תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

דרום תאילנד- יעדים פופולרים ומידע חשוב:

דרום תאילנד הוא אזור נפלא עם הרבה מקומות רבים ושונים לחקור. מהחופים המדהימים של פוקט ועד האיים השלווים של קראבי, לכל מקום יש את האטרקציות המיוחדות שלו. בין אם אתם רוצים חופים, אטרקציות או ללמוד על תרבות, בדרום תאילנד יש משהו שמתאים לכולם. בואו נסתכל על כמה מהאזורים המדהימים בהם תוכלו לבקר: 

south thailand

פוקט-

ברוכים הבאים לפוקט – האי הגדול והפופולארי בתאילנד. האי ממוקם בדרום מערב תאילנד לצד ים אנדמן, צפון האי מחובר ליבשה בעזרת גשר של 600 מטרים המחבר אותו לאזור פאנג נגה ומשם ניתן להמשיך בנסיעה לקאו לאק, קראבי, קאו סוק ועוד המון יעדים סביב האי .

 למרות גודלו של האי , ההתניידות בו די קלה ונוחה. התשתיות באי מאוד מפותחות והכבישים חדשים ובטוחים. באי יש מספר חופים מרכזיים ובכל חוף תמצאו מרכז מקומי תוסס שיספק את כל צרכי התייר הממוצע. 

שדה התעופה של פוקט שמקבל טיסות פנים וטיסות בינלאומיות, הוא שער הכניסה לאי והדרך המומלצת ביותר להגיע לאי. טיסות מכל היעדים בתאילנד נוחתים בשדה מדי שעה, בנוסף השדה משמש גם שדה תעופה בינלאומי ומקבל טיסות בינלאומיות ישירות מתל אביב, דובאי ועוד המון יעדים ברחבי העולם.

 באי יש הכל מהכל, והאי מתאים לכולם: משפחות, צעירים וזוגות. מיקומו הגיאוגרפי של האי, מקנה לו מבחר רב של אטרקציות יבשתיות וימיות, שאין כמותם בעולם. ניתן לשלב חופשה באי פוקט עם עוד יעדים ואיים מעניינים ומרתקים כמו: נאקה איילנד, קו יאו יאי, קו יאו נוי, קופיפי, קאו לאק, קאו סוק, קראבי, ריילי, קו לנטה ועוד.

patong

קראבי-

ברוכים הבאים לעיירת החוף קראבי הממוקמת בדרום מערב תאילנד ומתפארת בשקיעות מרהיבות וטבע טרופי מרהיב הכולל צוקי גיר ענקיים וג'ונגלים אין סופיים. מחוז קראבי ממוקם באזור הדרומי מערבי של תאילנד על חופי ים אנדמן. במחוז שוכנת העיר קראבי ומרחק קצר ממנה תמצאו כמה מן החופים היפים בתאילנד. 

אזור קראבי התברך בטבע עוצר נשימה: צוקים ירוקים ענקיים, נופים מטריפים, איים בתוליים בעלי מים בצבע תכלת וחופים לבנים ונקיים. קראבי זה המקום לטייל ולשלב מנוחת "בטן גב" במלון. 

קראבי כיעד הוא הרבה פחות תיירותי ועמוס מאיים כמו קוסמוי ופוקט, אך הוא בהחלט מציע חוויה מפנקת אמיתית בשילוב טיולי שייט מהממים. בקראבי תמצאו המון אופציות לטיולים מרהיבים הייחודיים לקראבי בלבד, בשביל להנות מהיעד בצורה האופטימלית ביותר מומלץ לטייל המון ולחוות ככל הניתן בים וביבשה, על מנת לחוות בצורה המיטבית יש כאלו שישכירו רכב ויטיילו באופן עצמאי, השכרת רכב כאמור תעניק לכם עצמאות וכך גם תחזקו את יצר הסקרנות שלכם, המון פינות נסתרות שתוכלו לגלות, מסעדות מגניבות, מפלים ועוד ועוד, השכרת רכב בקראבי זה דבר מומלץ ביותר. העיר קראבי עצמה נמצאת במרחק נסיעה של כ 30 דקות מאזורי החוף. העיר משמשת בעיקר את תושבי המקום, ולא תמצאו בה הרבה תיירים לעומת האזורים הסמוכים לרצועת החוף. 

בעיר תוכלו למצוא שווקים אותנטיים ותוכלו לראות איך המקומיים חיים, וכמובן להנות מאוכל מקומי משובח, מומלץ לשקול הגעה לטיול יום בעיר עצמה. שוק הלילה בעיר מאוד נחמד גם כן, בו תמצאו המון מאכלים שאולי תתקלו בהם בפעם הראשונה בחייכם, שוק הלילה בקראבי הינו מקום בילוי מועדף בקרב המקומיים, חוויה מיוחדת מובטחת, אלה מאיתנו האוהבים מאכלי ים ימצאו מגוון רחב של מאכלי ים.

phiphi

קוסמוי-

האי קוסמוי שוכן בקבוצת האיים בדרום מזרח תאילנד באזור מפרץ תאילנד בשכנות עם קופנגן קו טאו, ועוד מספר של איים קטנים באזור. שמורת הטבע של "נאנג יואן" גם כן ממוקמת באזור זה. 

קוסמוי הוא האי השלישי בגודלו בתאילנד. לא לדאוג, הוא לא ממש גדול וניתן להקיפו בזמן של כשעה נסיעה בלבד. קוסמוי הוא גם הפופולרי ביותר בקרב המטייל הישראלי בתאילנד, חופים אקזוטיים, חול דק ולבן, מים צלולים ומלונות על רצועת החוף הופכים אותו למקום קסום בעיני רבים. 

חופשה באי קוסמוי היא שילוב של בטן גב על שפת החוף, אטרקציות ימיות ויבשתיות, חיי לילה, ברים בנקודות קסומות ואזורי טבע טרופיים להתבודד בהם. האי קוסמוי הפך ליעד אהוב בקרב משפחות ישראליות הפוקדות את האי במהלך חופשה הקיץ של יולי אוגוסט.

samui

מזג האוויר בדרום תאילנד-

באופן כללי, מזג האוויר בתאילנד חם ולח כל השנה, ניתן ואף מומלץ לבקר בדרום תאילנד במהלך כל השנה. אם אתם רוצים ללכת על בטוח ולהגיע לתאילנד בתקופה הכי יבשה, ההמלצה היא להגיע בין חודשי פברואר לאפריל, חודש אפריל נחשב לחודש החם ביותר בתאילנד, בו גם נחגג חם המים "הסונגראן".

 העונה החמה (פברואר-אפריל), העונה הגשומה (מאי-נובמבר) והעונה הקרה (דצמבר-ינואר). בפועל זה לא באמת מדוייק, אך גם התאילנדים רצו שיהיה להם עונות מזג אוויר כדי שיוכלו לחלק את השנה. אם בא לכם להנות ממזג אוויר נעים, בשילוב הבריזה של הים, אז חודשי דצמבר-ינואר הם "הקרירים" ביותר באופן יחסי כמובן, לא באמת קר בתאילנד, חוץ מצפון תאילנד איי שם גבוה בהרים, שם מומלץ ללבוש איזה "קפוצ'ון" בשעות הערב. 

חודשי מאי-נובמבר נחשבים לחודשים "הגשומים" בתאילנד. בפועל גם בחודשים אלו אנשים מטיילים, משתזפים וגם נשרפים בשמש. טמפרטורה ממוצעת של כ 32 מעלות תלווה אתכם במהלך חודשים אלו, כאשר לצד המון ימי שמש יהיה לכם גם ימי גשם. תזכרו שבחופשה בת שבועיים, יהיו לכם גם ימי שמש וגם ימי גשם, והגשם לא באמת ישפיע על החופשה. תמיד אפשר לברוח לאיזה מסז' של שעה ולחכות שהגשם יפסק.

לסיכום-

דרום תאילנד היא חוויוה מגוונות ומעניינת גם לזוגות וגם למשפחות. החופים הנפלאים שיגרמו לכם לחוות ולהתרגש כמו שלא הרגשתם אף פעם! האטרקציות המגוונות מציעות חוויות לכל גיל וסוג. התרבות המקומית עשירה ומעניינת, הטבע השופע במגוון נדיר. האוכל המקומי מציע טעמים וריחות ייחודיים שמרגשים את החושים ויגרמו לכם להתאהב בתאילנד.

 

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ