תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

קאו לאק
זהירות, קוקוסים נופלים, ברוכים הבאים לקאו לאק גן עדן תאילנדי אמיתי,
שקופית קודמת
שקופית הבאה

לפרטים נוספים: צור קשר:

יום בלתי נשכח באיי סימילאן היפים, שם מחכים לכם חופים חוליים לבנים ויערות גשם מופלאים ושופעים. תיהנו משנורקלינג במים הצלולים ותפקחו עיניים, אולי גם  תיתקלו בצב?

איי סימילאן - צבי ים
איי סימילאן – צבי ים

הטיולים יטצאים בדרך כלל בערך בשעה 6:30 בבוקר מהמלון שלך בקאו לאק. כדי להימנע מכל עומס  בנמל ת'אפ לאמו, אנחנו מתחילים מהמזח הפרטי שלנו. כאן תקבלו ארוחת בוקר קלה ותדרוך בטיחות קצר וטיפים כיצד להתנהג בזמן  ביקור בפארק לאומי תאילנדי.

איפה החופים היפים ביותר באיי סימילאן?

הסירות המהירות יובילואתכם לאיים תוך כ-90 דקות. (למי שסובל מבחילות, אנו מספקים כדורים למניעת מחלת ים (Dimenhydrinate 50mg). תחילה נשוט למפרץ דונלד דאק, תטעמו לראשונה מהנוף הייחודי של איי סימילאן . יהיה לכם זמן להירגע באחד החופים היפים ביותר ב- תאילנד ותקבלו הדרכה על ציוד השנורקלינג שלכם במים הצלולים והטורקיזים.

אתם מוזמנים להצטרף למדריך הצלילה למסע הרפתקני אל נקודת התצפית המרהיבה כדי לראות את היופי האמיתי של האזור מלמעלה. מפרצים ציוריים ובעלי חיים טרופיים פורחים יגרמו לכם לחוויה מדהימה.

נמשיך בעצירת השנורקלינג הראשונה שלנו. עם טמפרטורות מים סביב 30˚C וראות מתחת למים בסביבות 20 מ', זה הופך את הים לפשוט מזמין. למדריכי הטיולים ולצוות הסירות שלנו יש ידע טוב מאוד על תשעת האיים והם יבחרו את מקום השנורקלינג הטוב ביותר של היום, עם כמה שפחות תיירים אחרים.

איי סימילאן - שנורקלינג
איי סימילאן – שנורקלינג

עכשיו הגיע הזמן להחזיר לעצמכם את הכוח עם ארוחת צהריים תאילנדית טעימה באחד מהחופים החוליים היפים, להאזין לרעש הגלים. לאחר מכן, יהיה  לכם קצת זמן פנוי לחקור את האי או פשוט להירגע לפני שנצטרף שוב לסירה המהירה כדי ליהנות מעצירת שנורקל נוספת.

מי יודע מה מחכה לך? אולי תוכלו למצוא את נמו, נחש ים או צב ידידותי? אחר הצהריים נחזור למזח. מטעמי בטיחות זה בדרך כלל לא יאוחר מהשעה 15:30.

לבסוף, כשנגיע לרציף נהגי המיניבוס הידידותיים שלנו יהיו מוכנים ויחכו לקחת אתכם למלון שלכם, בתקווה  שתהיו שמחים מרוצים וגם קצת עייפים אחרי יום עמוס כל כך בים.

האם אפשר ללון באיי סימילאן?

מאז אוקטובר 2019 לא ניתן ללון באיים.

מה המרחק של איי סימילאן מקאו לאק?

האיים נמצאים 70 ק"מ מערבה מקאו לאק. זה לוקח שעה אחת ו-30 דקות עם סירת המנוע כדי להגיע לאיים.

מה המרחק של איי סימילאן מפוקט?

הם נמצאים 84 ק"מ צפון-מערבית מהאי פוקט.

איך מגיעים לאיי סימילאן?

המיקום הטוב ביותר לביקור בפארק הלאומי אי סימילאן הוא מקאו לאק. זהו המרחק הקצר ביותר ולוקח כשעה ו-30 דקות בסירת מנוע מהירה. אפשר גם מהאי פוקט אבל יותר רחוק. סירת מנוע מהירה מגשר פוקט סראסין לסימילאן אורכת כ-2 שעות ו-15 דקות.

מקראבי מרחק הנסיעה לקאו לאק יהיה כבר 2 שעות 30 דקות פלוס 1 שעה 30 עם סירת המנוע המהירה.

 
איי סימילאן
איי סימילאן
 

אטרקציות מומלצות בקאו לאק

איי סימיליאן

טיול פרטי לאגם צ'או לאן

קאוסוק דיסקברי

לכל האטרקציות בקאו לאק

×

שיחת ווטסאפ