תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

קופנגן
בואו לרקוד עד אור הבוקר במסיבת הפולמון בקופנגן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
 

קופנגן, קופנגן אי שכולו שמחה

קופנגן
קופנגן

פנינה של אי מול חופי המפרץ של תאילנד, קופנגן למטייל היא אוצר של יופי טבעי, בידור ועוד הרבה, הרבה יותר. מהמסיבות הידועות לשמצה ועד לחופים הבתוליים שלה, הנה 11 סיבות לבקר בקופנגן.

 

מסיבת ירח מלא FULL MOON PARTY

מסיבת פול מון
מסיבת פול מון

 מוזכרת לעתים קרובות כאחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים בוחרים לבקר בתאילנד מלכתחילה, אף ביקור באי הזה אינו שלם מבלי לקחת את התענוגות של מסיבת הפול מון. במקור מפגש קטן , מאז גדל לאחת המסיבות המפורסמות ביותר בעולם, ומקבל בברכה אלפים מדי חודש לרקוד ולשתות על חופי חוף האדרין. אסור לפספס.

מזג האוויר

קופנגן 11 סיבות מדהימות לבקר בה | 4469976996 4f6c1e9458 b
שמש נהדרת, שקיעות גדולות יותר 

בבנגקוק אולי קצת חם מדי, וצ'אנג מאי יכולה להיות קצת קרירה בלילה, אבל בקופנגן זה גן עדן כל השנה. אף על פי שייתכן מדי פעם  גשם בעונה הרטובה, זה רק משרת את הקשתות, ואת שארית זמנך תבלה בשמש הזוהרת. עם רוח ים צוננת ועצי דקל מוצלים, האי מכסה אותך אם אתה מרגיש קצת חם מדי – שלא לדבר על הים המזמין והצלול המושלם לשחייה.

בית קפה קופנגן

קופנגן 11 סיבות מדהימות לבקר בה | coffee 802057 1920
תתפנק בבחירה 

אי מול חופי תאילנד אולי לא המקום הראשון שעולה בראשכם כשאתם חושבים על תרבות הקפה של הגל השלישי, אבל כל זה ישתנה ברגע שתטעמו את התענוגות של בתי הקפה ובתי הקפה של קופנגן למטייל . מקומות כמו Bubba's ו- Dots מציעים כמה מסוגי ההקפה הטובים ביותר מחוץ לבנגקוק, בעוד שיש הרבה מקומות שמגישים בראנץ' מערבי אהוב כמו אבוקדו על טוסט. בואו לחופים, והישארו בשביל השעועית והבראנץ'.

 
 

הצלילה בקופנגן

קופנגן 11 סיבות מדהימות לבקר בה | fish 378286 1920
חקור את העולם מתחת לגלים 

אם חשבתם שקופנגן נהדרת על פני השטח, חכו עד שתגיעו מתחת למים. קופנגן וסביבתה הסמוכה מציעים כמה חוויות צלילה נהדרות, מצלילה ביום ועד צלילות לילה, והעלויות הן יותר מסבירות. דגים צבעוניים, אלמוגים וחיים ימיים אקזוטיים כמו כרישי לוויתן ודגיגונים שאפשר להבחין  בהם כולם בצלילות, וישנם בתי ספר לצלילה באי שיכולים להביא אותך להסמכה מקצועית תוך זמן קצר. לא חובבי צלילה? אל תדאג – יש הרבה מה לראות גם בשנורקלינג רגיל.

המלונות באי קופנגן

למרות שזה בסדר גמור ללון באכסניות במהלך הטיולים שלך ברחבי הארץ, חשוב לפנק את עצמך מדי פעם, ולקופנגן יש את המלונות המושלמים לעשות בדיוק את זה. Koh Phangan מתגאה במספר מלונות איכותיים עם שירותים מעוררי קנאה כמו חדרים לצד החוף, בריכות פרטיות וספא מפנקים, והמחירים יכולים להיות נמוכים באופן מפתיע – במיוחד בעונת השפל. קדימה, פנק את עצמך – מגיע לך.

שוק הלילה Thong Sala

קופנגן 11 סיבות מדהימות לבקר בה | 3323369378 92db905174 b
פאד תאי בשוק הלילה

שווקי לילה הם מקום מצוין להתרשם ולטעום מהתרבות המקומית; בעוד ששוק הלילה Thong Sala עשוי להיות פופולרי בקרב תיירים, זה גם מקום מצוין להכיר את המקומיים ואת התרבות שלהם. מנות פירות הים טריות במיוחד וטעימות להפליא, בעוד שיש גם הזדמנות לה כניס כמה מעדנים אזוריים שאולי לא ניסיתם בבנגקוק או בצפון. ממוקם ליד המזח, זרוק את התיקים שלך ותתחיל לבלות..

אופנועים לחקר האי

קופנגן 11 סיבות מדהימות לבקר בה | 8501885490 bcc87bcf8c k
הדרך הטובה ביותר להתנייד 

שלא כמו האי הקטן יותר Koh Phi Phi, Koh Phangan הוא גדול יותר ולכן יש אופנועים וקטנועים בכבישים הזמינים להשכרה. בעלות של 150 באט ליום, רכיבה על אחד  כזה היא קלה והדרך הטובה ביותר לחקור כל סנטימטר של האי. האי יהיה הצדפה שלכם, ותוכלו לגשת אל נופים מדהימים של האי, תוך תחושת עצמאות בנסיעות שלכם ובביקור במקומות שישאירו אתכם פעורי פה..

מסלולי הטרקים היפים

קופנגן 11 סיבות מדהימות לבקר בה | thailand 1992912 1920
טרק לנקודות תצפית מדהימות 

אי הררי עם המון מאפיינים טבעיים כמו הרים, ג'ונגלים ומפלים, קופנגן הוא המקום המושלם לטיול רגלי, ואולי לפצות על העודפים של המסיבות הליליות. בחוף המזרחי של האי יש מספר מסלולי טרקים מבוססים, בעוד המפלים Phaeng ו-Than Sadet מציגים את הפאר הטבעי של האי בצורה מושלמת.

החופים בקופנגן

קופנגן 11 סיבות מדהימות לבקר בה | 3313244785 acc73ae406 b
חוף בקבוק 

בעוד שחוף האדרין עשוי להיות ידוע במסיבות האוקטן הגבוהות שלו, יש הרבה חופים שאפשר פשוט להירגע ולהשתזף בהם. למרות היותו ידוע, בוטל ביץ' אף פעם לא מרגיש צפוף מדי, מה שמבטיח שיש שפע של מקום ליהנות מנופים של הים הגרמני ולחוש את החול הלבן הרך והאבקתי בין אצבעות הרגליים. חופים אחרים כגון Haad Yao ו-Had Salad מתאימים גם הם לטיול ימים, בעוד שהאדרין המוזכר לעיל הוא מושלם עבור אלה שרוצים קצת יותר אקשן.

טיולי הסירה

קופנגן 11 סיבות מדהימות לבקר בה | sunset 2137067 1920 1
קחו סירה 

קל להתאהב בקופנגן, וזה יכול להיות קשה לעזוב אותה, אבל כדאי לצאת לשייט בסירה כדי לחקור את האתרים המקיפים את האי. מההזדמנות לשחות ולשנרקל במים פתוחים, להשתתפות בנקודה של קיאקים או טרקים, טיולי סירה הם דרך מצוינת לראות קצת יותר מהמקום שאתה אוהב, ויכולות לעזור לך להעריך את היופי של האי. 

המואי תאי

קופנגן 11 סיבות מדהימות לבקר בה | boxing 2282000 1920
חדד את כישוריך 

Muay Thai הוא הספורט הלאומי של תאילנד, ויש הרבה הזדמנויות לתרגל את המהלכים שלך באי. למרות שהרעיון להתחיל אומנות לחימה אולי נראה קצת מרתיע, זה לא צריך להיות. מכוני כושר כגון Diamond Muay Thai מסבירי פנים מאוד למתחילים וללוחמים מנוסים יותר. הם עושים כמיטב יכולתם כדי שתוכלו להיות רגועים וליהנות מעצמכם. אם בסופו של דבר זה לא בשבילכם, לפחות סימנתם את זה מהרשימה – ויהיה לכם סיפור מעניין של ארוחת ערב.

אולי תתעניין גם ב: קופנגן מדריך #1 לתייר הישראלי

מלונות מומלצים בקופנגן

Santhiya Koh Phangan Resort & Spa

Sunset beach club

Panviman Resort Koh Phangan

לכל המלונות בקופנגן

אטרקציות מומלצות בקופנגן

מסיבת פולמון

מסיבת הלף מון

וייפ אאוט קופנגן

לכל האטרקציות בקופנגן

תאילנד לצעירים

לחץ כאן

מה לעשות בקופנגן?

×

שיחת ווטסאפ