תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

קאו לאק
זהירות, קוקוסים נופלים, ברוכים הבאים לקאו לאק גן עדן תאילנדי אמיתי,
שקופית קודמת
שקופית הבאה

לפרטים נוספים: צור קשר:

קאו לאק – סקירה כללית

ברחו לאן שהמקומיים הולכים ונצלו את הג'ונגל על סף דלתכם בחגים בקאו לאק

לאכול קארי טעים במסעדה בניהול משפחתי מסורתי, לשחות במפלים בפארק לאומי או לרבוץ על חולות רכים שבהם אין כמעט אף אחד אחר בסביבה. בקאו לאק יש את כל מה שצריך לחופשה צנועה; זה בעצם קומץ של מרכזי עיירות קטנים ורצועת חופים של 15 ק"מ לאורך כביש ראשי אחד. יש איזון חסר מאמץ בין שקט ונוחות, מסוג המקומות שמבקרים בו מתאהבים אט אט וחוזרים אליהם שנה אחר שנה.

אם אתה אוהב את החוץ, Khao Lak הוא השער המושלם הן לג'ונגלים הטרופיים והן לעולמות תת ימיים מדהימים. רק שעתיים נסיעה או שיט בסירה ואתה יכול לשנרקל או לצלול באיי סורין וסימילאן – המקום הטוב ביותר ליצורים ימיים בים אנדמן – או לטייל ביער הגשם של הפארק הלאומי קאו סוק. ב-Elephant Hills, תוכלו ללכת  בג'ונגל, לישון על אגם לצלילי קריאה של קופים ולרכב על פילים באחד מיערות הגשם העתיקים ביותר בכדור הארץ.

אנחנו נוכל לעזור לכם למצוא את נקודת החוף או ההרפתקה הטובה ביותר בג'ונגל לחופשה בהתאמה אישית בקאו לאק.

חופשות בקאו לאק – מושלם ל…

  • אתר נופש חוף מדהים במרחק של שעה בלבד מפוקט
  • חופים חוליים שקטים ושוקי לילה לאורך כביש ראשי אחד
  • מבחר של אתרי נופש ידידותיים למשפחות ומקומות מסתור בוטיקיים
  • אתר מצוין לשנורקלינג וצלילה ברחבי איי סורין וסימילאן
  • אידיאלי בשילוב עם טרקים בג'ונגלים של הפארק הלאומי קאו סוק.
קאו לאק
 

חג בקאו לאק

קאו לאק עם ילדים הוא יעד תיירותי לא צפוף באופן מרענן קרוב ליופי הטבעי המחוספס של אזור פאנג-נגה. הוא מורכב מכמה עיירות וחופים עם חול לבן – כולם מפוזרים לאורך קטע של 15 מייל כך שאף מקום לעולם לא מרגיש עמוס מדי. מתאים למטיילים שאוהבים את החופשה הפשוטה שלהם, התחושה הקלה והמקומית של קאו לאק מפתה מספיק כדי לחזור שנה אחר שנה.

יש מבחר טוב של מסעדות מקומיות איכותיות וקניות בשני המרכזים המרכזיים, באנג לה און ובאנג ניאנג, שניהם נגישים בקלות מרוב אתרי הנופש באמצעות מונית. שוק הלילה הרגיל בבאנג ניאנג הוא תחנה פופולרית לקניות או לנשנוש בשעות הלילה המאוחרות, או שתוכלו ללכת רחוק יותר לשוק יום ראשון בעיר העתיקה של Takua Pa, שם מוקמים דוכנים בין מבנים סינים-פורטוגזים יפהפיים.

חובבי טבע יכולים לספוג את הקצב האיטי יותר ולצאת לטיולים מסביב למפלי צ'ונג פאה או לשלב את החופים של הקאו לאק עם כמה לילות בפארק הלאומי הקאו סוק המדהים.  שם גם תמצאו את ביתם של מקלטי הפילים, אחד מיערות הגשם העתיקים בעולם ומחנות צפים כמו זה שבגבעות הפילים עטורי הפרסים , קאו סוק הוא תענוג לכל מי שאוהב את החוץ. לשנוקלינג וצוללנים נלהבים, איי סורין וסימילאן נמצאים במרחק של שעתיים בלבד בסירה מקאו לאק. איים אלו הם מהמקומות הטובים ביותר לצלילה בתאילנד והם חלק מפארק ימי מוגן.

איפה קאו לאק?
קאו לאק נמצאת ביבשת תאילנד באזור פאנג-נגה היפה בחוף המערבי. זה שעה צפונית לפוקט ומשתרע על פני 15 מיילים של קו החוף של אנדמן. הדרך הקלה ביותר להגיע לקאו לאק היא העברה בכביש משדה התעופה של פוקט (בערך שעה), המקושרת באמצעות טיסות בינלאומיות וטיסות פנים של בנגקוק (כשעה וחצי). מקאו לאק תוכלו להגיע לקראבי בכביש תוך כשעתיים וחצי ולפארק הלאומי קאו סוק תוך שעתיים, בעוד שהאיים סורין וסימילאן נמצאים במרחק של שעה עד שעתיים מקאו לאק בסירה לשנורקלינג וצלילה לחוויות מצוינות. עם אקלים טרופי הדומה לזה של פוקט, קאו לאק מושפע מהמונסון הדרום-מערבי ובדרך כלל חם כל השנה. 

התניידות
מוניות וטוק-טוקים הן הדרך הטובה ביותר להתנייד בקאו לאק. מוניות מקומיות בדרך כלל זולות יותר ממוניות מלונות; כדאי להסכים על מחיר מראש. סירת מנוע מהירה היא הדרך המהירה ביותר להגיע לאיי סורין וסימילאן.

צלילה ושנורקלינג
לקאו לאק יש גישה נוחה לאיי סורין ולאיי סימילאן, שהם ביחד כמה מהאזורים הטובים ביותר של תאילנד לצלילה ושנורקלינג. כחלק מפארק ימי לאומי מוגן, שני הפארקים פתוחים בין ה-15 באוקטובר ל-15 במאי ואליהם מגיעים בסביבות שעה וחצי של שייט בסירת מנוע מהירה ממזח טאב לאמו הקרוב לקאו לאק. טמפרטורות הים חמות כל השנה והראות יכולה להגיע ליותר מ-30 מטרים בעונת השיא בין נובמבר לאפריל. צוללנים יכולים לקוות לראות , כרישי לוויתן, כרישי נמר, צבי נץ ושפע של דגים טרופיים.

אוכל ושתייה
המטבח התאילנדי מפורסם בעולם, הודות לשילוב הייחודי שלו של טעמים מלוחים, חריפים, מתוקים, מרירים וחמוצים. רוב המלונות ואתרי הנופש מציעים ארוחות בוקר אמריקאיות, אנגלית וקונטיננטליות עם מנות תאילנדיות מלוחות כמו קונג'י (אורז בסגנון דייסה) ואורז מטוגן. בסביבת קאו לאק, יש מבחר טוב של מסעדות מקומיות איכותיות המגישות אוכל מקומי אותנטי כמו פאד תאי, מרק טום קה ואורז מטוגן. תוכלו למצוא פינוקים ומעדנים מתוקים בשווקי לילה, ובדרך כלל קל למצוא את המטבח המערבי – רוב אתרי הנופש והמלונות מגישים מאכלים מוכרים במסעדה ייעודית .

עיין במדריך מעניין נוסף  שלנו: קאו לאק איי סימילאן החופים היפים ביותר

קאו לאק טוב לדעת

דת

תרוואדה בודהיזם. דתות מיעוטים כוללות איסלאם, נצרות, הינדואיזם וסיקהיזם.

נימוס

• התאילנדים מכבדים את משפחת המלוכה שלהם, אז אל תביעו התעלמות ממנה.
• ביטויים חיצוניים של כעס נחשבים כגסים וגסים.
• כל תמונת בודהה – גדולה או קטנה, הרוסה או לא – נחשבת קדושה. לעולם אל תטפס על אחד כדי לצלם או לעשות משהו שעשוי להראות חוסר כבוד.
• גילויי חיבה פומביים בין זוגות זוכים לזעף. זוגות תאילנדים מערביים עשויים להחזיק ידיים, אבל זה עד כמה שזה מגיע בחברה המנומסת.
• זה נחשב לגסות רוח להפנות את הרגל לעבר אדם או חפץ.

בריאות וחיסונים

אין חיסונים חובה אך חלקם מומלצים. למידע נוסף, פנה לרופא המשפחה שלך או למרכז חיסונים מיוחד.

מתן טיפ

טיפ לסבלים וצוות המלון אם אתה מרוצה מהשירות שלהם. אם דמי שירות לא מתווספים לחשבון המסעדה שלך, טיפ 10-15%.

מה ללבוש

• התלבשו בצורה מסודרת בכל המקדשים הדתיים – לעולם אל תלכו בלי חולצה או במכנסיים קצרים, מכנסיים חמים או לבוש דל אחר.
• חלצו נעליים כשנכנסים לבתים תאילנדים פרטיים, קפלות המאכלסות תמונות בודהיסטיות ומסגדים.

ספורט

ספורט מים
צאו לצלילה ונסה ספורט מים כמו שייט בקטמרן, קיאקים וגלישת רוח.

ספורט יבשתי
אתר הנופש שלך עשוי להציע טניס, כדורעף חופים ובדמינטון. צאו באחד ממסלולי הגולף הסמוכים וטרק בפארק הלאומי קאו לאק.

אולי יעניין אותך גם:

 מדריך שלנו קאו לאק 17 אטרקציות מדהימות

 
 
קאו לאק

סיורים מומלצים בקו לאק

לישון באוהל צף באמצע אגם ולהתקרב לפיל בסיור קצר בפארק הלאומי קאו סוק ליד קאו לאק

מקאו לאק תוכלו להגיע ללב הג'ונגל של תאילנד תוך כמה שעות ולבלות כמה לילות מהחופשה שלכם שקועים עמוק בתוך פארק לאומי שופע. פגשו את הענקים השובבים בשמורת פילים וצאו בקאנו על פני צוקים משוננים עד לביתכם ללילה – אוהל צף על אגם שליו.

החוויה עטורת הפרסים הזו בת שלושה ימים לוקחת אתכם אל היופי הטבעי של הפארק הלאומי קאו סוק, עם הזדמנות לבלות עם הענקים העדינים של תאילנד בשמורת פילים. תהיו מוקפים בנופים פרהיסטוריים באוהלי יוקרה במדבר.

חוויה של שני לילות/שלושה ימים זו משלימה חופשת חוף מרגיעה בפוקט, קאו לאק או קראבי, היא הדרך המושלמת לגלות את מגוון הנופים הפנימיים של תאילנד ולפגוש את החיה הלאומית האהובה שלה, הפיל האסייתי. 

 

מסלול מוצע ומשך זמן

• מחנה Elephant Hills: לילה אחד
• Elephant Hills Rainforest Camp: לילה אחד

קיים גם מסלול עם שהות של שני לילות במחנה Elephant Hills, הכולל ביקור יום במחנה יערות הגשם.

דגשים מומלצים

יום 1: קאו סוק העברה לפארק הלאומי קאו סוק במחוז פאנג נגה ברכב ממוזג, עוברים בדרך כפרים כפריים זעירים ומטעי גומי. עם ההגעה למחנה Elephant Hills בגבעות הפנורמיות המכוסות בג'ונגל, צ'ק-אין ואז תכנס לארוחת צהריים טעימה שמחכה לך. לאחר מכן תעלו על סיפונה של קאנו ותשוטו לאורך נהר סוק היפה על ידי מדריך נהר מקומי. נסחף לאורך המים, נחלוף על פני פסגות אבן גיר וצמחייה טרופית צפופה שבה תוכל להבחין בזוחלים וציפורים . בהמשך הנהר, רדו מהקאנו שלכם ופנו אל מקלט הפילים. כשאתם מבלים עם הפילים האסייתים, תוכלו ללמוד על היצורים היפים הללו, לצפות בהם מתרחצים. למד עוד על מאמצי השימור של המקדש עם סרטון חינוכי וצפה על הפילים מבית הקפה המוגבה. חזור למחנה שלך לזמן הפוגה באוהל הספארי המפואר שלך או אולי תטבול בבריכה של המחנה. יש ג'ונגל בר לקוקטיילים ובירות מקומיות, ובערב תוכלו לצפות בריקוד תאילנדי מסורתי בביצוע קבוצת בית ספר מקומית או בהדגמת בישול שבה תוכלו לראות כיצד משתמשים בעשבי תיבול טריים. 

יום 2: קאו סוק התעוררו לצלילי הטבע ואכלו ארוחת בוקר במחנה. כשאתם יוצאים למחנה השני, התיקים שלכם יועברו בנפרד ותקבלו תיק עמיד למים להמשך הנסיעה שלכם לאגם צ'או-לאן המדהים. לאחר שייט על המים בסירה ארוכת זנב, תגיעו למחנה יערות הגשם Elephant Hills. זהו אחד משיאי החוויה הזו כשאתם שוהים באוהל צף חבוי על אגם שליו. אכלו ארוחת צהריים מהמטבח  התאילנדי טעים לפני שאתם מתמקמים בביתכם הצף והיוקרתי ותוכלו ליהנות מהנוף המדהים של המים מהנוחות של הסיפון הפרטי שלכם. צאו עם מדריך וריינג'ר מנוסה ובעל ידע לחקור את המסתורין של הג'ונגל שמסביב ברגל. נסו לזהות , גיבונים ומקוקים, וללמוד כיצד לזהות חלק מחיי הצומח כמו עצי במבוק ועצים חלולים עתיקים. כשהיום שלך מתקרב לסיומו, תקבל את ההזדמנות לצפות בשמש שוקעת מאחורי פסגות הגיר המקיפות את אגם צ'או-לאן מהסיפון של אוהל היוקרה שלך. האגם קריר ומרענן, המקום המושלם לטבילה לפני ארוחת הערב. לינה: מחנה יערות הגשם Elephant Hills.

יום 3: קאו סוק הפק את המרב מהבוקר האחרון שלך בגן עדן רגוע זה. קפצו על סיפון קאנו כדי לנסות ולזהות קופים בצמרות העצים, או קפוץ לאגם מהסיפון החיצוני שלכם לשחייה מרעננת. לאחר ארוחת הבוקר, המדריך שלכם ייקח אתכם לספארי בקאנו לתוך המפרצונים הקטנים המתפתלים של אגם צ'או-לאן כדי לחפש חיות בר נוספות. אכול ארוחת צהריים אחרונה עם חבריך האורחים במחנה הצף ותשקיף על הסביבה היפה שלך בפעם האחרונה לפני שתצא למזח כדי להמשיך לפוקט (כ-3 וחצי שעות נסיעה ברכב), קאו לאק (כ-2½ שעות נסיעה ברכב). ), Koh Samui (כ-5 וחצי נסיעה ברכב ומעבורת) או קראבי (כ-3 שעות נסיעה ברכב) והמשיכו את חוויתכם במדינה היפה הזו.

טוב לדעת

• סיור זה אינו מומלץ לילדים מתחת לגיל 7 שנים או לבעלי קשיי הליכה
• אורחי מחנה יערות הגשם צריכים להיות שחיינים טובים
• העברות יומיות יוצאות בשעות הבוקר המוקדמות מפוקט, קאו לאק או קראבי וחוזרות אחרי השעה 17:00 (טרום- מומלץ לילה ואחרי לילה)
• עקב מיקומו של מחנה יערות הגשם, אין אות ואספקת חשמל מוגבלת
• ייתכנו שינויים בסדר המסלול.

כלול במחיר

• לינה במחנה אוהלים 3 כוכבים
• ארוחות כמצוין (B=ארוחת בוקר, L=ארוחת צהריים, D=ארוחת ערב)
• העברות ברכב ממוזג
• מדריך דובר אנגלית.

מידע נוסף במדריך הבא: קאו לאק מדריך 5 החופים היפים ביותר

קאו לאק

אטרקציות מומלצות בקאו לאק

איי סימיליאן

טיול פרטי לאגם צ'או לאן

קאוסוק דיסקברי

לכל האטרקציות בקאו לאק

×

שיחת ווטסאפ