תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

בין החופים הלבנים לאיים המהפנטים – התחברו לקסם של דרום תאילנד

בין ימת אנדמן למפרץ תאילנד, על חצי האי המלזי – נמצאת הפינה הדרומית, האקזוטית והמטריפה של תאילנד. היא משתרעת על חלקת אדמה לא גדולה במיוחד (כ-70 אלף קמ"ר, בערך פי 3 ממדינת ישראל) ביחס לשאר המדינה, אך בזכות המיקום המשובח אין פלא שהיא נחשבת ליעד התיירותי הפופולרי ביותר לתיירות בכל אזור דרום מזרח אסיה.

בין החופים הלבנים לאיים המהפנטים - התחברו לקסם של דרום תאילנד | southern thailand regions map
מפת דרום תאילנד

האזור מחולק ל-14 מחוזות, בין השמות המוכרים נוכל למנות את פוקט, האי הגדול ביותר בתאילנד וגם מפתקד כמחוז עצמאי, קראבי, וסוראט טאני. התיירות נמצאת בשני אזורים עיקריים – מצד אנדמן, המשולש שבין המחוזות פוקט, קראבי ופאנג נגה מכיל את מירב היעדים הנחשקים, בעוד מצד המפרץ התאילנדי – אלו הם המחוזות סוראט טאני (הגדול ביותר בדרום) ושומפון (המחוז המחבר בין דרום תאילנד למרכזה) אשר בחלקתם נמצאים האיים קוסמוי, קופנגן וקו טאו.            

בין החופים הלבנים לאיים המהפנטים - התחברו לקסם של דרום תאילנד | 3435574
פוקט

קשה שלא להתפעם ממחזות הטבע עוצרי הנשימה שנמצאים בכל רחבי דרום תאילנד – בין אם אלו סלעי הגירית העצומים העומדים להם בנחת ליד החוף, האיים המטריפים המשלבים בין חופי הרחצה המושלמים לג'ונגלים ירוקים ושופעים, או שמורות הטבע להן המקומיים דואגים בקפדנות.

בין החופים הלבנים לאיים המהפנטים - התחברו לקסם של דרום תאילנד | south thailand

לא משנה אם אתם חושבים על לבקר בתאילנד במסגרת תאילנד עם ילדים לחופשה משפחתית, חופשה צעירה עם החברים, נופש זוגי או אפילו ירח דבש, אתם חייבים להגיע לדרום! היעדים שבאזור מתאימים לכולם, ומציעים נתק מוחלט שיגרום לכם לשכוח לחלוטין מחיי השגרה. הנופים, החופים, האוכל המדהים שאפשר למצוא בכל פינה – לא תמצאו מקום קרוב יותר לגן עדן מזה.

בין החופים הלבנים לאיים המהפנטים - התחברו לקסם של דרום תאילנד | thai money

מבחינת המחירים הממוצעים שתשלמו על כל דבר במהלך השהות שלכם באיים, בטח ישמח אתכם לדעת כי בהשוואה למחירים המקבילים בישראל ושאר העולם המערבי – דרום תאילנד זולה מאוד. אמנם במרכז וצפון תאילנד, ממוצע המחירים נחשבים אפילו לנמוכים יותר מהדרום כאשר מתחשבים בקניות ושופינג, אוכל ומסעדות, ואפילו מלונות בתאילנד וכפרי נופש, אך הפערים לרוב לא משמעותיים למדי.

בין החופים הלבנים לאיים המהפנטים - התחברו לקסם של דרום תאילנד | 1548913441 1 org
שדה תעופה פוקט

ישנם מספר שדות תעופה המפוזרים ברחבי האזור – בצד המערבי המרכזיים שביניהם נמצאים בפוקט ובקראבי – מהם ניתן להגיע ליעדים נוספים כמו קופיפי וקאו לאק, ובמזרח שדה תעופה בקוסמוי, ואחד גם בסוראט טאני ממנו אפשר להגיע לאיים קוסמוי, קופנגן וקו טאו בדרך המשלבת טיסה, נסיעה ומעבורת. ישנם גם קווי אוטובוסים המציעים נסיעה של בין 10 ל-12 שעות ולאחר מכן עלייה למעבורת שתארוך בין שעה לשעתיים לכיוון האיים קוסמוי וקופנגן, או נסיעות של בין 14 ל-18 שעות ליעדים באזור פוקט וקראבי.

בין החופים הלבנים לאיים המהפנטים - התחברו לקסם של דרום תאילנד | south thailand
האי קוסמוי

בשנות ה-80, קוסמוי היה עוד רק כפר דייגים. כיום, מדובר במוקד תיירותי ענק בו תוכלו למצוא את כל סוגי האטרקציות והפעילויות עליהם רק אפשר לדמיין, בים וביבשה, ומגוון ענק של בתי מלון וכפרי נופש מכל הסוגים מהם תוכלו לבחור. שווקים, מרכזי קניות, פארקים – בקוסמוי יש הכל. קופנגן ידועה בעיקר בזכות מסיבות הפול מון שהיא עורכת מדי ירח מלא כבר עשרות שנים, אך כבר מזמן הפכה ליעד שלם שיכול לספק את כל המגיעים אליו. טיולי האיים המומלצים באזור הם טיול לשמורת הטבע של 42 האיים, וטיול שלושת האיים לשמורת הטבע של קו-נאנג יואן הנמצאת בסמוך לאי קו טאו.

בין החופים הלבנים לאיים המהפנטים - התחברו לקסם של דרום תאילנד | Phuket scenery aerial photography sunrise a
פוקט

פוקט הוא אי כה גדול, שבמרכזו ישנם ערים המאכלסות את מירב המקומיים, אך התיירות מתרכזת בעיקר בחופים. הסואן והתיירותי ביותר מביניהם הוא חוף הפאטונג, וישנם מספר חופים נוספים המציעים חופשה יותר שלווה כמו חוף קארון וקמאלה. קראבי וקאו לאק מציעות חופשה רגועה ואקזוטית, ובקופיפי אפילו לא תראו רכבים ממונעים. באזור זה הטיולים המומלצים ביותר הם הטיול לארבעת האיים הידועים גם בכינוי איי ג'יימס בונד, טיול שבעת האיים (אזור קופיפי), טיול לאיי סימילאן, ושמורת הטבע הענקית קאו סוק.  

בין החופים הלבנים לאיים המהפנטים - התחברו לקסם של דרום תאילנד | pattaya to phuket
איי סימליאן

טיולי ג'יפים, באנג'י, אופנועי ים, טיולי איים ושמורות טבע, טיפוס על סלעים, טיולי דיג ושיט, טרקטורונים, פארקי מים ומגלשות ענק, מופעים, טרקטורונים ואומגות הם רק חלק מהפעילויות בהם תוכלו לבקר בעת הנופש שלכם בדרום תאילנד – רק אל תשכחו להביא איתכם בגדי ים!  

מעוניינים בעזרה לתכנן איך להעביר את הזמן שלכם בחופשה הבאה שלכם לתאילנד? צוות הסוכנים המנוסה שלנו מחכה לחזור אליך, השאירו פרטים ותקבלו טלפון בהקדם!

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ