום (שוק הלילה בצ'אנג ראי ( Chiang Rai Night Bazaarשוק הלילה משתרע על פני החיבור של ארבעת גושי העיר, שם תפגוש את יצירות המופת המקומיות והתרבותיות המופלאות ביותר המשפעות גם מהמדינות הסמוכות לגבול הצפוני. בורמה ולאוס, כך תוכלו למצוא כאן מגוון רחב של מוצרי אומנות שלא תוכלו לראות בחלקים אחרים בתאילנד. בעיקר של שבטים שנדדו ממדינות הצפון לפני מאות שנים וקבעו את מושבם בתאילנד. השוק גם מציע שלל של דוכני מזון, תכשיטים, פרטי לבוש , אביזרי אופנה ומופעי רחוב לצד דוכני הבירות והמסעדות. הכול כמובן במחירים זולים לצד חוויה אסייתית בלתי נשכחת.
שעות פתיחה: 18:30 – 23:00 
מיקום: בין פאהוליודק וכבישי פראסופסוק Between Phaholyothin and Prasopsuk Roads, Chiang

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ