תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

מלונות בקאו לאק וחופים מרהיבים באזור

רצועת החופים הארוכה של קאו לאק, כ 30 קילומטרים לייתר דיוק, הם הסיבה למה כל כך המון תיירים מבקרים באזור מדי שנה. בחופים הפראיים של קאו לאק מסתתרים כמה מרצועות החוף היפות בדרום מערב תאילנד, שמשתלבות עם עצי דקל גבוהים לאורך כל החוף.

בין עצי הדקל ניתן למצוא מספר מלונות בקאו לאק, בשילוב רצועת החוף יוצרים אווירה של חופשה טרופית אמיתית והופכים את העיירה ליעד תיירותי פופולרי

אספנו בשבילכם רשימה של מספר חופים מומלצים בקאו לאק ואת המלונות המיוחדים הממוקמים בכל אחד מהם:

קאו לאק ביץ' – Khao Lak beach – נכון זה שם החוף, פשוטו כמשמעו, החוף ממוקם בדרום קאו לאק ממש בתחילת העיירה, אורכו כ 5 קילומטרים. באזור החוף תמצאו בעיקר מסעדות מקומיות ומכוני מסאז'ים הפרוסים על החוף. המלון המומלץ באזור חוף זה הוא מלון "בריזה ביץ' קאו לאק".
החוף מתאים בעיקר למי שאוהב להתחבר לטבע ואוהב חופשה נטולת רעש, נטו אתם והחוף הפראי.

באנג ניאנג ביץ' – Bang Niang beach – החוף המרכזי בקאו לאק, לאורך החוף תמצאו המון מסעדות ומקומיים המציעים מסאז'ים ופירות טרופיים. האזור נחשב למרכז השני בקאו לאק ובו יש המון חנויות נוחות, סוכנויות נסיעות מקומיות ואתה שוק "באנג ניאנג" הפופולרי בקאו לאק. באזור יש מלונות רבים הפרוסים לאורך החוף לדוגמת: מלון "רמדה קאו לאק" ומלון לה "וולה קאו לאק".

קוק קאק ביץ' – Khuk Khak beach – ממוקם צפונית "לבאנג ניאנג" ביץ' ובעל רצועת חוף ארוכה טרופית ופראית. אזור החוף דיי רגוע ומציע בעיקר ריזורטים מפנקים ויוקרתיים לחופשה מפנקת כגון: מלון "מריוט קאו לאק" המומלץ ביותר ומלון "דה הבן" בעל הבריכה המלוחה הגדולה ביותר בתאילנד, מלון למבוגרים בלבד.

נאנג טונג ביץ' – Nang Thong beach – החוף הכי מרכזי ופופולרי בקאו לאק, גם האזור הכי חיי בעיירה עם מגוון של חנויות, שווקים, ברים ומסעדות, אם תבחרו מלון באזור, לא ישעמם לכם אף פעם. אם תלונו באזור החוף תוכלו להנות ממגוון מלונות כגון: מלון "דה סנדס קאו לאק", מלון "איקס 10 קאו לאק" ומלון "מורסיה קאו לאק".

וייט סנדס ביץ' – White sand beach – חוף החולות הלבנים ומים בצבע תכלת בקאו לאק, ממש אטרקציה תיירותית שמושכת את המבקרים בעיירה ליום כיף בחוף. החוף ממוקם באזור הצפוני של העיירה כ 15 דקות נסיעה צפונה מחוף נאנג טונג ביץ' המרכזי. החוף מציע מסעדות תאילנדיות אותנטיות וטעימות (טעמנו!) ובעיקר אווירה של חופשה טרופית איכותית. בין המלונות שניתן למצוא באזור: מלון "סרוג'ין קאו לאק" היוקרתי ומלון "לה מרידיאן קאו לאק" המומלץ למשפחות.

אלו הם 5 החופים המומלצים בקאו לאק. אנו ממליצים לחפש מלונות בקאו לאק בקרבת חופים אלו כדי שתוכלו לחוות את קאו לאק במהלך חופשתם. המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם ולהסביר לכם כל שאלה בנוגע ליעד המרתק ועל מלונות בקאו לאק.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ