תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

קוסמוי

קוסמוי בורכה בחופים היפים בעולם

החופים הטובים ביותר בקו סמוי הם הסיבה העיקרית לכך שהאי מופיע ברשימת כל כך הרבה מטיילים. עם יותר מ-50 ק"מ של קו חוף המארח כ-40 חופים, מפרצים ומפרצונים קטנים, אין מחסור בבחירות. הוסף אקלים טרופי המציע טמפרטורה שנתית של כ-30 מעלות צלזיוס, כמו גם את כל התשתית הדרושה לאירוח, להאכיל ולארח מבקרים, ואין זה פלא שקוסאמוי הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר בדרום תאילנד.

החופים הפופולריים ביותר בקוסמוי לא יכולים להיות שונים זה מזה. מהצ'אוונג הארוך והעמוס ועד לצ'ואנג מון הקצר והמבודד, יש רצועת חול למגוון רחב של טעמים בסאמוי. עיין ברשימה שלנו של הטובים ביותר כדי לוודא שאתה בוחר חוף שמתאים לך.

חוף צ'אוונג

קוסמוי 10 החופים המומלצים ביותר | f1daa1ae 17ce 4e25 b6d4 24058debe55a

חוף צ'אוונג הוא רצועה פופולרית של חול לבן אבקתי בקוסמוי. המפרץ הרחב מהווה את המוקד לפיתוח תעשיית התיירות של האי. חצי הסהר המלכותי של קו החוף שלו, באורך 5 ק"מ, גובל ביבשות סלעיות משני קצותיו, עם שונית מהחוף והאי הזעיר קו מטלם מצפון.

צ'אוונג מציעה אפשרויות לינה רבות יותר מאשר במקומות אחרים בקוסמוי. החוף הוא גם מרכז חיי הלילה העיקרי של האי, עם ברים ומסעדות הנותנים מענה לכל טעם. בצד החיסרון, יש לו תחושה מאוד "תיירותית", כך שאין לו את הזהות התאילנדית הייחודית שתמצאו באזורים אחרים בקוסמוי אטרקציות.

 

חוף לאמאי

קוסמוי 10 החופים המומלצים ביותר | c44517fa 9b56 4db8 acf9 1d38b523bef8

לאמאי היא עיר הנופש השנייה בגודלה בקוסמוי תאילנד אחרי צ'אוונג. חוף לאמאי עצמו מקסים – חצי סהר מהמם של חול לבן אבקתי עם שוליים דקלים שמתאים לשיזוף היום. יש אפילו רצועת מים מרכזית ועמוקה שמתאים לשחייה ולספורט ימי. סלעי גרניט גדולים הם ציוני הדרך של חוף לאמאי – המפורסם שבהם הוא הין טה והין יאי, בקצה הדרומי של החוף.

לאמאי שקטה ופחות הומה מאחותה הגדולה, אבל יש בה שפע של אפשרויות לינה, אוכל וקניות, כמו גם כמה אתרי ספא ואתרי תיירות נהדרים שאפשר לחקור. זה נחשב לאופציה הטובה יותר עבור משפחות ומטיילים מבוגרים.

מיקום: Lamai Beach, Maret, Koh Samui, Surat Thani 84310, תאילנד

חוף בופוט

קוסמוי 10 החופים המומלצים ביותר | 42f060c5 cf28 405e 8bb2 1b9a85a6a919

בופוט היא בעצם 2 מקומות: חוף בופוט, שסוחף מטה כמה קילומטרים בין חופי בנגראק ומאנאם, וכפר הדייגים המקסים. האחרון הוא אולי אחד המקומות העתיקים ביותר באי ותופס את החלק המזרחי של החוף. יש לו מוניטין שנמתח הרבה מעבר לסאמוי בהיותו המקום האלגנטי והשמור ביותר באי. שוק רחוב פנטסטי מתקיים כאן בימי שישי.

חוף בופוט עצמו הוא רצועה באורך 3 ק"מ שלאורכה אתרי נופש לכל רמות התקציב. תוכלו ליהנות מנוף נהדר של קופנגן, הממוקמת כ-12 ק"מ צפונית לחוף.

חוף מאנם

קוסמוי 10 החופים המומלצים ביותר | 9c18b44a 8492 446b bace ba363e676fb3

Maenam הוא חוף שליו עם נופים מצוינים של קופנגן. רבים מאתרי הנופש שלה ממוקמים בקצה של מסלולים ארוכים ומשתוללים, ומעניקים מידה של פרטיות שאינה זמינה במקומות אחרים. 

למרות שזה היה במקור אזור תרמילאים אמיתי, מאנם מארחת כעת מגוון גדול של אפשרויות לינה על החוף. החוף עצמו מציע מגרש משחקים נהדר לטיולים ארוכים סביב השקיעה, עם אפשרות לעצור ולשתות משקה מרענן באחד הברים שלאורך החוף.

חוף צ'אנג ב'

קוסמוי 10 החופים המומלצים ביותר | 37714fa1 38ff 4a5b b7d5 76edba771db1

צ'ואנג מון היא סדרה של מפרצים בקצה הצפון מזרחי של האי סאמוי. יוקרתי יותר משכנתה בנגראק, היא נשלטת על ידי קומץ אתרי נופש ברמת 3 עד 5 כוכבים. למרות זאת, זה עדיין חוף שקט, שעדיין לא ידוע על ידי רוב המבקרים.

חוף צ'ואנג מון קטן למדי, אורכו כ-700 מטר ושוכן במפרץ יפהפה. הוא רחב וחולי, עם תצורת סלע בצד אחד המציע שנורקלינג טוב ואיון שניתן להגיע אליו בקלות בקיאק ים בצד השני.

מידע נוסף במדריך הבא:קוסמוי 10 החופים המומלצים ביותר

חוף ליפא נוי

קוסמוי 10 החופים המומלצים ביותר | d0972e1d d204 432b bc5e 29fdad6fdcf7

Lipa Noi היא בחירה נוחה לכל מי שנוסע לקו סמוי מהיבשת. בחוף יש חול לבן עדין, ואין סלעים או אלמוגים במים, מה שהופך אותו לאחד החופים הטובים ביותר לילדים באי. המים רדודים מאוד עד 100 מטרים החוצה.

יש כמה פעולות בונגלו מרווחות היטב, כמו גם אתרי נופש יוקרתיים יותר. מלבד החוף וכמה ברים מגניבים על החוף, אין הרבה מה לעשות באזור – הריחוק שלו הוא מה שהופך אותו לאטרקטיבי ביותר עבור מבקרים רבים.

חוף טאלינג נגם

קוסמוי 10 החופים המומלצים ביותר | d8f776bc 662e 42d8 8437 5a0e1a2334a2

Taling Ngam מורכב מחופים בתוליים עטופים בג'ונגל ונופים מדהימים של הפארק הימי הלאומי אנג טונג. החוף הפונה מערבה מציע גם נופי שקיעה מדהימים באחד החלקים הציוריים ביותר של האי.

הלינה נעה בין בונגלוס זולים לאתרי נופש יוקרתיים. החוף נמצא לפחות 20 דקות נסיעה אפילו מנתון, העיירה הקרובה ביותר בכל חשיבות, וכמעט שעה נסיעה מצ'אוונג. עם זאת, אם אתם מחפשים חופשה מרגיעה, עצלנית וטרופית בסאמוי מעל הכל, קשה לנצח את Taling Ngam.

חוף סילבר

קוסמוי 10 החופים המומלצים ביותר | cbd5f3de b0f1 4f7a 85c5 087e4098261e

סילבר ביץ' הוא גן עדן טרופי באורך 250 מטרים השוכן במפרץ קטן ומקסים הפונה מצפון מזרח לקוסמוי למטייל. ידוע גם בשם Haad Thong Ta-khian ('החוף של עצי הטא-חיאן' בתאילנדית), החוף מארח 4 בתי מלון ומסעדות ותיקים, אשר תופסים את כל אורכו של החוף.

אתה עדיין יכול לגשת לחוף סילבר בחינם, גם אם אתה לא אורח במלון.  החוף ממוקם ממש צפונית לחוף לאמאי, זוהי רצועת חול שלווה ושווה את הביקור. תוכלו ליהנות מהזדמנויות טובות מאוד לשיזוף, שחייה ושנורקלינג.

חוף סמרונג ומפרץ תונגסון

קוסמוי 10 החופים המומלצים ביותר | a32e627f c88b 47e4 8b39 ca38781f3068

חוף סמרונג ומפרץ תונגסון הם היעדים הצפוניים ביותר בקוסמוי. הם שוכנים זה לצד זה על הכף הקטנה בין חופי בנגראק וצ'ונג מון, ומציעים נופים מרהיבים של קופנגן. שני המפרצונים הללו נגישים בקלות מכיוון שהם מארחים מבחר טוב של מלונות.

2 המפרצונים האלה (3, אם סופרים את 'חוף הנטוריזם' המובן מאליו, שנמצא 100 מטרים מזרחית למפרץ תונגסון) פשוט יפים. הם מציעים מים צלולים, חול לבן אבקתי, והתחושה שיש לך חוף פרטי משלך.

חוף באנג פור

קוסמוי 10 החופים המומלצים ביותר | 676cdf0b 1a80 4f0a b897 aedce2d46b4c

באנג פור הוא ללא ספק החוף הנינוח ביותר בצפון קו סמוי. הוא מדורג כאחד מחופי התרמילאים הטובים ביותר באי, אם כי עדיין תוכלו למצוא כמה אתרי נופש מהשורה הראשונה על החוף הזה.

עם אורך כולל של כמעט 11 ק"מ, מופרע רק על ידי שפך נהר הפונג פאה וכמייה סלעית זעירה, לבאנג פור יש את קו החוף הארוך ביותר בקו סאמוי. אפילו עם ברים, מסעדות ומגוון אפשרויות לינה, עדיין יש לו מגע טרופי אמיתי. חוף זה, הממוקם ממש מערבית ל-Maenam, מציע יעד לא מוצלח.

מידע נוסף במדריך הבא: קוסמוי 21 דברים שאתם חייבים לעשות

 

 

מפת קוסמוי

קרא עוד על קוסמוי

קוסמוי עם ילדים

קוסמוי עם ילדים

קוסמוי עם ילדים קוסמוי עם ילדים, אחד היעדים הכי אהובים על התייר הישראלי בתאילנד, מציע שפע של פעילות למשפחות עם ילדים. מלבד המלונות המפנקים על

תאילנד באוגוסט

תאילנד באוגוסט

תאילנד ביולי-אוגוסט תאילנד מושכת אליה תיירים כל השנה, אומנם שיא העונה בתאילנד נחשב בחודשי נובמבר-אפריל, אך גם בחופשת הקיץ של יולי-אוגוסט המון משפחות מהארץ ומהעולם

קוסמוי לסיכום

בין אם אתם צעירים אחרי צבא המחפשים חיי לילה, זוג שמחפש יעד רומנטי, או משפחה עם ילדים, האי קוסמוי הוא היעד בשבילכם. החופים הלבנים, הריזורטים הפרוסים לאורך החוף והאטרקציות הרבות של האי הם בדיוק מה שהפך את קוסמוי ליעד מספר אחד של התייר הישראלי בתאילנד.

×

שיחת ווטסאפ