תאי טורס תאילנד לוגו

חייגו

טיסות לתאילנד דרך בחריין

טיסות לתאילנד דרך בחריין: חסכון במחיר, זמן טיסה קצר וחווית טיסה מעולה.

בחירה של טיסות לתאילנד דרך בחריין מתל אביב היא לא פחות מחוויה מיוחדת. בפוסט הזה, נספק לכם מידע מפורט על מהלך וזמן הטיסה, תמורת המחיר, והיתרונות שבבחירה זו:

  1. מחירים משתלמים: הטיסות לתאילנד  דרך בחריין יכולות להיות מאוד זולות עם מחירים נוחים שיכולים להגיע ל700-800 דולר אם מזמינים את כרטיס הטיסה מראש מה שיכול להיות נוח באמת לכל לכיס, ומאפשרת לכם לחסוך כסף בקניית כרטיס הטיסה ולשמור את תקציב החופשה לבתי מלון או לעוד בזבוזים.

  2. זמן טיסה קצר ונוח: בחריין היא כניסת שער מעולה לתאילנד ולמדינות מזרח אסיה נוספות בגלל זמן הטיסה הקצר והנוח של 6 וחצי שעות בלבד מבחריין לבנגקוק. זהו מרכז תעופה איזורי והרבה טיסות לכל יעד במזרח הרחוק יוצאות משם, וכך תוכלו לטוס ליעדים נוספים בקלות.

  3. חווית טיסה נעימה: תוכלו  ליהנות משירותי טיסה איכותיים של חברת GULF AIR המפורסמת שזוכה בפרסים של שירות ואיכות טיסה ברמה  גבוהה.

*הטיסה לתאילנד דרך בחריין זוהי טיסה שנחנכה פעם הראשונה רק לפני שנתיים כמשהו שנחשב היסטורי אחרי הנורמליזציה עם איחוד האמירויות ובחריין. בספטמבר 2021 נחת לראשונה מטוס של חברת GULF AIR בשדה התעופה בן גוריון כטיסה המסחרית הראשונה בין שתי המדינות.

חופי תאילנד
חופי תאילנד

חברת התעופה GULF AIR

הבחירה לטוס לתאילנד עם חברת התעופה Gulf Air שתטיס אתכם משדה התעופה בן גוריון לשדה התעופה בבחריין ומשם תמשיך לשדה בבנגקוק היא החלטה חכמה מכמה סיבות משכנעות. Gulf Air מציעה שילוב מנצח של נוחות ושירות מהרמה הגבוהה ביותר. עם מגוון רחב של טיסות ישירות וטיסות קונקשן דרך בחריין, החברה מספקת גמישות למטיילים למצוא את מסלול הטיסות המתאים ביותר לצרכיהם. חברת התעופה מתגאה בכך שהיא מספקת חוויה יוצאת דופן בטיסה, החל ממקומות ישיבה יוקרתיים, נוחים ומרווחים ועד למטבח גורמה. Gulf Air מוציאה לעתים קרובות מבצעים והטבות מפתות לנוסעים, מה שמשפר את הערך הכולל של הטיסה שלכם. 

חברת התעוה gulf air
חברת התעוה gulf air

טיסות לתאילנד דרך בחריין במחירים מעולים

מטוס של חברת Gulf Air
מטוס של חברת Gulf Air

כשמדובר בטיסות לתאילנד דרך בחריין , כרטיסים של חברת Gulf Air נחשבים כבחירה תחרותית ואטרקטיבית. אחת הסיבות העיקריות לבחור ב- Gulf Air כטיסה שלכם להגיע לתאילנד היא התמחור התחרותי העקבי שלה. Gulf Air מציעה למטיילים את ההזדמנות להגיע אל היעד המדהים הזה במחירים מעולים של 700-800 דולר אם מזמינים את הכרטיס מספיק זמן מראש. עם מוניטין של חברת תעופה מעולה, Gulf Air מבטיחה שתוכלו לצאת לתאילנד תוך שמירה על התקציב שלכם . בנוסף, מגוון הטיסות הרחב וזמני הטיסה הנוחים שלהם אומר שאתם יכולים למצוא אפשרויות שמתאימות באופן מושלם ללוח הזמנים וההעדפות שלכם מה שהופך את הטיסה לנוחה מתמיד. לכן, אם אתם מחפשים דרך חסכונית לחוות את היופי והתרבות של תאילנד, כרטיסים של Gulf Air הם בחירה מצוינת.

זמן טיסה נוח:

טיסות לתאילנד דרך בחריין היא אחת מהאופציות המומלצות ביותר לנוסעים לתאילנד. זמן הטיסה  מתל אביב לבחריין הוא בערך שעתיים ואז תעשו עצירה קצרה כדי לנוח לקראת הטיסה מבחריין לבנגקוק שתיקח עוד 6 וחצי שעות בממוצע. המעברים בשדה התעופה של בחריין מותאמים לנוסעים של טיסות קונקשן ומציעים שירותים מודרניים ונוחים, כך שגם שעות ההמתנה הקצרות במקביל לטיסה משתלמות ונוחות מבחינה של זמנים. 

שדה התעופה בבחריין:

שדה התעופה הבינלאומי של בחריין, Bahrain International Airport, הוא מרכז תעופתי מודרני ומתקדם בלב מזרח התיכון. השדה מצוי במרכז מזרח התיכון ונמצא קרוב ונוח ליעדים מאירופה ומכל אסיה. השדה מציין במתקני נוחות, וברמה גבוהה של שירות ואבטחה. נסיעה דרך בחריין הופכת לחוויה חלקה עם שעות המתנה נעימות בזכות הגנים, החנויות האופנתיות, והמסעדות המגוונות במתקני השדה.

 

נחיתה בבנגקוק וטיסות פנים ליעדים שונים:

 לאחר שתנחתו בבנגקוק יהיה באפשרותכם לצאת מהשדה ולשהות בעיר או להחליט לקחת טיסת קונקשן לאחד מהיעדים שתבחרו אם זה צ'יאנג מאי בצפון או אם זה אחד מהאיים בדרום  כמו קוסמוי,פוקט או בכלל קראבי הרומטית. משך הטיסות ליעדים אלה הוא בממוצע רק שעה אחת כך שזוהי טיסה קצרה שנוחה להרבה אנשים שרוצים לברוח מהרעש של העיר ולהגיע כבר באותו יום אחד אחד מהיעדים האקזוטים שציינו. הכנו בשבילכם רשימה של בתי מלון מומלצים בכל אחד מהיעדים שתוכלו לבחור את בית הבית מלון המושלם בשבילכם.
לחצו כאן כדי לראות את רשימת בתי המלון המומלצים שלנו בכל יעד בתאילנד

מה עוד תרצו לדעת?

כן. שדה התעופה בבחריין נחשב למאובטח בטכנולוגיות אבטחה שונות ונחשב בטוח לישראלים שבוחרים לטייל דרכו.

בהגעה לשדה – אין צורך לאסוף מזוודות (רק במקרה של טיסת קונקשן מראש ולא שילוב של 2 טיסות )
ולא עוברים תהליך מחודש של ההגירה נשארים בתחומי השדה של טיסות ההמשך.

אנחנו ממליצים לכל נוסע להגיע לשדה התעופה כ- 3 שעות לפני הטיסה כדי לא להיות לחוצים אם קורה ויש מצב של עומס בשדה התעופה לא תפספסו את הטיסה.

תאילנד נחשבת למדינה טרופית ולכן אי אפשר באמת לחזות את מזג האוויר, אמנם יש חודשים שסיכויי גשם הם יותר גבוהים (יוני-אוקטובר) וחודשים בהם סיכויים לגשם נמוכה יותר ונחשבת לעונת שיא התיירות בתאילנד (נובמבר-מאי)

 

במצב זה תצטרכו להגיש תלונה לחברת התעופה איתם הייתם אמורים לטוס  כדי ליצור איתם קשר לקבלת עוד מידע על מדיניות של החזרים וביטולי טיסות.

 

Picture of צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס

צוות תאי-טורס מורכב מיועצים בכירים מתחום הנופש והתיירות,עובדים ימים כלילות שתהיה לכם חופשה חלומית!

נהנתם? שתפו עם אחרים...

השאר תגובה

נהנתם? שתפו עם אחרים

מאמרים אחרונים

תאילנד באפריל

תאילנד באפריל

תאילנד, הידועה בכינוי "ארץ החיוכים", היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים מכל רחבי העולם וכמובן גם לתייר הישראלי. עם נופים קסומים, חופים מהממים, מטבח מקומי משכר ותרבות עשירה, תאילנד מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה. אך, מה עם חודש אפריל? האם זהו זמן טוב לבקר בתאילנד? תאילנד באפריל היא אחת התקופות הכי מבוקשות לחופשה בתאילנד.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

ערוץ היוטיוב

×

שיחת ווטסאפ