תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

מלונות ירח דבש בתאילנד

מלונות ירח דבש בתאילנד

חופשה רומנטית בתאילנד לרגל ירח דבש היא ללא ספק חוויה של פעם בחיים, וככל הנראה אחת החופשות הכי מענגות ומפנקות שאי פעם תיקחו. לא רק שמדובר בדרך הכי טובה להתחיל את החיים המשותפים שלכם, אלא גם הזדמנות מעולה למחוק המון פריטים שנמצאים על הרשימה של הדברים שתרצו להספיק בחיים. 

אמנם הציפיות תמיד גבוהות, אך מה הופך לבית מלון לאחד מתאים לארח זוגות בירח דבש בתאילנד? ישנם זוגות המחפשים מקום מפלט מבודד עם נופים משגעים, כאלו התרים אחר תחושת היוקרה, הפאר, והשירות הצמוד, ישנם המעדיפים מיקום מרכזי ואחרים מתמקדים בבריכה פרטית או ג'קוזי בחדר. כדי להקל על העניינים, הכנו לכם רשימה של חמשת המלונות המתאימים ביותר לחופשה ירח דבש בתאילנד!   

5 מלונות מומלצים לירח דבש בתאילנד

סנטייה קו יאו יאי – Santhiya Koh Yao Yai

כפר הנופש המבודד של סנטייה, אשר מציג את הקסם של תאילנד האמיתית בצורה מדהימה, שוכן על האי קו יאו יאי הנמצא בסמוך לפוקט (20 דקות שייט). אל תתנו לעובדה שהכל בנוי מעץ להטעות אתכם – מדובר במלון מפואר ברמת חמישה כוכבים המציע את כל המותרויות של העולם המערבי במעטפת אקזוטית במיוחד ועם נוף עוצר נשימה של האוקיינוס שנפתח מכל חדר במלון!

מלונות ירח דבש בתאילנד | סנטייה קו יאו יאי תאילנד
חדר עם בריכה פרטית ונוף לאוקיינוס – סנטייה קו יאו יאי

קופו קופו קופנגן – Kupu Kupu Koh Phangan

המילה רומנטית לא יכולה אפילו להתחיל לתאר את האווירה הייחודית השוררת בכפר הנופש של קופו קופו. על חוף קסום ומרוחק באי קופנגן, עם ירידה לים ובריכות פרטיות ומפנקות בחדרים וספא מפואר מבית L'Occitane, מלון 5 כוכבים הזה יודע לספק לכם את החופשה עליה תמיד חלמתם. 

בחדרי הסוויטות והווילות במלון תיחשפו לשילוב עדין של אמנות ומלאכת יד תאילנדית לבין מתקני נוחות מודרנים וחדשניים, בזמן השהייה שלכם בקופו קופו, תוכלו לעלות לאמסטרדם באר המפורסם, שנמצא במעלה הגבעה שמעל למלון, כדי לספוג את הנוף הפנורמי המרהיב בזמן השקיעה. 

מלונות ירח דבש בתאילנד | קופו קופו קופנגן
חדר על המים – קופו קופו קופנגן

דה קוסט קוסמויThe Coast Resort Koh Samui

ישנו מלון אחד באי קוסמוי אשר שואף לענות על כל הדרישות והציפיות של זוגות בטיול ירח דבש – והוא נקרא דה קוסט קוסמוי, הוא שוכן על רצועת חוף מרהיבה ושלווה עם חולות לבנים ומתגאה בבריכת אינסוף המשקיפה אל הים. 

ישנם מספר סוגי חדרים לבחירתכם, כולם עם מרפסות בעיצוב מודרני ואינטימי – בקומה השנייה והשלישית תוכלו ליהנות מנוף מדהים לים, ובקומה הראשונה תוכלו להתפנק בחדר עם בריכה פרטית במרפסת. במלון דה קוסט קוסמוי אין כניסה לאורחים מתחת לגיל 18, מה שיבטיח לכם חופשה רגועה במיוחד.     

מלונות ירח דבש בתאילנד | דה קוסט קוסמוי
מלון מבודד לירח דבש מושלם – דה קוסט קוסמוי

דה הבן קאו לאקThe Haven Khao Lak

כפר הנופש דה הבן נמצא בקאו לאק על אחד החופים היפים ביותר בתאילנד. במרחק נסיעה של כשעה משדה התעופה של פוקט, המלון מוקף בגנים שופעים, ים כחול וצלול, חוף קסום עם חולות רכים ולבנים, לגונה טרופית ועצי קוקוס מכל עבר. המלון מתגאה בבריכת מי מלח הגדולה ביותר בתאילנד.

מלונות ירח דבש בתאילנד | דה הבן קאו לאק
מלון דה הבן קאו לאק – בריכה מכל עבר

מריוט מרקיז בנגקוק – Marriott Marquis Bangkok

לסיום חופשת ירח דבש בתאילנד נגיע לעיר הגדולה בנגקוק, אחת הערים הפופולריות בעולם. מלון מריוט מרקיז בנגקוק ממוקם במרכז העיר בצמוד למרכז הקניות אמפוריום והפארק הגדול של סוקומוויט. מלון רב קומות עם נופים אורבניים של העיר המעניינת בעולם. בהחלט חוויה לסיום חופשת ירח דבש בתאילנד.

מלונות ירח דבש בתאילנד | מריוט מרקיז בנגקוק
רוף טופ בר על גג מלון מריט מרקיז בנגקוק

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ