תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

קופנגן
בואו לרקוד עד אור הבוקר במסיבת הפולמון בקופנגן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

חופי האי קופנגן הוא גן עדן טרופי במפרץ תאילנד. קופנגן ידועה במסיבות הירח המלא שלה בכל חודש, כמו גם בחופים המדהימים שלה. ניסיון לבחור רק חוף אחד על האי הוא קשה, כי יש כל כך הרבה אפשרויות.

עם זאת, קל מספיק להתנייד בקו פנגן, עם מוניות סונגטו חוצות את האי ושפע של חנויות להשכרת אופנועים. בין אם אתם רוצים משקאות על החוף עם מוזיקה וחברים או מקום מבודד ושקט להירגע בו, באי התאילנדי היפה הזה יש הכל. קבלו את המדריך  למציאת החופים הטובים ביותר בקופנגן.

 

1. האד יואן[ראה מפה]

קופנגן - חופי הים
קופנגן – חופי הים

במרחק שני קילומטרים בלבד מהאדרין, חוף המסיבות הגדול באי, נמצא האד יואן. בהשוואה להאד רין, האד יואן פחות צפוף. זה קשור הרבה לכמה מאתגר זה לגשת להאד יואן. אתה יכול לטייל להאד יואן בשביל שלוקח כשעתיים ברגל, או שאתה יכול להגיע לשייט מהיר בסירה. כך או כך, המסע שווה את זה.

למרות הגישה המאתגרת שלו, האד יואן מתגאה בבונגלוס ובברים ממש על קו החוף. קחו בחשבון שבכל שבת מתקיימות מסיבות שבועיות על החוף, כאשר הוא יכול להיות עמוס למשך 24 שעות.

2. האד בן[ראה מפה]

האד בן

האד סון, או חוף סודי, הוא אחד מהחופים החדשים יותר בקופנגן. הוא פותח רק לפני עשור כחלק מאתר נופש גדול יותר על החוף. רק שחייה קצרה מהחוף, ותתקלו בשונית אלמוגים. זה הופך אותו למקום האידיאלי לשנורקלינג.

האד סון מוגן ובטוח יחסית, והוא פופולרי להפליא בקרב משפחות. האד סון בדרך כלל לא נחשב לחוף יעד, אבל הרבה מטיילים שוהים במלונות במרחק הליכה ואוהבים לקבל גישה לחול הלבן, המים הכחולים והנופים היפים.

3. מיי האד[ראה מפה]

מיי האד

אחד החופים המעניינים בקופנגן חופים הוא Mae Haad. החוף הרחב והחולי הזה מחובר לשמורת טבע לאומית ולפארק ימי בשם Koh Ma. האי Koh Ma נגיש ברגל אם אתה הולך לאורך רצועת חול צרה מ-Mae Haad.

ילדים ומבוגרים כאחד מעריכים את ההרפתקה המהנה של הליכה לאי קטן ולחקור אותו, ויש גם הזדמנויות לראות כפר מקומי ולצאת לשנורקלינג. למרות שהחול של מאה האד רחוק מהטוב ביותר באי, הוא עדיין נשאר יעד פופולרי שכדאי לבקר בו.

עיין במדריך שלנו קופנגן 11 סיבות מדהימות לבקר בה

4. האד יאו[ראה מפה]

האד יאו

באורך של יותר מחצי מייל, האד יאו הוא חוף מרשים שמושך שפע של מבקרים בקופנגן. בזמן שאתה יכול לשהות במקום לינה ממש על החוף, אתה יכול גם להגיע להאד יאו בקלות באמצעות מונית או אופנוע.

האד יאו היא נקודת שנורקלינג וצלילה ידועה, הודות לשונית אלמוגים חיה ממש מעבר לקו החוף. יש גם כל סוג של שירותים שתרצו על החוף, כולל מגוון של מסעדות, ברים, חנויות מזכרות ואפילו מכון עיסוי. אם אתם מקווים לשקיעה מושלמת לתמונה, האד יאו הוא מקום אידיאלי להיות בו.

5. חוף מאליבו[ראה מפה]

חוף מאליבו

אחד החופים הפופולריים ביותר באי הוא חוף מאליבו, הממוקם בכפר צ'לוק לאם. זה מעניין מבחינה ויזואלית מהסיבות הברורות, כולל חול לבן ומים כחולים, אבל גם בגלל גורמים בלתי צפויים: בנייני כפר מסורתיים ממוקמים ממש על החוף. בנוסף, תראה כמה עצים עגולים ירוקים בהירים צומחים ממש בחול, וזה משהו שלא תראה בשום מקום אחר.

חוף מליבו עמוס בסירות מכל הגדלים, מכיוון שהוא מקום פופולרי להתחיל ולסיים בו שנורקלינג, צלילה או טיולים. סיבה נוספת לכך שחוף מליבו הוא כל כך להיט קשורה לצל הרב שנוצר על ידי עצי דקל לאורך קו החוף.

6. האד רין[ראה מפה]

האד רין

פעם בחודש, האדרין הופך למקום העמוס ביותר בכל האי קופנגן. הסיבה לכך היא שהאדרין היא ביתם של מסיבות הפול מון החודשיות, שמושכות אליהן אלפי מבקרים. ארבע מעבורות מגיעות להאדרין מדי יום מקו סמוי בהסעות מטיילים וחובבי מסיבות.

במהלך מסיבת פול מון, היו מוכנים להמונים, לריקודים ולמוזיקה לאורך כל הלילה ולשפע של אלכוהול. בשאר החודש, אתה יכול לבדוק את האדרין עם הרבה פחות קהל וליהנות מהשכרת סקי אופנועים, לטייל לאורך ה-Sea Walk או לשחות במים הכחולים הכהים.

7. Thong Nai Pan Noi[ראה מפה]

Thong Nai Pan Noi

שני אתרי נופש שכנים מרכיבים את האזור המכונה Thong Nai Pan. אחד מאתרי הנופש נקרא Thong Nai Pan Noi. נוי פירושו קטן, מה שמצביע על כך שזהו החוף הקטן מבין שני החופים. יש הרבה תשתיות בחוף הים, אבל עדיין מעט מאוד קהל.

אתה יכול לבחור להישאר בבונגלו מסורתי או וילה מפוארת ב-Thong Nai Pan Noi, והחוף החולי יהיה לך ממש מחוץ לדלת הכניסה שלך. הכפר הקטן עדיין שומר על אווירה נינוחה ומסורתית, אז צפו לקצב חיים איטי יותר ולחוויה רגועה ב-Thong Nai Pan Noi.

8. Thong Nai Pan Yai[ראה מפה]

Thong Nai Pan Yai

החצי השני של Thong Nai Pan הוא החלק הגדול יותר של Thong Nai Pan Noi. ידוע בזכות הזריחות עוצרות הנשימה שלו, זהו מקום נהדר למטיילים שרוצים לקבל גישה לחופים נהדרים ולהיות מסוגלים ללכת ברגל אל אטרקציות טבעיות סמוכות.

אם יש לך מספיק שחייה ושנורקלינג במשך היום, אתה יכול ללכת למפל או לקחת שיעור יוגה  מול שקיעה על החוף. יש גם שפע של מסעדות מצוינות, אינספור ברים, בית מרקחת וכל השירותים שאולי תצטרכו לטיול יום או ללינת לילה.

9. סלט האד[ראה מפה]

סלט האד

הפופולריות הגואה של קו פנגן פירושה שקשה יותר ויותר למצוא חוף ריק באמת באי. עם זאת, עבור יופי ואווירה שקטה, אחד ההימורים הטובים ביותר שלך יהיה סלט האד. ידוע גם בשם חוף סלט, זהו מפרץ יפהפה עם חול לבן עם מים כחולים וירוקים.

עצי דקל יוצרים קצת צל, בונוס מובהק ביום חם. יש קומץ מסעדות זולות ובמחיר סביר על החוף, ואתם תהיו במרחק הליכה ממרכז ריטריט ליוגה ומבית ספר לבישול מקומי.

10. חוף בקבוקים[ראה מפה]

מס' 1 מהחופים הטובים ביותר בקופנגן

Haad Khuat, או Bottle Beach, הוא אחד החופים הפחות נגישים בקופנגן. אתה יכול להגיע לשם בסירת לונגטייל מ-Chalok Lam, או שאתה יכול לטייל כשלוש שעות כדי להגיע ל-Bottle Beach.

מקור השם Bottle Beach הוא מבקבוקי הפלסטיק המסמנים את מסלול הטיול להגיע לחוף. על החוף, יש כמה אפשרויות לינה ומסעדות. בסך הכל, עם זאת, הוא שקט יחסית. אתה יכול להירגע על החול ולשחות בבטחה בים, ורק לעתים רחוקות תצטרך להתמודד עם כל סוג של המונים.

מפה של קופנגן

מפה של קופנגן
 

מלונות מומלצים בקופנגן

Santhiya Koh Phangan Resort & Spa

Sunset beach club

Panviman Resort Koh Phangan

לכל המלונות בקופנגן

אטרקציות מומלצות בקופנגן

מסיבת פולמון

מסיבת הלף מון

וייפ אאוט קופנגן

לכל האטרקציות בקופנגן

תאילנד לצעירים

לחץ כאן

מה לעשות בקופנגן?

×

שיחת ווטסאפ