תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

מלונות בפוקט – בתי מלון מומלצים באזור

מלונות בפוקט – בתי מלון מומלצים באזור

האי פוקט הוא האי הגדול ביותר בתאילנד, הוא טומן בתוכו עשרות חופים ומרחבי ג'ונגלים ירוקים רבים. ככל שיורדים מצפון האי לכיוון דרום, זוכים לראות נופים רבים ומגוונים שמשתנים ככל שאנחנו מתקדמים. לאורך כל האי פרוסים מלונות רבים, רוב התיירים בוחרים ללון בחוף פטונג הפופולרי, בכתבה הבאה נראה לך 4 מלונות בפוקט הנמצאים באזורים שונים ברחבי האי ומפורסמים בזכות הייחודיות שלהם. אנו ממליצים לקחת אותם בחשבון לקראת החופשה הבאה שלכם בתאילנד.

מלון קימלה פוקט – Keemala Phuket

מלון קימלה פוקט
Keemala Phuket

מיקום: בתוך הג'ונגלים של חוף קמלה
דירוג: 5 כוכבים

מלון קימלה פוקט נחשב לאחד המיוחדים בכל תאילנד, וילות בנויות כבקתות של "קן ציפורים" עם בריכה פרטית בלב הג'ונגל, יוצאים מהחדר מוקפים בירוק טרופי ומנקים ישר לתוך הבריכה. קימלה בפוקט הינו המלון המושלם לחופשת ירח דבש בתאילנד. מרגע שתכנסו אל מתחם הריזורט תתנקו מכל הסובב אתכם ותתחילו להנות אחד מהשני.

מלון JW מריוט פוקט – JW Marriott Phuket

מלונות בפוקט
JW Marriott Phuket

מיקום: חוף מאי קאו
דירוג: 5 כוכבים

ריזורט הנופש מריוט פוקט שזוכה לפופולריות רבה, ממוקם בצפון האי פוקט בחוף "מאי קאו", הידוע בחופים טרופיים. הריזורט בנוי לאורך החוף ומציע מגוון גדול של הפעלות לכל המשפחה, המלון תוכנן בצורה כזו שלא יחסר לכם כלום ולא תצטרכו לצאת ממנו, אלא אם אתם בדרך ליעד הבא. בריכת אינפיניטי ארוכה, מדשאות לאורך כל הריזורט וצוות בידור והוואי ידאג שלא ישעמם לכם לרגע. מלון מריוט בפוקט מושלם לחופשה עם ילדים בתאילנד.

מלון סנטייה קו יאו יאי – Santhiya Koh Yao Yai Resort & Spa

מלון סנטייה קו יאו יאי
 Santhiya Koh Yao Yai Resort & Spa

מיקום: האי קו יאו יאי – 20 דקות שייט מפוקט
דירוג: 5 כוכבים

אחד המלונות המיוחדים בתאילנד ממוקם דווקא באי קו יאו יאי הממוקם מזרחית לאי פוקט במרחק של כ 20 דקות שייט. המלון בנוי על צלע הר בתוך הג'ונגלים הירוקים של האי ויורד בהדרגה עד לחוף הלבן של האי. כל החדרים מעוצבים בעץ מיוחד. הייחודיות של המלון הוא שמכלל החדרים נצפה נוף עוצר נשימה לאוקיינוס עם נופים מרהיבים. מלון סנטייה מושלם לחופשה משפחתית או זוגית בתאילנד.

מלון קטאטאני פוקט – Katathani Phuket

מלונות בפוקט
Katathani Phuket

מיקום: חוף קאטה נוי
דירוג:
5 כוכבים

אחד המלונות הוותיקים בפוקט ממשיך להתחדש ולהפתיע כל שנה מחדש. ממוקם לאורך כל רצועת החוף של קאטה נוי וזוכה לגישה ישירה ופרטית לחוף, הופכים את המלונות לאחד הטובים בפוקט. קטאטני פוקט מושלם לחופשה עם ילדים בתאילנד, המלון מציע 4 בריכות שחייה גדולות, אגף עם מגלשות לילדים, קידס קלאב וחדרי משפחה גדולים. אנו מבטיחים שהילדים לא ירצו לעזוב את המלון בסוף השהות.

יש לכם עוד שאלות? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג מטעמנו ישמח ליצור קשר להמליץ לכם על ריזורט מושלם בפוקט.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ