חייגו

קאו לאק
זהירות, קוקוסים נופלים, ברוכים הבאים לקאו לאק גן עדן תאילנדי אמיתי,
שקופית קודמת
שקופית הבאה

לפרטים נוספים: צור קשר:

17 אטרקציות שחייבים לעשות בקאו לאק

אנשים מכירים את קאו לאק אטרקציות לצלילה, ואולי לגלישה, אבל יש עוד כל כך הרבה מה לעשות כאן!

קאו לאק (เขาหลัก) הוא חלק מתאילנד שרוב האנשים מתגעגעים  לחזור אליו. מבין האנשים שכן מגיעים לכאן,  רובם אף פעם לא באמת רואה עד כמה האזור הזה באמת נהדר. האי הוא קצת סוד שמור היטב, אבל אם אתה קורא את זה, אתה כבר לפחות מודע לזה. הנה הפעילויות המובילות שלנו :

צלילה באיי סימילאן וסורין

במשך חצי שנה, צלילה היא המשיכה העיקרית של האי, ואני מנחש שרוב התיירים הזרים שעוברים באזור מגיעים לצלילה. רוב סירות המהירות וסירות הצלילה לאיי סימילאן וסורין יוצאות מאזור קאו לאק, מכיוון שזו נסיעה ישירה ומהירה יותר מאשר מפוקט.

הצלילה כאן היא הטובה ביותר בתאילנד, עם שוניות נרחבות, חיים ימיים ומינים פלגיים גדולים החיים כולם על ומסביב לסלעי הגרניט הגדולים המרכיבים את האיים. הראות היא לרוב 30 מטר+.

הפארקים הימיים הללו פתוחים רק בין ה-15 באוקטובר ל-15 במאי (בכפוף לשינויים קלים מדי שנה).

סירות הצלילה יוצאות למעשה מ-Thap Lamu, עיירה על שפך נהר היוצר נמל טבעי. , ורבים מהמלונות הטובים ביותר באי נמצאים כאן, אבל זה למעשה 20 דקות נסיעה דרומית לקאו לאק עצמה.

עיין במדריך מעניין נוסף  שלנו: קאו לאק איי סימילאן החופים היפים ביותר

שנורקלינג

המים הצלולים והחיים הימיים המדהימים שהוזכרו לעיל אינם זמינים רק לצוללנים. סיורי שנורקלינג באיי סימילאן וסורין יכולים להיות חוויה בלתי נשכחת.

אתה יכול להזמין טיולי יום בודדים בסירת מנוע מהירה, או טיולים של מספר ימים בסירת צלילה . היכולת להתעורר עם עלות השחר על סירת הצלילה שלך ולהחזיק את הסימילאנים לעצמך לכמה שעות לפני שהטיולי יום מגיעים היא ללא ספק הדרך הטובה ביותר לראות את זה.

גלישה

במהלך העונה הגשומה כאשר סצנת הצלילה של קאו לאק נכנסת לתרדמה, סצנת הגלישה שלה נכנסת להילוך. זה בהחלט לא באלי, אבל בקאו לאק באמת יש גלישה טובה.

סצנת הגלישה העיקרית מתרכזת סביב Memories Beach Bar , בקצה הצפוני של Khuk Khak Beach. אזור זה נמצא במרחק של 10 עד 15 דקות נסיעה מצפון לעיירה האמיתית .

למתחילים, קאו לאק הוא מקום אידיאלי ללמוד בו גלישה. מכיוון שהחוף רווי בחול הופך אותה לבטוחה למדי. החוף השטוח במיוחד יוצר גלים לבנים מתגלגלים ארוכים שמושלמים למתחילים שלומדים לגלוש.

בחלק האחורי בחוף Khuk Khak, יש הרבה פעמים גלים נהדרים לגולשים בינוניים ומתקדמים יותר, כאשר הגלים מתגברים בחלק מהימים. ניתן לשכור לוחות ב-Memories, ומוצעים גם שיעורים למתחילים. יש להזמין שיעורים מראש במידת האפשר, מה שתוכל לעשות דרך עמוד הפייסבוק של Better Surf Thailand .

יש גם מספר שוניות טובות בקרבת מקום, בחלקן ניתן לגלוש בשפל, אמצע וגאות. אנחנו לא יכולים למסור את המיקומים במדריך הזה (אם תגלו, תבינו), אבל אולי תמצאו כאלה אם תסתכלו סביב קייפ פאקרנג.

הימור טוב יותר הוא להסתובב ב-Memories Bar לגלוש ולדבר עם המקומיים על החוף. אתה צריך למצוא מישהו שייתן לך רמז. זה מקום ידידותי ו

רפטינג

במחוז Phang Nga יש גם אפשרויות רפטינג במים לבנים וגם טיולי רפטינג במבוק איטיים יותר.

מפלים

עם הרים וג'ונגל לאורך כל קו החוף כאן, ואפילו יושבים ישירות מאחורי העיירה , יש הרבה מפלים באזור.

הקרוב ביותר לעיר קאו לאק הוא מפל טון צ'ונגפה . זה ממוקם בפארק הלאומי קאו לאק-לאם רו, אז יש דמי כניסה של 200 באט לזרים, ו-20 באט לתאילנדים. האם זה כדאי או לא זה תלוי בכל אדם. למפל יש מספר רמות והוא נמצא בג'ונגל יפהפה.

יש כמה מפלים די נחמדים בחינם מסביב. אם כל מה שאתה רוצה זה מפל לשחק בו, עבור לאחד מאלה. במרחק עשר דקות נסיעה דרומה מקאו לאק, מפל טון פלינג הוא מקום חופשי נחמד מאוד.

במרחק של רבע שעה נסיעה צפונה (לא רחוק מהגלישה מסביב לחוף הזכרונות ולקייפ פאקאראנג) תמצאו את מפל סאי רונג . אנחנו מאוד אהבנו אותו. הבעלים הידידותיים הקימו כמה שולחנות וכיסאות בזרם הקריר שבהם תוכלו להזמין אוכל, שייקים או בירה קרה.

אולי תתעניינו במידע נוסף במדריך הבא: קאו לאק מדריך 5 החופים היפים ביותר

אמזון הקטנה

קאו לאק - אמזונס הקטנה
קאו לאק – אמזונס הקטנה

לאוהבי טבע אסור להחמיץ טיול ל"אמזונס הקטנה" בטאקואה פא, 30 דקות צפונית לקאו לאק. יער המנגרוב הקטן הזה זרוע בעצי בניין ענקיים שמוציאים מערכות שורשים משוכללות להפליא שנראות כמו משהו ממעמקי הג'ונגל.

500 באט תשכור  קיאק מתנפח קטן ומדריך לשוט בו. בקיאק יושבים שני אנשים, ובמשך שעה אחת אפשר פשוט להירגע, ליהנות מהג'ונגל ולחפש חיות בר.

קרא את המדריך שלנו:קאו לאק מידע #1 לתייר הישראלי

נפוץ מאוד לראות קופים, צפורים מזרחיים, נחשים נחים על העצים (די בטוח, אל דאגה), לטאות, שלדגים ועוד. אתה יכול לצלם כאן תמונות מצוינות של חיות בר עם עדשת זום, אבל לעתים קרובות אתה קרוב מספיק כדי לצלם כמה תמונות נהדרות רק עם הטלפון שלך.

יש כאן שתי חברות מתחרות. אנחנו מעדיפים את זה עם הדגל האדום באזור החניה שלהם. אתה יכול פשוט להופיע וללכת, אבל בסופ"ש או בחופשה, עדיף להזמין מראש.

שוק לילה

בבאנג ניאנג, 5 דקות צפונית מהעיר קאו לאק ומדרום ל-Khuk Khak, שם הגלישה, תמצאו שוק לילה קטן ומעולה. שוק הלילה באנג ניאנג .

אנחנו אוהבים את סוגי השווקים האלה שבהם תוכלו לנסות את כל סוגי האוכל, לתפוס שולחן, להזמין בירה ולהאזין למוזיקה אקוסטית חיה. שוק הלילה הזה בקאו לאק פתוח בכל שני, רביעי, חמישי ושבת מהערב המוקדמות עד 9 או 22:00.

קאו סוק

למרות שזה אפילו לא במחוז פאנג נגה, הפארק הלאומי קאו סוק במחוז סוראט תאני השכן הוא אחד המקומות המרהיבים בתאילנד.

החלק המזרחי של הפארק עם טיולי ג'ונגל ומפלים נמצא במרחק של שעת נסיעה מקאו לאק, והמזח שבו יוצאות סירות לטיולי יום ולינה באגם צ'או לאן נמצא שעתיים.

טיולי היום נחמדים, אבל אנחנו ממליצים בחום על לינה באחד הבונגלוס הצפים על האגם, ואם יש לכם זמן כדאי להישאר שני לילות. 

חופים

קאו לאק - חופים
קאו לאק – חופים

יש הרבה חופים לאורך קו החוף ברחבי מחוז פאנג נגה. רובם לא ממש מושלמים בתמונת גלויה כמו קו פי פי , אבל הם יותר מפצים את זה בקסם מקומי, ובמרווחים. לא קשה למצוא כאן רצועת חוף ארוכה שאתה לגמרי עם עצמך.

החוף האהוב עלינו הוא Khuk Khak ב-Memories Beach Bar. גם אם אתם לא מתכננים לגלוש, האווירה כאן כל כך טובה.  הבר מושך קהל, אבל רק מאה מטרים במורד החוף, ועוד מאות מעבר, הוא ריק.

בעיירה קאו לאק יש עוד המון חופים טובים, ודרומה יותר ליד מזח Thap Lamu יש גם אחרים. צפונה יותר מחוף Khuk Khak בצד השני של קייפ פאקארנג, חוף החול הלבן הוא אחד היפים באזור, ואף פעם לא עמוס.

מוזיאון הזיכרון לצונאמי

בבאנג ניאנג, חמש דקות צפונית לעיר קאו לאק נמצא מוזיאון קטן המנציח את החיים שאבדו בצונאמי ההרסני . בתור מוזיאון, אתה עשוי למצוא אותו קצת חסר. זה לא כל כך מתוחזק ולא כולל יותר מדי תערוכות, אם כי יש כמה.

זה עדיין שווה עצירה, במיוחד כדי להרהר בכוח העצום וההרס של הצונאמי. המוזיאון מרוכז סביב סירת סיור משטרתית שנשטפה.

חוף חול שחור

לקאו לאק יש חוף חול שחור! ובכן, בסדר, זה נשמע כמו מתיחה, אבל יש כמה נקודות חוף בעיירה קאו לאק שבה נוצרת שכבה דקה של חול שחור מעל החול בצבע זהוב.

זה לא כמו חופי החול השחור הוולקני שאתה מוצא באינדונזיה ובהוואי, אבל זה מקום קטן ומגניב שיכול להיות שווה עצירה מהירה אם אתה מחפש משהו קצת שונה לפרסם באינסטגרם .

אם הולכים מוקדם מדי בבוקר, החוף נמצא בצל ולא רואים את נצנוץ השמש על החול השחור. החול נע עם הגלים ולזמנים מסוימים יהיו יותר או פחות. 

מעיינות חמים

מעיינות חמים בתאילנד אף פעם לא נראים יפים כמו שהיית רוצה שיראו. בריכות הבטון שעשויות בדרך כלל נוטות להיראות דביקות וזולות. עבור התאילנדים, נראה שגולת הכותרת תמיד היא אבנים רותחות ליד מקור המעיין החם.

ובכל זאת, הם נחמדים מספיק כדי להיות שווים ביקור, במיוחד אם אתה קם מוקדם ויכול להגיע לשם לפני חום היום. מקאו לאק יש כמה אפשרויות.

מעיינות חמים רומניה (บ่อน้ำพุร้อนรมณีย์) נמצאים במרחק של 45 דקות נסיעה לאורך הכביש המוביל לקאו סוק. זו היא בעיקר בריכות בטון

במרחק שעה מזרחה מקאו לאק, למעיין החם פלאי-פו (ธารน้ำพุร้อนปลายพู่) יש מראה טבעי יותר ותחושה מקומית. אמנם יש שלט שאומר 'אסור לשחות', אבל נראה שכל המקומיים מתעלמים ממנו ויש בריכות קטנות שנוצרות מסלע שלכל אחת מהן טמפרטורות מים שונות.

לחוויה יוקרתית יותר, בדוק את The Hot Spring Beach Resort & Spa . מלון ארבעה כוכבים נחמד מאוד זה עם מעיינות חמים מינרליים פרטיים ממוקם לאורך חוף באמצע הדרך בין קאו לאק ופוקט, וזה מקום נהדר להירגע ולהירגע.

החדרים די נחמדים כאן. אם אתה באמת רוצה להתפנק, תשכור וילה עם בריכה עם מעיינות חמים. כרטיסי יום זמינים גם עבור 500 באט לאדם.

נקודת מבט Samet Nangshe

קמפינג בסמט נאנגשה

במרחק של שעה נסיעה דרום מזרחה מקאו לאק, תמצאו את נקודת התצפית היפה ביותר בתאילנד. Samet Nangshe היא נקודת תצפית על צלע גבעה המשקיפה על איי אבן הגיר בצפון מפרץ פאנג נגה.

זהו מקום שאנחנו מאוד אוהבים וממליצים בחום לבקר בו כטיול יום או לינה. יש למעשה כמה נקודות תצפית שונות שתוכלו לבקר בהן, בנוסף למלון די מהמם. 

טיול סירה במפרץ פאנג נגה

באותו אזור כמו Samet Nangshe, שעה מקאו לאק, תמצאו את אחד מיעדי השיט הפופולריים ביותר בתאילנד. איי אבן הגיר של מפרץ פאנג נגה הם יפים ואיקוניים… הם גם מתוירים.

רוב הטיולים גוררים אתכם בין איים, מערות, לגונות נסתרות, יערות מנגרובים, וכמובן "אי ג'יימס בונד" המפורסם בו צולם חלק מהאיש עם אקדח הזהב.

דיג

יש אטרקציית  דיג  בקאו לאק. באזור יש מכשיר למשיכת דגים (FAD) שמביא הרבה מינים שונים. זהו אחד האזורים הבודדים שאנו מכירים בתאילנד בהם תופסים מאהי-מהי (דוראדו) באופן קבוע.

 

הישאר בסטייל

בעוד בקאו לאק יש שפע של מקומות לינה בתקציב נמוך , זה גם אזור עם כמה מלונות ואתרי נופש פנטסטיים אם יש לכם תקציב גבוה יותר או אם אתם מחפשים לבלות.

אם אתם מתכוונים לצלול או לשנרקל בסימילאנים, עדיף להישאר באזור Thap Lamu. המלון האהוב עלינו שם הוא קלימה .

אם אתם באים לגלוש, Apsara Beachfront הוא אתר נופש נהדר וזה ללא ספק הלינה הקרובה ביותר ל-Memories Bar מכל נכס בכל טווח מחירים.

קרא את המדריך שלנו  קאו לאק מדריך לתייר הנבון

 

אטרקציות מומלצות בקאו לאק

איי סימיליאן

טיול פרטי לאגם צ'או לאן

קאוסוק דיסקברי

לכל האטרקציות בקאו לאק