תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

מלונות בקופנגן – כל המידע שצריך לדעת

מלונות בקופנגן – כל המידע שצריך לדעת

בואו לבחור בתי מלון בקופנגן, אחד מהאיים הכי מפורסמים בתאילנד, כל מה שכתוב על האי היפיפה הזה זה לא יהיה מספיק כדי לתאר אותו ולכן אתם פשוט חייבים לבקר בו.
גן עדן, כך קוראים לקופנגן התיירים הישראלים, כל מי שהיה באי יודע לספר על האנרגיות הייחודיות באי הזה וכל אחד מתחבר למקום בצורה שונה. יש חשיבות גדולה מאוד בבחירת מלונות נכונה, ולא פחות חשוב בחירת מיקום שיתאים לחוויה שלכם. מלונות מומלצים בקופנגן יש לא מעט, אך חשוב לוודא שהמלון עונה על הצרכים שלכם וכאן בעצם אנחנו נכנסים לתמונה, צוות "תאי טורס" מכיר כל פינה בקופנגן וכל מלון כך שאנחנו יודעים להתאים את האופציה הנכונה עבורכם.

מלונות בקופנגן בקרבת הפול מון

קופנגן ידוע כאי המסיבות של תאילנד וכמובן מפורסם המון בזכות מסיבת הפול מון שבאי. בכל ירח מלא ישנה מסיבת חוף מטורפת שכל בליין חייב לחוות. בנוסף למסיבת הפול מון בקופנגן, ישנם מסיבות נוספות שחלקם אף נערכות בלב הג'ונגל. אם זאת חשוב לציין לבליינים שבינינו שבעת ההגעה לאי בתקופה שאין מסיבה גדולה, האי דיי שומם ובתקופה הזו באי נהנים משקט, נופים, חופים ושלווה.
רוב המלונות לצעירים בקופנגן ניתן למצוא בחוף הדרין המפורסם. הדרין נחשב למרכז האי בכל מה שקשור למסיבות ועל כך ניתן הדגש. איזור זה מיועד לצעירים והרבה פחות למשפחות מכיוון שהדגש בתשתיות שם הוא פחות. אחד מבתי המלון המפורסמים ביותר באי נקרא "קוקוהאט ריזורט וספא" שעל מנת שתהיו במלון בעת שיש מסיבה באי יש להזמין כמה חודשים מראש בזכות הפופולריות שהמלון נהנה ממנה כבר שנים. שאר המלונות בהדרין אשר מיועדים לצעירים מתאפיינים במינימליסטיות, מלונות כמו "ביישור" הוותיק, "טומי ריזורט" שנמצא על החוף של הפול מון ומלון "סאנרייז ריזורט". אלה הם מלונות בקופנגן קרוב לפול מון.

קוקוהאט  קופנגן
הנדנדה המפורסמת בחוף של מלון קוקוהאט בקופנגן

מלונות מומלצים בקופנגן למשפחות

בשנים האחרונות האי קופנגן נעשה אהוד מאוד גם בקרב משפחות. אותם הורים שזוכרים כמה שהיה להם כיף בחופשה שלהם אחרי הצבא, מגיעים אל האי והפעם גם הילדים זוכים להנות מהאנרגיה הנפלאה שבאי. חשוב לציין שיש חופים מותאמים יותר למשפחות בקופנגן, ישנה חשיבות רבה להגיע לאזורים אשר יתאימו לכם כמשפחה עם ילדים בקופנגן.
משפחות שרוצות להגיע להדרין, ההמלצה היא גם כן לבחור בבית מלון עם אוריינטציה משפחתית, עם זאת חשוב לציין שהמלצה היא להתמקם בחוף אחר.
אחד החופים המועדפים על משפחות מכל העולם הינו חוף "טונג נאי פאן". ברצועת החוף המרשימה הזו תוכלו למצוא מספר מלונות בקופנגן ברמת 5 כוכבים ולכן בתי מלון אלה נחשבים למלונות הטובים בקופנגן. חוף "טונג נאי פאן", חוף שהוא מפרץ יחסית קטן והתחושה בחוף הזה היא תחושה של חוף פרטי. המלונות המפורסמים ביותר הם "בורי ראסה", מלון ברמה טובה, מאוד אהוב על משפחות, המלון ממוקם בצמוד ל"כפר קטן" ובו תמצאו מסעדות מצוינות וחנויות נוחות, הגישה לחוף היא ממש נוחה מהמלון. בשני הקצוות של המפרץ ממוקמים מלון "פנווימן" בצד אחד ומלון "סנטייה קופנגן" בצד השני, בתי מלון אלה ממוקמים ממש על צלע הר ולכן הנוף הנשקף מהחדרים הוא מרהיב, אם זאת חשוב לציין שהגישה אל החוף פחות נוחה כמו ודורשת הליכה קצרה, מלון "סנטייה קופנגן" נחשב לאחד מבתי המלון הכי מיוחדים ומרשימים שיש לקופנגן בעל עיצוב עץ ייחודי, שני המלונות בהחלט מתאימים לחופשה משפחתית.

בורי ראסה קטפנגן
בריכה מוצלת במלון בורי ראסה קופנגן
פנווימן קופנגן
הנוף המרהיב ממלון פנווימן קופנגן

מלונות מומלצים בקופנגן לירח דבש

זוגות בירח דבש שמגיעים לקופנגן יכולים לשהות בקרבת חוף הדרין אך לא במרכזו, המלונות המומלצים לזוגות בקופנגן הם: מלון "סקיי מון קופנגן" בעל בריכת אינפיניטי הצופה לחוף הדרין, מלון נוסף הינו מלון "אננטרה רסננדה קופנגן", מלון ברמת 5 כוכבים הטוב ביותר בחוף "טונג נאי פאן" ממוקם ממש על רצועת החוף, כך שהגישה לחוף נוחה מאוד, במלון תמצאו חדרים עם בריכה פרטית, כמובן שהמחירים בהתאם ומלון השלישי שאנו ממליצים הוא מלון "דה קבין" המבודד והמפנק בעל אוירה אינטימית.

סקיי מון קופנגן
הנוף מבריכת מלון סקיי מון קופנגן
מלון אננטרה רסננדה קופנגן
חדרים מפנקים עם בריכה פרטית במלון אננטרה רסננדה

להזכירכם, בחירת מיקום נכון ומלון מתאים עבורכם יש משקל רב. חייגו עכשיו או השאירו פרטים, ואחד המומחים שלנו ישמח לתת לכם את כל המידע על מלונות בקופנגן.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ