תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

כל הדברים שעליכם לדעת לקראת תכנון חופשה משפחתית בתאילנד

רגע לפני שתוכלו לארוז את זוג הסנדלים האהוב עליכם ולטוס לתאילנד עם כל המשפחה, הכנו לכם רשימה מקיפה עם כל המידע החשוב ביותר בו עליכם להתחשב בזמן התכנון של החופשה הקסומה. לקראת הכתבה הבאה אנו ממליצים לכם להצטייד בדף ונייר:

חופשה על בטן מלאה –

תאילנד ידועה בתור יעד קולינרי מדהים, בו תוכלו למצוא את כל אשר תחפוץ נפשכם. בין דוכני הרחוב המגישים מאכלים מסורתיים ואותנטיים לבין המגוון העצום של המסעדות בהן תוכלו לבקר במהלך השהייה (ביניהן גם שלל מסעדות ישראליות), וכמובן כל המותגים המוכרים מהמערב כמו מקדונלדס או KFC בכל פינה – כל יעדי תאילנד מציעים שלל אפשרויות שיבטיחו תאווה לכל חך, ולרוב במחירים מעוררי תדהמה.

במידה ואתם שומרים על כשרות, בטח תשמחו לדעת שישנם בתי חב"ד בבנגקוק, צ'יאנג מאי, פוקט וקוסמוי, בהם לא רק שתוכלו ליהנות מאוכל טעים וכשר, אלא גם לקנות מצרכים מהארץ.        

מעברים קלילים בין יעדים –

אמנם כמעט כל טיסות הפנים בתאילנד אורכות בממוצע רק שעה אחת, אך במהלך חופשה משפחתית ריבוי טיסות ומעברים עשוי לעלות לכם בהמון אנרגיות, משאבים וזמן יקר. השתדלו להימנע מלנסות להספיק כמה שיותר יעדים בזמן קצר, ובמקום זאת – קחו את הזמן לחקור וליהנות מכל יעד עד תום טרם המעבר להבא.  

רוב היעדים בגן העדן האקזוטי מקובצים למספר אזורים,  כך שאם אתם מגיעים עם הילדים – תוכלו להסתפק אפילו בטיסת הלוך ושוב אחת לאזור הנופש המתאים לכם ועדיין ליהנות משלושה או ארבעה יעדים שונים, או אפילו כמו משפחות רבות עם ילדים קטנים, לנפוש ללא טיסות פנים כלל – במרחק של עד 3 שעות נסיעה ברכב מבנגקוק ישנם מספר יעדים מדהימים כמו עיירות החוף הואה הין ופטאיה וגם פנינת הטבע קנצ'נבורי.

צריך מקום לכולם –

תאילנד ניצבת בגאווה במקום העשירי בעולם מבחינת כמות תיירים נכנסים מדי שנה, והיא מושכת אליה סוגים רבים של מטיילים. בכל יעד בו תרצו לבקר תוכלו למצוא מאגר ענק של בתי מלון וכפרי נופש מעולים, אך לא כולם בהכרח יוכלו להציע את חלל הלינה המתאים ואת המתקנים הנדרשים עבור ההרכב המשפחתי שלכם.

במטרה לדאוג שכל חברי המשפחה יהנו במידה המרבית במהלך החופשה, רצוי לבחור מלונות הכוללים משחקייה ופעילויות, שירותי בייביסיטר וכמובן חדרים משפחתיים. תוכלו לפנות אלינו ונשמח להעמיד לרשותכם סוכן המתמחה בטיולי משפחות אשר ייעץ וילווה אתכם במהלך התכנון ובחירת המלונות.

זה בטוח לילד –       

הבטיחות בתאילנד לילדים ולכל עומדת בקנה אחד עם מדינות המערב ונחשבת ידידותית מאוד בנושא זה. לא נשקפת כל סכנה להסתובב בחוץ אפילו בשעות מאוחרות, ואיכות המעברים בין היעדים והתחבורה נחשבת לטובה ובטוחה. גם כללי ואמצעי הבטיחות באטרקציות השונות בהם תבקרו במהלך החופשה עומדים בסטנדרטים מערביים, ואם כבר הזכרנו אטרקציות:

פעילויות לכל גיל –     

לא משנה באילו יעדים תבחרו בסוף לבקר – אטרקציות, טיולי טבע ופעילויות מדהימות ובלתי נשכחות נמצאות מכל עבר. מקדשים עוצרי נשימה, מוזיאוני תלת מימד מתעתעים, פארקי מים ושעשועים ענקיים, הפלגות לאיים אקזוטיים ופעילויות אקסטרים מסמרות שיער הן רק חלק קטן ממגוון האפשרויות שיבטיחו חוויה יוצאת דופן המחכה לכם ולבני משפחתכם בעת הגעתכם לתאילנד. 

אמא אבא תקנו לי – 

בתאילנד יהיה לכם ממש קל וזול לפנק את ילדיכם – בממתקים וקינוחים מיוחדים (שחלקם כמו הגלידות אפילו יוכלו לעשות לכם על המקום), מזכרות חמודות שילוו אותם בעתיד, צעצועים שיסבו אושר ובגדים אופנתיים. בניגוד למדינות אחרות מסביב לעולם ובמיוחד אלו המדורגות בין המתוירות ביותר, תאילנד לא תרוקן לכם את הכיסים כאשר תבחרו להעניק לילדים מכל הלב.  

עכשיו כשאתם יודעים מה מצפה לכם – הגיע הזמן להתחיל לבנות את המסלול האופטימלי עבור הטיול שמצפה לכם. אם תרצו עזרה ותמיכה, צרו עימנו קשר ונדאג ללוות אתכם לאורך כל הדרך.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ