תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

מלונות בתאילנד – איך בוחרים

מלונות בתאילנד – הכי חשוב

רכשנו כרטיס טיסה, נסגרנו על היעדים בהם נרצה לבקר בתאילנד, עכשיו מגיע החלק הכי קשה – בחירת מלונות בתאילנד. יש כל כך הרבה מלונות בכל יעד, כל כך הרבה ביקורות שלפעמים אנחנו הולכים לאיבוד בבחירת בית מלון. האמת שזה לא כך כך מסובך, ישנם מספר פילטרים שמומלץ לעשות.

הרכב נוסעים

קודם כל להתאים מלון לפי הרכב הנוסעים, אם אתם זוג בירח דבש, ככל הנראה שלא תרצו להיות במלון רועש עם צעירים, אם אתם משפחה עם ילדים, אולי מומלץ לחפש מלון שמציע "מיני פארק מים" והפעלות נוספות לילדים. בתאילנד תמצאו מלונות לכל סוגי המטיילים: מלונות שמתאימים למשפחות, צעירים, או זוגות. מידע על המלונות מופיע בכל האתרים ופילטור פשוט, יצמצם לכם את האפשרויות במספר דקות.

מלונות בתאילנד - איך בוחרים | קאו לאק באוגוסט
מלון מותאם למשפחות בקאו לאק

תקציב

קודם כל תקציב, החלטנו שאנחנו מוכנים להשקיע בסביבות 200$ על בית מלון ללילה. מעולה, כבר מספר האפשרויות שלנו מצטמצמות, כמובן שאם מלון מסוים חורג קצת מהתקציב, אבל עומד ביתר הפרמטרים שלנו אולי מומלץ לחרוג מהתקציב. טיפ קטן, כאשר מסתכלים על מחירי מלונות בתאילנד באתרי ההזמנות, כמו "בוקינג" ו"אגודה", המחיר הסופי (כולל בתוכו מיסים, ארוחת בוקר ודמי שירות) מופיע אך ורק בשלב האחרון של התשלום.

מיקום

מיקום המלון הוא פרמטר חשוב מאוד, תעשו שיעור בית לפני ותבחרו מיקום נכון – מה הכוונה? לדוגמה אם אתם צעירים אז ככל הנראה תרצו להיות בקרבת חיי הלילה, משפחות עם ילדים ירצו להיות בקרבת מסעדות וחנויות נוחות. בנוסף מומלץ לבדוק מה המרחק מהחוף ואם המלון יושב על "הים". אגב להיות במרכז החוף המרכזי של יעד מסוים, הוא לא תמיד יתרון.

ביקורות

קריאת ביקורות באתרי התיירות והפורומים השונים לדוגמת: "טריפ אדוויזר" ופורום "למטייל" יכולים לעזור לקבל אינדיקציה על המלון. חשוב לדעת ממי אתם מקבלים את הפידבק על המלון, אם אתם משפחה עם ילדים אז ככל הנראה שביקורות של צעירים אחרי צבא פחות מדברת אליכם.

לסיכום

מלונות בתאילנד מומלץ להזמין מראש ולבחור לפי הפרמטרים שהזכרנו כתבה. אם פעלתם לפי הפרמטרים ואתם עדיין לא סגורים על איזה מלון לבחור, תרגישו חופשי לפנות אלינו ולקבל ייעוץ חינם על מלונות בתאילנד, ואנו נדע להתאים לכם את המלון המושלם.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ