תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

קאו לאק
זהירות, קוקוסים נופלים, ברוכים הבאים לקאו לאק גן עדן תאילנדי אמיתי,
שקופית קודמת
שקופית הבאה

לפרטים נוספים: צור קשר:

סקירת החופים הטובים ביותר קאו לאק

אם אתה חובב שמש, חול וגלישה ורוצה לבקר ביעדי חוף כל כך מדהימים שיש להם מעריצים חוזרים שנה אחר שנה, המשך לקרוא כדי לגלות על מה אנחנו מדברים. לא, זה לא פוקט, לא סאמוי ולא קראבי, זה קאו לאק תאילנד! האזור המעט מוכר והמתוייר הזה שופע חופים חוליים בתוליים ושפע של קסם. ביצענו את המשימה בשבילך לבדוק כל אחד מהם, כדי להביא לכם את הרשימה הסופית שלנו של חמשת החופים המובילים שכדאי לבקר בקאו לאק. רשימה זו מומלצת לכל מטייל המגיע לשם. במדריך נסביר לך בדיוק לאן ללכת כדי להנות מהחופים היפים ביותר!.

1. בנג סאק

רק 4 ק"מ צפונית ל-Pakarang Cape תמצאו את Bang Sak Beach, רצועה שקטה ומדהימה במיוחד של חול לבן ומים כחולים. מרופד בעצי קזוארינה גדולים ומוצלים, הנמצאים בשפע בחלק הדרומי של תאילנד, המיקום השליו הזה אידיאלי לקריאת ספרים שקטה, להשתזף ואולי אפילו לפיקניק עם חברים. יש כאן חצי תריסר אתרי נופש והמרכז המרכזי שנקרא BangSak Village, המספק את המקום האמיתי היחיד לתפוס משקה, גלידה, חטיפים, קרם שמש וכו'. לאוכל, יש דוכני פירות ים פנטסטיים לאורך החוף; מנות הדגים בגריל שלהם טעימות וידידותיות לארנק. באופן כללי, האזור מתהדר במעט מאוד חנויות ומסעדות, כך שזה המקום האידיאלי עבור אלה המבקשים להתרחק מהמולת החופים העמוסים יותר של העיר.

קאו לאק - חופים
קאו לאק – חופים
2. פאק וויפ

אפילו קרוב יותר ל-Pakarang Cape (קילומטר אחד משם) ובאותה רצועת חוף כמו חוף Bang Sak נמצא חוף Pak Wip, המתגאה ב-5 ק"מ של חול לבן ויפהפה. כל השנה אפשר לשחות כאן עם גלישה עדינה ומרגיעה. אם אתה אוהב טיול ארוך על חוף בתולי, אז זה המקום בשבילך! אין לנו מספיק שמות תואר בכדי לבטא בצורה נאותה כמה יפה החוף הזה. עבור כל צייר או צלם, זה הנוף האידיאלי: מי טורקיז, חול לבן ורך, עצים ירוקים וקילומטרים של כלום. אנחנו חושבים שהבנתם את התמונה.

קאו לאק - חופים
קאו לאק – חופים
3. חול לבן

סעו רק 15 ק"מ מהעיר, ותמצאו במהירות את חוף החול הלבן. רצועת החול היפה הזו היא באורך עצום של 2,600 מטרים והיא תקועה בין חוף Pak Weep ו-Pakarang Cape. זהו עוד אחד מהחופים היפים להפליא שתאילנד מפורסמת בהם. שוב, מילים לא עושות אם החוף הזה  צדק. אתה חייב לראות את זה במו עיניך. עם זאת, זה עדיף לבחור על ידי הפחות פעילים, שכן הרחצה נפגעת במקצת על ידי שורה של אלמוגים מתים שקועים במרחק קצר מהחוף. מה שהיה פעם אזור מנומנם מאוד קם לתחייה עם המסחר המקומי; רצועת החוף מציעה כמה אפשרויות מצוינות במחירים סבירים לאוכל ולשתייה.

קאו לאק - חופים
קאו לאק – חופים

עיין במדריך מעניין נוסף  שלנו: קאו לאק איי סימילאן החופים היפים ביותר

4. נאנג טונג

אם אתם אוהבים לשחות, שנורקלינג, שיזוף ובלוי חברתי, זה המקום בשבילכם! למרות שזהו ללא ספק אזור החוף הרועש באזור, אל תירתע כלל, זה עדיין ביתו של מותג עצי הדקל המושלמים שלו, היבשות הסלעיות, החול הרך, הנופים הנהדרים והעצים המוצלים שלו. זהו חוף רחב, עם מדרונות הרים כתפאורה יפה. יש הרבה סופרמרקטים, מסעדות, פאבים, ברים, חנויות ובתי ספר לצלילה שנמצאים על או ליד החוף. למרות שזהו החלק העמוס ביותר של קאו לאק, עדיין יש בו שפע של קסם וכריזמה ועם המון מקום, אל תפחדו לבחור בו כנקודת החוף שלכם להיום.

קאו לאק - חופים
קאו לאק – חופים
5. בנג ניאנג

החוף מתהדר במים צלולים ורגועים ואידיאלי לשחייה ושנורקלינג כמעט כל השנה. הודות לרצועת עצים גדולים לאורך השוליים, יש הרבה צל להתחבא תחתיו. אם תרצו, תוכלו ללכת מחוף באנג ניאנג לחוף נאנג טונג . טיול שקיעה בין השניים הוא בילוי מומלץ. נכון לעכשיו, באנג ניאנג לא מפותחת במיוחד, אבל אם בא לכם לעזוב את מגבת החוף שלכם לזמן מה, יש הרבה מסעדות, ברים, חנויות מזכרות ומכוני עיסוי בסביבה שישרתו אתכם.

אולי תתעניין גם:

קרא את המדריך שלנו  קאו לאק מדריך לתייר הנבון

קאו לאק - חופים
קאו לאק – חופים

אם ברצונכם לבקר בקאו לאק כדי לבדוק את כל החופים האלוהיים או את כולם, ההימור הטוב ביותר עבור אירוח נוח וזול הוא אתר הנופש Outrigger Khao Lak Beach Resort המעניק תמורה מלאה לכסף, ממש על חוף Bangsak. הדילים כוללים ארוחת בוקר יומית, אינטרנט אלחוטי, תה וקפה ומשקה קבלת פנים עם ההגעה. 

למידע נוסף עיין במדריך שלנו קאו לאק 17 אטרקציות מדהימות

אטרקציות מומלצות בקאו לאק

איי סימיליאן

טיול פרטי לאגם צ'או לאן

קאוסוק דיסקברי

לכל האטרקציות בקאו לאק

×

שיחת ווטסאפ