חייגו

קופנגן
בואו לרקוד עד אור הבוקר במסיבת הפולמון בקופנגן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

קופנגן האי ששייך לצעירים

חשבתם שלא תמצאו מלונות יוקרה באי קופנגן  תאילנד, שלא לדבר על כך שהאי  לא מתאים לחופשה משפחתית?

לאי קופנגן יצא  שם של צעירים שמגיעים לאי קופנגן בשביל המסיבות ובשביל חופים לבנים שניתן להיזרק ולצלול מדי פעם בין שוניות. אז יש לנו חדשון טובות בשבילכם! אמנם, אתה יכול למצוא את כל זה בקופנגן, על חוף הדרין, אבל יש גם חופים קסומים אחרים מוסתרים על האי של קופנגן. למשל כפר בורי ראסה שנמצא בקופנגן, וגם מקום האירוח בורי ראסה וילג' קופנגאן (Buri Rasa Village Koppangan) הממוקם בחוף טונג נאי פאן,וילות חוף קופו קופו פנגאן וספא/קופו קופו פנגאן ביץ 'וילה ואתר ספא ועוד… 

קופנגן #1
קופנגן #1

מה עושים בקופנגן

ישנם מגוון טיולי יום בקופנגן ישנו  טיול אל 42 האיים, ישנם טיולי צלילה  במים עמוקים באתרי צלילה מדהימים  ליד האי קוטאו. טיולי הצלילה עמוקים באתרי הצלילה שליד האי קוטאו מיועדים לחוויות צלילה למתחילים ולמנוסים. קופנגן היא אחותו הקטנה של האי קוסמוי, שגודלה כשני שלישים מקו סאמוי והיא גם פרועה ופחות מפותחת כאחות קטנה של קו סאמוי. סך של 15 ק"מ מפרידים בין קופנגן לקוסמוי, אבל ההבדלים ביניהם הם  15 או 30 שנים של פיתוח. קו סאמוי נגיש יותר: יש לו שדה תעופה משלו והכבישים טובים יותר,מכיוון שקוסמוי  התחילה להתפתח מוקדם יותר. בכל מקרה, הפיתוח חודר לאט לאט לקופנגן,מלונות יוקרה כבר נבנו כדי לפנק  תיירים שמעוניינים במלונות בוטיק, קופנגן גם החלה שנוי והתאמה למשפחות עם ילדים הנופשים שם, אפילו "אטרקציות תיירותיות" חדשות  נבנות מוקמות בכדי לשעשע את הזרם התיירותי שמגיע. אבל אם לומר את האמת קופנגן עדיין שייכת לצעירים שמגיעים אחרי הצבא ומכל העולם. בקופנגן תאילנד תמצאו רמת מחייה זולה ופשוטה, אוכל תאילנדי זול וטעים ואפילו אוכל מערבי, חופים, שחלקם שוקקי חיים ומסיבות, ואחרים מרוחקים וכמעט בלתי נגישים, למי שרוצה אווירה רומנטית.

קופנגן #2
קופנגן #2

מידע נוסף במדריך הבא: קופנגן 10 החופים הטובים ביותר

אטרקציות מגוונות בקופנגן

 בואו נודה בזה, האטרקציה העיקרית של קופנגן היא מסיבות "ירח מלא" (FULL MOON PARTY), אבל בין מסיבה למסיבה, יש הרבה דברים שניתן להעביר את הזמן, הרי כמה זמן תוכלו לנוח על החוף בחוסר מעש? אז, בין חוף הים  למסיבה, אתה יכול לעשות פעילויות ימיות שונות, החל  משיט קיאקים, סירות מירוץ או צלילה, למשל במקום המקסים "Koh Mah": זהו אי קטן כמאה מטרים מהחוף, רק רצועה דקה של חול מוביל אליו ואל שוניות האלמוגים המדהימות ביופיים,המים כל כך ברורים שלרגע זה מרגיש כאילו אתה צף מעל השונית. אתה יכול ללכת לכמה נקודות מצפה ולהשקיף על האי, ישנו אחד ליד מפל "פנג", שם תוכל לטפס ולהשקיף על הנוף של חופי האי קופנגן ולאחר המאמץ  לשטוף את הזיעה שלך עם טבילה מגניבה במפל. אם אתם אוהבים מפלים, למה לא לבקר בפארק הלאומי "טאן סאדט" ? כמו בכל אי תאילנדי שמכבד את עצמו,  ניתן לערוך טיולי פילים. אפשר ללמוד אגרוף תאילנדי או לירות בחץ וקשת. מי שמגיע לאי להירגע יכול להשתתף בסדנאות יוגה או לבקר במקדש הסיני היפה,זו חוויה מרגיעה במיוחד. ואם כבר אז מדוע שלא תהנו מסאונת הצמחים המסורתית של האי, ספא אקסקלוסיבי עם הפרדה בין נשים וגברים? חוף הדרין זהו אחד החופים העמוסים ביותר בתאילנד, עם הרבה בונגולוסים על החוף, ברים, מסעדות מסעדות מוזיקה וחיים  שוקקים 24 שעות ביממה. תוכלו למצוא כאן ישראלים צעירים רבים, מסעדות ישראליות וכו'. בצד המערבי, במרחק של כרבע שעה ברגל, נמצא "הדרין נאי", חוף שקט יותר למי שרוצה לישון טוב גם בלילה בלי לשמוע מוזיקה כל הזמן. בין שני הצדדים של הדרין ישנה עיירה קטנה מקסימה עם סמטאות קטנות שבו אתה יכול למצוא ברים, מסעדות, חנויות בגדים, חנויות מכולת, מכוני עיסוי, לינה, סוכנויות נסיעות ובעצם מכל טוב. 

קופנגן - חופים
קופנגן – חופים

קופנגן – מסיבות ירח מלא

האגדה מספרת כי מסיבות הפול מון התחילו אחרת בערך אמצע שנות ה -80. הירח היה מלא, האווירה היתה נעימה ,  אז התחילו  להוציא כלי נגינה  ושמו רמקולים ממועדון מקומי ורקדו עד אור הבוקר. זו הייתה הצלחה וכך יצא שהמסיבות גדלו והפכו  למסורת. מדי חודש, כשהירח המלא באים לרקוד. כיום, כל מסיבת "ירח מלא" בעונה גבוהה מגיעה בין 10,000 ל -40,000 איש. כולם באים  להשתולל ולרקוד כאילו אין מחר, החגים הירח המלא מתרחש  פעם בחודש, וכדי להקל על עומסים החלו לפתח ליין של "הלף מון" מסיבת חצי ירח פעמיים בחודש, שבוע לפני הירח המלא ושבוע לאחר מכן, מתקיימות חגיגות "חצי ירח" ופעם בחודש "ירח מלא". בקופנגן תמצאו מסיבת חוף טובה כל  שבוע. אבל ההלך מון לא משנה  כמה הוא מהנה, לא ממש מגיע לרמה של מסיבת "פול מון" עצמה. אז אם אתם צעירים והגעתם לתאילנד, בדקו מתי הירח המלא מתרחש(שימו לב: לוח השנה העברי פתוח: 15 בכל חודש עברי הוא ליל הירח המלא) ובואו לקופנגן. עם רדת הלילה, רצועת חוף של מאות מטרים הופכת למועדון לילה ענק. כמה מועדונים וברים על החוף משמיעים את המןזיקה. לא משנה מה הסגנון שלכם, תמצאו מוזיקה על החוף שתרקיד אתכם: טראנס, טכנו, בס ואפילו רגאיי. ישנם מגוון סוגי אלכוהול  מכל הסוגים והצורות בכל מקום, היישר מהבקבוק או קוקטייל העשוי מפירות טרופיים. האי מתהדר בתאורה מיוחדת, מופעי אור ומגוון אלמנטים מדהימים למסיבת פול מון. ישנם להטוטנים שמשחקים באש ומופעים מדליקים .כאשר אתה מתעייף, אתה יכול לקחת הפסקה קלה של עיסוי כף הרגל ככל שהלילה מתקדם, האווירה נרגעת והמסיבה עולה על גדותיו, כשהלילה נושק לעבר הזריחה. המוני המבלים מתעוררים לבוקר חדש. 

טיפים לאחר מסיבת פול מון

לאחר מסיבת פול מון בדר"כ כדאי לקחת יום מנוחה לשרירים כואבים. מספר טיפים: במהלך מסיבת פול מון, בתי מלון בחוף הדרין דורשים הזמנה מינימלית של 5 לילות, רצוי להגיע Koh Phangan כמה ימים לפני המסיבה.  שמור את הכסף והדרכונים שלך בכספת המלון. הישארו כזוג או בקבוצות (במיוחד נשים) אםאתם שותים הרבה, אל תלכו לשחות בים. 

קופנגן #4
קופנגן #4

דרכי הגעה

קופנגן – איך להגיע לשם ישנן מספר דרכים להגיע לאי קופנגן. הדרך המהירה והנוחה ביותר היא לקחת טיסה ישירה לאי הסמוך קוסמוי, ומשם, הנסיעה במעבורת לאי קופנגן אורכת כ -45 דקות. בנוסף, ישנן חברות תעופה בעלות נמוכה המציעות חבילת טיסה ומעבורת הכוללת טיסה לנחון סי טמאראט ומעבורת לקו פנגאן או טיסה לסורטני ומעבורת לאי לקוסמוי משם לקחת מעבורת עצמאית נוספת לקו פנגאן. עוד דרך זולה יותר להגיע לקופנגן.  האי קופנגן הוא לא מקום שאתה יכול לוותר ולפספס כאשר אתה מבקר תאילנד. אם אתם גם בדרככם לקופנגן.

עיין במדריך שלנו קופנגן 11 סיבות מדהימות לבקר בה

מלונות מומלצים בקופנגן

Santhiya Koh Phangan Resort & Spa

Sunset beach club

Panviman Resort Koh Phangan

לכל המלונות בקופנגן

אטרקציות מומלצות בקופנגן

מסיבת פולמון

מסיבת הלף מון

וייפ אאוט קופנגן

לכל האטרקציות בקופנגן

תאילנד לצעירים

לחץ כאן

מה לעשות בקופנגן?