תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

חופים בתאילנד

חופים בתאילנד

תאילנד ידועה כיעד מועדף לתיירים מכל העולם ובמיוחד לאילו המגיעים לנפוש בחופיה. יש האומרים כי בתאילנד החופים היפים בעולם, הרבה בזכות החופים הטרופיים המרהיבים הנמצאים באיי הדרום. יש המגדירים את האיים האלו כגן העדן הטרופי הטיפוסי. המפרצונים, החולות הלבנים והרכים, מי הים הצלולים והשקטים, יערות הגשם המקיפים את החופים, הזריחות והשקיעות הבלתי נשכחות מעצימים את החוויה ועושים אותה למושלמת.

לקחנו את המשימה המאתגרת של בחירת החופים הטובים ביותר בתאילנד. ניסינו גם לסדר זאת מבחינה גיאוגרפית ע"מ שיהיה לכם נוח יחסית לתכנן את שהייתכם בחופים הטובים ביותר לדעתנו.

חופים בפוקט

חופים בתאילנד | patong
חוף פאטונג
חופים בתאילנד | beaches thailand
חוף קאטה

נתחיל באי פוקט, הגדול ביותר בתאילנד המתוייר והפופולארי ביותר. חוף פאטונג ( Patong Beach). החוף המפורסם ביותר בפוקט, בשעות היום תוכל להנות מהנוף הנפלא בחוף, המפתח להנאה המלאה של המקום, לשתות הרבה (עדיף משקה אקזוטי) וללמוד את המשמעות של "מאי פאן ראי" , "קח את הזמן ותהנה". גם אם אתה מטייל ברחובות השוקקים בין אורות הניאון והאווירה הכאוטית.

אם תרצה לשנות אווירה, תתחבר בקלות, למגוון רחב של פעילויות וחיי לילה תוססים שמרוכזים סביב סוי "בנגלה רואד". שם תמצאו שפע של מסעדות, ברים, מועדוני לילה וכמובן מועדוני גו גו, החוף מתאים ביותר לחובבי מסיבות, צעירים, זוגות וגם לאילו שחפצים לשלב גם קניות.

חוף נוסף ומדהים ביופיו באי הוא חוף קאטה (Kata Beach)  קאטה ביץ' הוא מפרץ מרשים, חוף מצוין עם חולות לבנים ומים צלולים. מסביב לחוף, עצי דקל וצמחיה ולא מעט מסעדות קטנות, כאן תנוח ותוכל להזמין ארוחה קלה שתייה ושייקים אקזוטיים. מלונות בפוקט מצוינים נמצאים בסמוך לחוף ומספקים מגוון אפשרויות לינה במחירים סבירים. באזור החוף אפשריות בילוי רבות, מדוכני מזון ועד למסעדות מהטובות בפוקט. שפע של חנויות עם מותגי אופנה ודוכני מזכרות. בשעות הערב והלילה תמצאו לא מעט פאבים ומועדונים שיאפשרו לכם להעביר לילות  תוססים.

בחודשים מאי-אוקטובר אפשר לצפות בגולשים המגיעים לחוף כדי לתפוס גלים. החוף נחלק לשני אזורי מוקד, המרכזי שנמצא בקטע הצפוני (קרוב לקארון) ובקטע הדרומי שמרוכזים בו אתרי נופש. החוף מושלם לבילוי משפחות.

חופים בתאילנד | 471246
חוף נאנג תון

חופים בקאו לאק

מפוקט אפשר לעלות על מונית או ואן ולהגיע לעיירה קאו לאק, לחוף נאנג תון (Nang Thong Beach). החוף למעשה מהווה את  מרכז הקניות, האוכל וחיי הלילה של קאו לאק. ברגע שהשמש שוקעת מתחילה פעילות לילה ענפה ופעילויות רבות. האווירה בינלאומית, המקום חביב במיוחד על ידי הסקנדינבים. החוף מאופיין בנוף מרהיב, של גבעות המכוסים ביערות גשם המשתלבים בכחול הנוצץ של המים, מראה עוצר נשימה. לצד החוף ובתוך הנוף, נטועים בתי מלון המציעים מחירים סבירים ביותר לאירוח מיוחד .

חופים בתאילנד | slidesimilan2
איי סימילאן – 45 דקות הפלכה מערבית לקאו לאק

אחד האיים או קבוצת האיים עוצרי הנשימה הם איי סימילאן ( Similan Islands) ,הם נמצאים 50 ק"מ  מקו לאק והדרך הקצרה להגיע ממזח Thap Lamu Pier שנמצא פחות מ 10 דקות נסיעה מקו לאק. סירת מנוע תשיט אתכם בערך כשעה אל האיים הקסומים. מדובר בקבוצת פלאי טבע (בתאילנד הוכרזה כשמורה ועתידה להיות מוכרזת ע"י אונסקו כאתר מורשת בינלאומי) המכילה 11 איים,  כשתשעה מהם צמודים אחד לשני(משמעות השם סימיאלן הנו 9 במלזית). לכל תשעת האיים ניתנו שמות, אך נהוג למספר אותם .האיים משופעים באלמוגים ובמפרצים מרהיבים , חול לבן ומלטף, מים צלולים בגוון של טורקיז, הנוף עוצר נשימה . ניתן ללון בבונגלוסים ובאוהלים באי מספר 8 שהוא הגדול ביותר . גם באי מספר 4 ניתן ללון. האזור הוא קלאסי לצלילה ונחשב לאחד הטובים. שימו לב שהאיים פתוחים באופן רשמי לביקור בתאריכים  מ 15 באוקטובר עד 15 במאי.

חופים בתאילנד | beaches thailand
חוף פרה נאנג קראבי

חופים בקראבי

משם אפשר להפליג חזרה לקו לאק. לעלות על מונית ולהגיע לרצועת החוף של קארבי, שם נמצא חוף פרה נאנג קרבי ( Phara Nang Beach)  .החוף (לא להתבלבל עם אאו נאנג הסמוך) הוא רצועת החול הדרומית למפרץ ראילי ביי. אורכו בסה"כ 450 מטרים, וניתן להגיע אליו בשיט של 20 דקות בלבד מאאו נאנג .החוף מהווה גן עדן של ממש, חול רך ומזמין, מים צלולים ורדודים מצוינים לשחייה. שני האיים הקטנים (Koh Rang Nok ו Nai) המקפים את החוף, יוצרים חווית טבע כמו  שונית אלמוגים, מערות וצוקי גיר ציוריים . מטפסי הסלעים למיניהם ימצאו במקום חוויה מיוחדת לטיפוס. לא מעט תיירים ואנשי מקצוע תיארו את החוף כלא פחות ממושלם.

חופים בתאילנד | beaches thailand
חוף למאי קו סאמוי

חופים בקוסמוי

היעד לחוף הבא מתחיל בשדה התעופה של קראבי וממשיך בקוסמוי, ליתר דיוק חוף למאי קו סאמוי (Lamai Beach). למאי ביץ ' הוא אזור הנופש השני בגודלו בקו סאמוי אחרי צ'אוונג. הוא נמצא בחלק המזרחי של קו סאמוי דרומית לחוף צ'אוונג( Chaweng). החוף שקט במעט משכנו הצפוני ואולי זו הסיבה שהוא מושך אליו לא מעט נופשים. תמצאו כאן מבחר של מלונות בקוסמוי, מסעדות , מרכזי ספא, אתרי תיירות לשוטט בהם וחיי לילה תוססים, את אילו תמצאו אפילו במחירים זולים יותר מהחוף שמצפון. בימי ראשון מתקיים באזור החוף שוק הלילה הידוע שהוא מדרחוב שמח והאווירה בו פשוט כיפית, אין ספק שהחוף קלאסי לשלב בילוי שקט ביום, ושפע של אפשרויות בילוי בלילה כמו שקר קו סומוי יכולה להבטיח…

חופים בתאילנד | thailand
חוף תונג נאי פאן נוי

חופים בקופנגן

למי שרוצה לנפוש באי קטן יותר אבל לא לפספס את אחד החופים היפים בתאילנד, אנו מציעים לעלות על מעבורת מקוסמוי ומשם להגיע לקופנגן (45 דקות שייט) ולנפוש בשני חופים צמודים תונג נאי פאן נוי/יאי קו פאנגן( Yai/ Thong Nai Pan Noi) שנימפרצונים הסמוכים בצפון מזרח קו פאנגן הם למעשה הקסם הטרופי עצמו. מי שמחפש זריחה מדהימה הגיע למקום הנכון, טונג נאי פן( Thong Nai Pan) מפרץ עוצר נשימה מהיפים והמבוקשים באי, הישראלים מאוהבים בו, המפרץ מחולק לשניים ,אחד המכונה הקטן( Noi). והשני הגדול( Yai) , החוף "הקטן" שהוא המפותח והמתוייר יותר, מציע מי ים צלולים ונקיים מסלעים מה שהופך את החוף לכיף לשחות בו, כאן לא תפגוש  אופנועי ים או "בננות" למיניהם. הישראלים שבוחרים להגיע לכאן מעדיפים בעיקר את השקט והרוגע, פחות את ההמולה. החוף הצר הקטן יחסית מפתיע בהיצע נדיב של שישה בתי מלון, במרחק קטן מהחוף תהנו ממבחר מסעדות פאבים ומסג'ים , המפרץ הגדול(Yai) ארוך ורחב מזה הצפוני, מים צלולים ואווירה פסטורלית ממתינה לכם. גם מספר רב של ריזורטים המקיפים את החוף מקנים אוירה של נופש חלומי לצד ברים חנויות ומסעדות משובחות. משם חזרה בשיט לקו סומוי,

חופים בקו צ'אנג

היעד הבא מרתק לא פחות. טסים מקוסמוי לבנגקוק. משם בטיסה (או בנסיעה) לעיר טראט (Trat) מגיעים למעגן (Leam Ngop) משם ממשיכים במעבורת עד לאי קו צ'אנג. שם מתגלה החוף הלבן הוא האי השלישי בגודלו בתאילנד. קו צ'אנג (אי הפיל) נמצא בצידו המערבי של האי. החוף נחשב לטוב שבחופי האי, הוא רחב דיו לכל פעילות שתחפצו. כאן לא יפריעו לכם סירות בננה או אופנועי ים (החוף הוכרז כפארק לאומי, האיסור נובע מכך). החול כמובן לבן ונעים, אפשר להתרווח ולצפות בנוף המהפנט. לאורך החוף אפשר לראות דוכנים המציעים מזון לצד מזכרות, לבוש ותכשיטים. בסמוך לחוף תמצאו שורה של בתי מלון , מסעדות ומסג'ים. בשעות הערב החוף בד"כ מציע מופעי אש, פעילויות רבות לצד ברים , פאבים וארוחות בסמוך לחוף. המקומיים מקפידים לשמור על החוף נקי ,זה בהחלט עושה אותו אף לנעים יותר.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ