תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

מלונות בקוסמוי – 5 מלונות בקוסמוי שכדאי להכיר

מלונות בקוסמוי – 5 מלונות בקוסמוי שכדאי להכיר

אין אחד שלא חולם על חופשה בקוסמוי, האי הקסום מציע מגוון גדול של מלונות בקוסמוי. לאורך כל אחד מחופיו הלבנים של האי תמצאו מלונות בכל הרמות, הפרוסים לאורך החוף. בחרנו 5 מלונות מיוחדים בקוסמוי, כדאי שתשימו עליהם עין לקראת החופשה הבאה שלכם בתאילנד, מלונות בקוסמוי שכאלו בדרך כלל רואים רק בסרטים.

מלון ריץ קרלטון קוסמוי (The Ritz Carlton Samui)

מלון ריץ קרלטון - מלונות בקוסמוי
יוקרה למשפחות וזוגות

מיקום: חוף צ'ונגמון.
דרגה: 5 כוכבים.
מלון ריץ קרלטון קוסמוי ריזורט יוקרתי ברמת 5 כוכבים, הממוקם על מפרץ חוף פרטי. המלון מציע פינוק ברמה הגבוהה ביותר לאורחיו. תוכלו ליהנות מספא מפנק, מיני גולף, בריכת אינפיניטי, בריכה בתוך הים ומספר מסעדות יוקרה הפרוסות לאורך המלון. ריץ קרלטון בקוסמוי הוא בהחלט מהמלונות שנכנסים אליהם ולא רוצים לצאת במשך כל החופשה.

מלון W קוסמוי (W Koh Samui)

מלון ספא בקוסומי - תאי טורס
המלון האהוב על המפורסמים שבאים לקוסמוי

מיקום: חוף מאה נאם.
דרגה: 5 כוכבים.

מלון W קוסמוי המפורסם, אין הרבה ישראלים שלא מכירים אותו, המלון של כל המפורסמים שמגיעים לנפוש בקוסמוי. המלון מציע רצועת חוף פרטית ומפנקת. לובי המלון בעל העיצוב המיוחד הוא אחד מנקודות הצילום הכי פופולריות בקוסמוי.

מלון סאלה סמוי צ'אוונג (Sala Samui Chaweng Beach Resort)

מלונות בתאילנד - תאי טורס
יוקרה בלב חוף צ'אוונג

מיקום: חוף צ'אוונג.
דרגה: 5 כוכבים.
מלון מרשת סאלה, הממוקם במרכז חוף צ'אוונג, מלון חדש שנפתח בשנת 2019, נחשב למלון הכי מפנק בחוף צ'אוונג. המלון מחולק ל 2 אגפים, כאשר האגף על החוף בנוי בסגנון יווני בעל צבע לבן בולט. כל המלון בנוי בסגנון שנותן תחושה של רוגע אמיתי. היתרון הגדול של המלון שלמרות הממוקם בלב חוף צ'אוונג הסוען, מרגע שנכנסים בשערי המלון פשוט מתנתקים.

מלון ואנה בל ריזורט סמוי (Vana Belle Resort Koh Samui)

ואנה בל קוסמוי - מלונות בקוסמוי
אהוב במיוחד על התייר הישראלי

מיקום: חוף צ'אוונג נוי.
דרגה: 5 כוכבים.
אחד הריזורטים המפוארים בקוסמוי מבית רשת "סטארווד", המלון בנוי על גבעה שיורדת לאט לאט ומתמזגת לחוף עוצר נשימה. מכלל החדרים במלון תהנו מנוף פתוח לים. בריכת האינפיניטי של המלון בשילוב הירוד מסביבה יוצרים הרגה טרופית אמיתית. שירות המלון כמו שנהוג ברשת, ישאיר אתכם פעורי פה.

הנסר סמוי (Hansar Samui Resort)

מלונות בקוסמוי - 5 מלונות בקוסמוי שכדאי להכיר | hansar samui resort window view
כםר הדייגים ממש מעבר לפינה

מיקום: חוף בופוט.
דרגה: 5 כוכבים.

מלון הנסר סמוי ממוקם בחוף "בופוט" בצמוד "לכפר הדייגים" בקוסמוי, טיילת ערב בסגנון מערבי עם שלל מסעדות וברים לבילוי מהנה בקוסמוי. המלון בנוי בצורה כזו: מכל החדרים נשקף נוף עוצר נשימה של הים. בריכת האינפיניטי של המלון נמצאת צעדים ספורים מהים. מלון הנסר קוסמוי הוא הכי פחות יוקרתי מכלל המלונות שהזכרנו ברשימה, אך תהיו בטוחים שלא תתאכזבו ממנו כלל.

מקווים שלא הקשנו עליכם עוד יותר עם בחירת מלונות בקוסמוי, אבל אם כן, קודם כל סליחה, דבר שני, אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונציגינו ישמחו ליצור קשר ולעזור לכם לבחור את המלון המתאים ביותר בשבילכם.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ