תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

משולש הזהב בתאילנד – על מה כולם מדברים?

מהרגע בו אתם סוגרים כרטיס טיסה לתאילנד, אתם לא מפסיקים לקבל המלצות וטיפים מקרובים אליכם. חלקם ממליצים על המלונות הטובים ביותר, ישנם אלו ששולחים אתכם למסעדה הטובה ביותר שהם אכלו בה בחייהם, וגם אלו שישתפו אתכם ברשימת אטרקציות חובה בתאילנד. אם גם אתם הגעתם לשלב איסוף ההמלצות, ככל הנראה גם אתם קיבלת יותר מהמלצה אחת על משולש זהב.

משולש הזהב הוא למעשה כינוי לנקודת המפגש שבין תאילנד, לאוס ובורמה – נקודה היוצרת משולש. ישנם אזורים נוספים בעולם המאופיינים באותה נקודת מפגש משולשת, אך נדמה כי המשולש המפורסם והמתוייר ביותר הוא זה שבתאילנד. במידה ואתם נוחתים בבנגקוק ומגיעים לצ'אנג ראי ישירות, צפויה לכם טיסת פנים נוספת של כשעה וחצי. האם שווה להשקיע זמן וכסף בהגעה אל משולש הזהב? חד משמעית, כן!

טיולים אל משולש זהב בתאילנד מתבצעים עצמאית, אך גם בטיולים מאורגנים ומודרכים. ההגעה אל משולש זהב אפשרית בין היתר גם עם טיול ג'יפים סאנה (אחת האטרקציות הנחשקות ביותר בתאילנד), מה שמאפשר לכם למעשה להרוויח אטרקציה כפולה. מדובר על אחד האתרים הפופולריים ביותר בתאילנד, אליו מגיעים תיירים רבים מישראל ומהעולם.

אז מה עושים במשולש הזהב ומה כל כך מיוחד בו?

אולי הדבר המזוהה ביותר עם משולש זהב בתאילנד הוא פסל הבודהה, שגודלו ענק וצבעו זהב. אם תחפשו גם אתם את צמד המילים בגוגל או באינסטגרם "משולש זהב", לבטח תוכלו לראות המון סלפיז של תיירים מחוייכים כשמאחוריהם הבודהה. משולש הזהב נמצא באזורה הצפוני של תאילנד, ומדובר על אחד האתרים שבהחלט כדאי לסמן על מפת הטיול שלכם.

מעבר לכך, תוכלו לחלק את הזמן שלכם בין קניות (הידועות כאהובות מאד על קהל הישראלים), ביקור במקדשים ובמוזיאונים. מדובר על חוויה שבהחלט לא כדאי לפספס, זאת למרות המוניטין המעט מפוקפק שצברה לעצמה צ'אנג ראי לאורך השנים. שימו לב כי ההמלצה היא לבלות במשולש הזהב ובצ'אנג ראי כיום אחד בלבד.

תכנון מקדים לטיול מנצח בתאילנד!

תאילנד היא לא מסוג המקומות שטסים אליהם בכל יום: מדובר על טיול ארוך המצריך מכם חתימה על ימי חופשה מהעבודה, ההוצאה הכספית בכללותה גבוהה יחסית וזהו טיול שצריך לתכנן אותו מבעוד מועד. לכן, על מנת שגם אתם תוכלו להפיק את המיטב מהטיול שלכם, כדאי לתכנן אותו היטב מהארץ. גם אם אתם לא אנשים של לוחות זמנים – צרו לעצמכם מתווה כללי של מה תרצו לעשות לאורך החופשה שלכם. אז מה חשוב בעיקר?

  • מלונות: מחפשים מלונות בתאילנד? סגרו את המלונות כבר בארץ. כך, אתם יכולים לקבל מחירים טובים, לבחור חדר מתוך היצע של חדרים במלון (קומה, סוג, גודל, נוף) וגם לבצע השוואה של מחירים בין מלונות.
  • אטרקציות: אז לא, אתם לא צריכים לדעת כבר מעכשיו מה אתם עתידים לעשות. עם זאת, כדאי ליצור רשימה בסיסית של דברים שמעניינים אתכם. לקטו המלצות על אטרקציות, מועדוני לילה, מסעדות, מרכזי קניות וכיוצא בזה.
  • טיסות פנים: במידה ואתם עתידים לטייל בכמה איים או ערים, כדאי מאד לסגור את טיסות הפנים כבר בארץ. המון ישראלים סוגרים את טיסות הפנים מתוך תאילנד, אך קחו בחשבון כי זהו סיכון ואתם עלולים למצוא עצמכם מבזבזים זמן יקר בחיפוש אחר טיסות פנויות.
  • מפת תאילנד: עבדו עם מפת תאילנד! ישנם יעדים כמו ערים באירופה לדוגמא, בהן אתן שוהים כל תקופת הטיול. בתאילנד, אתם עתידים לעבור ממקום למקום – מצפון לדרום, ממזרח למערב. סמנו על המפה את כל נקודות היעד הצפויות שלכם, מהם זמני המעבר ממקום למקום וכן הלאה. כך, אתם יכולים להעריך זמנים ולשבץ בהתאם אטרקציות ופעילויות שונות.

אז איך משיגים אטרקציות במחירים אטרקטיבים?

לא משנה באילו אטרקציות אתם מתעניינים, הרי שאתם חולקים את אותו הרצון: לרכוש כרטיסים לאטרקציות במחירים הנוחים ביותר. הטעות הגדולה ביותר שישראלים עושים היא לרכוש את כרטיסי אטרקציות בתאילנד. רכישה עצמאית שלכם כמעט תמיד תוביל אתכם למחיר היקר ביותר, בין היתר מאחר והספקים המקומיים מבינים כי תיירים ישלמו כל מחיר.

תוכלו לרכוש מאיתנו כרטיסים לשלל אטרקציות לרבות פארקי מים, שחייה עם דולפינים ואקווריומים בתאילנד! אנו שמחים להציע לכם כרטיסים במחירים טובים והוגנים! ברשותנו דילים אקסקלוסיביים שקיבלנו מהספקים המקומיים – צרו איתנו קשר עוד היום!

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ