תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

פעילויות לילדים בפוקט

פוקט עם החופים המדהימים שלה, האטרקציות המגוונות והמטבח הטעים שלה, פוקט היא יעד נהדר לילדים בכל הגילאים. פוסט זה בבלוג חוקר פעילויות מהנות כדי לבדר את הילדים בטיול לפוקט, כולל ביקור בשמורות חיות, חקר פארקי מים והשגת היופי הטבעי של האזור.

מקלטי בעלי חיים

אחת הפעילויות לילדים בפוקט היותר פופולריות היא ביקור בשמורות החיות המקומיות. מקומות קדושים אלו מספקים בית בטוח ואוהב לבעלי חיים שניצלו מציידים או מנסיבות מסוכנות אחרות. בחלק מהמקדשים, כמו פרויקט שיקום גיבון, המבקרים יכולים להתקרב לבעלי החיים, בהם קופים, פילים ונמרים. מקומות קדושים אחרים, כמו קרן ידידי חיות הבר תאילנד, מציעים תוכניות חינוכיות המלמדות את המבקרים על חשיבות השימור ומצבם של מינים בסכנת הכחדה. בין אם אתם מחפשים חוויה מעשית או הזדמנות חינוכית, ביקור במקלט לבעלי חיים בפוקט בטוח יהיה חוויה בלתי נשכחת עבור ילדיכם. בנוסף למקלטי החיות, פוקט מציעה גם מגוון פעילויות אחרות כדי לבדר את הילדים. מפארקי מים ופארקי שעשועים ועד לחקר היופי הטבעי של האזור, יש הרבה מה להעסיק את הילדים בטיול לפוקט. ועם האטרקציות הרבות שלה, המטבח הטעים והחופים המדהימים שלה, אין זה פלא שפוקט היא אחד היעדים הפופולריים ביותר למשפחות.

ילד חייכן מלטף פיל בשמורת חיות בפוקט

ילד חייכן מלטף פיל בשמורת חיות בפוקט

פארק מים

פוקט היא ביתם של כמה פארקי מים פנטסטיים, שבטוח ישמחו ילדים בכל הגילאים. פארק המים הגדול ביותר בפוקט הוא פארק המים פוקט, הממוקם באזור Bangtao. עם למעלה מעשרים מגלשות מרגשות, נהר עצל ובריכת גלים, יש משהו לכולם. לילדים יהיה פיצוץ במירוץ במגלשות ולהשתכשך בבריכה. להתרגשות עוד יותר, פארק המים כולל גם מסלול קרטינג ומגרש משחקים להרפתקאות. לחוויה מרגיעה יותר, המבקרים יכולים לצאת לטיול נינוח ברכבת התחתית מסביב לנהר העצל של הפארק או להירגע בג'קוזי. עם כל כך הרבה אטרקציות מהנות, אין זה פלא שפארק המים של פוקט הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר למשפחות. פארק מים נהדר נוסף בפוקט הוא פארק המים ספלאש ג'ונגל. ממוקם באזור מאי קאו, פארק מים זה כולל מספר אטרקציות מרגשות, כולל בריכת גלים, מגלשות מים ונהר עצל. הילדים ייהנו מפיצוצים במורד המגלשות ורוכבים על הגלים בבריכת הגלים. לחוויה רגועה יותר, המבקרים יכולים לצוף בנחת מסביב לנהר העצל של הפארק או להירגע בג'קוזי. עם כל כך הרבה אטרקציות מהנות, קל להבין מדוע פארק המים ספלאש ג'ונגל הוא בחירה מצוינת למשפחות. עם פארק המים של פוקט וגם עם פארק המים ספלאש ג'ונגל, הילדים יהיו בטוחים שיהנו בטיול בפוקט. שני הפארקים מציעים שפע של אטרקציות מרתקות ופעילויות מרגיעות שישאירו את כל המשפחה בבידור.

שנורקלינג וצלילה

מוקפת בים אנדמן, פוקט היא מקום נהדר לילדים לחקור את פלאי האוקיינוס. שנורקלינג היא פעילות נהדרת לילדים, מכיוון שהיא דורשת ציוד מינימלי וניתן לעשותה עם ילדים עד גיל 8. אתרי שנורקלינג פופולריים כוללים את חוף פאטונג, חוף לאם סינג וחוף קאטה. יש גם מגוון מפעילי צלילה המציעים סיורים מודרכים לילדים מגיל 8 ומעלה. רבים מהמפעילים הללו מספקים השכרת ציוד מלא ומספקים מענה לצוללנים מתחילים. עם אתרי הצלילה הרבים שלה, פוקט היא אידיאלית עבור צוללנים מתחילים שרוצים לחקור את שוניות האלמוגים התוססות ולחזות בחיי הים האקזוטיים המצויים כאן. ילדים יאהבו את ההזדמנות להתרשם מקרוב עם צבי ים, צדפות ענק ודגים צבעוניים. עם המים הצלולים שלה, פוקט היא מקום מצוין לילדים ללמוד את היסודות של שנורקלינג וצלילה בבטחה.

איור של משפחה שוחה בלגונה כחולה טרופית

איור של משפחה שוחה בלגונה כחולה טרופית

טיולי איים

ליום טיול מרגש, ילדים ומשפחותיהם יכולים לצאת לסיור באי בפוקט. בהתאם לסיור, האורחים יכולים לראות כמה מהחופים היפים ביותר, מפרצונים ולגונות נסתרות, כמו גם לבקר בכמה משמורות חיות הבר היוקרתיות ביותר של האי. ניתן להתאים סיורים כדי לענות על תחומי העניין של כל הגילאים, מקפיצות על החוף ועד שנורקלינג וטיולי שייט. ילדים צעירים יכולים לשחק בכיף על החוף, וילדים הרפתקנים יותר יכולים לחקור את המים הצלולים. המתעניינים בחיות בר יכולים לצפות במינים הנדירים ובסכנת הכחדה השוכנים באי, כמו הענקים העדינים של הים, צבי הים. עם מדריך בקיא, ילדים יכולים ללמוד על התרבות המקומית, הגיאוגרפיה והאקולוגיה. לחוויה נינוחה יותר, סיורי סירה זמינים גם כן, המאפשרים לאורחים ליהנות מהיופי המדהים של פוקט מהנוחות של סירה. סיורים אלה מציעים הזדמנות לראות את צוקי אבן הגיר הדרמטיים, שוניות האלמוגים התוססות וחיים ימיים צבעוניים. האנשים שעל הסיפון יכולים לקחת חלק בפעילויות מסוימות, כגון דיג, שחייה ושייט קיאקים. סיורים אחרים מציעים חוויה ייחודית של חיי הלילה והתרבות של האי, כגון שייט ארוחת ערב מואר בפנסים, ביקורים בשווקים המקומיים ומופעי תרבות. לא משנה באיזה סוג של סיור האורחים בוחרים, הם בטוח יהנו מאוד לחקור את האטרקציות המגוונות של פוקט. עם החופים היפים, הפעילויות המרגשות והתרבות הייחודית שלה, יש משהו לכל אחד בסיור באי בפוקט.

מטבח מקומי

כשזה מגיע לסעודה בחוץ, פוקט מציעה כמה מהמטבח הטעים והייחודי ביותר בתאילנד. מנות פופולריות כוללות מרק טום יאם גונג, פאד תאי וקאו פאד (אורז מטוגן). לאוכל ההרפתקני, יש גם הרבה מנות מקומיות שאפשר לנסות. נסו צלחת של Gai Pad Bai Krapow (עוף מטוגן עם בזיליקום קדוש וצ'ילי) או ים סום או (סלט פומלה, צ'ילי ושרימפס). ילדים יאהבו את כל הפירות הטריים הזמינים, ממנגו ופפאיה ועד ל-Durian המומחיות המקומית. לחוויה מסורתית יותר, נסו את דוכני האוכל בחוף פאטונג למגוון חטיפים ופינוקים.

טיול לפוקט בטוח יהיה חוויה בלתי נשכחת לילדים בכל הגילאים. עם החופים המדהימים, האטרקציות המגוונות והמטבח הטעים, יש משהו לכל אחד בחלק היפה הזה של תאילנד. ניתן לראות תמונות וסרטונים לגבי אטרקציות זמינות בפוקט וביעדים אחרים בתאילנד דרך האתר שלנו. לחצו כאן בכדי לעבור לדף אטרקציות בפוקט.

רוצים לדעת עוד?

* על אטרקציות?
* על פעילויות?
* על מלונות?
* על טיסות?


השאירו פרטים ונציג של תאי טורס תאילנד יחזור אליכם.

לוגו תאי טורס בדף חבילות נופש אודות אודותינו
Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ