תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

מלונות בקאו לאק ששוה לבקר בהם

מקבץ מלונות מדליקים בקאו לאק

בדרום תאילנד , תמצאו את קאו לאק במחוז טקואה פה במחוז פאנג נגה. פונה מערבה לכיוון ים אנדמן, זהו יעד פופולרי לחובבי החוף ולחובבי אקסטרים, כאשר בפארק הלאומי קאו לאק-לאם רו יש שפע של פעילויות אדרנלין. והכי חשוב, יש מגוון מקומות לינה.
 
 
סרוג'ין

משקיף על חוף חול לבן, סרוג'ין מושלם לזוגות, עם היוקרה המבודדת של חזרה לטבע. נמצא ליד כף Pakarang, כמה קילומטרים צפונית לכניסה  לפארק הלאומי Khao Lak-Lam Ru.

הווילות, עם הדגשות עץ וחלונות מהרצפה עד התקרה מהממות, כל אחד מהם מגיע עם מיטה ענקית, אמבט ג'קוזי לשניים וגינת פטיו פרטית המוסתרת על ידי צמחיה שופעת. הזמינו אחת מהווילות הגדולות יותר אם תרצו גם בריכת מים. המתקנים כוללים ספא, שירות חוף מלא ובריכת שחייה גדולה בגודל אגם.

 
לה מנרה

 כאן תוכלו ליהנות מחוף Bang Lut באורך 6 ק"מ . וילות שמשדרות יוקרה, עם רצפות עץ חמות, חלונות צרפתיים גבוהים ומיטות עם מצעים כבדים, שנפתחות לגינה המשקיפה על בריכה ענקית. ישנם גם חדרים עם בריכות קטנות, ואילו וילות ירח הדבש מגיעות עם נוף לחוף ולשקיעה. Le Menara הוא הימור טוב למשפחות, עם בריכה ומועדון מיוחד לילדים.

 
 
צ'ונג פאה

אם אתם מחפשים תמורה טובה, שווה לשקול את אתר הנופש Chongfah Beach, עם המיקום שלו מול האוקיינוס ​​ – אחד החופים הפופולריים יותר בקאו לאק. בעוד שיש הרבה אתרי נופש אחרים בקרבת מקום, נופי השקיעה מעל ים אנדמן מהבונגלוס המופנים לים של צ'ונגפאה מצוינים. בכל יחידת אירוח יש אמבט ג'קוזי ומרפסת פרטית נעימה. בינתיים, המסעדה החיצונית של אתר הנופש, כמו בריכת האינסוף, מיועדת למנוחה, בעוד שחנויות, מסעדות וברים נוספים נמצאים במרחק של 10 דקות הליכה משם.

 
אוקיינוס

אתה לא צריך לקחת משכנתא כדי להישאר באתר הנופש אושן בריז. הווילות הלבנות לגמרי, המזכירות את בתי מיקונוס, במחיר תחרותי, וחלקן כוללות נוף לבריכה ולגן, אמבטיות גדולות מאבן מלוטשת וחלונות מהרצפה עד התקרה. יש בריכה מרכזית גדולה (ואחת נפרדת לילדים), והמסעדה שבאתר מגישה אוכל תאילנדי והודי. והכי חשוב, המקום כולו מוגן על ידי צמחייה טרופית ויערות עבותים סביב חוף נאנג טונג.

 
בנג סאק

מחפשים מקום בקנה מידה קטן ובוטיק? נסה את הכפר Bangsak למבוגרים בלבד. הוא שוכן בצורה פוטוגנית בגן של קזוארינות, דקלים ופרחים טרופיים באחד החופים השקטים ביותר באזור קאו לאק. חדרים מרווחים עם חלל פתוח , צבעי בז' ועצים .יש ספא מפואר עם מרפסת עיסוי חיצונית (עדיף לפני השקיעה מפני שבערב היתושים יוצאים) ומסעדה ובית קפה עם נוף לאוקיינוס.

Khaolak Laguna Resort

 
קאו לאק לגונה

עם יותר מ-150 חדרים ווילות הממוקמים סביב בריכה ענקית ומתפתלת, ה-Khaolak Laguna הוא אחד מאתרי הנופש המשפחתיים הגדולים באזור. הריזורט נחשב לאחד מאתרי הספא הטובים ביותר באזור, והפעילויות נעות בין יוגה ואיגרוף תאילנדי לשיעורי בישול וסיורי אופניים. יש גם מועדון חביב לילדים, והחדרים בגודל משפחתי מעוצבים מעץ ובגוונים שקטים מגיעים עם דקים גדולים ואזורי מגורים.

 
בנדארי

הווילות בסגנון תאילנדי מושכים את העין ,  מומלץ להזמין חדר עם נוף לבריכה באגף המבוגרים, הכולל עצים עשירים, מצעים איכותיים ומרפסת פרטית. יש ספא, מכון כושר ומסעדה טובה שמגישה מזנון ארוחת בוקר אדיר.

 
מרלין

אתר נופש זה נגיש  לפארק הלאומי קאו לאק-לאם רו בחוף האלמוגים של לאם קאן ביץ', ומשלב שונית ויער גשם עם היופי של גנים שופעים מלאי סחלבים עמוסים בציפורים טרופיות. יש כל מיני אטרקציות בטבע, הכוללים רפטינג וטרקים ביערות גשם. הווילות מפתות בגוונים חמימים ומודרניים וכוללות דלתות הזזה מזכוכית ובמקרים מסוימים בריכות מים עמוקים. יש ספא וסדרה של בריכות, יורדות רמות כמו מפל קטן.

 

 

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ