תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

כפר הדייגים קו סמוי

כפר הדייגים קו סמוי - חוויה טרופית קסומה

כפר הדייגים בקו סמוי בחוף בופוט הוא המיקום שאנחנו לא מפסיקים לחזור אליו.

חוף בופוט המפורסם הידוע גם כחוף כפר הדייגים של קו סמוי. לאחר שנתיים כמעט של מגפת הקורונה, כפר הדייגים בקו סמוי הפך להיות מקום נגיש וזול יותר לבקרים המגיעים אליו.

הנופש בכפר הדייגים קו סמוי הוא חוויה מדהימה וכוללת מתחמי נופש מפנקים, אוכל טעים, נוף אידילי וזה מקום שקל מאוד להגיע אליו מבנגקוק – הכפר עצמו מספק את כל הצרכים כדי ליהנות מחופשה מושלמת.

איפה לשהות בחוף בופוט?

הינה שלושה מלונות שאנחנו ממליצים עליהם בתאי טורס בכפר הדייגים קו סמוי בחוף בופוט:

איפה לאכול ולשתות בחוף בופוט?

מסעדת Coco Tam's

זו למעשה הנקודה החמה של בופוט אליה נוהרים אנשים מכל רחבי האי. חלל גדול ופתוח חלקית המשתרע אל החוף – Coco Tam's כמעט תמיד עמוס ומסיבה טובה. פיצות בתנור גחלים, הקוקטיילים והמשקאות נדיבים. 

Aroy Dee – דגים טריים

לחובבי פירות ים או דגים טריים – המסעדה האהובה על תיירים רבים בבופוט ובקו סמוי בכללי. עם מנות ים טריות ענקיות מוכנות בצורה מושלמת, צצות מהמטבח הקטן והפתוח. התפריט משתנה בהתאם למה שנפס באותו היום. אם תרצו לבקר בו בסופי שבוע כנראה ששווה להזמין מקום מראש.

Nirvana – אוכל אותנטי

למטה בקצה המזרחי של חוף בופוט נמצאת נירוונה, שהוא מקום נחמד לארוחת ערב על החוף. כרגע הם פתוחים רק שישי-ראשון. המסעדה תושיב אותך על החוף ותגיש סרטנים מטוגנים טובים, דגים וגם מנות גדולות ודשנות של צלעות וצ'יפס. מנות נדיבות של יין. נירוואנה היא בדרך כלל מקום נחמד להיות בו. שום דבר מפואר מדי אבל ארוחת ערב נוחה מאוד ומאוד טעימה.
 
כפר הדייגים קו סמוי תמונה מהבריכה אל הים
כפר הדייגים קו סמוי תמונה מהבריכה אל הים

דברים לעשות בחוף בופוט

פשוט לנוח

חוף בופוט בקו סמוי הוא לא בדיוק כוורת של פעילות והדבר הטוב ביותר לעשות לדעתנו הוא פשוט להירגע וליהנות מהנוף הנשגב. לקרוא ספרים על כיסא נוח בחוף הים, לעשות טיול ברחוב הראשי להנות מארוחת צהריים מפנקת, קוקטיילים של שקיעה ב Coco Tam's וארוחת ערב נשמעים לנו כמו דרך מצוינת לבלות כל יום בחוף בופוט ובאמת לנוח!

פעילויות ים בחוף בופוט

קיאקים ועלות חתירה כנראה שהמלון שלכם יספק בחינם. הזמנים הטובים ביותר הם בשעות אחר הצהריים המאוחרות לפני השקיעה כשהרוח הקלילה כבר מתפוגגת ותוכלו להנות ממים צלולים כמו זכוכית.

לחובבי ספורט ים מומלץ מאוד להיזהר ולא להשכיר ציוד או שירותים מאנשים אנונימיים ללא מחקר מקדמים. לגבי אותה חברת השכרה מומלץ לשאול במלון ולקבל עצה וגם לעשות חיפוש קטן באינטרנט לא יזיק. כך תוכלו להימנע מסיטואציות לא נעימות ועוגמת נפש. בכל מקרה אם יש לכם ספק תמיד אפשר ליצור איתנו קשר, ונשמח לתת עצה.

כפר הדייגים קוסמוי, עם תיירת ברקע
כפר הדייגים קוסמוי, תיירת ברקע עוברת בין חנויות מקומיות

אם תחליטו להתרחק מהחול בכפר הדייגים בחוף בופוט

חשוב שתדעו שקו סמוי מלאה במקומות ופעילויות נהדרות. אחד שמצאנו נמצא במרחק הליכה הוא בית הספר לבישול חליטות שמתגאה בערך בתפריט הנרחב ביותר של בית הספר לבישול שאי פעם ראינו לבחירתכם. סרטן רך מטוגן, סלט פרחי בננה, קארי הכל שם.

כפר הדייגים קו סמוי דיי מקומי תפס דג
כפר הדייגים קו סמוי – דייג מקומי

מתי כדאי לבקר בכפר הדייגים בחוף בופוט בקו סמוי

לקו סמוי ולאיים מסביב, קופנגן וקו טאו יש דפוס אקלים די ייחודי שמקל על הביקור בקו סמוי ובחוף בופוט בתקופות יוצאות דופן של השנה. ביקרנו גם באוגוסט וגם בפברואר ונהנינו משמש מקיר לקיר בשני הביקורים. קו סמוי תמיד לוהטת, אבל בעונת המונסון שלה תהיה מועדת לסערות טרופיות בשרניות.
 
למרות שבדרך כלל גשום יותר מאוקטובר עד סוף דצמבר, כל תקופה אחרת של השנה צפויה להשאיר אותך עם הרבה שמש. שיא העונה "היבשה" ללא גשמים היא מפברואר עד אפריל. זהו כנראה זמן הנסיעה הטוב ביותר גם עבור האיים מסביב. מאי עד ספטמבר כנראה מביאים קצת משניהם – בקושי ראינו טיפת גשם בטיול שלנו באוגוסט בשנה שעברה. ככה שכנראה יש מעט מאוד זמנים עם מזג אוויר בעייתי.
 

לסיכום

כפר הדייגים של קוסמוי הוא יעד המציע למבקרים שילוב ייחודי של תרבות ופעילויות פנאי וחופש אין סופי. עם הנופים הטרופיים היפים ושפע הפעילויות בו, בכפר הדייגים קו סמוי  יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים חופשה, שלווה או חופשה מלאת הרפתקאות, כפר הדייגים קו סמוי הוא יעד חובה למטיילים בקוסמוי.

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ