תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

הואה הין

הואה הין – תופתעו לטובה

הדברים הטובים ביותר לעשות בהואה הין מותאמים בעיקר לבילוי משפחתי על שפת הים. רוב התאילנדים אכן רואים בהואה הין יעד רומנטי ואלגנטי לחופשה, רעיון שהתחיל לפני כ-100 שנה כאשר בני משפחת המלוכה והאמידים בילו כאן את הקיץ שלהם. כתוצאה מכך, להואה הין יש כעת אינספור בתים מקסימים על חוף הים, וילות וכמה ארמונות קיץ מושכים בסגנון וינטג. כל אלו הן אטרקציות פופולריות בהואה הין, אבל כפרי הקניות והסיורים החדשים יותר, שנבנו במיוחד, פירושם שיש משהו שמתאים לכל הגילאיים. 

הואה הין בדרך כלל מלאה באנשים שלוקחים הפסקה מבנגקוק בסופי שבוע, ומכיוון שהיא נמצאת במרחק נסיעה קצר משם, הפופולריות שלה נשארה. הרבה מהאטרקציה של הואה הין טמונה בתחושה המקסימה של העולם הישן של העיר, המוצגת בצורה הטובה ביותר בתחנת הרכבת של הואה הין ובארמון Maruekhathaiyawan.

מספר המלצות של צוות תאי טורס:

חוף הואה הין

הואה הין - 9 דברים שחייבים לעשות | 7e772b8a f371 45d5 a922 4a4f7baab9fc

חוף הואה הין הוא קטע פנטסטי באורך 8 ק"מ של חול עדין ורך. בהיותו פונה מזרחה, זהו מקום פנטסטי לצפות בזריחה. במהלך היום, יש בו אווירה נעימה ורגועה, לעתים קרובות עם פעילויות מהנות זמינות כגון אופנועי ים, סירות בננה וכדורעף חופים. המים נהדרים לשחייה, אם כי לפעמים יכולות להיות מדוזות בעונת השפל.

החוף מוזמן על ידי Khao Takiap בקצה הדרומי, וקו החוף עצמו זרוע מזחים ואזורים בלתי נגישים מדי פעם. אמנם אתה בהחלט יכול לצאת לטיול ארוך מאוד על החול, אבל בסופו של דבר ישנה אפשרות שתיתקלו במכשולים. שימו לב, עם הרבה מלונות שנוגעים ישירות אל החוף ממש לאורכו, יש רק כמה מקומות שאפשר לגשת בקלות לחול, וחניה לרכב יכולה להיות מסובכת ליד המקומות האלה.

תחנת הרכבת הואה הין

הואה הין - 9 דברים שחייבים לעשות | 57d83803 df95 4404 8920 d9487a2cb119

תחנת הרכבת הואה הין נבנתה בתקופת שלטונו של המלך ראמה השישי ונפתחה בשנת 1911. היא נמצאת במרחק קצר בלבד ממרכז העיר. תחנת הרכבת וחדר ההמתנה המלכותי הסמוך הם ללא ספק אחד מציוני הדרך האטרקטיביים ביותר של הואה הין. מבני העץ הצבועים בבהירות שהם תאילנדי בקונספט ובעיצוב מצליחים איכשהו לקבל תחושה 'ויקטוריאנית'. 

הסיפור על לידתה של הואה הין כעיר מפלט מלכותית על חוף הים לא יהיה שלם ללא אזכור של תחנת הרכבת ההיסטורית הזו. בימים הראשונים לא הייתה גישה דרך כביש לעיר החוף האידילית הזו, ונסיעה ברכבת הייתה אלטרנטיבה חדשה ומענגת להגיע מבנגקוק להואה הין במקום בסירה. גם אם לא הגעתם לאתר הנופש ברכבת, לכו והסתכלו. תחנת הרכבת הזו מקסימה, מוזרה ופוטוגנית.

שוק ציקדות

הואה הין - 9 דברים שחייבים לעשות | 77f49326 a892 4515 b966 3a78c8ad83a6

שוק ציקדה בהואה הין עוסק כולו באמנות, מלאכת יד בעבודת יד וזמנים טובים. עם קונספט של שוק באוויר הפתוח, הוא מפגיש בין הכישרונות האמנותיים של הואה הין לבין אלה שלובשים 'חופש ביטוי' על שרוולים. בשוק יש מדורים לאופנה, אמנות, אירועים ובידור ואוכל.

ארט א-לה-מוד תופס את רוב החלל החיצוני ומוקדש לאופנה ופריטים דקורטיביים. אמנות בתוך הבית בגלריה לאמנות היא המקום שבו עיקר הציורים והפסלים מוצעים למכירה. בתוך אותו הבניין של גלריית האמנות שוכנות קומץ חנויות שמוכרות חפצי יצירה ומזכרות יצירתיים. פתוח רק בערבי סוף השבוע, השוק עמוס בדרך כלל בסופי שבוע מבנגקוק. הוא ממוקם ליד כביש פצ'קאסם, בערך באמצע הדרך בין העיירה הואה הין לקאו טקיאב.

פתוח: שישי-ראשון מ-16:00 עד 23:00 (סגור בימים שני-חמישי)

שוק הלילה הואה הין

הואה הין - 9 דברים שחייבים לעשות | 4c22f038 b448 4ebf bced b620ed606a1c

שוק הלילה הואה הין הוא שוק מסורתי ממש במרכז העיר, בין כביש פצ'קאסם לקו הרכבת. השוק מקיף רחוב אחד ומתעורר לחיים מהשעה 18:30 ואילך כאשר סוחרים עומדים על הרחוב בדוכנים שלהם המוכרים סחורות שונות. רוב הפריטים הנמכרים כאן הם בדרך כלל מה שאתה עשוי לצפות משוק תאילנדי. 

יש מבחר מעולה של מסעדות פירות ים לאורך הכביש המארח את שוק הלילה של הואה הין, שגם הוא מושך תשומת לב רבה מהמבקרים. מסעדות פירות הים בחלק זה של העיר פופולריות להפליא בזכות האווירה, איכות האוכל והמחירים הנמוכים בסגנון תאילנדי. עם מרווח מינימלי בין כל מוסד, אתה יכול כמעט לצפות לאותו דבר מכל מקום ומחירים המשתווים מאוד לאלו של השכנים שלהם.

פתוח: מדי יום בין השעות 17:00-01:00

מידע נוסף במדריך הבא: הואה הין – 5 החופים המומלצים

פארק המים בלאק מאונטיין

הואה הין - 9 דברים שחייבים לעשות | 4f0bbcfb f2a4 478a a0ab 6213b0755db9

פארק המים בלאק מאונטיין מציע יום שכולו כיף למשפחות ולכל מי שזקוק להתזה גדול. הפארק כולל 9 מגלשות מים שונות, בריכת גלים, נהר עצל, בריכת חוף, בריכת ילדים ועוד – כולם ממוקמים על נוף עצום של הרים מול אגם מלאכותי רק 10 ק"מ צפונית להואה הין.

בבעלות ובניהול של אותם אנשים מאחורי מגרש הגולף בלק מאונטיין, פארק המים הוא אחת האטרקציות המשפחתיות הגדולות בפורטפוליו של הקבוצה. הוא ממוקם מול מסלול הגולף, על כביש מקומי שעובר דרך וואט הואי מונגקול ובאן סילאפין.

פתוח: חמישי-שלישי בין השעות 11:00-16:00 (סגור בימי רביעי)

קאו טקיאפ

הואה הין - 9 דברים שחייבים לעשות | bfe855d6 6591 4237 8783 449369f45002

Khao Takiap היא אחת האטרקציות הגדולות ביותר במחוז Prachuap Khiri Khan. השם שלו מתורגם כ'הר הצ'ופסטיק', אם כי אולי תשמעו אותו מכונה 'הר הקופים' בשל הקופים שחיים עליו.

ההר הוא גם ביתו של מקדש בראש גבעה עם נוף מרהיב של הואה הין. תחילת הטיול עד למקדש מסומנת בפעמון גדול ובגרם מדרגות עד למקדש הראשי, שהוא מבנה דמוי פגודה.

מערת פראיה נחון

הואה הין - 9 דברים שחייבים לעשות | 3255d7d3 1362 48e2 9ae1 1400461976d3

מערת Phraya Nakhon המפוארת היא אחת מנקודות הציון המיסטיות והמסתוריות ביותר של תאילנד, אך רק מעט מטיילים זוכים להזדמנות לצלם אותה. הסיבה פשוטה: הביתן הזהב והירוק הזה חבוי בתוך מערה שקשה להגיע אליה ורק קומץ מבקרים מסורים יעשו את המאמץ לבקר בו. אלה שכן מתוגמלים עם חזון מדהים שנראה כאילו הוא ישר מסרט של אינדיאנה ג'ונס.

מערת Phraya Nakhon ממוקמת בפארק הלאומי Khao Sam Roi Yot במחוז Prachuap Khiri Khan, 45 דקות נסיעה דרומית להואה הין. הצעד הראשון להגיע למערה הוא לנסוע לכפר הקטן באנג פו הממוקם ליד החוף, ומשם להחליט אם אתם מעדיפים לשכור סירה שתיקח אתכם סביב הכף לחוף לאם סלה, או ללכת ברגל 30 דקות. טרק מעל הגבעה המוביל לאותו חוף לאם סלה.

סנטוריני פארק 

הואה הין - 9 דברים שחייבים לעשות | 3bb73a2c 39a2 4e99 91a7 ed96768b8b3b

פארק סנטוריני הוא פארק שעשועים שמביא חלק מהאי היווני המושלם לצ'ה-אם. יש בו את כל הפרטים הנכונים, ממבנים קלאסיים מסוידים בלבן, חלונות צבועים צבעוניים, ועד בשבילים מרוצפי אבן ומגדלים עם כיפות. שורה מרשימה של חנויות, מסעדות ולונה פארק מבטיחים זמנים טובים לכולם.

בפארק 5 אזורים המספקים בילוי מקיף למשפחות. Park Zone הוא בעצם החלק של פארק השעשועים, עם טרמפים ומשחקים הממוקמים בשטחים מטופחים עצומים. כל הרכבות מיובאות, כולל הגלגל הענק בגובה 40 מטר, קרוסלה דו-קומתית, בנג'י הפוך G-MAX, נדנדה ענקית G-MAX, המשחק האינטראקטיבי XD Dark Ride 7D ומבנה הטיפוס הראשון של אסיה.

ונציה הואה הין

הואה הין - 9 דברים שחייבים לעשות | e2fb6f76 ee62 4eb4 bb9f c37c0ff56e8d

ונציה היא יעד מגניב לקניות ואטרקציה בהואה הין, בעקבות הפופולריות הגוברת וההצלחה הבלתי ניתנת להכחשה של יעדי סוף שבוע דומים אחרים בתאילנד. פאליו בקאו יאי היה כנראה אחד הטריגרים למעקב כזה של כפרים יפים, ואחריו מיד אחריו פארק סנטוריני היפהפה בהואה הין והאסיאטיקה המפורסמת כיום בבנגקוק.

הנושא שנבחר על ידי ונציה הוא ללא ספק ונציה, ולא תחמיצו את העתק של מגדל הפעמונים של סן מרקו בנסיעה דרך צ'א-אם בדרככם להואה הין. הפארק הוא עצום וכולל אפילו 'תעלה גדולה' באורך 200 מטר שעליה ניתן למעשה להגיע לנסיעה על גונדולות ונציאניות אייקוניות.

להתייעצות ופרטים נוספים נשמח לעמוד לשירותכם בתאי-טורס

עיין במדריך שלנו: הואה הין – 16 אטרקציות מומלצות

 

מפת הואה הין

קרא עוד על הואה הין

הואה הין עם ילדים

הואה הין עם ילדים

עיירת הנופש הפופולרית בקרב המקומיים – הואה הין. העיירה הואה הין נמצאת כשעתיים וחצי נסיעה דרומית מערבית לבנגקוק וממוקמת לאורך חופי מפרץ תאילנד. הואה הין

קרא עוד »

הואה הין לסיכום

עיירת הנופש היא יעד מצויין למשפחות עם ילדים, היא תאילנד קצת שונה ממה אתם מכירים, יותר נקייה, מסודרת וסולידית, עם שילוב של המון ריזורטים, שווקים ושמורות טבע מרהיבות. שילוב ש להואה הין בתחילת או בסוף הטיול יכול בהחלט להוסיף לחוויה. צרו איתנו קשר עוד היום למידע והמלצות על מלונות מומלצים בהואה הין.

×

שיחת ווטסאפ