תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

מה חשוב לדעת לפני הטיסה הבאה שלכם לתאילנד

מתחילים לתכנן את החופשה הקרובה שלכם בגן העדן הטרופי של דרום מזרח אסיה? אם כן, זהו הזמן המושלם לעבור על רשימת הפרטים החשובים שיעזרו לכם ליהנות בכל רגע מהנופש בתאילנד – פנינת התיירות המושכת למחוזותיה מעל ל-30 מיליון תיירים מדי שנה. 

נתחיל בנושא החשוב –  התיק הביטוחי שלנו לקראת הטיסה לתאילנד.

החיסונים המומלצים לכלל המטיילים בתאילנד הם צהבת A וטיפוס הבטן, אך במקרים מסוימים רופא ימליץ על חיסונים נוספים, כמו למשל על חיסון נגד צהבת B, במידה ואתם שוקלים לעשות קעקוע או פירסינג בעת החופשה. בכל מקרה, עליכם להתייעץ עם רופא המשפחה ולהגיע עם פנקס חיסונים מעודכן.  

די קשה לחזות מראש את מזג האויר בתאילנד. תאילנד היא מדינה טרופית ולכן אתם עשויים להיתקל בגשמים ביעדים מסויימים לאורך כל השנה. אך למרות הגשם, לא תיתקלו בקור בכל ימות השנה למעט באזורי ההרים בצפון תאילנד.
לא סתם ישנן במדינה רק שלוש עונות בשנה העונות לשמות: החמה, היבשה, והרטובה.

גם בעונות הגשומות תגלו כי רוב הימים היו מטרים ארעיים במשך שעות קצרות במשך שעות קצרות במהלך כל יממה. באזור מרכז תאילנד העונה הגשומה מגיעה בין מרכז יוני לאוקטובר, כאשר השיא מתחיל באמצע אוגוסט. מצד דרום מזרח באזור קוסמוי, קופנגן התקופה הגשומה מגיעה בין יולי לינואר כאשר שיאה מתחיל באמצע אוקטובר, ומצד דרום מערב באזור פוקט, קופיפי מגיעה העונה הגשומה בין יוני לאמצע חודש אוקטובר כאשר השיא נמשך בין אמצע אוגוסט לאוקטובר.

בין אם אתם חולמים על טיול האומגות ההרפתקני בצ'יאנג מאי, או אולי על מסע טרקטורונים מסעיר באיי הדרום, ובין אם אתם מתכננים חופשה רגועה ונינוחה בין כותלי בריכת המלון – כדאי לכם לדאוג לביטוח נסיעות מסודר. חשוב לבדוק את תנאי הפוליסה ומפני מה היא תדאג לכסותכם.

ישנם המוני תיירים בתאילנד הבוחרים לשכור קטנוע או אופנוע במהלך החופשה שלהם – במידה ואתם רוכבים מקצועיים, מנוסים ובעלי רישיון מתאים – ודאו כי ביטוח הנסיעות שלכם מכסה נסיעה על קטנוע. במקרה ואין לכם רישיון מתאים וניסיון רב אנחנו ממליצים בחום לוותר על הרעיון הנועז.

אם עדיין לא סגרתם את כרטיסי הטיסה, דעו כי ישנם מספר אפשרויות בידיכם – ישנם טיסות ישירות עם חברת אל-על, ולאחרונה ארקיע נכנסה גם היא לקו תל אביב – בנגקוק ומוציאה שתי טיסות מדי שבוע. הטיסות  הישירות אורכות כ-10 שעות בממוצע. תוכלו גם למצוא כרטיסים מוזלים לטיסות קונקשן – לדוגמא, עם חברת רויאל ג'ורדניאן תוכלו לטוס דרך עמאן וזה יקח רק כ-11 שעות בממוצע, בעוד שחברת טורקיש איירליינס מציעה טיסות דרך איסטנבול שיארכו כ-13 שעות.

בנוסף, כדי לוודא שאתם משלמים את המחיר הכי זול, השתדלו לסגור את כרטיסי הטיסה כמה שיותר מוקדם – בניגוד לטיסות הפנים שיקחו אתכם מיעד ליעד במהלך החופשה, אותן רצוי לסגור רק לאחר שתכננתם והתאמתם את מסלול הטיול. תוכלו גם להתייעץ איתנו ונסייע לכם לרכוש את הכרטיסים המתאימים ישירות מול חברת התעופה.          

מלאכת תכנון המסלול לחופשה שלכם בתאילנד חשובה מאין כמותה. היא זו שתגדיר את החוויה שלכם – אמנם יכול להיות קצת קשה להאמין שישנים יעדים בתאילנד אשר יכולים בכלל לאכזב, בחירה ביעד שלא מתאים לסוג הטיול או שהייה קצרה או ארוכה מדי ביעד מסוים עשויה להותיר חותם שלילי על טיול שיכל להיות מושלם. בנוסף, יש להתחשב באופי הטיול ואורכו – אם תשתהו ביעדים תוכלו להרגיש בסוף החופשה כי לא ראיתם מספיק מהם, ואם תנסו להספיק את כולם, תרגישו כמו במירוץ למיליון ותיווכחו כי לא ראיתם מספיק מהיעדים בהם ביקרתם.

בעידן האינפורמציה וחוכמת ההמונים שאנו נמצאים בו, ההמלצות והסיפורים של המטיילים אשר ביקרו כבר בתאילנד, או בכל מקום אחר, נמצאים בהישג יד של כל אחד ואחת מאיתנו. אמנם יש לזה יתרונות רבים ומובהקים, אך אנו מאמינים שלא כדאי לתכנן את המסלול שלכם לתאילנד לפי המלצות של חברים או מטיילים אחרים, מכיוון שלכל אחד טיול שונה בתכליתו מהשני. אופי הטיול, ההרכב שיוצא והתקציב ליום הם רק חלק קטן מן הגורמים המשתנים בין כל חופשה.

הסוכנים המקצועיים שלנו, אשר מתגוררים בתאילנד מחכים לעמוד לשירותכם ולעזור לכם לתכנן ולהתאים את המסלול המושלם לחופשה בלתי נשכחת בתאילנד! תוכלו ליצור איתנו קשר בלחיצה על הקישור, או בעזרת הטפסים המהירים הנמצאים כאן בעמוד.   

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ