תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

הואה הין או האם מה שטוב למלכים טוב גם לכם?

כמעט 100 שנים עברו מאז בחר אחד מנסיכי תאילנד לבנות את משכן הנופש שלו בעיירת החוף, שלאחר כמה שנים תקרא ע"י המלך ראמה השביעי הואה הין  HUA HIN (בפירוש חופשי "ראש האבן".)

גם המלך האהוב והנערץ על התאילנדים, ראמה התשיעי, שהיה המלך שכיהן הכי הרבה שנים בהיסטוריה, בחר בהואה הין, כמקום מושבו הקבוע, בעיקר בשל האוויר הנקי, השקט והרוגע של הים ובשל ההרים היפים המקיפים את האזור.

מאז, הואה הין הולכת ומתרחבת, ובשנים האחרונות רואה צמיחה מתמדת בכמות התיירים שפוקדת אותה בכל שנה.

לא בכדי הפכה הואה הין ליעד מבוקש כל כך, ובמאמר זה ננסה לעמוד על הסיבות שהפכו את הואה הין, לאחד היעדים המבוקשים ביותר בתאילנד למשפחות.

מלונות משפחתיים מצויינים

הואה הין או האם מה שטוב למלכים טוב גם לכם? | hua hin
מלון מריוט הואה הין

מלונות בהואה הין נחשבות מהטובים ביותר, בהואה הין תמצאו כמה מהמלונות הטובים ביותר במרכז תאילנד. נכון להיום, המלון המשפחתי הטוב ביותר בתאילנד שוכן בהואה הין. זהו כמובן המריוט הואה הין MARRIOTT HUA HIN, אחד המלונות השלמים ביותר בתאילנד, הן מבחינת החדרים המאובזרים, המתקנים, שכוללים: בריכות רחבות, אזורי משחק פנימיים וחיצוניים לילדים, חדר כושר וכמובן, ארוחת הבוקר שהיא אחת הטובות והמפוארות בתאילנד.

בנוסף למריוט, מלונות נוספים שכדאי לציין הם ההייאט ריג'נסי HYATT REGENCY שנמצא על חוף יפיפה ובנוי בסגנון תאילנדי אותנטי ומלון ההולידיי אין ואנה נאוה HOLIDAY INN VANA NAVA שבו גם שוכן פארק המים המצוין ואנה נאוה VANA NAVA WATER PARK.

שמורות טבע

הואה הין או האם מה שטוב למלכים טוב גם לכם? | 9k=
PALA-U WATERFALL

אזור הואה שופע בשמורות טבע גדולות וייחודיות. שמורות הטבע בהואה הין משלבות נופים עוצרי נשימה, הרפתקאות ומפגש עם חיות בסביבתן הטבעית.

השמורה הגדולה והמפורסמת מכולם היא שמורת קנג קראג'אן KAENG KRAJAN, שהיא גם השמורה הגדולה ביותר בתאילנד. ברחבי השמורה ישנו מגוון רחב של פעילויות ואתרים, ביניהם ניתן למצוא את מפלי פלאו PALA-U WATERFALL, שדרת מפלים עם 16 מדרגות שניתן לטבול בהם ולהתרענן במהלך הימים החמים. אזור נוסף בשמורה הוא "אי הקופים", אזור של איים שנוצרו לאחר שהאזור הוצף לטובת בניית סכר לאגירת מים. יוצאים אל האיים בשייט של סירה מקומית ונהנים ממפגש עם הקופים החביבים.

מדרום להואה הין תמצאו את שמורת "אגם הלוטוסים" המכונה BUENG BUA, אגם טבעי ורחב ידיים, המכיל עשרות אלפי פרחי לוטוס וורודים וצמחים פראיים אחרים, כל זה מוקף בשקט מרטיט ומצוקים לבנים עטויים עצים מוריקים.

פארק המים ואנה נאוה

בשני העשורים האחרונים ידעה הואה הין תנופת בנייה משמעותית בשל התיירים הרבים שהחלו לזרום אליה. כחלק מתנופת התיירות, נבנו והתווספו לעיירה אטרקציות חדשות ומגוונות. כאשר מדברים עח אטרקציות בהואה הין מדברים על פארק המים הייחודי.

הואה הין או האם מה שטוב למלכים טוב גם לכם? | 61
פארק המים ואנה נאוה

אחת האטרקציות המפורסמות והיותר מוצלחות, היא פארק המים ואנה נאוה VANA NAVA, שנחשב לאחד מפארקי המים הטובים בתאילנד כולה. הקומפלקס הגדול נמצא בחלקה הדרומי של העיירה, בסמיכות למלון הולידיי אין ואנה נאוה HOLIDAY INN VANA NAVA, כאשר הוא בעצם מהווה חלק מהמלון, ואורחי המלון יכולים להנות ממנו כל עוד הם שוהים במלון ללא תוספת תשלום.
אך גם מי ששוהה במלון אחר, יוכל לרכוש כרטיסים במחיר משתלם ולהנות משלל המתקנים המצוינים שהפארק מציע. בין המתקנים תוכלו למצוא: מגלשות אבובים ענקיות, קיר טיפוס, מסעדה ועוד שלל פעילויות.
הפארק הוא ללא ספק אחת מהאטרקציות המובחרות שקיימות בהואה הין, במיוחד לילדים.

חופים

הואה הין או האם מה שטוב למלכים טוב גם לכם? | hua hin
חופים בהואה הין

בניגוד למה שרבים חושבים, חוף הים של הואה הין הוא חוף מצוין. למען האמת, הוא אחד החופים הרחבים שאפשר למצוא בתאילנד. באופן כללי, החופים באזור הדרומי של העיירה נחשבים טובים יותר.

החוף מתאפיין בגאות ושפל, כאשר בדר"כ יש שפל במשך רוב שעות היום, ואחה"צ ישנה גאות וברוב המקרים, המים מגיעים עד לקו המלון, ולא ניתן לרחוץ בים.

ניתן לרחוץ בחופי הים של הואה הין אך לא תמצאו שם מים בצבע טורקיז. בשביל זה תצטרכו להדרים לאזור קאו לאק ופוקט.

מרחק נסיעה מבנגקוק

הואה הין או האם מה שטוב למלכים טוב גם לכם? | shutterstock 404310694

אחד היתרונות המשמעותיים בביקור בהואה הין, הוא שאין צורך בטיסה כדי להגיע לשם. ההגעה לעיירה מתבצעת בדר"כ בנסיעה של כשלוש שעות מבנגקוק או משדה התעופה הראשי של בנגקוק (אין שדה תעופה גדול בהואה הין.)

ניתן לשלב את הואה הין בתחילת הטיול, במה שאנחנו מכנים "נחיתה רכה", אך אפשר כמובן לשלב אותה גם בסוף הטיול, ומשם להמשיך ולסיים את הטיול בבנגקוק, או לנסוע ישירות לשדה התעופה.

הנסיעה להואה הין היא נסיעה נוחה בכבישים ראשיים. ניתן להזמין הסעה עם רכב פרטי וממוזג, שיקחו אתכם בנוחות ובזהירות לטיול בלתי נשכח בעיירת הנופש הואה הין.

לסיכום, הואה הין היא החבילה השלמה בכל מה שקשור ביעד משפחתי בתאילנד. יש בה הכל מהכל, וכל משפחה צפויה להנות מחלק או מכל הדברים שיש למקום להציע. אנו ממליצים בחום לשלב את הואה הין כחלק מהטיול המשפחתי שלכם בתאילנד, אולי בסוף הטיול תוכלו להבין מה גרם למלך תאילנד, לפני כמעט 100 שנה להגיע ולבנות ארמון בעיירת החוף השלווה.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ