תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

אז איך בוחרים מלון באזור קוסמוי?

זהו לא סוד שתאילנד היא אחד היעדים המועדפים ביותר על קהל הנופשים הישראלי. אם תחילה נחשבה תאילנד ליעד המבוקש רק על ידי חיילים משוחררים, הרי שכיום זוגות וגם משפחות בוחרים בתאילנד כיעד החופשה החלומי. בתאילנד מספר איים שמושכים מאד את קהל המטיילים בישראל, אך ישנו אי אחד שנחשב לאי פופולארי שחובה לבקר בו: קוסמוי.

1.תקציב החופשה שלכם

האי מאופיין באוכל רחוב מפנק לצד מסעדות יוקרה מערביות, בתי מלון ברמה גבוהה, חיי לילה מפוארים, אטרקציות לכל המשפחה ואיך לא – קניות. קוסמוי רחוקה יחסית מבנגקוק (שבה ככל הנראה תנחתו), והיא נמצאת במרחק של כ-700 ק"מ דרומית ממנה. אם גם אתם מחפשים מלונות בקוסמוי, ובעיקר מנסים להבין על פי אילו פרמטרים בוחרים מלון, המידע הבא יסייע לכם:

ראשית, הגדירו תקציב. תאילנד ידועה בכך שהמחייה בה זולה, אך אין זה אומר שאתם לא צריכים להגדיר מסגרת תקציבית לטיול שלכם. מלונות בקוסמוי ניתן למצוא בדירוג של 3,4 ו-5 כוכבים, כאשר המחיר עולה בהתאם לרמת המלון. שימו לב כי הגדרת תקציב מטיבה עמכם ותורמת לכם עם חיפוש יעיל: עם תקציב ברור, תוכל לפסול מלונות לא רלוונטים, ולהתמקד דווקא על אלו שכן. כך, עשרות מלונות אפשריים הופכים לכמה בודדים – כך שהבוקינג שלכם קרוב מתמיד. המלצות על מספר מלונות בקוסמוי:

  • מלון בדירוג 3 כוכבים:באן טלא
  • מלון בדירוג 4 כוכבים:באן האד נגאם / פיס ריזורט
  • מלון בדירוג 5 כוכבים: סאלה צ'אוונג / ריץ קרלטון

2.הרכב הנופשים

לא כדאי לבסס את הבחירה שלכם במלון רק על פי התקציב ודירוג המלון, אלא גם על פי הרכב הנופשים. כשאתם נוסעים לחופשה זוגית רומנטית, סביר כי תחפשו אחר מלונות המציעים לכם חוויה מסוימת שהדגש בה הוא ספא. טיול משפחתי? הוא כבר מציב תנאי סף שונים. לכן, נסו להבין מהי מטרת הטיול ומהן הציפיות שלכם מהמלון. במידה ואתם נוסעים לטיול משפחתי, כדאי לדאוג למלון עם חדרי משחק לילדים, צוותי בידור, מתקני מים וכיוצא בזה.

3.מרחק מנקודת המוצא שלכם

לא כולם מייחסים לפרמטר הזה חשיבות, אך הוא חשוב מאד. סביר להניח כי אתם לא נוסעים אך ורק לקוסמוי, אלא שאתם עתידים לבקר במקומות נוספים בתאילנד. קחו בחשבון כי בעת שאתם עוברים מאי לאי, ישנה סבירות כי טיסות פנים יהיו דרכי התניידות הבלעדית. לכן, בדקו מהו המרחק של המלון מנקודת המוצא הנוכחית שלכם (מרחק משדה התעופה למלון, מרחק ממלון למלון במידה ואתם עוברים מלון בקוסמוי וכן הלאה).

4.אז מה יש לעשות במלון?

בתאילנד ישנם מלונות שמספקים לכם אטרקציות נפלאות – כה נפלאות עד שלא תצטרכו לצאת מהמלון. עם זאת, ישנם לא מעט מלונות פונקציונאלים שמספקים לכם בעיקר כרית לשים עליה את הראש בלילה. חבר'ה צעירים לרוב יסתפקו במלון בסיסי, אך משפחות לעומת זאת רוצות המון פעמים לקבל תחת קורת גג אחת כמה שיותר. לדוגמא: מלון באן האד נגאם  הוא מתאים מאד למשפחות עם ילדים וגם לזוגות. המלון כולל בריכה , שלרוב עונים על הצורך הבסיסי של הנופשים.

5.המלצות של נופשים

וכן, כשאתם סוגרים מלון אתם רוצים להיות שקטים כי עשיתם את הבחירה הנכונה. כשאתם סוגרים מלון איתנו, אתם יכולים להיות בטוחים כי בחרתם נכון. אנו מציעים מלונות מומלצים המספקים את חווית תאילנד האולטימטיבית! עם זאת, תמיד תוכלו לחפש המלצות עצמאית ולקרוא ביקורות של גולשים. כך, תוכלו לקבל אינדיקציה באשר למה מספק המלון ועד כמה טובה הייתה החוויה של הנופשים.

מלון בדקה ה-90: כן או לא?

רבים הנופשים הישראלים המאמינים כי בתאילנד לא סוגרים מלונות מבעוד מועד, אלא עם ההגעה אל היעד. האם מומלץ לעשות זאת? לא ממש. סגירת מלון בעודכם בארץ, מאפשרת לכם לתכנן את הטיול שלכם, לקבוע מראש אטרקציות בקוסמוי ולנהל לוח זמנים ואפילו להסדיר את התשלום טרם הגעתכם. יתרונות נוספים שיש לסגירת מלון בארץ ולא בדקה ה-90:

  • אתם לא צריכים לבזבז זמן מהחופשה על חיפוש בית המלון
  • אין מצב שתמצאו את עצמכם ללא חדר וללא מקום לישון
  • חיפוש מקדים מאפשר לכם לבצע השוואה של מחירים ומלונות
  • סגירה מוקדמת זולה יותר! לרוב, מחירי הדקה ה-90 יקרים יותר
Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ