תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

כל מה שאתם רק יכולים לדמיין, ועוד – בואו להכיר את מרכז תאילנד מקרוב

עבור התרמילאים השואפים לטייל ברחבי דרום מזרח אסיה, סביבת העיר בנגקוק נחשבת בעיקר בתור שער הכניסה והיציאה מן המסע הצפוי להם – אך קהילת המטיילים המתמקדים בתאילנד כבר יודעת היטב – אזור מרכז תאילנד הוא יעד תיירותי שופע במקומות מדהימים ומגוונים שאתם פשוט חייבים להכיר!

את מרכז תאילנד אפשר לחלק לארבעה אזורים המורכבים מ-26 מחוזות. מחוז בנגקוק הוא למעשה אחד הקטנים ביותר במדינה, אך למעשה מדובר במטרופוליטן נרחב למדי הכולל חמישה מחוזות נוספים. מערבה משם, לכיוון הגבול עם מיאנמר, נוכל למצוא את קנצ'נבורי ובקצה הדרום מערבי של האזור את הואה הין. מצפון את בירתה לשעבר של תאילנד איוטאיה, וממזרח נמצאים פטאיה והאי קו צ'אנג אשר שוכן בסמוך לגבול קמבודיה.

כל מה שאתם רק יכולים לדמיין, ועוד - בואו להכיר את מרכז תאילנד מקרוב | thailand ayutthaya wat chaiwatthanaram
איוטאיה

במרכז תאילנד ישנם המון סוגים שונים של יעדים בהם תוכלו לבקר – בין אם אתם מחפשים להתחבר לטבע ולתרבות המסקרנת במהלך הטיול, מחפשים טיול של תאילנד עם ילדים ומתכננים להגיע לנופש משפחתי וחווייתי, מעוניינים להשתזף בבריכה אל מול נופים משגעים או שאולי אתם מגיעים במטרה לחרוש את שדרות מועדוני הלילה עם החברים.    

כל מה שאתם רק יכולים לדמיין, ועוד - בואו להכיר את מרכז תאילנד מקרוב | new history forecast bulk
מזג אוויר

בתאילנד עונות השנה מתחלקות בין העונה הגשומה, העונה החמה, והעונה היבשה, אך כל מטייל שביקר במדינה מספר פעמים יכול להעיד כי חם שם במהלך כל השנה – בממוצע 30-32 מעלות. במרכז יהיה זה מיותר לחשוש מהעונה הגשומה, המופיעה בעיקר בין החודשים יוני לאוקטובר, וזאת משום שגשמים יופיעו בכמחצית מימות החודש ולרוב מגיעים בהפוגות בשעות ספורות בלבד במהלך יממה ממוצעת.

המחירים שתשלמו במרכז תאילנד עבור בתי המלון, האוכל במסעדות ודוכנים, המסאז'ים והאטרקציות, ובעבור קניות ומתנות יהיו נמוכים מאוד בהשוואה לעולם המערבי ולמחירים בישראל. גם אם מדובר בכפר נופש ליד החוף או מלון פאר במרכז בנגקוק, ניתן למצוא באזור חדרים במלונות של חמישה כוכבים החל ממאה דולר ללילה לזוג!

כל מה שאתם רק יכולים לדמיין, ועוד - בואו להכיר את מרכז תאילנד מקרוב | 1 17023 02
קו צ'אנג

פרט לקו צ'אנג, האי הטרופי המקסים אליו הנסיעה תיקח כ-4 שעות ולאחר מכן שיט קצר במעבורת, לכל היעדים הנמצאים באזור מרכז תאילנד תוכלו להגיע מבנגקוק בנסיעה ממוצעת של כ-3 שעות. שיטת התחבורה המועדפת על רוב התיירים היא במיניואן בנסיעות פרטיות, מאורגנות או ציבוריות, מאחר ושירותי האוטובוסים והרכבות נחשבים למיושנים.

כל מה שאתם רק יכולים לדמיין, ועוד - בואו להכיר את מרכז תאילנד מקרוב | grand palace
ארמון המלך – בנגקוק

לא משנה באילו יעדים תבחרו לשהות בזמן החופשה שלכם בתאילנד, מה שבטוח, לא יהיה לכם חסר מה לעשות או מה לראות. בבנגקוק יש מגוון כה עצום של פעילויות, אטרקציות בבנגקוק ומקומות שאפשר ללכת אליהם, עד שלפעמים נהיה קשה לבחור – נקודות תצפית ובארים על קצות גורדי שחקים, ארמון המלך ומקדשים עתיקים ומרהיבים ביופיים, שווקים עצומים ומרתקים מכל הסוגים והטעמים, שיט על נהר הצ'או פראיה החוצה את העיר, מרכזי קניות וקניונים ענקיים וחדשניים, חיי לילה שופעים, האקווריום של עולם המים, פארקי מים ושעשועים, טיול לעיר העתיקה של איוטאיה, ואפילו בתי קפה מיוחדים במינם.

כל מה שאתם רק יכולים לדמיין, ועוד - בואו להכיר את מרכז תאילנד מקרוב | center of thailand
צניחה חופשית – פטאיה

גם בערי החוף תוכלו למצוא את כל מגוון הפעילויות שאפשר רק לדמיין, ובשילוב עם אטרקציות ימיות. בפטאיה תוכלו בין היתר לבלות בפארק המים של קרטון נטוורק או רממאיאנה, לצאת לשיט לאי הקרוב קו לאן, לסייר בגנים הבוטניים המרהיבים ובפארק מיני סיאם, לבקר במקדש האמת או את הבודהה הגדול, לחגוג בסצינת מועדוני לילה נרחבת ואפילו לערוך גם צניחות וגם צלילות חופשיות. בהואה הין תוכלו לטייל בשמורות טבע מדהימות כמו סאם רוי יוט, מפלי פאלה או והר קאו טקיאב המשקיף על העיר ובו חיים מאות קופים, לכייף בפארק המים ואנה נאווה, לבקר במרכזי הקניות והשווקים הייחודיים, לטייל בספארי וליהנות בעוד שלל פעילויות מעולות.      

כל מה שאתם רק יכולים לדמיין, ועוד - בואו להכיר את מרכז תאילנד מקרוב | center of thailand
שבעת המפלים – קנצ'נבורי

בקנצ'נבורי תוכלו לבקר במסגרת טיול של יום או יומיים, או אפילו לשהות באחד מכפרי הנופש האותנטיים, כדי לראות את השוק הצף, שבעת המפלים הקסומים, הגשר המפורסם על נהר הקוואי, הספארי בו מאכילים את החיות בישיבה באוטובוס פתוח, ואת הטבע השופע באווירה שלווה במיוחד.

אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם כדי לעזור לכם לתכנן את החופשה הבאה שלכם בצורה הטובה ביותר – רק השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם במהרה!  

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ